Şimdi Ara

İngilizce bilgisi olan bir arkadaş yardımcı olabilirmi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba thermaltake big water 760 is marka bir soğutma sistemim var. Kasam thermaltake kandalf ve power supply de thermaltake 750 watt tak çıkar kablolu.

    Sıvı soğutma bloğu kendi kendine çatlamış bu nedenle anakartım, kasamdaki usb girişleri, kasadaki fanlardan 3 tanesi (ikisi küçük biri büyük) power ve reset tuşu hasar gördü. Kasamın ön tarafındaki thermaltake yazan ışıklı bölümü çalıştırdığım zaman da rahatsız edici bir sesle çalışıyor. Ekran kartını tinerle temizleyince çalıştırabildim, hdd, power suply ve dvd righter ise çok şükür sorunsuz çalışıyor.

    Thermaltake Türkiye distribütörü vektron elektroniğe mail attım ve ertesi gün aradım görüştüğüm kişi çok yoğun olduğunu belirterek bana başından savmak için yok demek istemediğini ve bir iki gün süre istediğini belirtti. Dönüş yapılmadığı için bugün yeniden aradım, görevli arkadaşın yerinde olmadığını bana en kısa zamanda dönüş yapılacağını belirttiler ve mail yolladılar.

    İstemiş olduğunuz ürünlerin yedek parçası elimizde bulunmamaktadır şeklinde.

    Sıvı soğutma sistemimi yeniden kullanmak istiyorum fakat cpu bloğunu bulamıyorum. Evimi taşıdığım içinde kasamın kutusundan başka elimde hiç bir şey yok.

    Sıvı soğutma sistemini kasadan söktüğüm için thermaltake kandalf kasamda ön panel kapakları noksan, kasanın üst tarafındaki usb girişleri arızalı ve pover ile reset tuşu için uyduruktan bir şey yaptım.

    Cpu bloğunu, anakarta sabitleme tırnaklarını, kasamın ön panel kapaklarını, üst bölümdeki usb girişlerini, power ve reset tuşlarını temin etmemde yardımcı olurmusunuz?


    Bunu ingilizceye çevirebilecek biri varmı acaba??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haaaapsuuu -- 12 Nisan 2013; 14:43:00 >







  • bütün anlattıklarını mı çevireyim ?
  • mümkünse evet.. Translate de denedim ama bi işe yaramadı çeviri..
  • Hi guys. I have a thermaltake big water 760 cooling system.My computer case is thermaltake kandalf and power supply is thermaltake 750 watt.

    Liquid cooling place is cracked, so , my motherboard, usb plugins, 3 of fans on the case, and the power and reset buttons has been damaged.And when i work the place ( in front of the case )on which it is written Thermaltake , it works with a annoying sound. I could make graphic card work after cleaning it. hdd , dvd rw and power supply.

    İ sent a mail to Thermaltake Turkey Distributor and after that day i called them, the person i talked said me that he did not want to say we haven't got and added he wanted 1-2 days to answer back.Because they did not call me back , i called them today again.They said that the person that would help me was not there and they will answer me back as soon as possible and sent me an e-mail.

    After that they said we don't have the pieces of the product they you re looking for.

    I want to use my liquid cooling system again but i can't find cpu place.And because i have moved to another house , i don't have anything else than computer case box.

    Because i removed my liquid cooling system, on my thermaltake kandalf case , front panel covers are missing.And the usb plugins on the case are broken.

    May you help me to get my cpu place , items to stabilize that on motherboard , front pannel covers of the computer case and usb plugins on the case and power and reset buttons ?



    CPU BLOĞU DEDIGIN YERE CPU PLACE YAZDIM - OLMADI TAM OLARAK BLOĞU DERKEN ONUN TAM INGILIZCESI YA DA TURKCESINI BILMIYORUM ONU BIRAZ ARASTIRABILIRSIN. UMARIM ISINI GÖRÜR




