Şimdi Ara

Hyundai İnoto Kayseri Yetkili Servis Pişmanlığı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 23 Ocak 2019 tarihinde Kayseri Hyundai İnoto servisine 2008 model Getz model aracımın periyodik bakımı için önceden randevu alarak gittim. Servise 10.00 da giriş yaptım. Servis danışmanı Naci Bey yerinde olmadığı için 10 dk bekledik. İsmini hatırlayamadığım başka bir bayan servis danışmanı kayıt açarak aracın giriş işlemlerini yaptı. Bakımın ne kadar süreceğini sorduğumda 3 saat gibi bir süre verdi. Bu süre bize mantıksız geldiği için ustayla görüşerek ona sorduk ve en fazla bir buçuk saat süreceğini söyledi. Bekleme salonunda vakit geçirdikten sonra servisi gören kameradan aracın içerde olmadığını gördük. Gidip Naci Beye sorduğumuzda aracın bakımının yapıldığını söyledi. Neden bize haber verilmiyor dediğimizde biz yoğunuz bakın isterseniz sizi saat 12 ye bekleteyim tarzında gayri ciddi ve ukala bir cümle kurdu. Biz sen bizim aracımızın işi bittiği halde nasıl böyle bir cümle kurabilirsin dediğimizde sesini yükselterek daha da çirkin davranışlar sergiledi. Servis müdürü Candeniz beyin odasına gittiğimizde bize bağırarak konuşan bizim aracımızı öğlene kadar bekletmekle tehdit eden Naci Beyden eser kalmamıştı. Servis müdürü Candeniz Bey iyi bir iletişim kurarak bizim haklı olduğumuza kanaat getirerek kendi yanında bile bizim sözümüzü kesen ve sürekli cevap veren Naci Beyi odasından kovdu. Servis müdürü Candeniz bey Naci beyle ilgili bir yaptırımın olacağını bizim haklı olduğumuzu söylesede daha önce bir çok hikayesini dinlediğim Hyundai İnoto Kayseri servisinin değil yanından geçmek adını dahi duymak istemiyorum. Bir marka kalitesini yetkili servisiyle gösterir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Çok ne ne yazılacak ki? saat 10'da servise gir, 10 dakika bekle, işin şu kadar zamanda biteceğini söyle ama yok ben para veriyorsam şu saatte bitmeli muhabbetleri eşliğinde tartışmalar.

    Yol testidir,o dur budur derken 2-3 saat aralığını bulabilir ayrıca bakım süresi, o yüzden tahmini olarak oradaki görevli doğru zaman vermiş,erken bitermek tabi ister, devlet dairesi mi orası? Elli kişi hesap sorar.

    Sonrasında usta o kadar bunalmış belli ki hızlı hızlı bakımı yapmış saat 11:30 gibi bakım bitmiş yani 1 saat sürede, 15 dk kadar yol testi, aracın son kontrol testi,yıkaması ne zaman yapılmış muamma yapılmamış sanırım o kadar hızlı yapılan bakımda.

    Bakım biter bitmez kameradan yine yarım saat ağız dalaşına girmeler,servis müdürünün yanına çıkma yaptırımlar,birisinin kovulmasını istemeler, sen benim kim olduğumu biliyor musun muhabbetleri,sonra gel hızını alamadan foruma konu açmalar Naci'sinden Candeniz'ine herkesi ismini sağa sola yaymalar vs vs. Allah başka dert vermesin ne diyelim.

    Sen bir iş yerine gidiyorsun, madem 3 saat süreyi beğenmedin girme baştan servise. Kendi işleyişi bu şekilde anlaşılan. Ne işin var usta ile veya başkasıyla. İşletme kendi zaman dilimini kendisi ayarlar verimliliğine göre. 1,5 saat standart işcilik fatura zaman saatidir. Ustanın eli çabuktur verimli bir işletmedir 30dk'da biter, daha verimsizdir veya planlaması farklıdır 3 saatte biter. Baştan demese anlarım,hem işletmeye zorla gir hem pişman ol.

