Şimdi Ara

2020 model Captur 2 ve başıma gelenler

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
221
Cevap
6
Favori
16.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 gün
  • Cevaplayan Üyeler 102
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 80
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 48 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 32
  • Favoriye Eklediklerim 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • _boyacı (80 mesaj) linqs (5 mesaj) KorayKorkmaz (4 mesaj) Emekkk (4 mesaj) enja (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (122 mesaj) Mobil (47 mesaj) Mini (12 mesaj) (30 mesaj) (10 mesaj)
  • @
233 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar


    Konuyu açma sebebim her hangi bir markayı ve/veya kişi(ler)yi kötülemek, marka değerine zarar vermek amaçlı değildir. Konu sadece bilgi amaçlı olup her hangi bir isim zikredilmemiştir. Kişi veya marka hedef gösterilmemiştir.


    Konu biraz uzun olacak ancak sıfır araç alacak arkadaşlar lütfen iyi okusun. Markaya aldanıp servisine aldanıp (ben gibi) araç almasın. Servis problemi çözemedikten sonra isterse her köşe başına servis açsınlar.


    Bu problemi hangi markada yaşarsam yaşayayım az çok aynı süreç işleyecekti onunda farkındayım ancak önemli olan bu problemi yaşatmaması bence. Araç alacak arkadaşlar bir değil bin defa düşünsün. Ben yandım aman sizde yanmayın.




    4 Haziran 2021 tarihinde Renault Captur 1.3 tce 130BG EDC İcon aracımı teslim aldım. Aracım showroom da bir kaç gün sergilenmişti. Bundan dolayı da sonradan farkettiğim bir kaç kozmetik problem de söz konusu ancak konunun içeriği bu değil.


    23 Temmuz 21 günü Bolu - İstanbul istikametinde aracım arıza yaptı. Kurban bayramı tatilinin bitiş günleri ve yollar ana baba günü. Aracım henüz 2534 kilometrede ve 2 ay bile olmadan.


    Gerede' ye 20 kilometre kala araçta benzin lambası yandı ve tahmini menzilin 90 kilometre kaldığı uyarısı verdi araç. Daha aradan 2 3 kilometre geçmeden araç seyir halinde yolun ortasında stop etti. Canımı zor kurtardım desem yeri. Sol şeritte seyir halindeydim ve araç stop edince bir anda fren şişti ve direksiyon dönmemeye başladı. Sağ şeride nasıl geçtim o yokuşta arabayı nasıl durdurdum hiç bilmiyorum.


    Renault yol yardımı aradım ve arızanın yol yardım ile çözülemeyeceğini aracı Bolu servisine çekmeleri gerektiğini belirttiler.


    Aynı zamanda yok üstü bir yerden yakıt almamı ve tekrar çalıştırmayı denememi tavsiye ettiler. Ancak araç çalışırsa çekici ücretini benim ödemem gerektiğini söylediler. Evet doğru aracımın yakıt göstergesi bozuk olduğu için çekici ücretini ben vereceğim. Yani onlar öyle düşünüyordu.


    Sonrasında aracım Bolu Renault servisine çekildi ve burada yapılan kontrollerde arızanın yakıt pompasından kaynaklandığı belirtildi. Bayram dolayısı ile servisin hafta başı açılacağını belirtip arıza tespiti ve onarımının bir hafta sürebileceği tarafıma beyan ettiler.


    Bende bu sürenin kesin olmaması ve ikamet adresime 350 kilometre mesafede olmamızdan dolayı aracın ikamet ettiğim ildeki servise çekilmesini istedim. Öncesinde Renault yol yardım benden çekici bedelini (1000 TL + KDV) istedi. 2500 kilometrede 1 ayı biraz geçmiş aracımı benim bozmamın imkansız olduğu kanaatine varınca sağ olsunlar bu ücreti talep etmekten vazgeçtiler.


