Şimdi Ara

Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin ! (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
258
Cevap
3
Favori
18.226
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • başıma böyle bir olay hepsi buradadan gelmişti BİMER şikayet ettim detaylıca (ihbar olarak geçiyor) ekran alıntısı yolladım 2 saat sonra arayıp özür dilediler 1 ay sonra eve mektup geldi ticaret bakanlığından
  • Hepsiburada ile ilgili bir sorununuzda Twitterda Hepsiburada Ayşenur diye bir hesap var dm den yazın sorununuzu hızlı bir biçimde geri dönüş yapıyor sizlere aklınızda olsun.
  • 2 ayda gönderdiğim ürünün parasını zor kurtardım. Akıllanmadım yine alışveriş yaptım. Tava ve bıçak satın aldım.
    Tava kutusu açılmış bayağı ellenmiş üstelik defolu çıktı bıçak da istediğimden farklı gönderildi. Tekrar geri yolladım.
    Mutlaka pişman edecekler.
  • 2013 Yılında bir hard disk aldım bu cahillerden. İlk ve son alışverişimdir kendilerinden.

    Hard Diski aldım taktim, hemen yazılım ile sağlık kontrolü yaptım ve 3 Adet Bad Sector var diskte.

    Aynı gün direkt geri yolladım, bekleme süreci.

    Aynı hard diski bana yolladılar, sorun yok dediler. Tekrar taktım diski, aynı disk. Arıyorum, diyorlar ki servise gitti, servis bilgisayara taktı ve disk çalışıyordu. Kopyalama işlemi de yapmışlar ( bad sector'un ne olduğunu bilmedikleri için, google'dan bakmışlar). Ben matematiksel hesaplamayı yaptım, ilk bad sectorun denk geldiği boyut 120GB'yi aşan alana denk geliyor.

    Aradım, hem servise hem de hepsiburada'ya bad sector nedir onu anlatmaya çalıştım.

    Tabii anlarlar mı ? Anlayacak kadar kapasite olsa zaten bu firmada çalışmazlar.

    Dolandırılma riskimin daha fazla olduğu sitelerden alışveriş yaparım, ama kendini çakal sanan bu siteden birdaha ASLA!




  • "Süper hızlı" gönderim kapsamındaki ürün 5 gündür kargoya verilmedi.
    Bilerek niye aldın demeyin, aynı üründen 1 gün önce çocuğuma gönderdim ve ertesi gün teslim edildi, fiyatı da piyasadan çok hesaplı. (Fiyat hatası yok)

    Ben sık sık alışveriş yapmıyorum, yıllardır önemli bir sorun yaşamadım HB ile ama anlaşılan son dönemde zihniyeti farklılaşmış.

    Mesela konu sahibinin şikayeti hakkında bir örnek, HB'dan iade konusunda çelişkili kararlar, enteresan:

    Yaklaşık 3 ay kadar önce tanıdık esnaf işletim sistemsiz masaüstü İ7 kasa aldı. Paraya kıy, bir de lisanslı W10 al dedim, bak kontör yükleme işi filan yapıyorsun; Kıyamadı ve W10 çaktırdı, ayrıca hediye gelen CD'den İnternet Security kurulup aktivasyonu yapıldı ayrıca Chrome, Ccleaner vs. bir kaç yükleme de yapılıp kullanmaya başladı.
    Bir hafta kadar sonra işlemci hızının ilandakinden biraz düşük olduğunu farketmiş, iade edeceğim deyip o haliyle gönderdi ve parası kısa sürede iade oldu.
    Yani bırakın kutu açılmasını üzerindeki Dos yerine çakma W10 yüklü ve hediye İnt.Sec. de aktivasyondan dolayı battal olmuştu.

    Gerçi şimdi kur artışından dolayı pişman oldu, aynısını bile alamıyor ama son dönemde okuduklarımdan sonra HB beni çok şaşırtmıştı bu iadeden dolayı.




  • Vakitsizlikten dolayı yazamadım.
    Ürün uzun süre elime gelmedi, serviste kontroller vs yapıldı, yazılımlar silindi tekrar kuruldu vs ne yaptılar bilmiyorum en son bana getirdiler. Şimdi de başka sorunlar var, ne MSI ne HB önermiyorum, bir tüketici olarak uzak durmanız gerektiğini söylüyorum.

    Bu konuyu da buraya emsal olsun diye bırakıyorum, aradan geçirilen zamanı, HB'nin durum karşısındaki tutumunu, MSI'in arızalı cihaza arızasız diye rapor vermesini ki 1 arıza da değil birden fazla arızası bulunmasına rağmen.
  • Hepsiburada ülkemdeki insanlara davranışı hakkında benim de çok yaşadığım kötü durumlar oldu, bir kez amazon.com dan ürün aldım, ilk kez müşteri memnuniyeti neymiş öğrendim.
    Tıraş makinesi aldım, ve ürünün prizi amerika prizi geleceğini unuttum, geldiğinde bunu böyle kullanamayacağımı söyledim dedim bari adaptör göndersinler :)
    acil yardımını ilk yazdığı şey: sonuçta bizden ürün aldınız ve mağdur oldunuz, hatayı biz üstleniyoruz ve hemen ürünün kargo dahil iadesini yapıyoruz (1 saate yaptılar) + ürün size hediyemiz olsun, eğer adaptör alırsanız kullanırsınız.

