Şimdi Ara

hatalı 0 km araç alarak kazıklandım (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
7
Favori
6.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşekkür ederim saolun,yeni gelen araçta bir sıkıntı yok,daha iyisi sizlerin olsun..yeni araba 1.4 turbo 140 beygir otomatik tek kelime ile muhteşem.şunu iyi öğrenmiş oldum;bir araba alırken boş almayacaksın dolu araba gerçektende çok farklı oluyor,önemsiz gibi görünen özellikler aslında bazen çok işe yarıyor,dün çok dik bir rampada geri geri çıkmam gerekiyordu,yokuş desteğinin önemini bariz bir şekilde gördüm.sıkıntılar yaşadım bekledim zor oldu ama sorun haloldu 3000-3500 tl zarar ettim,bu zarar bayinin umrunda bile değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samuelvanunu1 -- 9 Eylül 2014; 10:26:25 >
  • Hayirlisi olsun arkadasim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw düşmanları hadi bunuda açıklayın Güle güle kullanın yeni aracınızı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extrem_015 -- 11 Eylül 2014; 0:01:16 >
  • Ben aracı sıfır aldığımda eleman plazanın içine getirdi her yerini inciğini cinciğini çoğu yerini komple inceledim daha sonra teslim aldım.
  • ÇOK tesekkur ederim arkadaşlar,bunun aslında markayla bir alakası olduğunu sanmıyorum,opel firmasının türkiyedeki bir bayinin müşterisi ile bu şekilde bir ticaret yapmasını istemez heralde,olay buradaki gözü aç,paraya doymamış şerefs..lerde..bu durumda şükreden,oh be sonunda halloldu,diyen benim veya biz müşterileriz.aslında tam tersi olması gerekmiyormuydu,bayinin;müşterimizi mağdur ettik kötü reklam olduk en kısa sürede bu mağduriyeti gidermeliyiz hatta bu müşteriye jest dahi yapmalıyız diye düşünmesi gerekirken,tam tersine adamların umurunda bile olmadı,otomobil firmaları bayilikleri verirken hata yapıyorlar bence,bu işler bukadar basit olmamalı,adam bayilik veriyor,haberleri bile yok ama markaları zedelenıyor,itibarları zedeleniyor.bu durum her firmada yaşanabiliyor opelde vw de bmw de mercedesde..önemli olan çözüm üretebilmek,mağduriyet katlanarak büyümemeli.aracımdan çok memnunum,aracın boyasında sorun çıktı diye aracı kötüleyecek değilim,iade ettiğim araçta çok güzeldi ,ama bu çok daha güçlü ve daha özellikli,allah daha iyisini sizlerede nasip etsin..bu arada lpg taktırıp taktırmama konusunda çok endişeli ve kararsızım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samuelvanunu1

    ÇOK tesekkur ederim arkadaşlar,bunun aslında markayla bir alakası olduğunu sanmıyorum,opel firmasının türkiyedeki bir bayinin müşterisi ile bu şekilde bir ticaret yapmasını istemez heralde,olay buradaki gözü aç,paraya doymamış şerefs..lerde..bu durumda şükreden,oh be sonunda halloldu,diyen benim veya biz müşterileriz.aslında tam tersi olması gerekmiyormuydu,bayinin;müşterimizi mağdur ettik kötü reklam olduk en kısa sürede bu mağduriyeti gidermeliyiz hatta bu müşteriye jest dahi yapmalıyız diye düşünmesi gerekirken,tam tersine adamların umurunda bile olmadı,otomobil firmaları bayilikleri verirken hata yapıyorlar bence,bu işler bukadar basit olmamalı,adam bayilik veriyor,haberleri bile yok ama markaları zedelenıyor,itibarları zedeleniyor.bu durum her firmada yaşanabiliyor opelde vw de bmw de mercedesde..önemli olan çözüm üretebilmek,mağduriyet katlanarak büyümemeli.aracımdan çok memnunum,aracın boyasında sorun çıktı diye aracı kötüleyecek değilim,iade ettiğim araçta çok güzeldi ,ama bu çok daha güçlü ve daha özellikli,allah daha iyisini sizlerede nasip etsin..bu arada lpg taktırıp taktırmama konusunda çok endişeli ve kararsızım

    Sonuç ne oldu acaba?