    Bayram yoğunluğunda 4 saat çekici bekledikten sonra aracı çektirebildik. Ne ikame nede konaklama bu süre zarfında teklif dahi edilmedi. Velhasıl 12 saatin sonunda ikamet ettiğim ile vardık.


    Bulunduğum ilde kontrolleri yapılan araçta sigortanın atmış olduğu ve bundan dolayı yolda aracın stop ettiği belirtildi. Bunu diğer servisin tespit edememeside aynı konu. Üstümdeki şoku atlatabilsem ben bile az çok anlardım heralde. Uzmanlık gerektiren bir şey değil.


    Arızanın kaynağını sorduğumda hiçbir aksilik olmadığı bütün elektrik hattının normal olduğu belirtildi. Ancak her ihtimale karşı fabrikanın yakıt pompasını değiştireceği belirtildi. Her ihtimale karşı 10 bin küsür liralık parça değişiyor. Neyse dedik yeterki sorunsuz olsun araç. Sineye çektik. Sipariş ettik parçayı beklemeye koyulduk. Parça Türkiye’de yok. Sipariş süreci ne kadar sürer bilgi yok. Aslında buradan az çok ele verdi servis kendini. Başıma gelecekleri görmeye başladım gözümün önünden film şeridi gibi geçerken.



    Aracımı servisten teslim alıp evime varmak üzereyken tekrar arıza ışığı yandı ve bu sefer "Egzoz emisyon kontrol ettirin" arızası aldım. Ertesi gün tekrar servise bıraktım ve tekrar kontrole aldılar aracımı. Fabrika ile yapılan yazışmalardan sonra katalizörde arıza olduğunu servis tarafıma iletti. Binlerce belki milyon kilometre gitse arıza vermeyecek parça. Benzinli araç. 2534 km. Kat değişiyor. Allahtan bu parça stokta mevcut.


    Nedenini sorunca aracın aniden stop etmesi sonucu sistem basıncının düşmüş olabileceği ve katalizörün çatlamış olabileceği söylendi. Ama bütün bundan birer varsayım. Kesin bir şekilde bu yaşananları anlatabilen birisi yok. Defalarca bileği talep etmeme rağmen hemde. Her servisten hem genel merkezden. Bir kişi arayıp da beyfendi aracınız şundan dolayı arıza vermiş diyebilen henüz olmadı.


    Sonrasında sipariş edilen parçalara katalizörü de eklediklerini gelir gelmez hemen değiştirip aracı yarım günde teslim edeceklerini söylediler. Aradan iki hafta geçmesine rağmen tarafıma kimse ulaşıp bilgi vermedi. Kendim servisi arayıp sorarak bilgi almaya çalıştım.


    Parçalar geldi 18 ağustosa randevu verildi. Bugün 19 Ağustos aradılar ve gelen parçaların arızalı olduğunu belirttiler.


    Ancak bilmiyorum ben mi bu süreçte çok gerildim ama ben aramadan kimse beni aramıyor bilgi vermiyordu. Ben sormasam parçaların geldiğinden de haberim olmayacaktı. Gelen parçanın arızalı olduğundan da. 1 aya yakın beklediğimiz Türkiye’de olmayan parça sonrasında yarım günde geldi ve 21 Ağustosta aracım teslim edildi.


    Araçta bu seferde yakıt göstergesinde dengesizlik başladı. Aracı çalıştırıyorum menzil 180 kilometre gösteriyor. Biraz ilerleyip motoru kapatıp tekrar açıyorum 420 kilometre göstermeye başlıyor. Tekrar motoru kapatıp açıyorum 370 kilometre gösteriyor.


    Tabi ben araca güvenmeyip yakıt alıyorum ve 340 kilometre menzil gösteriyor. Yakıt deposu yarım depo dolu. 45 litre toplamda benzin deposu olan aracım 34 litre benzin alıyor.


    Yani daha üç ay önce aldığım aracımın yakıt göstergesine güvenip yola çıksam yolda kalacağım.


    Ne kadar abes değil mi arabaya güvenmek. Sonuçta 20 yaşında bir milyon kilometre yol gitmiş araba değil. Daha 3 aylık 3500 kilometrede.


