Şimdi Ara

Hyundai Servisinde Başımdan Geçenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
2.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mrb arkadaşlar, malum geçen hafta 2015 i30 dct araç almıştım. Araçta var olan şikayetlerimden birisi dct şanzıman, diğeri ise sunroof sesiydi. Sunroof zaten kronik olduğu için üstüne düşmedim. Dct şanzıman ise ustalar bugün yaptıkları testte hafif titremenin olduğunu kabul ettiler. Hatta test aracınıda kontrol ettik aynı sorun onda bile var. Bunu serviste kabul etti. Titreme çok olmadığından sorun yok, ne zaman ki patlar şanzımanı değiştirirler.

    Gel gelelim sunroof işi ile uğraşan ustalara, teste 2 usta ile çıktık. İyiki de çıkmışım. Abartısız söylüyorum adam 160-170 den aşağı aracı kullanmadı. Hayır o seste zaten sunroof sesini nasıl duyacak? Kayseri'yi bilenler varsa buradaki Hyundai İnoto servisi şehir çıkışında olduğu için yol müsait ve BOL ÇUKURLU.! Hadi o rüzgar sesine rağmen seside duydun onada eyvallah diyelim. Be adam servis girişindeki 2 tane sete HAYVAN gibi girmenin alemi nedir.!!! Diyebilirsiniz yavaş gir demedin mi? Olan olmuştu artık. Kendi arabası olsa ne orada öyle aracını test eder, ne de o sete öyle girer. Başladık tartışmaya, yok ben setten arabanın esnemesini ölçmek için girdimde felanda filanda. Eee dedim siz zaten biraz önce yolda ve ilk servisten çıkarken o setlerden geçerken sesleri ölçmüştünüz? Yüzüme bakıyor bön bön. Neyse ki Hyundai merkezine şikayet etmek için araçtaki kamera aklıma geldi ama oda ne.!! Adamlar kameranın çakmaklık girişini sökmüş.!!! Dedim hayırdır amacınız nedir? Orjinal parçamı çalıyorsunuz ne yapıyorsunuz? Neden söktünüz çakmaklığı, ne saklıyorsunuz dedim. "Ya abi bi amacımız yok söktükte işte şey...." Ney ya ney, arkadaş neden söktünüz. CEVAP YOK, evet şaka gibi cevap YOK. Birde unutmadan ben 2. ve kısa olan testlerine çıktım ben varım diye sanırım hemen geri döndüler, yoksa 1. testte kim bilir aracı nasıl kullandılar.!! Amortisör patlasa garantiyede sokmayacaklar, iyi de zaten bozan sizsiniz jant eğilse onu saymıyorum bile.

    Diyeceğim şudur ki; adamlar sizin aracınıza acımıyor. Settir, çukurdur umurlarında değil, amortisör patlamış, jant eğilmiş kimin umrunda. Bizzat bugün şahit oldum.!!! Keşke kamerayı sökmeseydi de şuan kaydı izletseydim

    Şimdi diyebilirsiniz tüm hyundailer öyle değil. Evet değil zaten hepsine çamur atmak gibi bir niyetim yok, hatta servis kabuldeki Burhan beye ne kadar tşk etsem azdır ama Kayseri İnoto Hyundai servisinde ki Hanifi isimli usta dedikleri (ben bu kişiye usta desem asıl işin ehillerine ayıp olur), kaporta ustasıymış ve bu işle bu ilgileniyormuş. Yani sunrooftur, sağından solunda gelen sestir, kısacası en çok işlem yapılan işlere bu iki usta bakıyormuş. Kısacası kayseri hyundai inoto servisine aracınızı götürmeden önce tanıdık bir rot balanscıylada randevulaşmanızı tavsiye ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeTaLLiCaLi06 -- 15 Ekim 2015; 15:10:25 >







  • firmalar sizi değil, arabayı ve arpaları seviyorlar. türkiyede kural malı satıncaya kadardır... istediğin kadar kanun çıkar fos.. çünkü rekabet diye bişey yok. her yer tıklım tıklım müşteri..
  • Terbiyesizler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen dünyanın parasını ver, elalem gelsin çala pala arabanı kullansın...
    İlgili yerlere mail atmayı deneyin, durumu iyice anlatın derim.
  • Arkadaşımın abisi orada çalışıyor. Kayseri Hyundai servisinde çalışanların kötü olduklarını, miç olduklarını söylüyordu zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • olaya bak allahtan rizedekiler oyle degil.
    servis iyi hosuma gitti de satis kismndakiler cok uyanik :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracının arkasında duran firma görmedim zaten, i30un tavanının makyajda bile düzeltilmemesi ayrı saçmalık
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Orası ayrı bir konu.. 2012 yılında çıkan bir araç hala hatalı sunroofla üretiliyor. Şikayet sitelerine yada i30 forumlarına baktığınızda bir çok i30 sunroofu ses yapmakta, tepenizde hep bir lakırtı var :) Yeni civic uygun fiyata gelsede 1.5 yıldır kullanıpta tık demeyen hondama geri dönsem..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben yetkili Peugeot servisine rot ayarı için aracı bıraktım. Ön lastiklerin teki 34 diğeri 30 psi hava basmışlar. Teslim alıp eve gelirken yaşadıklarımdan sonra ölçtürdüm karşıdaki lastikçide, resmen katliam!