  • bende uygun zamanda yardımcı olabilirim arkadaşın ki yetmiyorsa.
  • ilgilendiğiniz için teşekkür ederim maili yolluyorum çok sağolun
  • sonuç alırsan buraya da yaz ki biz de görelim Thermaltake ürünlerin gerçekten arkasında duruyormu?Ben burada çözüm bulamadığım birçok arızalı anakartı ve hard diski seagate,msi,intel,samsung'un global rma servislerinden değiştirttim.İthalatçı firmalar başından savsa da üretici firma ürünlerin arkasında.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Şu an itibari ile hala dönüş yok... Ben zaten Vektron elektronikteki arkadaşın işin sorumluluğunu anladığından şüpheliyim. Sen 75 milyonluk ülkede Thermaltake gibi bir devin distrübütörlüğünü al fakat son kullanıcıyı başından sav.. Bana istediğim ürünlerin ellerinde olmadığı söylendi.. Doğrudur olmayabilir fakat temin edilemez mi? Ben Asus anakartımla ilgili bir sorun yaşamıştım Türkiye distribütörü çizgi elektroniği aradım garantisi bitti ürünümün ama bir sorunum var son bios güncellemesinden sonra pc açılmaz oldu yardımcı olurmusunuz ücreti neyse ödeyeyim dedim. benim sorunumu hallettiler ve ücrette istemediler. Kargo ücreti bile ödemedim.


    Distrübütör dediğin markayı ve o markayı kullanan son kullanıcıyı korur... Müşterisine bizde yok şeklinde bir cevap yollamaz.. Yollarsa açılımı benim için şudur.. : Bu ürünün distrübütörü biziz. Bizde bulamadıysan zaten hiç bir yerde bulamazsın. Ya bu haliyle s..e s..e kullanacaksın yada elin mahkum gidip yeni bir tane alacaksın... Fakat bizim markamızı alma bizden aldığın üründe bi sorun olursa sana yine aynısını söyleyeceğiz.. İşine gelirse...

    Benmi yanlış biliyorum???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haaaapsuuu

    Şu an itibari ile hala dönüş yok... Ben zaten Vektron elektronikteki arkadaşın işin sorumluluğunu anladığından şüpheliyim. Sen 75 milyonluk ülkede Thermaltake gibi bir devin distrübütörlüğünü al fakat son kullanıcıyı başından sav.. Bana istediğim ürünlerin ellerinde olmadığı söylendi.. Doğrudur olmayabilir fakat temin edilemez mi? Ben Asus anakartımla ilgili bir sorun yaşamıştım Türkiye distribütörü çizgi elektroniği aradım garantisi bitti ürünümün ama bir sorunum var son bios güncellemesinden sonra pc açılmaz oldu yardımcı olurmusunuz ücreti neyse ödeyeyim dedim. benim sorunumu hallettiler ve ücrette istemediler. Kargo ücreti bile ödemedim.


    Distrübütör dediğin markayı ve o markayı kullanan son kullanıcıyı korur... Müşterisine bizde yok şeklinde bir cevap yollamaz.. Yollarsa açılımı benim için şudur.. : Bu ürünün distrübütörü biziz. Bizde bulamadıysan zaten hiç bir yerde bulamazsın. Ya bu haliyle s..e s..e kullanacaksın yada elin mahkum gidip yeni bir tane alacaksın... Fakat bizim markamızı alma bizden aldığın üründe bi sorun olursa sana yine aynısını söyleyeceğiz.. İşine gelirse...

    Benmi yanlış biliyorum???

    gayet doğru anlamışsınız hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jr09 -- 14 Nisan 2013; 0:29:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jr09


    İ sent a mail to Thermaltake Turkey Distributor and after that day i called them, the person i talked said me that he did not want to say we haven't got and added he wanted 1-2 days to answer back.Because they did not call me back , i called them today again.They said that the person that would help me was not there and they will answer me back as soon as possible and sent me an e-mail.





    İ sent nedir la ingilizcede İ mi var
  • Vektron elektonikle bugün yeniden görüştüm. Ben aradım. Durumu anlattım ve siz Türkiye distribütörüsünüz sizde yoksa bile temin edemezmisiniz diye sordum. Görüştüğüm yetkili hangi markayı alırsanız alın belli bir süre sonra yedek parça sıkıntısı yaşarsınız dedi ve ekledi thermaltake kandalf kasa 8 yıllık bir kasa 8 yıl önce üretilen bir kasanın parçalarını bulamazsınız üreticide bile yoktur bu thermaltake te de böyledir cooler master da da böyledir dedi. Bende dedim ki aklımda level 10 gt modeli vardı olmazsa onu satın alırım diyordum şimdi siz böyle dedikten sonra hevesim kaçtı dedim.