    Durumu 6 eylülde servise bildiriyorum ve servise gelin bir kalibrasyon yapalım abi düzelir denildikten sonra kalibrasyon yapıyoruz.


    Akşamına yine aynı problem.


    Servisi arıyorum yanıt; genel merkeze bildirdik yanıt bekliyoruz. Sonrasında yine aynı süreç ben arayıp bilgi talep ediyorum. Yani ben takip etmesem ne arayan var ne soran.


    Sonrasınsa tekrar servise davet ediliyorum ve bu sefer baştan yazılım yükleneceği söyleniyor. Gidiyoruz servise yazılım atılıyor saatler sürüyor.


    Servisten çıkıp eve varıyorum ve yine aynı problem. Aracımda ne kadar yakıt var ne ben biliyorum ve araç biliyor. Gösterge sürekli değişiyor.


    Servisi arıyorum cevap aynen şöyle; abi sen ne kadar yakıt aldığını biliyorsun ona göre hesap et. Hayır aracım 98 model abc olsa amenna sesim çıkmaz.


    Genel merkezi arıyorum oradan daha nahoş bir yanıt; aracınıza gereken her müdahale yapıldı. Şu an aracınız iyileşme sürecinde. Yol gittikçe iyileşecek. Kendi yorumumu katmadan aynen aktardım ki konu ne boyutta anlaşılsın.


    Bu mevzuda asıl açmaz bu arabaya güvenip kim kullanır. Kim kullanır da arabayı yol gittikçe iyileşmesi için sürer. Velhasıl bunların hepsi laf oyunu odunda herkes farkında. Yol gidecekmişiz de araba iyileşecekmiş.


    Bu süreçte aracın kusurunu kabul etmeyen firma türlü hediyeler takdim etmeye başladı. Garantiler bakımlar havada uçuşuyor.


    Ben aracımı kullanamıyorum. Kredisini ödediğim aracım kapıda yatıyor. Ben araba kiralayıp işlerimi hallediyorum.


    Müşteri Türkiye’de ne yazık ki bu. Daha ötesi değil. Kanunlar her ne kadar tüketici yanında olsa da firmaların umurunda değil. Mağdur etmeyi seviyorlar. Hakimin önüne çıkmadıkça kimse kimseye halkını vermiyor.


    Yazıyı hazırlarken atladığım kısımlar olduysa zamanla ekleyeceğim.


    Okuyuo destek veren herkese gönülden teşekkür ediyorum.



    Edit1: 28.09.2021 tarihinde bir önceki gün Fransa’ya attığım mail dolayısıyla arandım. Arayan Renault Türkiye genel merkeziydi. Gün içerisinde aracımı yetkili servise götürüp götüremeyeceğim soruldu. Nedenini sorunca genel merkezin bir mühendis yönlendirdiğini detaylı inceleme yapılacağı söylendi. Bende zorla kapattığınız dosyayı neden açıyorsunuz diye sorduğumda size yanlış bilgi aktarılmış dosyanız kapalı değil aracınızın onarımı yapılmamış denildi. Bir önceki hafta aracınız onarıldı hayırlı olsun deyip geçiştirilmişti. Servise bıraktım aracı gün içersinde incelendi. Yarım depo yakıt olmasına rağmen full gözüküyordu göstergede. Gelen mühendis büyük bir özgüvenle 3 ayrı noktadan ölçüm yapıldığını her bilgisayarın 46 litre yakıt gösterdiğini söyledi. Bende hayır yarım depodan az deyince şok oldu. Tam aracı alıp gideceğim an depo seviye yarıya düşüp 390 km menzil gösterdi. Mühendislerde bunu gördü. Hafta içi arabayı daha detaylı incelemeleri için bırakacağım. Mühendisin söylediğine göre bu arıza Fransa’ya daha önce başka ülkeler tarafından bir kaç kez daha bildirilmiş. Sanırım Fransa’da çözüm yok şu an.


