Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
543
Cevap
5
Favori
39.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • up
  • Alcaklik. Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maczone

    Hepsiburada sitesi N11, GG gibi oldu satıcıların hepsiburada ile bir bağı yok bu sebeple satıcı ünvanı Hepsiburada olmayanlardan alışveriş yapılmasını önermiyorum.

    Geçmiş olsun konunun üstlerde kalabilmesi için bende zaman zaman mesaj atacağım. İnşallah paranıza en kısa sürede geri kavuşursunuz.

    Haklisiniz.. bende girip mail attim hepsiburada ya, diger sitelerden farkiniz kalmadi diyerekten

    Sizde atin arkadaslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu üstte kalsın, kalsın ki milyonlarca parayı Gülbenlere Sedalara reklam parası olarak dağıtanların gerçek yüzleri ortaya çıksın, vatandaşı nasıl mağdur ettikleri herkesçe görülsün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon vs bu yüzden dünyanın en iyileri. Geçtim televizyonu 1 dolarlık dandik üründe bile problem oluşsa sorununuzu doğru şekilde aktardığınızda gün içinde sorunu çözüyorlar. Sonra tüketici neden yurtdışına yöneliyor? Hepsiburada'nın yapması gereken müşterinin sorunlu ürün değişim talebinden sonra anında satıcı ile iletişime geçmesi, ürünün en acilinden değişiminin yapılmasını belirtmesi gerekliydi. Ayrıca bir uyarı vermeliydi bir daha böyle mağduriyet yaratılırsa satış yapamayacağına, mimleneceğine dair. Ama adamlar aksine müşteriyi mağdur ediyor.

    Beyaz eşyalar, teknolojik aletler ne kadar internet üzerinden cazip olsa bile gidip görerek almak her zaman tercihim. Zamanında bende bir tv aldım eve geldi kuruldu. Sıfır sorunsuz. 2 saat sonra üstten aşağı, sağdan sola çaprazlama yeşil şekilde pikselleşti. Servis hemen geldi değişim yapılacak dedi. Cihazın servise gideceği 2 gün içinde servis raporunu alıp değişim yapabileceğimi söylediler. 2 gün geçti haber yok. 1 hafta geçti yine haber yok. Gittim cihazın bulunduğu servise. Adamlar daha cihazı inceleyip raporu bile çıkarmamış. Hani 2 dakikaları alacak bir durum. Hayatımda insan içinde bu kadar bağırdığımı hatırlamam ben nasıl rapor çıkmaz diye. Ona buna bağırınca 15 dakika içinde raporumu teslim ettiler. Güvenlik bile o bağırış sırasında bana müdahale edemedi haklı olduğum için. Nitekim gittim raporla yeni cihazı aldım.




  • Çoğu kişi yazmıştır ama bende yazayım konu yukarı çıksın. Tüketici hakem heyetine başvur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gün geçtikçe hepsiburada'ya olan güven tükeniyor..

    up
  • Geçmiş olsun inşaAllah sorun hallolur. Sizin yazinizi okuyarak benim canim bukadar sikildiysa, sizi az cok tahmin ediyorum. Arkadaşlarin dediği gibi yasal yollara bir an önce başvurun. Artik siz kendinizi düşünmedikçe kimse sizi düşünmüyor. Allah yardimciniz olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezalet daha çok kişi görmeli..
  • bu iş er yada geç çözülür. ama zaman lazım
  • Bende geçen n11 üzerinden TV aldım ama aldığım TV 800 liralık ve satıcısı sürekli bu ürünü satan bir yerdi. Allaha şükür kazasız belasiz aldım ürünü. TV ve laptop işi hem kargo hem de gönderici yüzünden her zaman risk içeriyor. Hepsi burada hep böyle idi bu konularda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada n11 gibi olduktan sonra bozdu ne yazık ki HB den almak lazım, gerçi olan olmuş geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tunakem79 -- 4 Ekim 2017; 12:2:56 >
  • Hepsiburada da bile böyle bir sıkıntı yaşayacak isek işimiz yaş.Çok geçmiş olsun.Tüketici heyetine kesinlikle şikayette bulunun.Şikayetvara da konu açmanızı tavsiye ederim hem satıcı hem de site ile alakalı.
  • teknoplus da genelde en iyi fiyatı veriyor boşuna değilmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok çok geçmiş olsun hocam, ne yazık ki Türkiye'de tüketiciyi tınlamayan tabiri caizse "Meksikalı At Hırsızı" firma ne yazık ki sayısı git gide arttı.

    Aynı olayın bir benzeri Benq marka monitör alırken arızalı çıkarak benim başıma gelmişti, tabii ki firma bunda bişey yok diyerek tereyağı gibi üste çıktı, kapısında dolandırdı durdu beni, sonuç: Tüketici Hakem Hayeti -> servis ve THH nin yolladığı uzman görüşü, haklı bulunduğum regilatör ve güç girişi arızası -> sonrasında mahkeme -> ve zar zor 6 ay sonra geri alabildiğim bozuk mala verdiğim para.

    Konuyu hemen üste taşıyorum.
  • hakem heyetine başvurmak için servis raporu şart mı?

    artık e devletten başvurylabiliyor sanırım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici hakem heyetine gitmeniz gerekir.umarim sorununuz biran once cozulur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlancpaiN

    Hocam internetten başvuru yaptım, sizce tekrar hakem heyetine gidip dilekçe ile başvuru yapmalı mıyım ?

    internetten dediğim e-devlet üzerinden hakem heyetine başvuru yaptıysan daha başvuru yapmana gerek yok ama o evrakları ( fatura, yazışmalar varsa yazışmalar vs) o sisteme eklemen lazım eğer eklemediysen, Hakem heyetine git e devlet üzerinden başvuru yaptığını evrakları ekleyemediğini elden teslim etmek istediğini belirt ve teslim et.
  • Icinden servis raporunu almak ne demek ya?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisdragon

    hakem heyetine başvurmak için servis raporu şart mı?

    artık e devletten başvurylabiliyor sanırım?

    Bikere satın aldığın üründe ayıp olduğu zaman mutlaka ilk etapta ürünü servisin görmesi gerekiyor servis raporu lazım olumlu yada olumsuz farketmez, garanti belgesi yönetmeliğinde tüketici seçimlilik haklarını kullanabilmesi için ücretsiz onarım hakkını kullandıktan sonra diye devam eder..... Servis raporunu vermedilrse veya kaybettiysen ve geri alamıyorsan bunu dilekçende belirtip başvurabilirsin.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.