Şimdi Ara

Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin ! (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
258
Cevap
3
Favori
18.226
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arıza durumunda yasal gerekliliğe sığınıp servis raporu istiyorlar iade onayı için. En mantıklısı cayma hakkını kullanarak iade etmek. Diğer türlü servise uğramanız gerekiyor ve ülkemizde de servislerin çoğu "ben o raporu veremem, arızalıysa tamir ederim" seviyesinde iş yapıyorlar.
  • helsloot kullanıcısına yanıt
    ihtarname çektir ile başlayıp hukuk devletiymiş hadi oradan ile bitirmek tezat olmadı mı
  • Hocam bozuk veya değil internetten aldığınız ürünü 14 gün içinde keyfe kedere geri iade etme hakkına sahipsiniz. N11.com dan aldığım bir sağlık ürünü bedenime uymayınca mağaza ile görüşüp iade etmek istediğimi söylediğimde iade edemezsiniz sağlık ürünü dediler sonra n11 ile görüştüğümde iade edilebilir dendi netekim gönderdim ve paramı geri aldım alttaki yazıyı da internette buldum.

    Biz tüketiciler, hiçbir sebep göstermeden ve cezai durumla karşılaşmadan ürün tesliminden sonraki 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanabiliyoruz. Bu süreçte yazılı olarak ya da sürekli bir veri taşıyıcısıyla ürün iadesi konusunda bildirmemiz yeterli.

    http://eticaretmag.com/internetten-alisveriste-tuketicilerin-urun-iade-cayma-haklari/




  • Adam sana soruyor, SATIŞ SÖZLEŞMESİNİ ONAYLIYOR MUSUN? , diye. Bir zahmet okusaydın bizde bu saçma konunu okumasaydık. Ürün elbet MSI a tamire gidecek.
  • helsloot kullanıcısına yanıt
    Sadece hb değil ülkemizde kimse tüketiciyle ilgili kanunları takmıyor malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theVerge

    Adam sana soruyor, SATIŞ SÖZLEŞMESİNİ ONAYLIYOR MUSUN? , diye. Bir zahmet okusaydın bizde bu saçma konunu okumasaydık. Ürün elbet MSI a tamire gidecek.

    Satış sözleşmeleri yasalara aykırı olamaz. 4077 sayılı kanunda, Garanti Belgesi Yönetmeliğinde; cayma hakkı, ayıplı ürün vs. hepsi hükme bağlanmıştır. Onaylanan satış sözleşmesinde aksi yazıyor olsa bile kanunda/yönetmelikte yazan geçerlidir.
  • HepsiBurada'nın yokuş yapmasının tek sebebi Tüketici Hakem Heyeti yasal sınırını geçtiği için Tüketici Mahkemesine gidecek olmanız. Yokuş yapıp caydırmaya çalışıyorlar.

    Hakem Heyeti'nden bağlayıcı olmasa da iade kararı alabilirsiniz. Bundan sonra da Tüketici Mahkemesine dava açarsanız hakem heyeti kararı yol gösterici olacağı için sonuca daha çabuk ulaşırsınız.
  • şimdi thh. ne gideceksin ve oradan asgari birkaç ay sonuç bekleyeceksin
    bunun yerine servise gönderilmesine razı olsaydın en fazla 20 gün içinde sonuca ulaşacaktın
    adamlar değiştirmem demiyor ,servis raporuna göre diyor

    ayrıca wireless dediğiniz çok ucuz olan bir parça ,değiştirip gönderseler ne kaybınız olacak ?
    belki 2 ay sonra arıza yapıp yine servise göndereceksiniz ,peki o zaman ne fark olacak ?
    hani ekran gelmemesi ,kırık vs. olsa tamam da ,böyle basit bir şey için kendini üzmeye bile değmez

    tamir görmüş olduğunu nasıl anladınız ?

    hele ki böyle bir durumda birisine dolandırıcı demek çok uçuk bir söz
    paranı alıp üstüne yatmamış ,sahte ürün göndermemiş
  • Burada kast edilen koruma bandı, Garanti etiketi vs.
    Artık o yok notebooklarda bildiğim kadarıyla.
    Çünkü, istediğin şekilde artık notebookları upgrade edebiliyorsun. Şayet ürünü kırmadığın sürece..

    e maddesinde belirtilen ise örneğin dvd, e-kitap tarzı bir şey alıp kopya alınmaması için var.