    Gerçekten böyle bir durum söz konusu olabilir mi? Daha on yıl olmadan yedek parça sorunu yaşatırmı bu tür büyük üreticiler yoksa görüştüğüm yetkili de durumu kurtarma olayındamıydı? Thermaltake'in internet sitesini bi yazarmısınız bana ben yanlış yere mi mail attım kontrol edeyim. Daha onlar da dönmedi...

    Eğer görüştüğüm kişinin anlattığı gibiyse ne thermaltake ne cooler master alırım bundan sonra.. Gider 50 liralık bir kasa alırım bozulursa yenisini alırım. Ne gerek var bunca sıkıntıyı çekmeye...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haaaapsuuu -- 15 Nisan 2013; 12:13:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haaaapsuuu

    Vektron elektonikle bugün yeniden görüştüm. Ben aradım. Durumu anlattım ve siz Türkiye distribütörüsünüz sizde yoksa bile temin edemezmisiniz diye sordum. Görüştüğüm yetkili hangi markayı alırsanız alın belli bir süre sonra yedek parça sıkıntısı yaşarsınız dedi ve ekledi thermaltake kandalf kasa 8 yıllık bir kasa 8 yıl önce üretilen bir kasanın parçalarını bulamazsınız üreticide bile yoktur bu thermaltake te de böyledir cooler master da da böyledir dedi. Bende dedim ki aklımda level 10 gt modeli vardı olmazsa onu satın alırım diyordum şimdi siz böyle dedikten sonra hevesim kaçtı dedim.

    Gerçekten böyle bir durum söz konusu olabilir mi? Daha on yıl olmadan yedek parça sorunu yaşatırmı bu tür büyük üreticiler yoksa görüştüğüm yetkili de durumu kurtarma olayındamıydı? Thermaltake'in internet sitesini bi yazarmısınız bana ben yanlış yere mi mail attım kontrol edeyim. Daha onlar da dönmedi...

    Eğer görüştüğüm kişinin anlattığı gibiyse ne thermaltake ne cooler master alırım bundan sonra.. Gider 50 liralık bir kasa alırım bozulursa yenisini alırım. Ne gerek var bunca sıkıntıyı çekmeye...

    Eğer Thermaltake markası ile distribütörlük anlaşması yapmışlarsa genellikle markalar distribütörleri yasal olarak her ürüne 10 yıl süre boyunca yedek parça desteği sağlamayı zorunlu tutar. Eğer Kandalf adlı kasayı Vektron Elektronik getirdiyse Thermaltake'e bir mail atarak durumu çözüme kavuşturabilirsiniz.

    Dediğiniz bir noktada doğru çünkü belli bir süre sonra şirketler markaları bırakabiliyor ve ne olursa olsun artık bir ürünü 3-4 yıldan fazla kullanmak hem mantıklı değil hem pratik değil. Bu yüzden isterseniz ne Thermaltake'i ne de kendinizi fazla yormadan yurtdışından harici front I/O alıp kasanızı kullanılabilir hale getirebilirsiniz.

    @Jr09 Çeviri kepaze olmuş




  • arkadaşım thermaltake e facebook ve internet sitesinden 7 tane mesaj yolladım. Fakat hangisi esas sitesi bilmedim yardımcı olurmusun? Esas sitesi hangisi?
  • http://my.thermaltake.com/ctGeneral.aspx buradan bilgi formu bırakabilirsiniz.
  • Nvidia, asus, intel, zotac gibi firmaların hem türkiyedeki insanımsı "yetkilileriyle" hem de doğrudan firmanın kendisiyle yazışmış ve konuşmuş bunların sonucunda bir sorun yaşadığımda (hele ki garanti bitikse) sinirlerimi zıplatmadan olayı çözebilmek için asla türkiyeyle muhattap olmayıp doğrudan firmanın kendisiyle yazışmaya karar veren birisi olarak bu sorun benim başıma gelse ben ne yapardım?