    Tamam pişman oldun diyelim ki olunmuş belli, ortada ne mahkeme kararı var,ne açılmış dava,ne de karşı tarafa söz hakkı. İyice suyu çıktı bu sosyal medyanın. Naci Bey eğer işinden filan olursa ben olsam dava açarım. Hatta İnoto olsam bile basarım davayı.Oldu benim beklentim bu,pişman oldum deyip herkes sosyal lince başlasın ülkede.
    Muhtemelen müdür ve usta müşteri ayrıldıktan sonra bir araya gelip "ne tiplerle uğraşıyoruz ya" diye goy goy yapmıştır.

    Bu kadar büyük mesele haline getirmeyin böyle şeyleri. Bu ülkenin %80'i mutsuz ve umutsuz. Herkesin acelesi var, herkesin mücadelesi ayrı.

    İnsanlar istiyorlar ki her şey onların istediği saatte, istediği şekilde olsun.
    Merhaba,

    Öncelikle size verilen randevu saati, bakım işlemine başlanacağı saat değildir, araç kabulu için verilen saattir. Herkese ayrı bir saat verilir ki, araç kabulde yığılma olmasın, gelen müşteriler çok beklemesin, size verilen saatte gidersiniz, az bekleme (servise göre bazen 10 dakika, bazen 30 dakika) ile aracınızı teslim edersiniz.

    Servis danışmanının tavrını savunmuyorum, kimseye ters davranmaya hakkı yok, daha doğrusu kimsenin kimseye sert veya ters davranmaya hakkı yok.

    İlk karşılaşmadaki tarz ve tavır önemlidir. Eğer bir dükkana gelen müşterilerin çoğunluğu gibi "ben müşteriyim, sadece benimle ilgileneceksin, beni bekletemezsin" düşüncesiyle konuşmaya başlarsanız karşıdan da ters teper. Bir hizmet veya ürün için para verince işletmeyi veya çalışanı satın almış olmuyorsunuz.

    Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır sözünü unutmayın, hayatınızdaki çoğu sorunu çözecektir. Ben devlet dairelerine de işimle ilgili gidiyorum, en başta biraz ciddi ve sert olabiliyorlar, ama birkaç cümlenin sonrasında tatlı tatlı sohbet ederek işimizi tamamlıyoruz. Bazen çözüm gerektiren durumlar da oluyor. İlk olumsuzlukta ben de sert çıkışsam ortam daha da gerilir ve çözüme ulaşamayız.

    Servis Müdürü ve Servis Danışmanı iyi polis - kötü polisi oynamışlar. Daha açıkça söyleyecek olursam, servis müdürü sizin gazınızı almış, olayın büyümesini engellemiş.
    Arkanızdan da konuşmuşlardır, "ne insanlara çatıyoruz" diye.
  • Açık ara Türkiye’deki en köyü Hyundai servisi olur kendileri. Bir tane olumlu yorum görmedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marka kalitesi demek araba kalitesi demek değildir. Servis hizmeti de kalitenin bir parçasıdır. Türkiyede kaç tane düzgün servis vardır ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai bunların servis lisansını neden askıya almıyor veya iptal etmiyor peki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • D. Targaryen kullanıcısına yanıt
    bmw düzgün.
  • Hocam ben olsam
    "Üstadım kusura bakmayın ben para vererek bakım yaptırdığım servislerle karıştırdım burayı. Burada aracıma ücretsiz bakım yapma lütfunu bize sunduğunuz için minnettarız. Arabamızı istediğiniz saatte teslim edebilirsiniz" gibi bir cümle kurardım. Bu ne yahu, parasını verip bakım yaptırıyorsunuz ve şu muameleye bak! Saçmalık.
  • ya çok şey yazılır yazılmasına ama 2008 model arabayı yetkili serviste bakıma soktuğunuz için bence en temel hata sizde..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Opel yetkili servis önerisi
    5 yıl önce açıldı
    Ankara Renault Servis Tavsiyesi
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Çok ne ne yazılacak ki? saat 10'da servise gir, 10 dakika bekle, işin şu kadar zamanda biteceğini söyle ama yok ben para veriyorsam şu saatte bitmeli muhabbetleri eşliğinde tartışmalar.