    Edit2:30.09.2021 tarihinde Renault Türkiye tarafından arandım. Araçta mühendislerin yaptığı inceleme sonucunda yakıt pompasının tekrar değişmesi gerektiğine karar verilmiş. Parçanın Türkiye' de olup olmadığı teyit edilip tarafıma tekrar dönülecek, akabinde randevu verilecekmiş. Pompa sanırım revize imalat. Tekrar kodlama durumu olacağından 1 günden fazla sürebilirmiş.


    Edit3: 04.10 2021 tarihinde Renault Türkiye tarafından arandım. Daha öncesinde gelen mühendislerin tekrar kapsamlı bir şekilde inceleme yapılacak diye aranacaksınız dedikleri için onu haber vereceklerini düşündüm ama gelen mühendis arkadaşlar yanlarında yakıt pompası getirdiği ve parçayı kendilerinin takması gerektiği için aynı gün servisi ziyaret etmemi söylediler. Bende kendilerini kırmadım özel sektörde böyle işler için izin almanın da zorluğuna katlanarak kendilerine bir şekilde aracı ulaştırdım. Daha sonra araçta tekrar yakıt pompası (ikinci kez) değişti. Kodlaması yapıldı ve aracım aynı gün içinde servisten çıktı. Bu hızları için kendilerini kutluyorum. Normalde bu gibi işler haftalar sürüyordu.


    Edit4: 10.10.2021 tarihinde aracımı iç detailing yaparken serviste aracıma zarar verildiğini fark ettim. Zarar verilen yerler; direksiyon körüğündeki plastik parça, vitesin bulunduğu konsoldaki deri parça ve sol arka kapı basamağında 2 adet ezilme mevcut. Plastik ve deri parçayı önemsemiyorum bunlar değişebilir ancak basamağa vurmuş oldukları her ne ise zarar vermiş ve sac kısmı yamultmuş. Bununla alakalı Renault Türkiye ile iletişime geçip fotoğrafları ilettim ancak henüz tarafıma dönüş yapılmadı.

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/43/2d/53/432d53ea480029a6600c6923a275e535.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/67/3a/0a/673a0a588425c1ee71393fa1387f6820.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/c3/21/a3/c321a3e12fd4dff3cadc16ce413c5086.jpeg&t=0&width=480&text=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _boyacı -- 11 Ekim 2021; 12:33:40 >







  • Türkiye'de bir aracın garantisi servise işin düşene kadar geçerli. Bütün markalarda türlü türlü sıkıntı var. Müşteriler adam yerine konulmuyor. En basitinden abd'de dsg şanzımana 10 yıl garanti veren vw burada 2-3 yıl veriyor. Çünkü orada devlet vatandaşı aldatan firmaları affetmez ve ağır cezalar yazar. Burada firmalar bizi mahkemeye ver diye dalga geçiyor 😂 Velhasıl, bana göre bütün markalar aynı. Garantisi devam eden peugeot aracım var ama bozulursa servisten en ufak bir umudum yok.
    Paranla rezil olmak diye bir deyim var ya, işte o olmuş.
    Gerçekten can sıkıcı ve üzücü.
    Umarım çözülür probleminiz, geçmiş olsun. Çok şık bir araç olmuş Captur 2, ama demek ki sorunları da var.

    Eski şirket araçlarımızın yarısının dsg si değişti. 2 kez sadece mazot hortumu delinmesi sebebiyle aracımla yolda kaldım.Akü ve alternatör vs ile de kaldım onları saymıyorum. Mazot hortumu delinmesine bu araçlarda kronik cevabını alıyorum. Yolda giderken soğutma sıvısının yer aldığı plastik parça yere düşüyor ve araba hiçbir şekilde uyarı vermiyor.

    Şu an yeni 2008 e geçtik. En azından motor ve şanzıman konusunda kafamız rahat. Şirket aracı olmadığı sürece asla vw grubu aracı kapıdan sokmam.

    Geçmiş olsun.