  • eğer aracı hemen satma durumunuz yoksa varsın 3 yıl sürsün davayı açın ve servisten o hatayı kabul ettıgını belırten bır kagıt vb belge alın derim, aracı zaten bilirkişi inceleyecektir ama mahkemede ne kadar kanıt fazla olursa o kadar iyi, 3 yılda aracı kullandıgınıza sayarsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuelvanunu1

    ÇOK tesekkur ederim arkadaşlar,bunun aslında markayla bir alakası olduğunu sanmıyorum,opel firmasının türkiyedeki bir bayinin müşterisi ile bu şekilde bir ticaret yapmasını istemez heralde,olay buradaki gözü aç,paraya doymamış şerefs..lerde..bu durumda şükreden,oh be sonunda halloldu,diyen benim veya biz müşterileriz.aslında tam tersi olması gerekmiyormuydu,bayinin;müşterimizi mağdur ettik kötü reklam olduk en kısa sürede bu mağduriyeti gidermeliyiz hatta bu müşteriye jest dahi yapmalıyız diye düşünmesi gerekirken,tam tersine adamların umurunda bile olmadı,otomobil firmaları bayilikleri verirken hata yapıyorlar bence,bu işler bukadar basit olmamalı,adam bayilik veriyor,haberleri bile yok ama markaları zedelenıyor,itibarları zedeleniyor.bu durum her firmada yaşanabiliyor opelde vw de bmw de mercedesde..önemli olan çözüm üretebilmek,mağduriyet katlanarak büyümemeli.aracımdan çok memnunum,aracın boyasında sorun çıktı diye aracı kötüleyecek değilim,iade ettiğim araçta çok güzeldi ,ama bu çok daha güçlü ve daha özellikli,allah daha iyisini sizlerede nasip etsin..bu arada lpg taktırıp taktırmama konusunda çok endişeli ve kararsızım

    Sonuç ne oldu acaba?

    Hocam adamın yeni arabası gelmiş üst mesajları okuyun canınız sıkılınca eski konulara göz atıyorsunuz galiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bnym97

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: samuelvanunu1

    ÇOK tesekkur ederim arkadaşlar,bunun aslında markayla bir alakası olduğunu sanmıyorum,opel firmasının türkiyedeki bir bayinin müşterisi ile bu şekilde bir ticaret yapmasını istemez heralde,olay buradaki gözü aç,paraya doymamış şerefs..lerde..bu durumda şükreden,oh be sonunda halloldu,diyen benim veya biz müşterileriz.aslında tam tersi olması gerekmiyormuydu,bayinin;müşterimizi mağdur ettik kötü reklam olduk en kısa sürede bu mağduriyeti gidermeliyiz hatta bu müşteriye jest dahi yapmalıyız diye düşünmesi gerekirken,tam tersine adamların umurunda bile olmadı,otomobil firmaları bayilikleri verirken hata yapıyorlar bence,bu işler bukadar basit olmamalı,adam bayilik veriyor,haberleri bile yok ama markaları zedelenıyor,itibarları zedeleniyor.bu durum her firmada yaşanabiliyor opelde vw de bmw de mercedesde..önemli olan çözüm üretebilmek,mağduriyet katlanarak büyümemeli.aracımdan çok memnunum,aracın boyasında sorun çıktı diye aracı kötüleyecek değilim,iade ettiğim araçta çok güzeldi ,ama bu çok daha güçlü ve daha özellikli,allah daha iyisini sizlerede nasip etsin..bu arada lpg taktırıp taktırmama konusunda çok endişeli ve kararsızım

    Sonuç ne oldu acaba?

    Hocam adamın yeni arabası gelmiş üst mesajları okuyun canınız sıkılınca eski konulara göz atıyorsunuz galiba

    Hocam okudum hepsini o mesajıda gördüm ancak bir nokta belirsiz/muğlak kalmış gibiydi. Mahkemeye gitmeden bu işi çözdüğüne şaştım ve sevindim.




