Hepsiburada.com 'dan yaptığım 2800 tl lik laptop alışverişimden elime gelen laptopta ışık sızması denilen ekran sorunu vardı. Ertesi gün hepsiburada.com müşteri hizmetlerini arayıp bu durumu söylediğimde , İzmir Hp merkez servisine gidip ürünün arızasının tespiti için rapor alabileceğim söylendi ve o raporla ürünü geri gönderdiğimde kendilerini aramam söylendi.Aldığım raporu Hepsiburada'ya göndermeme rağmen değişim yapmak yerine para iadesi yapılacağı söylendi. Israrla yeni ürünle değişimini istememe rağmen prosedürlerinin böyle olduğunu para iadesi yapacaklarını söylediler.
Şimdi siz değerli forum üyelerine şu sorularımı iletip , yardımlarınızı istiyorum.
1- Yasal değişim talep hakkım olmasına rağmen Hepsiburada iade yapabilir mi ? 2- Tüketici hakem heyetine gitsem hangi belgeleri ibraz etmem gerekir? 3- Bu konu hakkında nasıl bir yol izlemeliyim ? Çünkü kaç defa kendileriyle iletişime geçmeme rağmen bir kez olsun aranıp sorunumun çözülmesi için çaba sarfedilmedi..
Seçimlik haklarınızdan hangisini kullanacağınız size kalmış. Eğer sizim tercihinizi yerine getirmezlerse aynı ürünü başka yerden alıp yeni ürünün faturası, eski ürünün faturası, iade evraklarınızla aradaki fark için başvuru yapın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Teşekkürler cevap için..
Olay tüketici mahkemesine sarkıyor. Para tutarı tüketici hakem heyetini aştığı için..