Şimdi Ara

Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin ! (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
257
Cevap
3
Favori
18.227
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkür ederim uyarınız için, bundan sonra daha dikkatli olacağımdan emin olabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atesbaz

    Kusura bakmayın ama haklı değilsiniz.Üründe bir sorun olduğunu hissettiyseniz eğer cihaza mudahale etmeden hemen geri göndermeniz gerekirdi.Siz bir de içini açmışsınız:) İçini açmadan nasıl bileceğim diyorsunuz ama niye bileceksiniz ki zaten sorun varsa gönderin yenisi gelsin.Cihazın içini açtığınız an o artık farklı değerlendiriliyor.

    Adam içini açmaktan kasıt olarak kutuyu açtığını beyan ediyor. Kutuyu açıp ürüne bakmadan arızalı olduğunu nerden bileyim diyo. Daha ilk gün aldığı ürünün içini kurcalayacak kapasite de ki bir adam laptopa 1000 tl den

    Fazla para vermez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morgoth Draqe

    O sitelerde konuyu zaten açmıştım.

    Konuda gördüğünüz gibi ne yapmalıyım yazmıyor, forumda sadece bu hesapla 2 yıldır takılmıyor. Forumda 8 yıldır varım. Ve istisnasız hemen hemen her gün denk geliyorum.

    Ayrıca ne demek akmaklıkla suçlayamam. Adam ahmaklık yapıyorsa tabi ki ahmak/salak derim. Had bilmekle ilgili değil. Bu saygı zaten adama ya salak salak cevap verme birader yol demeyerek gösteriliyor. Merak etmeyin.

    Ama ben orada insanlara yararı olsun, görsünler diye her ayrıntıyı koyarak paylaşımda bulunuyorsam o insanda hepsini değil en azından tek paragraf okuyarak yorum yapsın. Ha okumuyorsa da yorum yapmasın.

    Buna rağmen yorum yapıp "HB orası iade aç, iade edersin." yazarsa ben bu adama ahmak derim. Hiç kimse kusura bakmasın..



    Kişinin sizin yazdıklarınızı anlamamış olması yada sizin yanlış telaffuzunuzdan ötürü olayı bu şekilde lanse etmesi onun salak yada ahmak olduğunu göstermez bu tip yorumlara açık ve kaldıracak kapasitede değilseniz hiç konu açmayın her zaman yaptığınız gibi başınızın çaresine bakın. Hakaret ediyorsunuz resmen yediğiniz acının sinirini bu şekilde çıkarmanız yanlış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morgoth Draqe

    Teşekkür ederim uyarınız için, bundan sonra daha dikkatli olacağımdan emin olabilirsiniz

    bu şekilde davrandığınız için bende teşekkür ederim
  • Bu tip ürünler birazda şans işi. 2012 ocak da 2.200 tl ödeyip aldığım asus 1 ayı doldurma dan anakartı yandı ( durduk yere internet de gezinirken) değişime gitti bire bir değişim aldı. Daha sonra gittim bir beko mağazasından yarı fiyatınagrundig aldım bir kaç ay sonra. Hala daha kusursuz ısınması dahi olmadan çatır çatır çalışıyor. Burada siz kesinlikle haklısınız. İnternet den alınan ürünler de 14 gün boyunca sorgusuz sualsiz kutu ve kutu içerikleri tam olmak kaydı ile bire bir değişim yada iade hakkınız var. Peşini bırakmayın. 2013 de 7870 xt ekran kartı aldım kart arızalı idi vatan dan almıştım. Ertesi gün geri götürdüm iade almadılar değişim de yapmadılar servise gidecek dediler birazcık Üsteledim ortam kalabalık dı biraz da sesimi yükseltince başka bir yetkili geldi gidin müşteri hizmetlerinden iade yapın dedi iki dakika da iade yaptım yenisini aldım çıktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dayanamıyorsanız konu açmayın o zaman ,kimseye ahmak falan diyemezsiniz
    isteyen anlar ,istemeyen anlamaz
    herkes fikrini söylemekte özgürdür
    derdinizi argo yada hakaret kelimeleri kullanmadan anlatma kabiliyetiniz yok mu ?

    ayrıca siz kimin ahmak ,kimin akıllı olduğunu nereden biliyorsunuz ?
    belki o kişiler sizden akıllıdır , o zaman onlarda size hakaret mi etsin ?

    ayırca hep hb. dan ürün alıyorsunuz ve sonra buraya gelip ,atıp tutuyorsunuz
    size hb. benden alın diye silah mı çekiyor ?