    Bunların hiç biri notebook kutusunu açmakla ilgili bir durum olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    şimdi thh. ne gideceksin ve oradan asgari birkaç ay sonuç bekleyeceksin
    bunun yerine servise gönderilmesine razı olsaydın en fazla 20 gün içinde sonuca ulaşacaktın
    adamlar değiştirmem demiyor ,servis raporuna göre diyor

    ayrıca wireless dediğiniz çok ucuz olan bir parça ,değiştirip gönderseler ne kaybınız olacak ?
    belki 2 ay sonra arıza yapıp yine servise göndereceksiniz ,peki o zaman ne fark olacak ?
    hani ekran gelmemesi ,kırık vs. olsa tamam da ,böyle basit bir şey için kendini üzmeye bile değmez

    tamir görmüş olduğunu nasıl anladınız ?

    hele ki böyle bir durumda birisine dolandırıcı demek çok uçuk bir söz
    paranı alıp üstüne yatmamış ,sahte ürün göndermemiş

    Bak güzel arkadaşım burada anlamadığınız şey şu, 5600 tl etiket fiyatı olan bir ürünü neden tamir gördükten sonra kabul edeyim, gerizekalı mıyım ben ? Siz kabul edebilirsiniz beni alakadar etmez ama ben sıfır ürün satın almak için ödedim bu parayı, tamir görmüş ürün almak için değil. Servise gönderildiğinde onarıp göndermelerini mi kabul etcem, bu sığırlıktır açıkça. Wireless ucuzmuş, kasa mı bu öyle soketli olsun sök tak ? Lehimli lan bu parça bildiğin anakartın üzerinde lehimle kullanılıyor anakartı tamir görmüş laptopa değil 5k 500 tl bile verende gram akıl yoktur.




  • Kelebek Avcısı K kullanıcısına yanıt
    Hocam bildiğim kadarıyla wireless kartı anakarta ayrı bir kart olarak bağlanıyor üzerine lehimli olarak değil. hatta değişecek parça doğrudan bu eğer sıkıntılı olan parça bu ise
    Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin !

    Ama bu ayıplı ürünü iade etmek istemenizi geçersiz saymaz. Şahsen ben de istemem sıfır aldığım ürünü doğrudan servise göndermeyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DemonLeecher -- 22 Mart 2017; 23:47:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemonLeecher

    Hocam bildiğim kadarıyla wireless kartı anakarta ayrı bir kart olarak bağlanıyor üzerine lehimli olarak değil. hatta değişecek parça doğrudan bu eğer sıkıntılı olan parça bu ise
    Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin !

    Ama bu ayıplı ürünü iade etmek istemenizi geçersiz saymaz. Şahsen ben de istemem sıfır aldığım ürünü doğrudan servise göndermeyi.


    Sormuştum lehimli demişlerdi, değişiklik gösteriyor olabilir hocam dediğiniz gibi ek parça olarak bile olsa sıfır ürünün vidalarının açılıp kurcalanması kabul edilemez. Bıktırdılar, üstüne bir de savunanlar çıkıyor deliriyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kelebek Avcısı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    şimdi thh. ne gideceksin ve oradan asgari birkaç ay sonuç bekleyeceksin
    bunun yerine servise gönderilmesine razı olsaydın en fazla 20 gün içinde sonuca ulaşacaktın
    adamlar değiştirmem demiyor ,servis raporuna göre diyor

    ayrıca wireless dediğiniz çok ucuz olan bir parça ,değiştirip gönderseler ne kaybınız olacak ?
    belki 2 ay sonra arıza yapıp yine servise göndereceksiniz ,peki o zaman ne fark olacak ?
    hani ekran gelmemesi ,kırık vs. olsa tamam da ,böyle basit bir şey için kendini üzmeye bile değmez

    tamir görmüş olduğunu nasıl anladınız ?

    hele ki böyle bir durumda birisine dolandırıcı demek çok uçuk bir söz
    paranı alıp üstüne yatmamış ,sahte ürün göndermemiş

    Bak güzel arkadaşım burada anlamadığınız şey şu, 5600 tl etiket fiyatı olan bir ürünü neden tamir gördükten sonra kabul edeyim, gerizekalı mıyım ben ? Siz kabul edebilirsiniz beni alakadar etmez ama ben sıfır ürün satın almak için ödedim bu parayı, tamir görmüş ürün almak için değil. Servise gönderildiğinde onarıp göndermelerini mi kabul etcem, bu sığırlıktır açıkça. Wireless ucuzmuş, kasa mı bu öyle soketli olsun sök tak ? Lehimli lan bu parça bildiğin anakartın üzerinde lehimle kullanılıyor anakartı tamir görmüş laptopa değil 5k 500 tl bile verende gram akıl yoktur.