    Bununla da bitmedi, tavana yağlı el ile 5 parmak iz bırakan özensiz usta (veya çırak) mı dersin, çizik bırakan mı dersin, dandik montaj yapan mı dersin hepsini yaşadım.

    Diyeceğim o ki, sizin huzurunuz onların mikinde değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim aracin garantisi bitti seviniyorum artik yetkili servisle isim olmaz diye , bir sorun olursa kullanici hatasi diyorlsr parayi alirken de cok guleryuzluler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai müşteri hizmetleri aradı ve aynen söylediği "gerekli uyarıları yaptık, yardımcı olabilecegimiz başka bir konu varmıydı?"

    Şaka gibi adam gülüp geçmiştir sanırım. Nede olsa konuyu "bak şikayet var biraz dikkatli ol" deyip gecistirmislerdir. Arkadaş devlet memurlarinda nasıl maaştan kesme cezası varsa, öyle birşeyler yapsanizda adaminda cani yansa!!! Öyle bir daha yapma demekle olmuyor. Canı yansın ki anlasın.

    Bir daha Hyundai mı, düşman başına!! 1 haftada sunroofundan, çok yakmasindan, tikirtilarindan ve servisinden nefret ettim.!!! Üstüne üstlük kalkıştaki titremeside cabası. Çift kavrama i30 veya accent blue alacaklara duyrulur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeTaLLiCaLi06 -- 14 Ekim 2015; 11:40:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aklıma geldikçe birşeyler yapıcam

     Hyundai Servisinde Başımdan Geçenler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeTaLLiCaLi06 -- 15 Ekim 2015; 11:29:22 >
  • Arkadaşlae hyundai ile hiç bir bağım yok ama olaylar servisten servise değişebiliyor, direk markaya laf atmamak gerek bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Closer kullanıcısına yanıt
    Marka adı altında ben o arabayı alıyorsam ve aracım zarar görüyorsa, markada bunun gereğini yapmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pmyoank

    Marka adı altında ben o arabayı alıyorsam ve aracım zarar görüyorsa, markada bunun gereğini yapmalı

    Ben şuana kadar konu araba olsun veya her hangi bi tüketici ürünü olsun tr de neredeyse hiç bir firmanın tüketiciyle sorun yaşadı diye arkadaşın beklediği seviyede bi ceza veya uygulama yaptığını görmedim. İllaki istisnalar vardır ancak otomobil sektöründe çok nadir.

    Müşteriye iyi davranan yine iyi davranıyor orda problem yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Closer kullanıcısına yanıt
    Ceza manasında tabi ki haklısın. Ama Müşteri hizmetlerinin söylediği uyardık demek. İyide kardeşim bu adam eskiden beri böyleymiş ki. Siz umursamazsanız bu adam böyle devam edecek. Bak kardeşim bana donanımhaberde gelen bir pm paylaşıyorum:

    FORUMDAN ÜYE: Hocam arkadaşın tanıdığı çıktı sizin aracın işine bakan %90 o. Sert ve hızlı sürermiş zaten. Benden duyduğunuzu söylemeyinde. Adamada attık yazdıklarınızı. Ne cevap verecek bakalım terbiyesiz.
    BEN: Kardeşim adamın adı Hanifi mi?
    FORUMDAN ÜYE: Evet o
    BEN: Aynen kardeşim bahsettiğin kişi.
    FORUMDAN ÜYE: Hep hızlı ve dengesiz sürüyormuş o kişi zaten.

    Anlayacağınız bu kişi düzelmez.!! Olan bizim arabalara olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeTaLLiCaLi06 -- 17 Ekim 2015; 17:54:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pmyoank

    Ceza manasında tabi ki haklısın. Ama Müşteri hizmetlerinin söylediği uyardık demek. İyide kardeşim bu adam eskiden beri böyleymiş ki. Siz umursamazsanız bu adam böyle devam edecek. Bak kardeşim bana donanımhaberde gelen bir pm paylaşıyorum:

    FORUMDAN ÜYE: Hocam arkadaşın tanıdığı çıktı sizin aracın işine bakan %90 o. Sert ve hızlı sürermiş zaten. Benden duyduğunuzu söylemeyinde. Adamada attık yazdıklarınızı. Ne cevap verecek bakalım terbiyesiz.
    BEN: Kardeşim adamın adı Hanifi mi?
    FORUMDAN ÜYE: Evet o
    BEN: Aynen kardeşim bahsettiğin kişi.
    FORUMDAN ÜYE: O kişininde haberi var yazdığınızdan kopyalayıp yolladık. Hep hızlı ve dengesiz sürüyormuş o kişi zaten.

