Merhaba Arkadaşlar 80 bin km de 2021 Dizel Hyundai Tucson aldık. Pilotgarage ekspertize en ful paket olarak kontrolleri de yaptırdık araca dair tek kusur bulmadılar. Neyse aracı aldıktan kısa bir süre sonra fark ettim ki araçta kalkışlarda titreme var, bir de özellikle 3. vitese geçtikten sonra sabit devirde giderken sarsıntı titreme oluyor. Bu şikayet ile servise başvurduk test yaptılar kronik sorunlardan birisi çift kavrama değişmesi gerekiyor denildi ve garanti kapsamında değişimi sağlandı. Çok şükür ki vites geçişleri vs kusursuz tertemiz gidiyor. Ancak 3. viteste yaşadığımız sorun devam ediyor. Vites geçişleri ile alakalı bir durum değil 2 den 3 ya da 3den 4 sorunsuz atıyor. Ama sabit 3. viteste giderken araç titreme yapıyor bu sorun çözülmedi. Tekrar servise bıraktık usta ile test sürüşü yaptık o da sorunu doğrduladı. Bilgisayara bağladıkalrında ayrı olarak kızdırma bujisi hata vermiş onu da garanti kapsamında değiştirdiler. Şanzıman 3. vitesle ilgili Ben diğer emsal araçlarda da deneyeyim bir kaç gün sizlere haber vereyim dedi bıraktım 2 3 gün buna yapabileceğimiz bir şey yok şeklinde yanıt aldım. Garantinin bitmesine 8 9 bin km de kaldı. Araçtan çok memmunum ama bu durum canımı sıkıyor. Bayi isterseniz başka bir ildeki servise de götürebilirsiniz dedi biraz kullanın yine bakarız dedi de sonuç aynı. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim araçta sorun olduğu aşikar mekanik kullanım hatası da olmayacak bir sorun. Kendileri de tespitini yaptılar zaten. Birde ayrıca şunu sormak istiyorum bu lanet ekspertiz şirketleri için. Araçta kusur yok olarak düzenlenen rapor var. Aracı aldığım 3 4 aydan beri 3 defa aynı sorunlardan dolayı servise gitti araç. 6 bin tl o yoklukta hatasız boyasız olduğuna emin olduğum araca ne olur ne olmaz mekanik kontrol için para verdik. Tüketici hakem heyetine bu servis raporları ile başvursam ücret iadesi ya da kısmi ücret iadesi alabilirmiyim. (Parayı alırsam bağış yapacağım sırf şu öylesine bakan sanayi esnafı ile uğraşmak amacım) |
_____________________________
|