    Türkiye de hep alışveri yapan birisi olarak hayatımın şokunu yaşadım arkadaşlar, 132 TL hesabıma geri yattı evet ama müşteri haklıdır mantığını ilk kez yaşadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kelebek Avcısı

    Vakitsizlikten dolayı yazamadım.
    Ürün uzun süre elime gelmedi, serviste kontroller vs yapıldı, yazılımlar silindi tekrar kuruldu vs ne yaptılar bilmiyorum en son bana getirdiler. Şimdi de başka sorunlar var, ne MSI ne HB önermiyorum, bir tüketici olarak uzak durmanız gerektiğini söylüyorum.

    Bu konuyu da buraya emsal olsun diye bırakıyorum, aradan geçirilen zamanı, HB'nin durum karşısındaki tutumunu, MSI'in arızalı cihaza arızasız diye rapor vermesini ki 1 arıza da değil birden fazla arızası bulunmasına rağmen.


    Siz dediklerini yapmışsınız ve size çözüm sunamamışlar. Anlaşılan MSI ve HB işbirliğinde komple bir mağduriyet ve sinir harbi yaşatmışlar.
  • Öncelikle çok geçmiş olsun. Galiba sizinle empati kurabilecek binlerce kişi bulabilirsiniz bu forumda. Ben de Hepsiburada'dan sıkıntılı bir alışverişim sonrasında, yarı fiyatına bile satsalar alışveriş yapmama kararı aldım. Ben tablet almıştım, ekranında hafif kararma vardı. Bütün şartları sağlamama rağmen iade edememiştim. Siz siz olun Hepsiburada'dan alışveriş yapmayın, ne kadar ucuz olursa olsun. Benim alışveriş yapmadığım süre yaklaşık 2 yıl olacak. Bu süreçte, forumda defalarca şikayet konuları gördüm. Maalesef Hepsiburada böyle.
  • Bilgisayarlar açılıp işletim sistemi kurulduğu andan itibaren kullanılmış olarak sayılır ve cayma hakkınızı kaybedersiniz. Yasalar böyle.

    Arızalı ise servisine gidip iade raporu almanız gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kelebek Avcısı

    Vakitsizlikten dolayı yazamadım.
    Ürün uzun süre elime gelmedi, serviste kontroller vs yapıldı, yazılımlar silindi tekrar kuruldu vs ne yaptılar bilmiyorum en son bana getirdiler. Şimdi de başka sorunlar var, ne MSI ne HB önermiyorum, bir tüketici olarak uzak durmanız gerektiğini söylüyorum.

    Bu konuyu da buraya emsal olsun diye bırakıyorum, aradan geçirilen zamanı, HB'nin durum karşısındaki tutumunu, MSI'in arızalı cihaza arızasız diye rapor vermesini ki 1 arıza da değil birden fazla arızası bulunmasına rağmen.


    Sizinki rezalet olmuş bence (en azından ürünü göndermişler). asıl dolandırıcılık benim yaşadığım:

    *** KISACA ***
    08.06.2017 de parayı ödedim, ürün 12.06.2017 de kargo sürecine başladı. Kargo takip numarası çıkmadı. Para iadesi istediğimde ise ürünü geri göndermem istendi. Ürün bana ulaşmadıkça, geri gönderme mümkünatım olmadığını; her gün müşteri hizmetleri ile görüşüyorum ama bana tek söylenen "en kısa sürede sizi bilgilendireceğiz"... Bu sorunları yasadığım büyük bir firma olmasa "DOLANDIRILDIM MI" konusu açacaktım neredeyse... :)

    Bugün 23.06.2017, ne ürün, ne ücret iadesi, ne çözüm için ilerleme... resmen paramın üstüne yattılar ve ilgilenmiyorlar...


    https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-com-ile-yasadigim-rezillik--127135247




  • Konudan 2 yıl geçti, konuyu hoplatayım.
    Bu cihazı hala kullanyorum ama anamı ağlattı. Servis raporunda ısınma sorunu olduğunu yazmıştım, bunu şirket bir türlü kabullenmedi ve düzeltmedi. Anakartta bir taraftaki fanlara yeterli güç gitmiyor o yüzden düşük devirde çalışıyorlar.
    2 yıldır bu sorun düzeltilmedi ve bilin bakalım ne oldu? Üst düzey kaliteli MSI yetkili servisleri TL kabul etmiyor. Tüm işlemler dolarla yapılıyor ve tavuk kıçı kadar fan bölgesindeki kartın bedeli 120 dolar. Lan bu bilgisayarın satış fiyatı zaten 4-5 bin 4'de 1 fiyatına fan mı olur?
    Ayrıca başka sorunlar da söylemiştim, en büyük hatam alüminyum kasalı bir pc almak. Geldiğinde fark etmemiştim ama aradan 2 ay geçmeden o kasa hemen yamuldu. Yamulduğu için de plastik tırnaklar kırılmaya başladı. Bantlamayla vs 1 yıl idare ettim ama en sonunda dayanamadı. Ekran kasası sökülürken ekranı da ona sabitledikleri için o da kırıldı.
    Ekran 120 dolar + kasa 70 dolar + işçilik ücreti 50 dolar. O 50 doları kabul etmeyip ödemezsem hem cihazın 3 yıllık garanti süresi bitiriliyor hem de satılan ekranda ölü piksel vs varsa iade kabul etmiyorlar.