    Yol testidir,o dur budur derken 2-3 saat aralığını bulabilir ayrıca bakım süresi, o yüzden tahmini olarak oradaki görevli doğru zaman vermiş,erken bitermek tabi ister, devlet dairesi mi orası? Elli kişi hesap sorar.

    Sonrasında usta o kadar bunalmış belli ki hızlı hızlı bakımı yapmış saat 11:30 gibi bakım bitmiş yani 1 saat sürede, 15 dk kadar yol testi, aracın son kontrol testi,yıkaması ne zaman yapılmış muamma yapılmamış sanırım o kadar hızlı yapılan bakımda.

    Bakım biter bitmez kameradan yine yarım saat ağız dalaşına girmeler,servis müdürünün yanına çıkma yaptırımlar,birisinin kovulmasını istemeler, sen benim kim olduğumu biliyor musun muhabbetleri,sonra gel hızını alamadan foruma konu açmalar Naci'sinden Candeniz'ine herkesi ismini sağa sola yaymalar vs vs. Allah başka dert vermesin ne diyelim.

    Sen bir iş yerine gidiyorsun, madem 3 saat süreyi beğenmedin girme baştan servise. Kendi işleyişi bu şekilde anlaşılan. Ne işin var usta ile veya başkasıyla. İşletme kendi zaman dilimini kendisi ayarlar verimliliğine göre. 1,5 saat standart işcilik fatura zaman saatidir. Ustanın eli çabuktur verimli bir işletmedir 30dk'da biter, daha verimsizdir veya planlaması farklıdır 3 saatte biter. Baştan demese anlarım,hem işletmeye zorla gir hem pişman ol.

    Tamam pişman oldun diyelim ki olunmuş belli, ortada ne mahkeme kararı var,ne açılmış dava,ne de karşı tarafa söz hakkı. İyice suyu çıktı bu sosyal medyanın. Naci Bey eğer işinden filan olursa ben olsam dava açarım. Hatta İnoto olsam bile basarım davayı.Oldu benim beklentim bu,pişman oldum deyip herkes sosyal lince başlasın ülkede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 24 Ocak 2019; 9:34:45 >




  • 2008 model arabayı neden yetkili servise götürüyorsunuz ki? yazık değil mi paranıza...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Çok ne ne yazılacak ki? saat 10'da servise gir, 10 dakika bekle, işin şu kadar zamanda biteceğini söyle ama yok ben para veriyorsam şu saatte bitmeli muhabbetleri eşliğinde tartışmalar.

    Yol testidir,o dur budur derken 2-3 saat aralığını bulabilir ayrıca bakım süresi, o yüzden tahmini olarak oradaki görevli doğru zaman vermiş,erken bitermek tabi ister, devlet dairesi mi orası? Elli kişi hesap sorar.

    Sonrasında usta o kadar bunalmış belli ki hızlı hızlı bakımı yapmış saat 11:30 gibi bakım bitmiş yani 1 saat sürede, 15 dk kadar yol testi, aracın son kontrol testi,yıkaması ne zaman yapılmış muamma yapılmamış sanırım o kadar hızlı yapılan bakımda.

    Bakım biter bitmez kameradan yine yarım saat ağız dalaşına girmeler,servis müdürünün yanına çıkma yaptırımlar,birisinin kovulmasını istemeler, sen benim kim olduğumu biliyor musun muhabbetleri,sonra gel hızını alamadan foruma konu açmalar Naci'sinden Candeniz'ine herkesi ismini sağa sola yaymalar vs vs. Allah başka dert vermesin ne diyelim.

    Sen bir iş yerine gidiyorsun, madem 3 saat süreyi beğenmedin girme baştan servise. Kendi işleyişi bu şekilde anlaşılan. Ne işin var usta ile veya başkasıyla. İşletme kendi zaman dilimini kendisi ayarlar verimliliğine göre. 1,5 saat standart işcilik fatura zaman saatidir. Ustanın eli çabuktur verimli bir işletmedir 30dk'da biter, daha verimsizdir veya planlaması farklıdır 3 saatte biter. Baştan demese anlarım,hem işletmeye zorla gir hem pişman ol.

