Şimdi Ara

Hyundai İnoto Kayseri Yetkili Servis Pişmanlığı! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    hocam bu devirde "Elektrik İdaresi" mi kalmış. 1965 ten falan mı geliyonuz

    valla sat getzi al bir honda civic. 2 yılda şanzıman yağını değiştirsinler senden de 2700 papel istesinler her halde ağır makinalıyla rambo gibi tarardın servisi.
    Getz kardeşimin. Benim 2017 clio var renault servisinden memnunum kardeş 🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam tek derdiniz bu olsun.

    Burada tek suç sizde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysn.gkgl

    Birincisi önceden randevu alarak servise gittim. Madem yoğunluk var o zaman başka bir güne başka bir saate randevu versinler.



    İkincisi aracın yol testi yıkaması vb hiçbir işlem yapılmadı. Filtrelerin değiştirlmesi 10 dakika ki bunu usta kendisi söyledi. Yağın değiştirilmesi yarım saat. Araçta herhangi sıkıntı varmı diye yaptıkları bilgisayarlı kontrol yarım saat ki bunu da usta kendisi söyledi.



    Soruna gelecek olursak bizim beklememiz asıl problemi oluşturmuyor. Asıl problemi servis danışmanı olan kişinin üslübu oluşturuyor. Bana efendi yoğunuz atlamışız gözümüzden kaçmış özür dileriz dese ben onu 3 saat beklerim. Neden haber vermiyorsunuz dediğim de bakın 12 ye kadar bekletirim tarzında benim aracını alıkoymakla tehdit ediyor. Bir servis danışmanı markasını temsil eder. Çünkü muhattabınız odur. Üstelik işten çıkarılmasından bahsetmişsinki bunu kim dile getirdi. Sen hayal dünyandan kesitler sunmuşsun bize.



    Servis Müdürü nün bize söylediği sözler aynen şöyle. “Efendim bizim yoğun olmamız sizi ilgilendirmez. Bu bizim problemimizdir. Siz aracınızı zamanında almak istersiniz. Servis danışmanımız bizi temsil ediyor. Onun aracınızı bekletirim cümlesinin savunulacak hiç bir yanı yok. Ben bununla ilgili kendisiyle bizzat görüşeceğim. Bu sümenaltı yapılacak bir konu değil bu konuda içiniz rahat olsun”





    Üslub iletişim en önemli husutur. Haklı olduğum çoğu zamanlarda karşındaki kişinin üslubu ile bir çok şeyi tolere edebilecek karaktere sahibim . Ancak şunuda belirteyim hrm haklı olayım hem de karşımdaki son derece ukala ve ciddiyetsiz bir üslubla bana gelirse hakkımı gereken en iyi şekilde savunmaktan geri durmam.



    2008 model aracın servis bakım ücreti 390 Tl. Aynı bakımı dışarda 300 Tl ye yaptırabilirdim evet ama servis kalitesi ve arada fazla bir ücret farkı olmadığı için yaptırdım.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    Öncelikle size verilen randevu saati, bakım işlemine başlanacağı saat değildir, araç kabulu için verilen saattir. Herkese ayrı bir saat verilir ki, araç kabulde yığılma olmasın, gelen müşteriler çok beklemesin, size verilen saatte gidersiniz, az bekleme (servise göre bazen 10 dakika, bazen 30 dakika) ile aracınızı teslim edersiniz.

    Servis danışmanının tavrını savunmuyorum, kimseye ters davranmaya hakkı yok, daha doğrusu kimsenin kimseye sert veya ters davranmaya hakkı yok.

    İlk karşılaşmadaki tarz ve tavır önemlidir. Eğer bir dükkana gelen müşterilerin çoğunluğu gibi "ben müşteriyim, sadece benimle ilgileneceksin, beni bekletemezsin" düşüncesiyle konuşmaya başlarsanız karşıdan da ters teper. Bir hizmet veya ürün için para verince işletmeyi veya çalışanı satın almış olmuyorsunuz.

    Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır sözünü unutmayın, hayatınızdaki çoğu sorunu çözecektir. Ben devlet dairelerine de işimle ilgili gidiyorum, en başta biraz ciddi ve sert olabiliyorlar, ama birkaç cümlenin sonrasında tatlı tatlı sohbet ederek işimizi tamamlıyoruz. Bazen çözüm gerektiren durumlar da oluyor. İlk olumsuzlukta ben de sert çıkışsam ortam daha da gerilir ve çözüme ulaşamayız.