    Vaktiyle sıfır megane 2 aracımızda yakıt aldıktan sonra aynen böyle akli melakelerinde sıkıntılar yaşamıştı. Servise hatta fabrikaya kadar iş uzadı, ardından fransadan ekip gelip inceledi dediler. Sonuç olarak yakıt alırken kartı yuvada bırakıp aldığımız için olmuş.

    Bu arada lafı Volkswagen’e getirmeye çalışmakta nesi. VW ile fransızlar karşılaştırılmaz, çok komik olur. Güneşli havada yıldırım düşme olasılığı ile VW ile yolda kalma olaslılığı bence aynı.

    geçmiş olsun arabadan soğumuşsunuz resmen


    ama kısmet işte,denk gelebiliyor,marka model demiyorum


    bence dava açın ve ürünü iade etmeye çalışın


    kozmetik eksiklikler diyorsunuz bunların farkında olarak mı aldınız


    yoksa sonramı farkettiniz.

    Kendi basima gelmis kadar uzuldum. Renault bile yaygin servis agi ile bu durumu cozemiyorsa birakip gitsin.

    Dava ederseniz aracin degisimini sağlarsınız ama en iyi ihtimalle 3 sene surer. Bunu bildikleri icin zaten isi yokusa suruyorlar.
    Aracımın garantisi uzatılmış haliyle 4 yıl. Şu an dava süreci yeni başlıyor. İhtarnameye gelen yanıt resmen alay eder gibi oldu. Zaten ihtar ile bir yere varamayacağımı biliyordum.

    Geçmiş olsun hocam sıkıntılı durum valla. TRde adam gibi usta kalmadı, eski jenerasyon ustalar bitti artık birde haliyle yeni teknoloji araçlar geldikçe araçlara o kadar yabancılaştı orta dönem jenerasyon ustalar... Muhtemelen yeni araçlar için ustalara 2-3 haftalık eğitim verip geçiyorlardır, sonrada ustalar aynı marka üzerinde çalıştıkça birde yenilenmeye açıksa tecrübeyle çözmeye başlıyorlar araç üzerindeki şeyleri.


    Eski usta dediğim bu karbüratörlü zamanı amerikancı usta neslinin yetiştirdiği ve onlarında kuş serisi dönemi araçları ve onun sonraki yakın dönem araçların jenerasyonuyla ustaların devri kapandı. Tabi birde çırak yetişmedi araç ustası bitti. Bakın usta derken yani gerçek ustadan bahsediyorum. Araç daha servise girerken gidişinden sesinden sorunu anlayan. :)


    Ben 17 yaşında opel servisinde çalışıyordum mekanikte bu vectra A kasanın son senesi vectra B kasanın çıktığı sene girmiştim; çoğu usta o dönem serviste afallıyordu arızalarda eski 2 ustamız vardı yaşlıca onlar yürütüyordu desem yeridir. :) Ustaların hepsi motor indir bindir baskı set değiş vs. tamamda sizin gibi arıza gelince dediğim 2 yaşlı usta çözüyordu tecrübelerinden. Şimdi sanayiye gidiyorsun, bakalım edelim ondandır bundandır gibi varsayımlarla basit şeyleri bile deneme yanılma ile buluyorlar...


    Daha sonra 19-20 yaşımda sanayiye girdim ki iyi ki girdim ne öğrendiysem orda öğrenmiştim, ustamda saolsun o dönemin elle gösterilen iyi ustalarındandı, o bahsettim aracın daha gelirken sesinden anlardı arızayı vs. Sonra tabi askere gidip gelince daha yapmam bu işi dedim bıraktım; he kendi aracımın herşeyini kendim hallediyorum parça olsun yeter ustam saolsun öğrettikleriyle tabi biraz da merak var, dayı/amca kaportacı boyacı olunca dükkanda takımda elimin altında...


    Baya uzun olmuş, yani konuyla alakası yok pek yazdıklarımın belki ama usta işi ilerde iyice sıkıntı olacak, arızalar çözümler vs sıkıntı olacak hep.