    Anlayacağınız bu kişi düzelmez.!! Olan bizim arabalara olur.

    Hocam elimizden gelen birşey varsa söyle yapalım. Tabi ki tepkisiz kalmak doğru olmaz da bak sende gördün şiödi, bu adam hep böyle davranıyomuş, ilgilenen var mı? Yok. Tepki versek de vermesek de durum bundan öte gitmez. Kanunlar vs saolsun bizi elimiz kolumuz mahkum bırakıyor.

    Yeni bi monitör aldım, arızalı çıktı diye değişime gönderdim. Monitör gideli 16 gün olmuş hala ses seda çıkmıyor. Her aramam da çıkan kişiler durumun aciliyetini bildiriyorum gibi klasik şeyler söyleyip duruyorlar. Ne yapıcaksın şimdi? En fazla bu firmadan araç almıycaksn.

    Araba konusunda da etrafındakileri veya bu forumda bak arkadaş konuyu açmış, herkes biliyor artık bu aervisi, gören duyan adam artık gitmez. Vatandaş olarak elimizdeb gelen bu malesef.

    Belki çok kıt düşünüyorum bu konuda ancak bi çok firmada buna benzer şey yaşadğım için artık bu noktaya geldim.

    Yine söylüyorum, yapabileceğim birşey varsa bende yardımcı olmak isterim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Closer kullanıcısına yanıt
    Amacım forumdaki arkadaşların bu konuda destekleyici yazılarından ibaret. Neden mi? Çünkü müşteri hizmetleri takip ediyor. Hatta Hyundai Merkezden bi bayan mesajları okuduğunu söyleyerek beni aradı. Bu konuda kayıt olduğundan biliyorlar. Genel manada sizinle hem fikiriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pmyoank

    Amacım forumdaki arkadaşların bu konuda destekleyici yazılarından ibaret. Neden mi? Çünkü müşteri hizmetleri takip ediyor. Hatta Hyundai Merkezden bi bayan mesajları okuduğunu söyleyerek beni aradı. Bu konuda kayıt olduğundan biliyorlar. Genel manada sizinle hem fikiriz.

    Öncelikle burdan hyundai ye selamlarını iletiyorum

    Ortada bi çok kişinin bildiği bi ayıp var ve hyundai nin kullanıcıların yorumlarını öğrenmek için bu forumu dahi takip edip, çalışanlarından birinin yaptığı bu ayıba göz yumuyorsa zaten kendi bacaklarına sıktıklarının resmidir. Son zamanlarda atılım yapmış firmaya böyle servisler yakışmıyor.
    Hyundai, son çıkan araçlarıyla benim de sempatimi baya kazandı. Yine yakın zaman da aynı grubun araçlarından kia marka da arabam vardı yeni sattım.
    Lafın özü ben de bu konunun nereye gideceğini merak ediyorum ve takipçisiyim madem öyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam,
    arkadaşım kayseride kaza yaptı.araç o serviste onarıldı, ön tarafı dağılmıştı aracın neredeyse.
    Hatırladığım kadarıyla servisten çıkarken bir mekanik aksamda aksaklık yaşandı, halloldu.sonra arkadaş uzun yola çıktı.araç, ankara yakınlarında yatak sardı,

    ayriyetten servisten çıktıktan sonra benim 1.6 aurisle 8 yaktığım yerde 11-12 yakıyordu 1.4 araç.

    Neyse, yatak sardı.ankarada hyundai özel servisine çekildi araç.krank mrank, segman ne var ne yok hepsi gitmiş.motor komple değişti 4500tl masraf çıktı.

    Özel servisten çıktıktan sonra duyduğum; "araç yağ gibi gidiyor valla, eskisiyle alakası yok."

    Sanırım yağlamada problem varmış, daha önce serviste yağ değişimi yapıldı diyerek değiştirilmemiş olabilir, çapak vs olabilir.
    bilemeyeceğiz ama o araç uzun yola çıkmadan önce 2 kez yağ değişimi için servise gitti.birinde özellikle yağ değişimi, diğerinde kazadan sonra servise girdiğinde yağa bakılsın diye tembih edilmişti hatırladığım kadarıyla..

    Bu işte hatası olan kimse Allahından bulsun artık..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.