    Tamam pişman oldun diyelim ki olunmuş belli, ortada ne mahkeme kararı var,ne açılmış dava,ne de karşı tarafa söz hakkı. İyice suyu çıktı bu sosyal medyanın. Naci Bey eğer işinden filan olursa ben olsam dava açarım. Hatta İnoto olsam bile basarım davayı.Oldu benim beklentim bu,pişman oldum deyip herkes sosyal lince başlasın ülkede.
    Muhtemelen müdür ve usta müşteri ayrıldıktan sonra bir araya gelip "ne tiplerle uğraşıyoruz ya" diye goy goy yapmıştır.

    Bu kadar büyük mesele haline getirmeyin böyle şeyleri. Bu ülkenin %80'i mutsuz ve umutsuz. Herkesin acelesi var, herkesin mücadelesi ayrı.

    İnsanlar istiyorlar ki her şey onların istediği saatte, istediği şekilde olsun.




  • Çok boş konu. Adam kimin kaç saatte iş yapacağını sorguluyor. Adam baştan kıl olmuştur size. Bakım sonrası söylemeyi unutmuş olabilirler. Yıkama için bekletiliyor olabilir. O kadar aceleniz varsa girmeseydiniz. 3 saat deyip erkenden de bitirmişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Çok ne ne yazılacak ki? saat 10'da servise gir, 10 dakika bekle, işin şu kadar zamanda biteceğini söyle ama yok ben para veriyorsam şu saatte bitmeli muhabbetleri eşliğinde tartışmalar.

    Yol testidir,o dur budur derken 2-3 saat aralığını bulabilir ayrıca bakım süresi, o yüzden tahmini olarak oradaki görevli doğru zaman vermiş,erken bitermek tabi ister, devlet dairesi mi orası? Elli kişi hesap sorar.

    Sonrasında usta o kadar bunalmış belli ki hızlı hızlı bakımı yapmış saat 11:30 gibi bakım bitmiş yani 1 saat sürede, 15 dk kadar yol testi, aracın son kontrol testi,yıkaması ne zaman yapılmış muamma yapılmamış sanırım o kadar hızlı yapılan bakımda.

    Bakım biter bitmez kameradan yine yarım saat ağız dalaşına girmeler,servis müdürünün yanına çıkma yaptırımlar,birisinin kovulmasını istemeler, sen benim kim olduğumu biliyor musun muhabbetleri,sonra gel hızını alamadan foruma konu açmalar Naci'sinden Candeniz'ine herkesi ismini sağa sola yaymalar vs vs. Allah başka dert vermesin ne diyelim.

    Sen bir iş yerine gidiyorsun, madem 3 saat süreyi beğenmedin girme baştan servise. Kendi işleyişi bu şekilde anlaşılan. Ne işin var usta ile veya başkasıyla. İşletme kendi zaman dilimini kendisi ayarlar verimliliğine göre. 1,5 saat standart işcilik fatura zaman saatidir. Ustanın eli çabuktur verimli bir işletmedir 30dk'da biter, daha verimsizdir veya planlaması farklıdır 3 saatte biter. Baştan demese anlarım,hem işletmeye zorla gir hem pişman ol.

    Tamam pişman oldun diyelim ki olunmuş belli, ortada ne mahkeme kararı var,ne açılmış dava,ne de karşı tarafa söz hakkı. İyice suyu çıktı bu sosyal medyanın. Naci Bey eğer işinden filan olursa ben olsam dava açarım. Hatta İnoto olsam bile basarım davayı.Oldu benim beklentim bu,pişman oldum deyip herkes sosyal lince başlasın ülkede.
    Birincisi önceden randevu alarak servise gittim. Madem yoğunluk var o zaman başka bir güne başka bir saate randevu versinler.



    İkincisi aracın yol testi yıkaması vb hiçbir işlem yapılmadı. Filtrelerin değiştirlmesi 10 dakika ki bunu usta kendisi söyledi. Yağın değiştirilmesi yarım saat. Araçta herhangi sıkıntı varmı diye yaptıkları bilgisayarlı kontrol yarım saat ki bunu da usta kendisi söyledi.