    Servis Müdürü ve Servis Danışmanı iyi polis - kötü polisi oynamışlar. Daha açıkça söyleyecek olursam, servis müdürü sizin gazınızı almış, olayın büyümesini engellemiş.
    Arkanızdan da konuşmuşlardır, "ne insanlara çatıyoruz" diye.




  • 2011 3008 im var. 140 bin km bakımı için incir oğluna götürdüm. Tüm bakımları serviste oldu birde. Servis danışmanı yapılacakları söylüyor, aracınız 5 de çıkar dedi. Sonra aracı test ettiler, şunlar şunlar yapılacak aracınız kalabilir dediler. Yap bir güzellik bitirsinler bugun akşam 5 de aldım. Aracımda 2-3 kez çıktı geldi.

    Bende sinir oldum ama hiç biri olduğundan farklı birşey söylemiyor. Burada Hyundai bayisinin bir suçu yok. Servis danışmanı artistlik yapmış o zaman vurun kırbacı. Ama bişey cikmaz. Yarın başka birine de öyle davranacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi garip2018 -- 24 Ocak 2019; 11:2:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis danışmanının davranışını sorunlu bulmayan insanlar kendi öz saygılarını bir gözden geçirsinler. Ben müşteri olarak soru sorarım karşımdaki de cevabını verir. Bu cevap müşteri ilişkisi dışında gerçekleşirse benden de gerekli karşılığı alır. Herkes kendine yakışan davranışı değerlendirdin layıkmıyım diye düşünsün. Eğer senin arabanı bekletirim cümlesini kendi karakterine uygun buluyorsan buna boyun eğmeyi normal buluyorsan kendi benliğine karşı bir suçluluk hissediyorsun demektir. Herkes kendine yakışan tavrı görmek ister. Ben saygı gösteririrm saygı görmek isterim. Bu senin için farklı olabilir ama ben senin gibi olamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Ne mücadele verdiniz böyle. Gören de Naci Bey'in akrabası sanacak. :))
  • para almaya gelince deve yüküyle para alan,hizmete gelince sanayi esnafından beter olan servislerden bir tanesinin rezaleti. servis elemanlarından biri de yol testi diye saçmalamış. hava filtresi değişiminin neyini yol testi yapacaksın?
  • Bir forum kahramanı olarak Naci

    ---------------------------------------------------

    400 lira deve yükü zaten, %18 KDV bir de işcilikte gelir vergisi de içinde ayrıca o da %40 civarında tutuyor Deve yükü ise niye servise gidiyor ki orası da var ayrıca. Yol testi yapmazsa bayi kazanır, arkadaş iyi ki üç saatte biter mi bu iş diye baştan ağırlığını koymuş ki masraftan kurtarmış servisi. Yok yol testi,yok akü ölçümü,yok son kontrol özellikle o yıkama tam masraf kalemi boşu boşuna dimi, ne uğraştırmaya gerek var. En iyi müşteri işte. Ne güzel para kazandırmış ekstradan Ben kendisini destekliyorum yanlış anlaşılmasın. Naci Beyin hatası müşteri isteğine boyun eğmemesi olmuş,bir de iddiaya göre saçma sapan üslup ile bunu aktarmış,sonrasında da olayı uzatmış ( geç teslim ederim istersem aracı vs vs işte). Yoksa bu kadar şeyi istemeyen iki dakikada bakımı yap gönder beni diyen müşteri baştacıdır,saygı duymak lazım. Tanımam etmem konu sahibini, beklentileri karşılanmamış belli yapacak birşey yok, bir daha tercih etmez artık. Biz de görüşlerimizi yazıyoruz işte sadece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 24 Ocak 2019; 12:34:8 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crow in cornfield

    para almaya gelince deve yüküyle para alan,hizmete gelince sanayi esnafından beter olan servislerden bir tanesinin rezaleti. servis elemanlarından biri de yol testi diye saçmalamış. hava filtresi değişiminin neyini yol testi yapacaksın?
    Kesinlikle katılıyorum ☝️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.