Şimdi Ara

Hırsızlıkla suçlanıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
0
Favori
6.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 35
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 10 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • DoubleDragon (3 mesaj) hakim bey (3 mesaj) Nikopoll (2 mesaj) Peçeteden üreyen adam (2 mesaj) Irishman (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (25 mesaj) Mobil (10 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (7 mesaj)
  • @
63 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Hırsızlıkla suçlanıyorum
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    241 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Selamlar arkadaşlar olay şok markette geçiyor. Geçen hafta 20 TL lik mauseler geldi. Ben de spor çıkışı bir bakayım dedim yanımda da para yoktu neyse rafa gittim incelerken kasadaki kız geldi ben de internetten yorumlarına falan bakıyorum biraz zaman geçirdim orada yani. Sonra fare hoşuma gitti gittim yukarı rafa klavyelerin arkasına koydum hemen evden para getirip alayım diye. O akşam acil bir işim çıktı gidemedim diğer gün işten sonra gittiğimde de fare yoktu. Neyse bugün yine spora giderken su almak için oraya girdim orada yıllardır tanıdığım şok çalışanı kardeşim gel seninle bir şey konuşalım diye dışarı çıkardı. Sen çalmışsın kamerada kaydı var ve dedi. Tanıdığım için avukata vermedim o yüzden şimdi sakin konuşuyorum falan dedi keşke vereydin dedim ben diyorum almadım o diyor aldın konu orada uzadı gitti. Videoyu göster diyorum orası kör nokta diyor. Beyler ben o çalışanları nereye şikayet edebilirim? Yarın işten sonra ses kaydı açıp tekrar konuşacam adam hem biraz tehditvari konuşuyor hem de hırsızlıkla suçluyor. Nasıl bir yol izlemeliyim? Bir insanı suçlamak bu kadar kolay olmamalı







  • :) Kamera kaydı varmı yok mu ? Kör nokta vs yok o gün çekmiyordu onları geçicicekler o seni alakadar etmez o onların hatasıdır. O zaman ne yapıcaklar alarm koyucaklar kapı da ötücek :) Kamera her rafa koyucak... X durum mu oldu net kanıtlı delil li tespit ederler.

    Sen aldın mı? Almadım diyorsun. Bitti gitti... Fare konulan yer de degilse... Yok kamera da çekmiyor muş kör müş vs.

    O zaman diyecektin abi şimdi şöyle yapalım ben almadım çalmadım diyorum. sen aldın çaldın diyorsun. BU FARE DEN KAÇ ADET GELDİ SİZİN MAGZAYA FATURANIZ DEKONTUNUZ VARMI ÇIKAR ?

    200 MÜ YAZIYOR! Senin farenin yerini degiştirdigin gün kaç adet satılmış kasadan bakıcaklardı... SONUÇ İLK OKUL MATEMATİK İ İLE ORTAYA ÇIKICAKTI... Tabii bu senin gerçekten çalmadıgını varsıyorsak... :))

    Ben birgün bankaya gittim iş bankası adını da vereyim asla işbankası kullanmıyorum artık...

    1K hesabıma para yatırcam :D 1K oldugunu söylüyorum vezneye !!! Neyse dekontu verdi 900 tl yazıyor bankadan çıktıktan sonra gördüm tam atarken dekont u.

    Döndüm şubeye abicim 1k verdim ben sen 900 tl yatırmışsın yanlışlık var dedim düzeltirmisin.

    VERİLEN CEVAP: BİZİM MAKİNEMİZ VAR YANLUŞLLLLLLLLLUKKKKS OLMAZKİİİ BÜZDEEEEE AGIZ OYNATARAK DİL DÖNDÜREK !!!

    Benim verdigim cevap abi dalgamı geçiyorsun makineyse makine ben saydım paramı 3 defa yetmedi geldim burada sana verirken saydım... Ve sana söyledim 1k diye sen niye demedin bana burada 1k yok 900 tl var diye :))

    HALA LAF UZAYIP GİDİCEK SALATA YAPIYOR... Dedim say kasanı kasanı say 100 lira fazla çıkıcak o para benim işte onuda hesabıma yatırma tüm paramı çek ver hesabımı kapatın.

    SAYDI VE BENDEN ÇALINAN 100 LİRA MI GERİ ALDIM TÜM PARAM İLE O BANKAYI KULLANMIYORUM KULLANDIRTMIYORUM..

    SİZE DE TAVSİYEM İŞ BANKASI KULLANMAYIN...

