Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
544
Cevap
5
Favori
39.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben şunu söyleyeyim kargoda minik delik var ise o kargo alınmaması gerekli burda dsatıcınında hepsiburadanında suçu yok. suç kargo vede kargoyu o şekilde alan müşteride bir servis olarak diyorum bunu delik ezik yırtık kargo alınmaz çünki kırık çıkma olasılığı çok fazla 2 kuruş fazla para verin bayiden alın.
  • Umarım amazon geldiğinde bir müşteri memnuniyeti dersi verir de şunlara hizaya sokar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bersgurs -- 4 Ekim 2017; 12:56:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bersgurs

    Umarım amazon geldiğinde bir müşteri memnuniyeti dersi verir de şunlara hizaya sokar.

    Sorun bizim milletimizde. Amazon türkiye açılırsa amerikalılar işletmeyecek siteyi. Bizim türkler çalışacak orada da. Yine aynı edepsizlikler olacaktır. İnsanı eğitmedikten, iş ahlakı öğretmedikten sonra amazon felan kurtarmaz bizi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dünyanın en rezil müşteri hizmetleri hepsiburadanındır. İnternet çıktı çıkalı netten alışveriş yaparım böyle rezalet bi müşteri hizmetleri daha önce ne gördüm ne duydum...

    Müşteri hizmetlerine attığınız mesajlara her 2 günde 1 tane copy paste yapılmış bi cevap gelir. Altı üstü 3 soru sorduğunuz bir konuşma en az 1 haftada tamamlanır ve aldığınız cevaplar dediğim gibi önceden yazılmış copy paste yapılmış cevaplardır. Telefonda ise abartıyorsam ne çocuğu olayım ki bi temsilciye bağlanmak, karşımda bi muhattap bulabilmek için 1 saat 15 dk telefonda telesekreter müziği dinlemişliğim vardır. Sonunda ne oldu diye sorarsanız, 1 saat sonra telefona çıkan müşteri temsilcisi papağan gibi aynı şeyleri tekrarlayıp, önünde yazan önceden yazılmış metinleri okumaktan başka hiçbişey yapmadı. Artık ne kadar ucuz olursa olsun hepsiburadan kibrit çöpü dahi almıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leingrad -- 4 Ekim 2017; 13:5:6 >
  • Umarim sorun bir an once cozulur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,
    Hepsiburada artık bildiğimiz yıllardır alışveriş yaptığımız müşterisine değer veren bir firma değil maalesef. Ben yıllardır neredeyse açıldığından itibaren kendilerinden alışveriş yapar hatta bir çok kişinin yazdığı gibi Hepsiburadayı tavsiye ederdim. Satıcı Hepsiburada değilse almayın gibi uyarılarda bulunurdum.

    Fakat Kurban bayramından 3 gün önce 55 inch tv aldım. Ürünü alırken Hızlı Kargo seçeneği vardı. Ama ürün elime tam 25 günde ulaştı. Hepsiburada'nın mişteri hizmetlerine defalarca yazdım, aradım, twitter dan ulaştım, şikayetvar'a yazdım. Maalesef bırakın adam gibi cevap vermeyi umarsamadılar bile. Kaç defa sipariş iptal kaydı açtırdım siparişimi iptal etmediler. Siparişi iptal etmiyeyim diye ürünü kargoya vermişler gibi gösterdiler. 25.gün evde olmadığım bir gün telefonum çaldı kargocu arıyor abi televizyon getirdik kimse yok evde dedi. Ne bir kargo numarası ne bir kargo yola çıktı sms'i ne epostası hiç bir bilgilendirme yok. 25 gün sinir harbi yaşadım. Benim kadar olmasa da aynı üründen alan bir kaç kişi daha benim gibi mağdur oldu. Tabii bu sadece forumda yazan kişileri biliyorum. Allah bilir daha kaç kişi mağdur olmuştur bilinmez.

    Yani kısacası Hepsiburada.com benim için bitmiştir. Daha hayatta güvenip sipariş vermem. Hele bu saçma sapan müşteri hizmetleri politikası olduğu sürece asla. Kesinlikle ama kesinlikle müşteri memnuniyeti önde değil artık. Adamlar müşteriyi nasıl mağdur ederizin peşindeler.

