Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
543
Cevap
5
Favori
39.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • uplayalım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç uğraşma bunlarla direk tüketici heyetine başvur gerekirse mahkemeye kadar gidersin, hiçbir türk firma müşteri memnuniyetini önemsemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lg servisi arıza kabul etmiyorsa para istiyormuş örneğin 1 pixel hatası var diyelim servis arıza kabul etmiyor o nedenle ücret istiyor. Siz de ücret vermemek için servis çağıramıyorsunuz doğal olarak elinizde rapor olmuyor tezgahı kurmuşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslında HB, N11 GG gibi siteler satıcının alacağı parayı yaklaşık 30 gün bi havuzda bekletecek, ödeme daha sonra satıcıya gidecek.
    o 30 günlük süreçte oluşabilecek herhangi sorunda anında çözüm yolu açılmış olacak.

    Bunu yapmak çok mu zor ?
    üçü bir arada ortak karar alıp bu sisteme geçmeleri gerekir.
    böylece müşteriler zor durumda kalmaz.

    Ben aliexpresten aldığım bir ürün için 40 gün sonra oluşan sorun yüzünden ödeme aldım geri. Taaaa çinden bile yapılan alışverişte bu işler yürüyorken kendi ülkemizde neden kaz muamelesi görüyoruz acaba ?
  • Tüketici hakem heyetinden sonuç çıkması çok uzun sürüyor.

    Ben 7 ay beklemiştim ve kazanmıştım. Çok sıra varmış çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.n11.com/magaza/yenisey

    Bu mağazadan 55" televizyon almıştım n11 üzerinden, kırık geldi, mağaza bunun farkındaydı, aradığımda direk siz neden açtınız garanti dışı oldu dediler ve kırık olduğunu söylemeden teknik servise götürmeniz gerekiyor dediler. Kırık olduğunu söyledim sonrasında aynı şekilde alamayız fln.

    Teknik servise götürdüm 15 gün bekledi cihaz sonra değişim raporu geldi, bana geri gönderdi teknik servis kırık tv yi bende geri Yenisey e gönderdim 15 gün sonra iadeyi onayladılar. Ama rezillik yaşadım.
    Ellerindeki kırık tv leri bilerek satışa çıkartıp sony lg vs markalardan sıfırları ile değiştirmek için müşterileri kullanıyorlar. Dikkat etmek lazım.




  • Up rezillik resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun okurken sinirlendim iyice küfür ettim hatta.Şerefsizler.. Satıcısı hb olmayan yerlerden alışveriş yapmak çok sıkıntılı ve kaçınılması gereken bir durum özellikle bu teknolojik aletlerde.. o kadar şeye rağmen hb'nin yardımcı olmaması da başka bir şerefsizlik.Bu işlerden pek anlamam ama yolun sonu tüketici hakem heyeti gibi gözüküyor lütfen hakkınızı sonuna kadar savunun kullanamadıgınız bir malın parasını ödemeyin.
  • Geçmiş olsun kardeş malesef türkiyede müşteri hizmetleri diye birşey yok. herşey lafta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburadadan bir kez uncharted 4 dublajli diye almistim, oyun ingilizce cikmisti yorum yazmak istedigimde yorumlari siliyorlardi o gunden beri uzak dururum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tam bi rezillik. yalnız artık şaşırmıyorum. şaşırmamama şaşırıyorum. umarım düzeltirler
  • Büyük geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada dan bende alisveris yapmistim. Vasifsizlar benim kargomu alakamin olmadigi bir adrese gondermisler. Kargo takipten bu durumu farkedince ve urunun baskasi tarafindan teslim alindigini gorunce musteri hizmetlerine yazmistim. İlgili durumdan benim hic bir sekilde sorumlulugum bulunmadigini ve iademin hemen yapilmasini istemistim. Fakat, yanlis adrese (farkli sehire) gonderilen kargo hepsiburadaya iade edilene kadar yaklasik 15-20 gun parami gasp ettiler. O urun iade edilmeseydi benim param ne olacakti bilemiyorum. O gun bu gundur en ufak bir siparisim olmadi. Eksikligini hissediyor muyum? Kesinlikle hayir. Cunku buna benzer sorunlari diger yerli firmalarda yapiyor. hic eksikligini hissetmiyorsunuz:) lafin kisasi; umarim hepsi batar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karargahx kullanıcısına yanıt
    Hocam sadece faturayı ekledim, yazışmaları vs ekleyemedim malesef, ben en iyisi hakem heyetinden haber bekleyim
  • düşük puanlı magazalardan ürün almayın
  • btk ya yazdıktan sonra eğer kep adresiniz varsa onun üzerinden gönderin e-mail i. kep adresleri resmi yazışmalar için olduğundan ver heyşeyi kayıt altında olduğundan eğer size 48 saat içinde dönüş yapmazlar ise mail resmen okundu sayılıp size dava açma hakkı kazandırıyor
  • Tüketici hakem heyetine başvur. Hiç uğraşma
  • hepsiburada satılıyormuş umurlarında değildir inşallah sağlam biri alır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık bu ülkede böyle şeyler okumaktan bıktım. Elinizi nereye atsanız böyle durumlarla karşılaşıyorsunuz. Durumunuza çok üzüldüm. Yukarıda çözüm önerilerinde bulunmuşlar. Bu işin peşini bırakmayın.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.