Şimdi Ara

Hepsiburadayi nasıl bir şekilde şikayet edebilirim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle selamün aleyküm herkese hepimizin bildiği gibi teklonoji ürünleri şans işidir bazen ne olacağını bilemiyorsunuz neyse konuya gelelim

    Hepsi burada üzerinden ve satıcısıda Hepsiburada olan mağazadan Asus vg24vq monitörünü satın aldım ürün geldi kullandım bı müddet sonra arızalandı öyle değişik bir sorun ki araştırma rağmen ismini bulamadım kısacası ekranın tümünde herşey in rengi gariplesiyor ve gölgeleniyordu aşağıya resmini bıraktım.
    https://www.hizliresim.com/i0zaceb

    Daha sonra ürünü garantiye gönderdim sorunu çözdük dediler tekrar gönderiler bu işlem böyle 4 defa sürdü yani 4defa gönderdim sorun çözülmedi en son gönderdiklerinde ürün kırık geldi
    aşağıya resmini bıraktım
    https://www.hizliresim.com/id167gh

    Daha sonra aradım urunum kırık geldi ben her zaman işimi sağlam yapmayı seven biriyim her garantiden geldiğinde kutu açılım videosu çekiyorum bundada çektim neyse bildirim kontrol edicez dediler ve Asus dedi sorun bize ait değil kargo şirketi ile görüşün UPS e gittim aynı şeyi UPS söyledi daha sonra her iki firmayı tüketici haklarına şikayet ettim videoyu gönderdim haklı olduğum anlaşılıp değişim/iade raporu verdiler daha sonra bu raporu hepsi buradAya gondermemi istediler raporu gönderdim en geç 21 Eylül salı günü cevap vereceklerini söylediler fakat hayla bir dönüş yapmadılar verdikleri tarihin üzerinden 2 gün geçti tekrardan tüketici haklarına şikayet ettim verdikleri tarihi geçtiklerinden dolayı tazminat davası açabilir miyim acamazmiyim bilgim yok bilen arkadaşlar beni yonlendirirse sevinirim şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • up

  • direk hb ye iade etseydin keşke. Niye uğraşıyorsun yeni aldığın monitörün garantiyisiyle gönder bekle vs.


    Bende oyuncu mon almıştım 4 tane piksel ölüydü, aradım hb yi garantiyi arayın dediler, garantiyi aradım 20 iş günü minimum beklersin dediler. Sonra hiçbir sebep göstermeden iade talebi açıp gönderdim paramı aldım.


    Elektronikte bir sıkıntı varsa direk iade edin yoksa sürünürsünüz.


    Davanda başarılar. Geçmiş olsun.

  • duddits11 kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk 2-3 ay sorun Yoktu sonradan sorun çıktı
    Bundan dolayı iade süresi dolmuştu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada, değişim veya para iadesi yapmadığı için tekrar tüketici hakem heyetine başvurmuşsunuz. Bakalım ne karar verecek?

  • www.hizliresim.com
    kc86lm8.jpg
    https://www.hizliresim.com/kc86lm8

    evet bugün 25 eylül hayla bir cevap yok

  • 29 Eylül hâlâ herhangi bir açıklama yok 🤬🤬

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 30 Eylül de devamlı irtibatta olduğum Ayşegül hanım beni aradı ve şöyle dedi.



    Bize göndermiş olduğunuz rapor kayboldu ve asus ile görüşme sağlayıp gereken konuşmaları yaptık ürününüzün raporunun fotoğrafıni inceledik ve değişim olacağını onayladık ürün en geç 4 Ekim pazartesi kargoya verilmesi gerekiyor eğer aksi bir durum olursa destek talepleri kısmından mesaj yazıp aranmak istediğinizi söyleyin sizi ararım. Dedikten sonra



    4 Ekim pazartesi sabahı mesaj yazdım ürünüm bugün kargoya verilmesi gerekiyor neden hâlâ kargoya vermediniz diye cevap gelmedi ürünüm kargoya verilmedi daha sonra telefon ile müşteri hizmetlerini arayıp konuyu baştan sona anlattım her zamanki gibi durumun aciliyetini bildirip gerekli birimlere iletiyorum dedi yine bı sonuç çıkmadı



    5 Ekim salı günü bekledim herhangi bi işlem yapmadım.



    6 Ekim Çarşamba WhatsApp müşteri hizmetlerine yazdım adam hazır metinleri kopyala yapıştır yapmaktan başka bişey yapamadı nerdeyse sövmek üzereydim ardından tekrar müşteri hizmetlerini aradım durumu tekrardan baştan sona anlatım oda durumun aciliyetini bildirip gerekli birimlere iletiyorum dedi çıldırdım stokta ürün olmadığını belirtiler (ama o ürün 1 haftadır stoklarda hani belki yanlış bişi var desem sipariş edende var) daha sonra bu olayın detaylarını forumlarda paylaştığımı söyledim herkes nasıl bir firma olduğunuzu görsün diye tüm detayları forumlarda paylaşıyorum dedim ardından biraz daha konuştuk ve hattan düştüm yüzüme kapattığını sandım tekrardan çıldırdım ve aynı kişi 2 dk sonra o beni aradı hattan düştünüz felan filan daha sonra kapattık .



    7 Ekim perşembe destek talepleri kısmından bana dönüş yapıp devam eden sorun olması durumunda dönüş yapmanızı rica ederim.



    Burda ciddi ciddi bana diyor şuan sorun yok sorun olduğunda bana mesaj yaz



    Son gelişmeler bunlar bakalım daha nelerle karşılaşacağız





    https://www.hizliresim.com/pk07tpv

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.