    Soruna gelecek olursak bizim beklememiz asıl problemi oluşturmuyor. Asıl problemi servis danışmanı olan kişinin üslübu oluşturuyor. Bana efendi yoğunuz atlamışız gözümüzden kaçmış özür dileriz dese ben onu 3 saat beklerim. Neden haber vermiyorsunuz dediğim de bakın 12 ye kadar bekletirim tarzında benim aracını alıkoymakla tehdit ediyor. Bir servis danışmanı markasını temsil eder. Çünkü muhattabınız odur. Üstelik işten çıkarılmasından bahsetmişsinki bunu kim dile getirdi. Sen hayal dünyandan kesitler sunmuşsun bize.



    Servis Müdürü nün bize söylediği sözler aynen şöyle. “Efendim bizim yoğun olmamız sizi ilgilendirmez. Bu bizim problemimizdir. Siz aracınızı zamanında almak istersiniz. Servis danışmanımız bizi temsil ediyor. Onun aracınızı bekletirim cümlesinin savunulacak hiç bir yanı yok. Ben bununla ilgili kendisiyle bizzat görüşeceğim. Bu sümenaltı yapılacak bir konu değil bu konuda içiniz rahat olsun”





    Üslub iletişim en önemli husutur. Haklı olduğum çoğu zamanlarda karşındaki kişinin üslubu ile bir çok şeyi tolere edebilecek karaktere sahibim . Ancak şunuda belirteyim hrm haklı olayım hem de karşımdaki son derece ukala ve ciddiyetsiz bir üslubla bana gelirse hakkımı gereken en iyi şekilde savunmaktan geri durmam.



    2008 model aracın servis bakım ücreti 390 Tl. Aynı bakımı dışarda 300 Tl ye yaptırabilirdim evet ama servis kalitesi ve arada fazla bir ücret farkı olmadığı için yaptırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu zamanda çarpılmazsan ona şükredeceksin. O kadar çok piyasada çakma yağ,filtre var ki bilinse şaşılır. Şu anda kaçak yağ oranı ülkede %30 civarlarında. Anlamanda çok zor,orjinale yakın kapalı plastik kutuda satılıyor bunlar.

    Daha 1000 km olmadan özelliği yitiren filtreler dolu yine piyasa. Aracına takıyorsun delik elekten beter. Sonra 100 bin km olmadan motor bitti,biter tabi.

    Daha geçen bana önerdi birisi bana,bilmiyor bu işlerden anladığımı, 265 TL olan yağ yerine senin araca 135 TL olan ( aynı marka bu arada ) yağ olur diye,boşuna para verme ben bakımını yapayım şu paraya. Gözümün önünde tamire gelen aracın beyninin sökülmesi mi,parça değiştirmeler mi neler neler,iki kuruş fazla veriyorum sabahtan bırakıyorum aracımı akşam alıyorum zamanım olmasa bile sanayide.

    15 dk bile tamir ederler hiç arkadaş kafasını yormasın sanayide, Kayseri sanayisi kuvvetlidir, ama sonra benim arkadaş gibi bakım yapıldık deyip hiçbirşey değişmeden 1000 lira çarpılma olasılığını göze alacaksın tabi ki.




  • Servise atölye için değil araç kabul için randevu alırsınız. Araç muayene istasyonları içinde bu geçerli. Daha servis atölye saatine uyan bir müşteri kitlesi oluşmadığı için bu sisteme çoğu firma geçemiyor.

    Ayrıca size fazla bekletiriz dememişler, 3 saat bu iş sürer demiş ve sonrasında ip kopmuş. Serviste 3 saat süre verilmesi normaldir. Sabah giren araca öğle, öğleden sonra giren araca da tahmini akşam vakti teslim süresi verilir. Hiçbir servis çalışma yönetmeliği tam zaman vermeyin der ayrıca. Erken biterse zaten ki genelde biter size haber verirler. Eğer siz işlerine karışmasaydınız, aracınızın son kontrolü,yol testi de yapılır ayrıca bu kadar gergin dakikalar yaşamazdınız.