    haklı olmak karşındakine hakaret etme hakkı vermez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.CEMİL -- 23 Mart 2017; 5:46:8 >
  • sıcak fırsatlar konudışı bölümü artık şikayetvar sitesine döndü
    gerçi orada böyle hakaret dolu sözlere izin vermezler
  • Konuyu okudum ama atlamış olabilirim. Satıcı HB'nin kendisi mi yoksa mağazası mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 23 Mart 2017; 9:9:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    sıcak fırsatlar konudışı bölümü artık şikayetvar sitesine döndü
    gerçi orada böyle hakaret dolu sözlere izin vermezler

    Bak, o kadar şey yazmışsın sadece birine cevap vercem. Servis raporu al demişsin, değişirler. Arkadaş 4 sayfa boyunca defalarca yazdım ya okumuyorsunuz ya anlamıyorsunuz. Buyrun aşağıda resim var, adamlar "iade" demiyor "ONARIM" için gönderin diyor.
    Sizin gibi insanlar oldukça bu ülkede hukuk diye bir şeyin var olması mümkün değildir. Haklı/haksız ayrımı yapmayı bile bilmiyorsunuz illa 2 tarafta suçludur, geldi bir tarafıma soktum laptopu ben bozdum tabi haklısınız siz de.

    Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin !




    Beni ve benim gibi konu açanları şikayet edenler de apayrı bir kafada. Lan buraya konu açmanın bana ne faydası var ? Bu konuyu buraya açıyorsam hem hepsiburada'dan alışveriş yaparken dikkatli olun diye hem de olası bir durumda başınıza gelirse neler çektiğimi süreci görün diye. Forumda 2007'den beri varım forumun ne olduğunu bana öğretmeye de kalkmayın boşuna.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Konuyu okudum ama atlamış olabilirim. Satıcı HB'nin kendisi mi yoksa mağazası mı?

    Kendisi satıyor, mağazalar küçük esnaf mantığında olduğundan güvenmemiştim ama hata etmişiz.
  • malum site ülkedenin en okul cocugu teknolojik bakkalıdır
  • hocam yapman gereken en iyi şey 6502 nolu kanunu iyice okumandır. Çünkü bu kanun burada anlatılanlardan daha çok hakkın olduğunu belirtiyor.

    En basitinden ilk 6 ay içinde arızalan ürünün değişimi yada para iadesini alabilirsin çünkü bu ayıplı maldır. Ayrıca ürünün sorunsuz çalıştığının ispatını satıcı yapmalıdır. 6 aydan sonraki ayıplı malı sen gidip serviste arızalı olduğunu teyit ettirebilirsin. Hatta şöyle bir hakkınızda var. 23.ayda sizden kaynaklanmayadan nedenle arızalan ürünü servis, garanti kapsamında tamir edilecek dediği an malın ayıplı olduğu kesinleşir ve ürünün yenisini yada para iadesini talep edebilirsin. Tamir ettirmek zorunda değilsin.
  • Fare dağa küsmüş dağın haberi olmayabilir ama senin olayını okuduktan sonra telefonumdam HB nin uygulamasını kaldırdım, iyice pazarcı kafası oluşmaya başlamıştı siparişleri azalırsa belki akıllanırlar.
  • Hocam bende media marktan 1500 TL. yen sony cep telefonu aldım, karşı tarafın sesi bana gelmiyordu hemen ertesi gün mağazaya iade veya değişim için gittim ama nafile ürünü servise gönderdiler 15-20 gündür telefon serviste(KVK) ve değişim olarak gözüküyor ama bir türlü değişim yapılamıyor, maşallah bu kvk. ya ulaşmakta çok kolay değil 20-30 dk sonra telefona bakıyorlar. Yani söyleyeceğim al birini vur ötekine. Hepsi aynı
  • Arızalıysa MSI sana yenisini verecek. 6 ay hakkın var. MSI a gönder. Hepsiburada senin notebook ile neler yaptığını bilemez. Arızalı mı değil mi onu bile bilemez. Servis te işlem görürse HB ye iade edersin. Elektronik bir ürün alıyorsun sonuçta. Kutu kargo da darbe almış olabilir. Alırken çok dikkat etmek lazım. Kargocular paketlerle futbol oynuyorlar maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naten -- 23 Mart 2017; 12:42:45 >
  • theVerge T kullanıcısına yanıt
    Bilip bilmeden konuşuyorsun okumasaydın o zaman konuyu senin başına gelse yeri göğü inletirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    şimdi thh. ne gideceksin ve oradan asgari birkaç ay sonuç bekleyeceksin
    bunun yerine servise gönderilmesine razı olsaydın en fazla 20 gün içinde sonuca ulaşacaktın
    adamlar değiştirmem demiyor ,servis raporuna göre diyor

    ayrıca wireless dediğiniz çok ucuz olan bir parça ,değiştirip gönderseler ne kaybınız olacak ?
    belki 2 ay sonra arıza yapıp yine servise göndereceksiniz ,peki o zaman ne fark olacak ?
    hani ekran gelmemesi ,kırık vs. olsa tamam da ,böyle basit bir şey için kendini üzmeye bile değmez

    tamir görmüş olduğunu nasıl anladınız ?

    hele ki böyle bir durumda birisine dolandırıcı demek çok uçuk bir söz
    paranı alıp üstüne yatmamış ,sahte ürün göndermemiş

    Kaput bir kere açılınca o bilgisayar eskisi gibi olmaz ...




