Şimdi Ara

Hyundai bayon 1.0 motor 1.4 motordan neden daha pahalı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
2
Favori
31.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    1.0 turbo motorlar az falan yakmıyor milleti kandırmanın alemi yok. Sırf emisyon kuralları için küçülttüler motoru ama 3 silindir turbolar ne şehir içine tam ne de şehir dışına. İlerleyen km lerde vuruntu ve titreme sorunu başlıyor. Bakımları yağ filtre vs.. çok daha pahalı, robotize şanzımanlar garanti sonrasında el yakıyor, uzun yolda biraz gitsin desen içmeye başlıyor yakıtı, ha tork yüksek daha hızlı toparlıyor ve uzun rampalarda daha geç kesiliyor tek artısı o. Zamanla yarışı olmayan adam için atmosferik yeter artar.

    Ikisini de kullanmamis olsak belki diyecegiz de hocam, maalesef sanirim araclari kullanmadan yazmissiniz

    1.0 turbo, asagi yukari 1.4un lpg.lisi kadar yakiyor. Ilerleyen km.lerde tadilatlarin daha yuksek maliyetli olacagi konusunda haklisiniz (hyundai garanti suresi 5 yil)

    Dacia ile mercedesin tamir maliyetleri de farkli oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autindustry -- 29 Haziran 2021; 16:26:13 >




  • i20 için konuşuyorum 1.4 ile arasında totalde 1LT fark ediyor. 1.0 LT motorlu i20 de var ailede. Amaç ekonomi ise totalde 1.4 daha avantajlı. 1000 km yol yapıp 10LT benzin avantajın olacak mislini serviste Hyundai ye ödeyeceksin iş değil pek.

  • AO A kullanıcısına yanıt
    Atmosferik motorda zamanla işi olmayan için daha ekonomik ve basit hocam buna katılıyorum. 1.0 motoru 1.0 motor muş gibi yani küçük motoru küçük motor muş gibi kullanırsan az yakar. Küçük motoru büyük motor gibi kullanırsa çok yakar. Bu tamamen kullanımla alakalı teknik veriler sabit hızlarda yapılmış veriler.
  • AO A kullanıcısına yanıt

    fakir avuntusu olmuş biraz. tabi saygı duyuyorum. oturduğum yerden ahkam kesmeden her iki motoru da kullanmış biri olarak turbo candır diyorum.

  • 1.4 alıp aradaki 60-70 bin lira farkı faize bıraksan yakıt farkı kapanır bir de üstüne LPG taktırırsın tamamdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZeroDisquiet

    fakir avuntusu olmuş biraz. tabi saygı duyuyorum. oturduğum yerden ahkam kesmeden her iki motoru da kullanmış biri olarak turbo candır diyorum.

     15 bin fazla verip turbo alamıyorsun diyorsun yani.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: autindustry

    Cunku daha degerli bir motor sanziman ikilisi var
    Size katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeen

    ben şuan 1.2 mpi i20 kullanıyorum lpg lı

    bayon 1.4 otomatik alıp lpg taktırasım geldı :D

    benım alabılecegım bir araç ağır gitmez ama bu devirde hızda benım butcemı zorlar .
    2017 1.2 elite smart pan aracım var,yeni i20 elite almayı düşünüyordum fakat yeni bayon aklımı çelmeye başladı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    1.0 turbo motorlar az falan yakmıyor milleti kandırmanın alemi yok. Sırf emisyon kuralları için küçülttüler motoru ama 3 silindir turbolar ne şehir içine tam ne de şehir dışına. İlerleyen km lerde vuruntu ve titreme sorunu başlıyor. Bakımları yağ filtre vs.. çok daha pahalı, robotize şanzımanlar garanti sonrasında el yakıyor, uzun yolda biraz gitsin desen içmeye başlıyor yakıtı, ha tork yüksek daha hızlı toparlıyor ve uzun rampalarda daha geç kesiliyor tek artısı o. Zamanla yarışı olmayan adam için atmosferik yeter artar.

    Daha önce Ford ve Ww çift kavramalı şanzımandan çokkkk çekmiş biri olarak kesinlikle tam otomatik şanzıman diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirARSLAN

    Emin olun ekonomik durumlar iyi olsa örneğin 100 TL ye 40 litre benzin hatta 25 litre alsa bu millet hiç lpg kafasına girmez...

    Alıntıları Göster
    Lt fiyatı 5 tl olmalı
  • çok basit turbolu olduğu için daha güçlü ve şanzımanı çift kavramalı

  • 1.4 MPI 0-100 hızlanması 13.7 saniye bu motor ızdıraptan başka bir işe yaramaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canlee89

    1.4 MPI 0-100 hızlanması 13.7 saniye bu motor ızdıraptan başka bir işe yaramaz.
    Yeni i20 de aynı motor şanzımana sahip 0-100 12.9 sn ama kullanırken daha atak hissettiriyor
  • Bugün canlı gördüm bu aracı. Neye benzeteceğimi şaşırdım.
  • Yazmışlar ama bende yazayım. 1.0 da Turbo var. Turbo dediğin ucuz bir malzeme değil ve dışardan alınır markalar kendi üretmez. 1.0 da DCT çift kavrama otomatik şanzıman var 1.4 tam otomatik tork konvertörlü şanzıman var. Çift kavrama şanzımanlar daha pahalıdır. Son olarak kimsenin yazmadığı birşeyi söyleyeyim. Marka farketmeksizin adamlar 1.0 motorları bize satmak için üretmiyor. Avrupa için üretiyor. 1.4 leri de özellikle TR pazarı için üretiyorlar. Avrupada 1.4 Egea,İ20, Bayon satışı yok. Emisyon değerlerini karşılamıyor. Türkiyede ise kim takar emisyonu. Bu yüzden 1.0 ların fiyatını ederinin üzerinde tutuyorlar ki tercih edilmesin.

  • 1.4 MPI olan motor senelerin motoru. Haliyle maliyetleri düşük. 1.0 olan motor yeni ve turbolu. Daha pahalı olması için geçerli bir sebep..

  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt
    Güzel bilgiler teşekkürler
  • Bayon 1.4 otomatik in gerçek yakıt tüketimi kaç acaba


    büyüklüğüne bakarsak 10 u aşar gibi

  • Blizzard Days kullanıcısına yanıt
    10 dan fazla diyorlar
  • 1.4 atmosferik ne ya bir de lpg takıyorsun bolt koşarak geçer

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.