Şimdi Ara

Deichmann Ayakkabı Aldım, İade Almıyolar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
4.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Ayakkabı sorunlu çıktı, rahatsızlık veriyor aldığım günün ertesi götürdüm. İnceleyelim efendim dediler 10 gün sonra ayakkabıda üretim hatası yok geliniz alınız diye mesaj attılar. Ayakkabıda üretim kaynaklı sorun olmadığı için iade veya değişim kabul etmiyolar. Ben nasıl bir yasal yol izleyebilirim? Nereye şikayet edebilirim bu durumu? Teşekkürler.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Deichmann'dan Satın Alınan Ürünlerin İade ve Değişim Koşulları

    Deichmann mağazalarından satın alınan ürünlerin iade ve değişim koşulları hakkında bilgi edinmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Bu metinde, "deichmann iade ve değişim", "deichmann iade", "deichmann iade koşulları", "deichmann mağazadan alınan ürünün iadesi", "deichmann değişim süresi", "deichmann ayakkabı değişim süresi" ve "deichmann iade süresi" anahtar kelimeleriyle ilgili tüm detayları bulabilirsiniz.

    Deichmann mağazalarından satın alınan ürünler, belirli koşullar altında iade edilebilir veya değiştirilebilir. İade veya değişim işlemi için aşağıdaki şartların yerine getirilmesi gerekmektedir:

    • Ürün, satın alındığı tarihten itibaren 14 gün içinde iade veya değişim için getirilmelidir.
    • Ürün, satın alındığı haliyle, hasarsız, kullanılmamış ve etiketleri üzerinde olmalıdır.
    • İade veya değişim işlemi için fiş veya fatura ibraz edilmelidir.

    İade Edilmeyen Ürünler:

    • Kullanılmış veya hasar görmüş ürünler
    • İndirimli veya kampanyalı ürünler
    • Kişisel bakım ürünleri (ayakkabı bakım ürünleri hariç)

    Değişim Süresi:

    Deichmann mağazalarından satın alınan ürünler, satın alındığı tarihten itibaren 30 gün içinde değiştirilebilir. Değişim işlemi için yukarıda belirtilen koşulların yerine getirilmesi gerekmektedir.

    İade Süreci:

    İade işlemi için Deichmann mağazalarına giderek ürünü ibraz etmeniz ve fiş veya faturanızı göstermeniz gerekmektedir. İade işlemi sonrasında ürün bedeli nakit olarak veya hediye çeki şeklinde tarafınıza iade edilir.

    Bu metinde yer alan bilgiler, Deichmann Türkiye'nin resmi web sitesinden ve müşteri hizmetlerinden derlenmiştir. Güncel bilgi için lütfen Deichmann Türkiye'nin resmi web sitesini ziyaret edin veya müşteri hizmetleriyle iletişime geçin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz. ama üretimden kaynaklı bir ayıp yok ise olumsuz sonuç alma ihtimaliniz yüksek
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    Dostum adamlar numara değişimi bile yapmıyor tüketici olarak benim hakkım yok mu bunu iade veya değişim yapmaya?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mağazadan yapılan alışverişlerde eğer ayıp yoksa (mağaza kendisi iade süresi tanımadıysa) iade hakkınız yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bershka'dan Mont Aldım Nasıl ?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.