    Yani sıradan bir laptop için en fazla 300-350 tl olacak işlem MSI gibi bir firmada minimum 1700 tl. O da şanslıysanız parçasını bulursunuz. 4 ay sürdü bir kasayı ayarlayıp getirmeleri.
    Göz önünde bulundurun diye paylaşıyorum kullanım yorumlarımı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kelebek Avcısı -- 11 Haziran 2019; 16:22:46 >




  • HEPSİBURADA COM DAN 2 ÜRÜN ALDIM... OLUMSUZ YORUM YAPTIM FAKAT SUREKLI SILIYORLAR YAYINLAMIYORLAR YORUMUMU.. HİÇ YORUM OLMAYAN URUNLERI ALIRKEN DIKKATLI OLUN ARKADASLAR...
  • hepsiburada da olumsuz yorumlara asla yer yoktur

    yıllardır böyle

    bazı ürünlere gereğinden fazla yorum yapılıyorsa/yapılmışsa
    mutlaka evvel zaman bir çek/kupon kampanyası yapmıştır bu uğurda çok olumlu yorumlar almıştır

    3-4 sene evvel Grundig ürünlerine yorumlardan çekler kazanmıştım sonraki yıl o yaptığım yorumları silmek istedim hiç silmemişlerdi mesela


    bu arada yıllar içinde e-ticaret siteleri agresif dönüşümler geçirdiği için hepsi birer pazaryerine döndü
    satıcılar tuhaf farklı küçük esnaf kobi merdiven altı satıcı gerçek esnaf vs değişebiliyor

    bunlardan ürün alma durumlarında kiminden memnun oluyoruz kimileri de çok kötüler şikeyat etsek de çok yaptırımı olmuyor
    hepsiburada da sadece gelecek komisyonuna bakıyor


    5-6 sene önce kadar önceydi de o zamanlar çok kaliteli ve müşteri memnuniyeti sahibiylermiş:

    iyi kurtarmışım be diyorum 150 tl.ye 25 çek indirim kuponu da kullanarak blueHouse elektrikli fırın almıştım 6 ay kullandık 6ncı ay bitmeden kapak camı basınçtan mı sıcaktan mı patlamış tuzla buz olmuştu elimde ne garanti belgesi ne orijinal kutusu olmayan bu fırını hepsiburada kendisi satıcıydı

    talep oluşturup Garanti süresi içinde böyle bir arıza olduğu tamir edilip gönderilmesini talep etmiştim kargo kodu alıp kendilerine gönderdim HB ne yaptı ne etti 1 ay içerisinde bilemiyorum ama 35 gün sonra fırına ödediğim tam ücret ve 25 tl hediye kuponu geri iade etmişler şaşakalmıştım

    benden ne garanti belgesi ne de hasar tespit tutanağı hiçbir şey istememişlerdi üstelik fırının iç tepsilerini bile göndermeyi unutmuştum istemediler bluehouse fırının ücretini tamamen iade etmişlrdi kredi kartıma

    şimdilerde bakıyorum da nerdeee o ezki hizmet ve kalite müşteri memnuniyeti?

    al birini vur ötekine! hepsiburadası da trendyolu da gittibitide nelan11i de hepsi de tırırvırı! esnaflım bitmiş Müşteri memnuniyeti öleli çok olmuş!




  • Bu gibi siteler pazaryeri sistemine döndükçe şartları tüketici lehine değişiyor aslında,sen müşteri olarak mağaza açıyorsun ve sözleşmede ağır şartlar sunuyorlar.Kendi satıcısı olduğu ürün için belki zorluk çıkarıyor ancak satıcısı sen olduğun durumlarda iade alacaksın diyor.Zamanında göndermezsen müşteriye hediye çeki tanımlarım ücretini senden keserim diyor mesela.N11 seminerinde ben "cep telefonunu müşteri teslim aldı,açtı baktı jelatinini söktü ama hat takmadı,almak zorunda mıyız?" dediğimde; "almaya mebcursunuz,biz elektronik satan bayilerimizle sık sık görüşüyoruz ve almalarını istiyoruz" demişlerdi.Siz mağaza açıp bu gibi durumda iade almadığınızda ve müşteri sizi bu firmaya şikayet ettiğinde,mağaza kapatmaya varan imalarda bulunuyorlar,ama kendileri satınca durum farklı demek ki..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dranov -- 22 Temmuz 2020; 17:46:57 >
  • Amazon'dan başka bir yerden almayın...

    Canlı Destek var hemen ilgileniyorlar hemde gerçekten ilgileniyorlar ayrıca Satıcı Amazon olmayan ürünleri de almayın
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.