< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autindustry -- 29 Haziran 2021; 16:26:13 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Hyundai bayon 1.0 motor 1.4 motordan neden daha pahalı? (2. sayfa)
-
-
i20 için konuşuyorum 1.4 ile arasında totalde 1LT fark ediyor. 1.0 LT motorlu i20 de var ailede. Amaç ekonomi ise totalde 1.4 daha avantajlı. 1000 km yol yapıp 10LT benzin avantajın olacak mislini serviste Hyundai ye ödeyeceksin iş değil pek.
-
Atmosferik motorda zamanla işi olmayan için daha ekonomik ve basit hocam buna katılıyorum. 1.0 motoru 1.0 motor muş gibi yani küçük motoru küçük motor muş gibi kullanırsan az yakar. Küçük motoru büyük motor gibi kullanırsa çok yakar. Bu tamamen kullanımla alakalı teknik veriler sabit hızlarda yapılmış veriler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
fakir avuntusu olmuş biraz. tabi saygı duyuyorum. oturduğum yerden ahkam kesmeden her iki motoru da kullanmış biri olarak turbo candır diyorum.
-
1.4 alıp aradaki 60-70 bin lira farkı faize bıraksan yakıt farkı kapanır bir de üstüne LPG taktırırsın tamamdır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ZeroDisquietfakir avuntusu olmuş biraz. tabi saygı duyuyorum. oturduğum yerden ahkam kesmeden her iki motoru da kullanmış biri olarak turbo candır diyorum.
15 bin fazla verip turbo alamıyorsun diyorsun yani.
-
Size katılıyorumquote:
Orijinalden alıntı: autindustry
Cunku daha degerli bir motor sanziman ikilisi var
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2017 1.2 elite smart pan aracım var,yeni i20 elite almayı düşünüyordum fakat yeni bayon aklımı çelmeye başladıquote:
Orijinalden alıntı: Zeen
ben şuan 1.2 mpi i20 kullanıyorum lpg lı
bayon 1.4 otomatik alıp lpg taktırasım geldı :D
benım alabılecegım bir araç ağır gitmez ama bu devirde hızda benım butcemı zorlar .
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Daha önce Ford ve Ww çift kavramalı şanzımandan çokkkk çekmiş biri olarak kesinlikle tam otomatik şanzıman diyorumquote:
Orijinalden alıntı: AO1.0 turbo motorlar az falan yakmıyor milleti kandırmanın alemi yok. Sırf emisyon kuralları için küçülttüler motoru ama 3 silindir turbolar ne şehir içine tam ne de şehir dışına. İlerleyen km lerde vuruntu ve titreme sorunu başlıyor. Bakımları yağ filtre vs.. çok daha pahalı, robotize şanzımanlar garanti sonrasında el yakıyor, uzun yolda biraz gitsin desen içmeye başlıyor yakıtı, ha tork yüksek daha hızlı toparlıyor ve uzun rampalarda daha geç kesiliyor tek artısı o. Zamanla yarışı olmayan adam için atmosferik yeter artar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Lt fiyatı 5 tl olmalıquote:
Orijinalden alıntı: BekirARSLAN
Emin olun ekonomik durumlar iyi olsa örneğin 100 TL ye 40 litre benzin hatta 25 litre alsa bu millet hiç lpg kafasına girmez...
Alıntıları Göster
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
çok basit turbolu olduğu için daha güçlü ve şanzımanı çift kavramalı
-
1.4 MPI 0-100 hızlanması 13.7 saniye bu motor ızdıraptan başka bir işe yaramaz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni i20 de aynı motor şanzımana sahip 0-100 12.9 sn ama kullanırken daha atak hissettiriyorquote:
Orijinalden alıntı: canlee89
1.4 MPI 0-100 hızlanması 13.7 saniye bu motor ızdıraptan başka bir işe yaramaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bugün canlı gördüm bu aracı. Neye benzeteceğimi şaşırdım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yazmışlar ama bende yazayım. 1.0 da Turbo var. Turbo dediğin ucuz bir malzeme değil ve dışardan alınır markalar kendi üretmez. 1.0 da DCT çift kavrama otomatik şanzıman var 1.4 tam otomatik tork konvertörlü şanzıman var. Çift kavrama şanzımanlar daha pahalıdır. Son olarak kimsenin yazmadığı birşeyi söyleyeyim. Marka farketmeksizin adamlar 1.0 motorları bize satmak için üretmiyor. Avrupa için üretiyor. 1.4 leri de özellikle TR pazarı için üretiyorlar. Avrupada 1.4 Egea,İ20, Bayon satışı yok. Emisyon değerlerini karşılamıyor. Türkiyede ise kim takar emisyonu. Bu yüzden 1.0 ların fiyatını ederinin üzerinde tutuyorlar ki tercih edilmesin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.4 MPI olan motor senelerin motoru. Haliyle maliyetleri düşük. 1.0 olan motor yeni ve turbolu. Daha pahalı olması için geçerli bir sebep..
-
Güzel bilgiler teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bayon 1.4 otomatik in gerçek yakıt tüketimi kaç acaba
büyüklüğüne bakarsak 10 u aşar gibi
-
10 dan fazla diyorlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1.4 atmosferik ne ya bir de lpg takıyorsun bolt koşarak geçer
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X