    Umarım sorun yaşayan herkes bu şerefsizlerin yaptığı mağduriyetleri bu tarz platformlarda paylaşırlada insanlar bunların ne mal olduğun görür.

    İyi forumlar.




  • Arkadaşım neden siteyle uğraşıyorsun hemen hakem heyetine veya tüketici mahkemesine (tutara göre hangisi uygunsa) git.
  • Tekrardan satışa koymuşlar hocam ürünü . Siz zaten gerekli adımları atıp karşılığını alamamışsınız . Hakem heyetine gidip belgeleri vererek başvurunuzu yapın . Her türlü hak sizden yana . Hatta bu durum ispatlandığı taktirde satıcının büyük bir ceza alması da söz konusu olur . Ayrıca ürünü aldığınız linke giderek yorum yapmanızı öneririm .
  • Çok ilginç bir durum malesef ülkemizde internet piyasası biraz sıkıntılı işliyor gibi güvenlir firma bulmak neredeyse imkansız
  • Git tüketici hakem heyetine ya, ne bekliyorsunuz anlamıyorum. Bir aydır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun vakit kaybetmeden elinizdeki tutanaklarla hakem heyetine başvurun.

    Hepsiburada'nın rezalet ötesi bir müşteri hizmeti var.
  • Technoplus satıcısının n11 yorumlarını okudum, düşünmediğiniz bir ihtimali söyleyeyim satıcı alınan ürünü kırık olarak yollamış olabilir, daha önce ürün satıp bu kadar şikayet almış firma görmedim.



    Adamlar bildiğin korsan, ikinci el oyun, ürün satıyor. Sağlam şikayetle ceza almaları lazım.

    Aşağıdakiler yarısı bile değil.



    https://www.n11.com/magaza/teknoplus/magaza-yorumlari





    n11.com üyesi - 03.10.2017

    Kullanılmış ürün gönderdiler kesinlikle güvenmeyin





    n11.com üyesi - 26.09.2017

    İtalyanca yerine keşke ingilizce olsaydı.Birde resimde türkçe logolu afiş var gelen ürün italyan



    n11.com üyesi - 29.08.2017

    Oyun sürekli donuyor kimse almasın





    n11.com üyesi - 18.07.2017

    Hızlı Kargo, iyi paketleme. Ancak Ürünün kutusunda vaat edilen içeriğe erişilmiyor. Expansion I-II ve The Taken King bölümleri kilitli. O bölümleri oynamak isterseniz sizi PS4 Store yönlendiriyor ve tekrar satın alın diyor. Bu cd ile ben zaten satın aldım. Tekrar niye satın alayım? Muhatap ararsan yok. Ne satan mağazada ne de internette. Nedeni belirsiz. Ne yapacağınızı bilemez halde öylece kalırsınız. Çöp olur aldığınız ürün



    Toylak Sk - 08.07.2017

    Satılan ürün için sıfır dendi ama mağlesef kullanılmış ürün veya teşirdeki ürün gibi yıpranmış bir ürün geldi. Dışı sonradan jiletinlenmiş ilk bakışta anlaşılmıyor fakat ürünü açınca harita çok yıpranmış olduğunu gördüm. CD kapağı kenarı yırtık. Buda kullanılmış ürün olduğunu gösteriyor. kötü bir satıcı firma güvensiz



    zb bz - 19.05.2017

    mağaza ayıp eder de bu kadar mı ayıp eder.. yanlış ürün gönderdiği yetmiyormuş gibi iadeyi reddediyor



    n11.com üyesi - 14.04.2017

    alacak arkadaşlar sakın almayın ben akdine bin değil bin bir pişman oldum..mağaza berbat ötesi sorulan sorulara cvp vermiyor ürünün fiyatına aldanmayın değişim iade falan kabul etmiyor lar..SAKIN ALMAYIN PİŞMAN OLACAKSINIZ



    n11.com üyesi - 09.04.2017

    İlk kullanışta içindeki kısım dağıldı ve ürün ile ilgili sorulama kimse cevap yazmadı kesinlikle almayan ve bu mağazanın ürünlerinden uzak durun