    Geçen yaz arkadaşım kredi çekicek işlemleri vardı iş bankasında bi kadın sıra bekliyor para yatırcak yanında annesi var 100 lira da onları tokatladılar bayana dedim abla kasasını saydırın kendinizden eminseniz bunların makinası bozuk benim de 100 lira mı gömmüşlerdi dedim tip tip bana bakıyorlar :D
    Madem çalmadın sakladın nereye gitti o zaman sakladığın yerde değilse ?
    Hiç bir yere şikayet edemezsin senden şüphelenmekte haklılar aksini ispatlamadığın sürece.
  • Yüzbaşı
    260 Mesaj
    ISTE KUZU KUZU GELDIM DILEDIGINCE KAPANDIM DIZLERINE BU KEZ GURURUMU ATESE VERDIMDE YAKTIMDA GELDIM
  • Yüzbaşı
    462 Mesaj

    Verdim yaktım da geldim
    |
    |
    Kas adam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    148 Mesaj
    Ses kaydına alıyorum diye başta belirt. Aksi taktirde olmaz.
  • Yüzbaşı
    795 Mesaj
    Madem çalmadın sakladın nereye gitti o zaman sakladığın yerde değilse ?
    Hiç bir yere şikayet edemezsin senden şüphelenmekte haklılar aksini ispatlamadığın sürece.
  • Uzaklaştırılmış 9 gün cezanın, 8 gün 2 saat 20 dakika kadarı kaldı.

    bu adam salak mı,niye yalan söylesin ki ?
    |
    |
    hakim bey kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    813 Mesaj
    :) Kamera kaydı varmı yok mu ? Kör nokta vs yok o gün çekmiyordu onları geçicicekler o seni alakadar etmez o onların hatasıdır. O zaman ne yapıcaklar alarm koyucaklar kapı da ötücek :) Kamera her rafa koyucak... X durum mu oldu net kanıtlı delil li tespit ederler.

    Sen aldın mı? Almadım diyorsun. Bitti gitti... Fare konulan yer de degilse... Yok kamera da çekmiyor muş kör müş vs.

    O zaman diyecektin abi şimdi şöyle yapalım ben almadım çalmadım diyorum. sen aldın çaldın diyorsun. BU FARE DEN KAÇ ADET GELDİ SİZİN MAGZAYA FATURANIZ DEKONTUNUZ VARMI ÇIKAR ?

    200 MÜ YAZIYOR! Senin farenin yerini degiştirdigin gün kaç adet satılmış kasadan bakıcaklardı... SONUÇ İLK OKUL MATEMATİK İ İLE ORTAYA ÇIKICAKTI... Tabii bu senin gerçekten çalmadıgını varsıyorsak... :))

    Ben birgün bankaya gittim iş bankası adını da vereyim asla işbankası kullanmıyorum artık...

    1K hesabıma para yatırcam :D 1K oldugunu söylüyorum vezneye !!! Neyse dekontu verdi 900 tl yazıyor bankadan çıktıktan sonra gördüm tam atarken dekont u.

    Döndüm şubeye abicim 1k verdim ben sen 900 tl yatırmışsın yanlışlık var dedim düzeltirmisin.

    VERİLEN CEVAP: BİZİM MAKİNEMİZ VAR YANLUŞLLLLLLLLLUKKKKS OLMAZKİİİ BÜZDEEEEE AGIZ OYNATARAK DİL DÖNDÜREK !!!

    Benim verdigim cevap abi dalgamı geçiyorsun makineyse makine ben saydım paramı 3 defa yetmedi geldim burada sana verirken saydım... Ve sana söyledim 1k diye sen niye demedin bana burada 1k yok 900 tl var diye :))

    HALA LAF UZAYIP GİDİCEK SALATA YAPIYOR... Dedim say kasanı kasanı say 100 lira fazla çıkıcak o para benim işte onuda hesabıma yatırma tüm paramı çek ver hesabımı kapatın.

    SAYDI VE BENDEN ÇALINAN 100 LİRA MI GERİ ALDIM TÜM PARAM İLE O BANKAYI KULLANMIYORUM KULLANDIRTMIYORUM..

    SİZE DE TAVSİYEM İŞ BANKASI KULLANMAYIN...

    Geçen yaz arkadaşım kredi çekicek işlemleri vardı iş bankasında bi kadın sıra bekliyor para yatırcak yanında annesi var 100 lira da onları tokatladılar bayana dedim abla kasasını saydırın kendinizden eminseniz bunların makinası bozuk benim de 100 lira mı gömmüşlerdi dedim tip tip bana bakıyorlar :D




  • Yarbay
    2714 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hakim bey

    Madem çalmadın sakladın nereye gitti o zaman sakladığın yerde değilse ?
    Hiç bir yere şikayet edemezsin senden şüphelenmekte haklılar aksini ispatlamadığın sürece.
    İnsan neden masumiyetini ispat etsin ki? Beyyine külfeti müddeiye aittir. Yani iddia sahibi iddiası ispat etmekle yükümlüdür. Madem onlar hırsızlık yaptığını iddia ediyor. İspat etmek onlara düşer.