    TT müşteri hizmetlerine mail atıp veya RMA formu doldurup (bazı markalarda kayıt yapılmadıysa garanti geçerli olmuyor ancak mail ile dönüş yapılıyor kesinlikle ve size özel müşteri temsilcisi atanıyor sorun çözülene kadar aynı kişiyle yazışıyorsunuz böyle bişeyi 40 kere anlatmak zorunda kalmıyorsunuz ayrıca bişeyi bikere söyleyince anlıyorlar) yazışmaya başlardım. Kulağa uzun bir süreç gibi gelse de mesai saatleri içinde en kısa 10dk en uzun da 5-6 saat içinde dönüş yapılıyor maile. bunun sonucu olarak çok yüksek ihtimalle kasa ve kasanın kusuru yüzünden (blok kendi kendine kullanım hatası olmadan çatladıysa bu üretim hatasından kaynaklıdır) arızalanan diğer bileşenlerin (garantisi olsun ya da olmasın faturasının ve seri numarasının olması yeterli) fatura tutarı TT tarafından iade edilirdi diye tahmin ediyorum.

    Ha birde ilk çeviren arkadaş sağolsun tercüme yapmış ancak direk senin bu konudaki ilk mesajını tercüme etmiş. yani o müşteri hizmetlerine atılacak bir mail değil kesinlikle. muhtemelen dikkate alınmaz. alını cevap verilse bile çok da ciddiye almazlar.




  • Derdimi tam manasıyla açıklayacak bir çeviri için yardımcı olabilirmisiniz?
  • Thermaltake bu sabah bana bu maili yollamış..

    Dear sir,

    We’ve passed your email to our disty to help you.





    Cheers!

    Please let us know if you have any further question.

    Thermaltake Headquarters Customer Service Center

    Your feedback is very important to us,

    please feel free to fill out our satisfaction survey to us.

    Ne diyor burda tam olarak? translate yine abuk sabuk bişey yazdı da..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haaaapsuuu

    Thermaltake bu sabah bana bu maili yollamış..

    Dear sir,

    We’ve passed your email to our disty to help you.





    Cheers!

    Please let us know if you have any further question.

    Thermaltake Headquarters Customer Service Center

    Your feedback is very important to us,

    please feel free to fill out our satisfaction survey to us.

    Ne diyor burda tam olarak? translate yine abuk sabuk bişey yazdı da..

    Diyor ki distribütörümüze emailinizi ilettik. Eğer başka sorunuz olursa sormaktan çekinmeyin diyor.

    Distribütöre direk firmadan gelen durumlar çözüme ulaşır merak etmeyin bundan sonra vektron elektronik sizi arayacak




  • inşallah arkadaşım... bakalım ne olacak...
  • Arkadaşlar bilen biri şunu ingilizceye çevirebilir mi? Bu mesajı yollayayım...

    Sayın yetkili mailime cevap yazdığınız için teşekkür ederim. Sorunum için daha önce Thermaltake Türkiye distrübütörü VEKTRON ELEKTRONİK'e mail attım ve telefonda görüştüm. Görüştüğüm yetkili bizde parçası yok üreticide de bu parçaları bulamazsınız dedi.
    ( Bunun doğruluğuna inanmadım çünkü 8 yıllık bir kasanın parçaları muhakkak bulunur.)

    Telefondaki yetkiliye sordum şimdi Thermaltake Level 10 gt kasa alacak olsam bir kaç yıl sonra bana yedek parçası yokmu diyeceksiniz? Nerde kaldı Thermaltake markasının saygınlığı.. O kadar para verip yedek parça sıkıntısı çekeceğime gider ucuz kasa alırım daha iyi, hiç değilse bozulduğu zaman yenisini alırım pahalı da olmaz dedim.Hangi kasayı alırsam alayım bir süre sonra parça sıkıntısı yaşayacağımı söyledi.

    Sayın yetkili siz sokak arasındaki sıradan bir marka değilsiniz. Ben sizin ürünlerinizi kalitesini bildiğim için satın alıyorum. Bir sorunum olduğunda sorunum halledilir diye satın alıyorum. Fakat distrübütörünüz Vekton Elektronik teki kişiler bana yardımcı olmuyorlar. Parça üreticide de yok diyorlar.

    Bu cevabı duyan son kullanıcılar bir daha Thermaltake ürünü alırken parça sorunu olduğunda benimle ilgilenmezler diye düşünmezlermi




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.