    Pateni satın alacaklar dikkat: Paten ebat olarak çok küçük. 35 giyen oğlum için aldım. 32 giyen kızıma ancak oldu. Pateni firmadan büyük numarası ile değiştirmeleri için mail attım. Cevap vermediler. İade etmeye çalıştım. Faturam yok diye iade almadılar. Üstelik üründe yazdığı üzere ayarlanabilir olma özelliği vardır.Alıcı beden ayarı yapmamıştır diye not düşmüşler. Sanki biz onu denemedik. Yazdıkları ölçülerle ayak numaralarının bir alakası yok. Sonrasında başka bir paten ile değiştirmeleri için mail attım. Yine cevap vermediler. Tlf. numaraları için N11 ile iletişime geçtim. Tlf. numarasını veremiyorlarmış. Firmaya ulaşamadım. Eğer bu mağazadan ürün alacaksanız bir kez daha düşünün derim. Siz satın aldıktan sonra hiçbir şey umurlarında değil maillerinize cevap vermeye bile tenezzül etmiyorlar



    Cem n - 11.02.2017

    Sipariş verdiğim ürün ile gelen ürün farklı çıktı.Daha sonra değişim yapılmasını istedim ve 3 şubat 2017 de bir msj aldım.Bu mesajda3 gün içinde ücretsiz kargo ile ürünü geri gönderebileceğim yazıyordu.Ürünü 5 şubat 2017 de mng firmasına teslim ettim.Ancak değişim talebimin iptal edildiği bilgisi geldi.Sonrada ne arayan var nede soran



    n11.com üyesi - 20.11.2016

    Resimdeki ürün gelmedi.mağaza cvp bile yazmıyor.15 liraya plates topu varken beğenip burdan 60 liraya aldım.Gelen üründe skandal, alakası yok.İade diyorlar yok uğraşamıcam.N11 den birdaha alışveriş yapmıcam



    n11.com üyesi - 08.09.2016

    ambalaj diye birşey yok kötü bir naylona sarılmış ne garanti belgesi var ne CE belgesi ne TSE hiç bir uyarı evrak kağıt yok ambalaj berbat ürün aldım sadece resime benziyor detay sıfır menşei bile yok



    Murat Bn - 24.08.2016

    sakın bu firmadan alışveriş yapmayın. kullanılmış ürünler gönderiyor. ayrıca faturasında bir telefon numarası bile yok. Muhatap bulamıyorsun. Kullanılmış ikinci el ürün satacaksan dürüst ol ve ürünün altına not düş ki insanlar bilerek alsın





    SAHRA AN - 08.03.2016

    Urun parcalari eksik geldi magaza 5 kere soru yazmama ragmen 1 kere bilr cevap vermedi. İnsaniyet namina yaziyorum sakin bu magazadan alisveris yapmayin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben bir tane yastık alana kadar neler çektim birde televizyonmu aldınız :D
  • a.... teknoplus firmasi sinirlerim zıpladı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkes haklı olarak tüketici hakem heyetine başvur demiş ama orada da işler çok yavaş ilerliyor.

    Arkadaşım telefon yüzünden buraya başvuru yaptı sonuç 5 ay sonra çıktı ki arkadaşım yüzde yüz haklıydı.

    Demem o ki memleket dolandırıcı kaynıyor ve siz hakkınızı resmi yolla almak için kaç ay bekliyorsunuz.

    Malasef memleketin düzeni bu olan her zaman tüketiciye oluyor.

    Tekrar geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar,
    Satıcının Hepsiburada olmasına dikkat edin. Aksi taktirde Hepsiburada mes'uliyet almıyor.
  • upp
  • sizde her türlü belge var sıkıntı olmaz alırsınız paranızı, firmayı ifşa ettiğiniz iyi olmuş. hb keyfi iadede tvlerde sıkıntı çıkarmamıştı bana. hb üzerinden hb dışı satıcıdan alengirli ürün almam. geçmiş olsun
  • Çok geçmiş olsun ama insanları paralarıyla rezil ediyorlar. Parasını ver kırık ürünü al sonra hakem heyeti vs. uğraş zaman, emek ve para harca onca zaman sonra paranı belki geri alırsın. Bunun bir cezası olmalı yapanın yanına kar kalmamalı.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.