    Kesinlikle haklısınız, ben de olsam tamir vs. kabul etmem. Ödediğiniz rakam itibariyle hakem heyetine gitme şansınız da yok. Hepsiburada'nın yaptığı düpedüz terbiyesizlik. Şu durumda en kestirme yol cihazı servise gönderip, arıza tespit tutanağı alıp, 4077 sayılı kanunun "ayıplı mal" maddesine göre (tamir, yenisi ile değişimi, iade, kusur oranında bedel iadesi (seçim hakkı tüketicinindir) hb'den iade ya da yeni bilgisayar talep etmek olacak. Tabi Hb bu durumda da iadeye/yeni bilgisayar direnirse, son ve en kesin sonuç için adres Tüketici mahkemesi olacak...
    Allah sabır versin...




  • Kelebek Avcısı K kullanıcısına yanıt
    Bu durumda benim gördüğüm en hızlı çözüme şikayetvar.com 'a yazınca ulaşılıyor (eğer PR konusuna önem veriyorlarsa). Baktınız hala yan çiziyorlar direk hepsi burada yı şikayet edin doğrudan sıkıntınız ile ilgilenirler.

    Ve takmayın elin dediğini. değil 5 bin 50 liralık ürünümde bile ayıp çıksın gönderir paramı alırım. dediğim gibi uzaktan alımlarda keyfe keder iade etme hakkımız var.

    Hatta bir keresinde vatan comp mağazasından bir kulaklık almıştım kullanınca fark ettim ki baslar çok kuvvetli ve hoşuma gitmedi. İade etmek için geri götürdüğümde "kulaklık gibi kişisel kullanım ürünlerinin iadesini alamıyoruz" cevabını aldım döndüm arkamı gittim. Sonradan araştırdım ki eğer internetten alsaydım keyfe kedere değişim veya iade yapabiliyordum. Yani siz satış sözleşmenizi okuyun 14 gün dolmadan yasal işlemlere başlayın. Bu tip şerefsizlere pabuç bırakmamak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kelebek Avcısı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    şimdi thh. ne gideceksin ve oradan asgari birkaç ay sonuç bekleyeceksin
    bunun yerine servise gönderilmesine razı olsaydın en fazla 20 gün içinde sonuca ulaşacaktın
    adamlar değiştirmem demiyor ,servis raporuna göre diyor

    ayrıca wireless dediğiniz çok ucuz olan bir parça ,değiştirip gönderseler ne kaybınız olacak ?
    belki 2 ay sonra arıza yapıp yine servise göndereceksiniz ,peki o zaman ne fark olacak ?
    hani ekran gelmemesi ,kırık vs. olsa tamam da ,böyle basit bir şey için kendini üzmeye bile değmez

    tamir görmüş olduğunu nasıl anladınız ?

    hele ki böyle bir durumda birisine dolandırıcı demek çok uçuk bir söz
    paranı alıp üstüne yatmamış ,sahte ürün göndermemiş

    Bak güzel arkadaşım burada anlamadığınız şey şu, 5600 tl etiket fiyatı olan bir ürünü neden tamir gördükten sonra kabul edeyim, gerizekalı mıyım ben ? Siz kabul edebilirsiniz beni alakadar etmez ama ben sıfır ürün satın almak için ödedim bu parayı, tamir görmüş ürün almak için değil. Servise gönderildiğinde onarıp göndermelerini mi kabul etcem, bu sığırlıktır açıkça. Wireless ucuzmuş, kasa mı bu öyle soketli olsun sök tak ? Lehimli lan bu parça bildiğin anakartın üzerinde lehimle kullanılıyor anakartı tamir görmüş laptopa değil 5k 500 tl bile verende gram akıl yoktur.

    sen önce adam gibi konuşmayı öğren ,burası babanın forumu mu ?
    ayrıca burası şikayet sitesi değil
    sana insan gibi bir şeyler anlatalım istiyoruz ama sen ne kadar argo dağarcığın varsa hepsini sergiliyorsun

    serviste tamir edildiğinde kabul et demiyoruz ,biraz sakin okusan anlayacaksın
    servis o parçanın arızalı olduğunu bildirmesi durumunda hb. sana seçenekler sunacaktır
    ayrıca o kadar para vermek zoruna gidiyorsa ne diye alıyorsun ?

    tamir edilen malları gönderiyor diyorsun da ,adamlar tamir etmiş olsa o parçayı da değiştirirdi

    neyse daha fazla bu tarz söylemlerde bulunacaksan
    bizde ne halin varsa gör der ,geçeriz

    burası insanları destekleyip ,pohpohlama forumu değil
    benim fikrim bu ,bir başkasının ki ise kendini ilgilendirir




  • Arkadaşlar fazla düşünmeyin. Eğer söylediğiniz gibi ise kesin olarak sonuca ulaşırsınız. Yapmanız gereken konularınızı tekrardan güncellemek. Konu sahibi arkadaş için yazıyorum bunu, hocam ürünü kapıda almayın. Gitsin şubeye video kaydı alıp elden alın. Daha sonra evde açarken videoya alın. Kasanın çevresini vida başlarını falan gösterin ki açılmadığı gözüksün videoda.