  • Dostum bildiğim süreç şu olması lazım n11de yaşandı gerçi de.

    Bir abim pc aldı oradaki bir satıcıdan,

    Asus laptop, klavyede kabarma vardı. Geri gönderdi iade istedi, N11 direk kabul etmedi önce servise gitsin servis raporu gelsin demişler. Onu bekledi 10 gün.

    O satıcıya gelmiş, satıcı iyi niyetliydi yeni bir tane var elimde onu göndereyim istersen demiş bizimkide kabul etti,

    Eskisini göndermeden önce seri no'yu aldı, tamir edip geri göndermesinler diye.

    Benim bildiğim servis raporuna göre hareket ederler, iade istiyorsan iade yeni istiyorsan yeni göndermeleri gerekir benim bildiğim bu.

    Yok jelatin yok kıl yok tüy diyen at kafalılarda ticaret yapıyorlarsa bıraksınlar bir zahmet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hilmignc

    Dostum bildiğim süreç şu olması lazım n11de yaşandı gerçi de.

    Bir abim pc aldı oradaki bir satıcıdan,

    Asus laptop, klavyede kabarma vardı. Geri gönderdi iade istedi, N11 direk kabul etmedi önce servise gitsin servis raporu gelsin demişler. Onu bekledi 10 gün.

    O satıcıya gelmiş, satıcı iyi niyetliydi yeni bir tane var elimde onu göndereyim istersen demiş bizimkide kabul etti,

    Eskisini göndermeden önce seri no'yu aldı, tamir edip geri göndermesinler diye.

    Benim bildiğim servis raporuna göre hareket ederler, iade istiyorsan iade yeni istiyorsan yeni göndermeleri gerekir benim bildiğim bu.

    Yok jelatin yok kıl yok tüy diyen at kafalılarda ticaret yapıyorlarsa bıraksınlar bir zahmet.

    Hocam benim acelem var diye onlarca defa söyledim, şu an ürün nerede o bile belli değil. Yarın akşam Kıbrıs'a gidiyorum ondan sonra gönderseler de beni bulamayacaklar afedersin s..yım parasını o kısmı umrumda değil zoruma giden TR'nin en büyük internet firmalarından birinin böyle bir kazık atması. Şikayetvar.com'da bunları kolluyor mu ne yapıyorsa 3 gün oldu hala şikayeti onaylayıp yayınlamadılar.

    @naten

    Msi servisine sordum sorunu hepsiburada ile halledin demişlerdi ikisi de birbirine top atıyor böyle böyle bıktırtıp tamir görmüş halde kabul ettirmeye çalışıyorlar.
    Kurye tanıdıktı, koliyi iyice inceledim, imzayı atmadan kutuyu da açtım ürüne baktım en ufak bir hasar dahi yoktu. Ancak geri yollarken yurtiçinden yolladım yani anası ağlamıştır. Donanımsal bir arıza söz konusu hocam dış darbeyle pek mümkün olacak gibi bir sorun değildir.

    @qarakedi
    geçmiş olsun. kvk'da ayrı dert Lumia telefonumu gönderdim, tamirden gelene kadar 2 telefon eskittim. 3 ayda tamir ediyorlar, işinin ehli adamlar.

    @fikrettekmen
    ufak tefek ürünler sorun değil de pahalı bir şey için asla bulaşmayın

    @marcelor
    kanunları kim uyguluyor ki hocam yetkili biriyle muhatap olamıyoruz ki çağrı merkezinde çalışan gençlerle de olmuyor iş. ne dersek diyelim standart cevapları veriyorlar bıktırdılar artık


    Hepsini geçtim 1 haftadır bilgisayar ortada yok ordan oraya ellerinde geziyor, daha 1 kere kuryeye verildiğinde bile sağlam gelir mi diye tereddüt ederken son 1 haftada 20 kere yer değiştirdi, o bilgisayarı ne diye kabul edeyim ben ? Yediği tekmenin haddi yoktur.




  • Sorun sadece wifi kartında ise büyütülecek bir sorun değil. Ram ilavesi yapmak için açılan kapaklardan erişim sağlanıyor çoğu laptopta. Daha önce kullandığım 2 laptopta wifi kartını daha üst kartla değiştirmiştim. Tabi sıfır üründe arıza çıkması biraz can sıkıcı ama kendinizi bu kadar üzmenize gerek yok. Servis süresi çok kısa sürecektir. Elektronik cihaz bu biraz şans işi kafaya takmamak lazım. Size birşey olmasın.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.