  • Yüzbaşı
    307 Mesaj

    Geçmiş olsun.


    Sadece menzil mi bu şekilde değişiyor, yoksa depo yakıt göstergesi de aynı şekilde artıp azalmakta mıdır?

  • Binbaşı
    1987 Mesaj
    Paranla rezil olmak diye bir deyim var ya, işte o olmuş.
    Gerçekten can sıkıcı ve üzücü.
    Umarım çözülür probleminiz, geçmiş olsun. Çok şık bir araç olmuş Captur 2, ama demek ki sorunları da var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    139 Mesaj
    Türkiye'de bir aracın garantisi servise işin düşene kadar geçerli. Bütün markalarda türlü türlü sıkıntı var. Müşteriler adam yerine konulmuyor. En basitinden abd'de dsg şanzımana 10 yıl garanti veren vw burada 2-3 yıl veriyor. Çünkü orada devlet vatandaşı aldatan firmaları affetmez ve ağır cezalar yazar. Burada firmalar bizi mahkemeye ver diye dalga geçiyor 😂 Velhasıl, bana göre bütün markalar aynı. Garantisi devam eden peugeot aracım var ama bozulursa servisten en ufak bir umudum yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    816 Mesaj
    Geçmiş olsun.

    Vaktiyle sıfır megane 2 aracımızda yakıt aldıktan sonra aynen böyle akli melakelerinde sıkıntılar yaşamıştı. Servise hatta fabrikaya kadar iş uzadı, ardından fransadan ekip gelip inceledi dediler. Sonuç olarak yakıt alırken kartı yuvada bırakıp aldığımız için olmuş.

    Bu arada lafı Volkswagen’e getirmeye çalışmakta nesi. VW ile fransızlar karşılaştırılmaz, çok komik olur. Güneşli havada yıldırım düşme olasılığı ile VW ile yolda kalma olaslılığı bence aynı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    2151 Mesaj

    Dava açın ve aracı geri iade edin garantisi yok mu arabanın 2 sene?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurmay Albay
    18045 Mesaj

    geçmiş olsun arabadan soğumuşsunuz resmen


    ama kısmet işte,denk gelebiliyor,marka model demiyorum


    bence dava açın ve ürünü iade etmeye çalışın


    kozmetik eksiklikler diyorsunuz bunların farkında olarak mı aldınız


    yoksa sonramı farkettiniz.

  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkürler hocam. Menzille birlikte yakıt göstergesi de aynı şekilde arızalı. Araçta 10 litre yakıt var misal bi anda full depo gösteriyor. Seyir halinde bi anda düşüp yakıt uyarısı falan veriyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Cordarone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    10984 Mesaj
    Kendi basima gelmis kadar uzuldum. Renault bile yaygin servis agi ile bu durumu cozemiyorsa birakip gitsin.

    Dava ederseniz aracin degisimini sağlarsınız ama en iyi ihtimalle 3 sene surer. Bunu bildikleri icin zaten isi yokusa suruyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Aracı alacak olanlara gözüm kapalı tavsiye ederim. Daha doğrusu ederdim. Ancak dediğiniz gibi tam manasıyla şu an rezillik yaşıyorum.

    Ancak aracın henüz çok yeni olmasından hem servis hem üretici bu tür arızalara yanıt veremiyor.

    Çok ilginç ama ne yazık ki böyle. Mild hibrit olan versiyonların tamamında batarya problemi yaşadı diğer arkadaşlar mesela. Belli ki çok insanın başı ağrıyacak bu araçtan.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    derfgt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ne yazık ki tamda söylediğiniz gibi. Firmayla görüşürken bakın olay hukuğa intikal etmesin ne ben ne siz mağdur olmayın bu süreçte diyorum. Bizim elimizden bir şey gelmez hukuğa başvurun diyorlar.