    Hırsızlık yaptığının delili var mı? Adam aldığı ürünü rafa bırakmış. Kameraların kör noktasına geliyormuş, kel noktasına geliyormuş. Bana ne kardeşim kameralarını her yeri görecek şekilde ayarlasaydın.

    İnsanlar masumiyetini ispat etmekle mi uğraşacak? İftira atmak kolaydır. Sana şöyle iftira etseler: "Bu adam torbacıdır, uyuşturucu satıyor." deseler. Sen masumiyetini mi ispatlayacaksın?

    "Bu adam terör örgüntü üyesidir. Yardım ve yataklık ediyor." deseler masumiyetini mi ispatlayacaksın?
    İftiraları çoğaltmak mümkün, hepsi için masumiyeti ispat etmeye ömür yetmez.

    Her insan şereflidir, haysiyetlidir. İnsanların şerefiyle haysiyetiyle oynamayın.




  • Yüzbaşı
    747 Mesaj
    Ya çaldığın o fareyi geri getir özür dile yada hapislerde sürün bu yaşta inşallah 10-15 sene yatarsın da bir daha çalmak neymiş anlarsın
    |
    |
  • Binbaşı
    1498 Mesaj

    Benzer bir olay benim başıma da geldi su parası yatıracaktım 41 TL fatura gelmiş şimdi bozuk para vermesinler diye 40 TL alın dedim ödedim, dekontu aldım kapıdan çıkmadan bir baktım 4 TL yazmışlar hemen geri gittim vezneye neyse ki üste çıkmaya çalışmadılar özür dileyip bir dekont daha kestiler. Dikkat etmek şart bu tarz şeylere
    |
    |
    Mertcanoa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    158 Mesaj
    Haşırt dı bilekport adam araklamış suç senin üzerine kalmış çalışanlar çok yapıyor bu işleri.......
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Uzun zamandır hiçbşr yerde 60 gramlık fıstıklı çitos görmüyordum ilk kez dün şokta gördüm 2 paket aldım bugün gidip 4 paket daha alayım dursun kenarda bir daha bulamam falan
  • Yarbay
    4957 Mesaj

    Hocam hadi bu insan hatasıdır tuşa bastı sanar tam basamaz, tuş basmaz bir şey olur, anlaşılır.
    |
    |
    lawbreaker kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    795 Mesaj

    Güzel kardeşim burada sulh ceza hakimliğinde sorgu yapmıyoruz. Kimseye ceza falan verdiğimiz de yok. Şüpheden sanığın yararlanacağını da sen üç kere beşi öğrenirken bildiğimden emin olabilirsin.
    Biz burada karşı taraf şüphelenmekte haklı diyoruz. Bir takım şüpheli hareketler ve davranışları var arkadaşın. O nedenle kendisinden şüphelenmekte haklı olan bir kişiyi gidip de nereye şikayet edecek ? İftira suçunun şartları farklıdır halk arasında anlaşıldığı gibi değildir.
    |
    |
    DoubleDragon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    142 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: beynimin filistini

    bu adam salak mı,niye yalan söylesin ki ?
    Kendisinin olmayan bir market icin bu kadar ugrasiyorsa salaktir ve yapabildigi tek is markette calismaktir.
    Calmissa bile calmistir, market senin mi? 20 liralik urun icin market sahibi ugrasmaz, bu ugrasiyor, bir de insanlari koseye cekip tehdit eder gibi davraniyor 20 liralik urun icin yikik.
    |
    |
  • Teğmen
    142 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikopoll

    Uzun zamandır hiçbşr yerde 60 gramlık fıstıklı çitos görmüyordum ilk kez dün şokta gördüm 2 paket aldım bugün gidip 4 paket daha alayım dursun kenarda bir daha bulamam falan
    Hocam o 60 gramda bile ne kadar kalori var kim bilir, degmez yemeye bile. He yiyeceksen de kendine bir gun belirle ve o gun hic yemek yeme, aksam oldugunda da cips+bira hazirlayip bir de guzel bir film koyup izle karanlikta filmini.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Cool Story Bro şimdi bi önceki açılan konuya zıt konu açmak moda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ghostweb -- 15 Aralık 2019; 12:26:32 >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

MAIL
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.