    Hb sayfanızın giflerini konuşma geçmişinizi falan ekran görüntüsü olarak alın. Olabilecek her bilgiyi buraya koyun. Daha sonra telefonunuza ses kayıt programı yükleyerek müşteri hizmetlerini arayın. Görüşme başlar başlamaz "Kişisel güvenliğim ve maduriyetim adına bu görüşme kayıt altına alınmaktadır" deyin zira ses kaydı yapmak izin almadan yasak. Haklarınızı söyleyin teyit ettirin. Karşı çıktıkları maddeleri sözleşmeden okuyarak teyit ettirin. Gibi gibi. Aklınıza gelen her detayı buraya koyarak durumu resmileştirin.

    Daha sonra mesaj atarak konu linkini belirtin. Güzel bir yazı yazarak THH başvurunuz bir çıktısını/kanıtını ekleyin. Daha sonra bekleyin zaten onlar size geri dönüş yapacaklar. Olmadı içeride 3-4 ay para kalır daha sonra alırsınız paranızı.

    Buradaki arkadaşlara bakmayın o kadar ahmak tipler var ki. Aşağıda açtığım konuya "adamlar çok büyük bir site iade edin paranızı geri alırsınız" gibi yorumlar yapan oluyordu. Ulan ahmak sadece bir cümle okusan zaten anlayacaksın iade etmeye çalıştığımı. Biz aptal mıyız ki iade etmek aklımıza gelmiyor da buraya konu açıyoruz. Çok ciddi söylüyorum forumdaki çoğu insan zekasız gibi bir şey. O konuda birine tam patlayıp banlanmamak için kendimi zor tutmuştum. O kadar ahmak insanlar var ki.. Kraldan çok kralcı, bir cümle okumaktan acizler...

    Bu da benim açtığım konu, bu şekilde her detayı paylaşın ve bunu en son m.temsilcisi ile mesajda paylaşın.

    https://forum.donanimhaber.com/hb-com-cakma-urun-satiyor--124094370#124094370




  • Morgoth Draqe kullanıcısına yanıt
    buradaki insanları "ahmak,aptal" olarak nitelendiriyorsan git şikayet sitelerine konu aç

    madem bu kadar akıllısınız ne diye sorar gibi yapıyorsunuz ?
    burası bir forum sitesi ve üyeler sizin istediğiniz tarz cevaplar vermek zorunda değil

    merak etmeyin bizde sizin gibiler için banlanmayı göze almadığımız için söylemiyoruz ama haddi aşıyorsunuz
    hiç kimseye ahmak,aptal gibi sözler söyleyemezsiniz ,haddinizi bilin
  • O sitelerde konuyu zaten açmıştım.

    Konuda gördüğünüz gibi ne yapmalıyım yazmıyor, forumda sadece bu hesapla 2 yıldır takılmıyor. Forumda 8 yıldır varım. Ve istisnasız hemen hemen her gün denk geliyorum.

    Ayrıca ne demek akmaklıkla suçlayamam. Adam ahmaklık yapıyorsa tabi ki ahmak/salak derim. Had bilmekle ilgili değil. Bu saygı zaten adama ya salak salak cevap verme birader yol demeyerek gösteriliyor. Merak etmeyin.

    Ama ben orada insanlara yararı olsun, görsünler diye her ayrıntıyı koyarak paylaşımda bulunuyorsam o insanda hepsini değil en azından tek paragraf okuyarak yorum yapsın. Ha okumuyorsa da yorum yapmasın.

    Buna rağmen yorum yapıp "HB orası iade aç, iade edersin." yazarsa ben bu adama ahmak derim. Hiç kimse kusura bakmasın..
  • Morgoth Draqe kullanıcısına yanıt
    bu forumdaki üyeler forum kuralları dahilinde her türlü mesaj yazabilir ,nasıl yazacaklarına siz karar veremezsiniz

    tekrar ediyorum kimseye "salak,ahmak" gibi sözler söyleyemezsiniz
    bu sözler hakaret içeriyor

    forum sitelerinin gayesi paylaşmak ve bilgi almaktır ama anlamadı diye yada hoşuna gitmeyen cevap verdi diye üyelere hakaret etme hakkınız yoktur
  • Hocam eğer kendine yeni bir pc alıcak imkanın varsa thh yoluna git. Eğer yoksa pcyi MSI yetkili servisine gönder. Tamir değil DOA istiyorum diye not düş. Zaten fatura tarihine baktıklarında DOA raporu vericeklerdir. Sonra o gelen rapor ile HB dan paranı iste. Ürün gönderirlerse alma iade et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.