    Ama en başından devlet tüketicinin yanına olsa bu adamlar böyle kafalarına göre at koşturamaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Gamer4fun4 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    İşim dolayısıyla idame ettirdiğim yaklaşık 15 araç var. Bunların arasında ağır vasıta da var premium marka arabada. Ne servisiyle ne de genel merkeziyle aramızda bu veya buna benzer en ufak bir olay yaşamadım. Olay tamamen markaların müşteriye yaklaşımı.

    Bende eski bir VW kullanıcısı olarak sattığım aracımı şu an mumla arıyorum. VW ve grup markalarını bizim insanımız pek sevmiyor ama ciddi manada hem kalite hem de müşteri memnuniyeti olarak ayrışıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    daswagen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Aracımın garantisi uzatılmış haliyle 4 yıl. Şu an dava süreci yeni başlıyor. İhtarnameye gelen yanıt resmen alay eder gibi oldu. Zaten ihtar ile bir yere varamayacağımı biliyordum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Brother ToLGa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8420 Mesaj
    Yakiti bir dolu bir bos gosteren benzin şamandirasidir. Yani bi ihtimal benzin pompasindandir diyip 10 bin tllik parca degistiren servis ya bu benzin de samandradandir diyip 3 kurusluk samandrayi niye degistirmiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkürler hocam. Bende servisine yaygın olmasına aldandım açıkçası.

    Dediğiniz gibi firma çok rahat. Sanki sattıkları araç başka bi firmaya ait. Öyle geniş geniş konuşuyorlar ki deli olursunuz.

    Orta yolu bulamadığımız için dava sürecine gireceğiniz. En iyi ihtimalle 2 sene sürer diye düşünüyorum.

    Sonrasında da maddi manevi tazminat davası açacağım. Yolun ortasında ölümle burun buruna geldim kimse umursamadı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    hardcrss kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkürler hocam. Arabadan buz gibi soğuttular. En büyük hobim detailing ama arabanın tarafına bakasın gelmiyor.

    Marka ile bi derdim yoktu. Ancak her defasında aynı hanımefendi arayıp her defasında birebir kopyala yapıştır cevapları verene kadar. Asla çözüm üretmiyorlar. Onlar benden daha iyi biliyor aracın gizli ayıplı mal statüsünde olacağını.

    Kozmetik hataları da araç servise gir çık yaptıkça serviste bir şey oldu mu diye bakarken fark ettim. Tabi kimse üstlenmiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Şamandıra ve pompa bütünleşikmiş hocam. Hepsi beraber değişmiş yani. Muhtemelen problem pompa yada şamandıra değil.

    Bolu da benim başımı yakanda pompa değildi. Haybeye değiştirdiler.

    Araçta bi elektronik problem var. Ama bulup çözemiyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Kaygerya kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8229 Mesaj
    Hocam konuyu bir şekilde ekşiye de taşı. Aynı şekilde sosyal medya üzerinden de yürü. Genel merkezi de etiketle. Hatta Fransa Renault'yu da etiketle.

    Çözümü bu şekilde hızlandırırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Twitter da sürekli konuyu canlı tutmaya çalışıyorum. Renault Group CEO su dahil herkesi etiketliyorum ama nafile. Fransa’ya kaç kez mail attım. Cevap dahi yok.

    Genel merkezden arıyorlar konu Fransa’ya intikal etmiş diyorlar ama bana dönen olmuyor. İlginç bi firma

    Buradan ekşiye yazabilecek arkadaşlar varsa çok memnun olurum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    sp@wn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1134 Mesaj

    Hocam geçmiş olsun. Ülkemiz şartlarında araçlar bu kadar pahalıyken, bin bir zorluklarla paramızı biriktirip yıllarca borca girip bir araç alabiliyorken böyle bir durumda kalmak can sıkıcı. Renault Fransa genel merkezine durumu ayrıntılarıyla anlatan bir e-mail atarsanız belki global yoldan bir çözüm sağlanabilir bilemiyorum. Ancak Türkiye şartlarında konunun bir yere varmayacağı belli. Sosyal medya baskısı da işe yarayabilir, işin peşini bırakmayın.

Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.