    Nerede çalıştığınız bilmiyorum ama diyelim ki elektrik idaresinde çalışıyorsunuz. Ben fatura ödemeye geldim, kaç dk bekleyeceğim diye sordum 5 dk dediniz, ben dedim ki çok ne yapıyorsun 2 dk yeter,sonra gittim diğer vezneye sordum,evet doğru 2 dk dedi o da. Hoşunuza gider mi? Bu üslup doğru mu sizce?

    Ne diyelim Allah başka dert vermesin. Özel sektör sonuçta, madem pişmansınız bir daha gitmezsiniz olur biter. Çok çok daha dakik iş yerleri vardır elbette,oralara gidersiniz artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 24 Ocak 2019; 10:4:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Servise atölye için değil araç kabul için randevu alırsınız. Araç muayene istasyonları içinde bu geçerli. Daha servis atölye saatine uyan bir müşteri kitlesi oluşmadığı için bu sisteme çoğu firma geçemiyor.

    Ayrıca size fazla bekletiriz dememişler, 3 saat bu iş sürer demiş ve sonrasında ip kopmuş. Serviste 3 saat süre verilmesi normaldir. Sabah giren araca öğle, öğleden sonra giren araca da tahmini akşam vakti teslim süresi verilir. Hiçbir servis çalışma yönetmeliği tam zaman vermeyin der ayrıca. Erken biterse zaten ki genelde biter size haber verirler. Eğer siz işlerine karışmasaydınız, aracınızın son kontrolü,yol testi de yapılır ayrıca bu kadar gergin dakikalar yaşamazdınız.

    Nerede çalıştığınız bilmiyorum ama diyelim ki elektrik idaresinde çalışıyorsunuz. Ben fatura ödemeye geldim, kaç dk bekleyeceğim diye sordum 5 dk dediniz, ben dedim ki çok ne yapıyorsun 2 dk yeter,sonra gittim diğer vezneye sordum,evet doğru 2 dk dedi o da. Hoşunuza gider mi? Bu üslup doğru mu sizce?

    Ne diyelim Allah başka dert vermesin. Özel sektör sonuçta, madem pişmansınız bir daha gitmezsiniz olur biter. Çok çok daha dakik iş yerleri vardır elbette,oralara gidersiniz artık.
    Yazı dili ile üslub ve gerçek iletişim farklıdır. Yazarak anlatmaya çalıştığım olay karşı karşıya olduğum üslubu ifade etmeye yetmez. Orda olsaydında bizzat şahit olsaydın hal ve tavırlara. Umarım sana işi biten aracını birisi bak aracını şu saate kadar bekletirim tehdidinde bulunur ve sen de ona aaaa tamam o zaman ben beklerim problem yok der ve alttan alırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kaç para ödediniz peki?Aracına göre muamele yetkili servislerde çok görülen bir uygulama Daha da çok para verecek olsanız bile biraz eski bir araç olunca üvey evlat muamelesi çekebiliyorlar maalesef.

    Ülkemizde "yetkili" servis kavramı içi boş bir kelimeden baret,kendi tecrübelerime dayanarak diyebilirim ki,ne varsa özel servislerde var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    Kaç para ödediniz peki?Aracına göre muamele yetkili servislerde çok görülen bir uygulama Daha da çok para verecek olsanız bile biraz eski bir araç olunca üvey evlat muamelesi çekebiliyorlar maalesef.

    Ülkemizde "yetkili" servis kavramı içi boş bir kelimeden baret,kendi tecrübelerime dayanarak diyebilirim ki,ne varsa özel servislerde var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam bu devirde "Elektrik İdaresi" mi kalmış. 1965 ten falan mı geliyonuz

    valla sat getzi al bir honda civic. 2 yılda şanzıman yağını değiştirsinler senden de 2700 papel istesinler her halde ağır makinalıyla rambo gibi tarardın servisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    hocam bu devirde "Elektrik İdaresi" mi kalmış. 1965 ten falan mı geliyonuz

    valla sat getzi al bir honda civic. 2 yılda şanzıman yağını değiştirsinler senden de 2700 papel istesinler her halde ağır makinalıyla rambo gibi tarardın servisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.