  • Geçmiş olsun öncelikle. Hayırlı olsun yeni aracınız. Her markada bu tür olaylar olabilir. Önemli olan ne yaptıkları.
  • mesaj kasacam diye eskimiş araca hayırlı olsun , geçmiş gitmiş olaya geçmiş olsun diyorsunuz
  • Arkadaslar merhaba aciil yardımcı olabilir misiniz ya da fikir verebilir misiniz?
    Borusandan sıfır 116d araç aldım araçta 1. Ayda direksiyondan sürtme sesi geldi servise götürdüm direksiyon kumanda merkezi bozuk dediler değiştirelim garanti kapsamında dediler kabul etmedim aracı alıp eve geldim araç değişikliği talep ettim. Parça 2000 tl civarinda fiyatı. Siz olsanız ne yapardınız? Ya sonucta sıfır aldım ilk ayında parça hatası verdi niye sıfır alıp o kadar para ödüyoruzki. Forumda yazılanları okudum dava açanlarda sorunlar daha büyük gibi ben de sorun küçük gibi ama sonucta ayıplı mı mal ayıplı ben neden ilk ayında 116.000 tl ödediğim arabayı parçasını değiştirteyim siz haricinde kimse bilmeyecek değer kaybetmez dediler serviste kabak gibi belli parça kayıtlı değişmiş olacak ayrıca bence cok büyük bi ayıp bunu soylemeden bi insana ilerde bu arabayı boyle satmak. Ayrıca mekanik aksamda değişen değer kaybı yapmazmış oyle mi? Siz olsanız 1. Ayında parçası değişen bi arabaya değişmemiş bi arabayla aynı parayı ödemek ister misiniz?
    Konuyu tekrar açtım ama cevap yazabilirseniz cok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eraysel E kullanıcısına yanıt
    yaşadığınız durumlar çok üzüntü verici bunu çok iyi anlayabiliyorum çünkü aynı şeyleri bende yaşadım hemde en alasını..

    size şunları belirtmemde fayda var ;

    arabanız aldığınız ilk arabanızmı?eğer öyle ise ilk gözağrınız olduğundan sorun küçükte olsa sizin gözünüzde doğal olarak çok büyür,bu gayet normaldirde ve doğaldırda dünya para verip sorun yaşamamak için 0 km araç alıyorsun ve sorun yaşıyorsun hiç hoş bir durum değil haklısınız serviste değiştirilse bile sonuçta arabanın siciline işlenecek o..yanlız bu değişim işlemleri hemen sizin istediğiniz gibi gerçekleşmiyor neyazıkki..elbetteki yeni bir araba ile değişim olması çok güzel olacak ama emin olun 2000 tl lik bir arıza için değişimi onaylayacaklarını sanmıyorum bu 1.

    2.ncisi ise onaylandı diyelim yeni arabanın elinize ulaşması 4-5 ayı bulabilir buda sizi çok üzebilir,aynı arabadan aynı bayide olsa bile şu an elimizde yok almanyadan sipariş vereceğiz deyip sizi caydırmakda isteyecekler,bunlar hep bir süreç ve bu süreçte cok canınız acıyacak ama uğrasacak kadar kendınıze hakımsenız sınırlerınıze hakım olabılıyorsanız değişim olayını bır deneyın derım ama tekrar belırtıyorum degışım olacagını sanmıyorum(bunu sıze gerçekten uzulerek soyluyorum)öncelikle değişim için bir sansınızı deneyın.başarılı olamazsanız sineye çekip parça değişimi yaptırın bence,yoksa cok ugrasırsınız depresyona bıle gırebılırsınız,ben daha neler neler yasadım bır bılsenız bır ınsanda bukadarmı sans olur daha dogrusu çölde kutup ayısı misali oldu benımkısı anlatmaya sayfalar bıle kafi gelmez,ben yenı arabamı aldım su an memnunum ama ne bagdereler atlattım neler neler neler neler..




  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Cok geçmiş olsun size de opel aracınız sizin de galiba okudum haklısınız ama insan kabul edemiyor işte ben nasıl başkasına değişeni yok diye satayım sonra yada parça değişti deseler ben de almak istemem bunlar da var hep değer kaybetirir bi de fiyat yüksek olunca @samuelvanunu1 @samuelvanunu1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslında işin özü;

    gördüğünüz gibi bu her markada olabiliyor lakin;sıkıntının en büyük nedeni bizim insanlarımızda.bizim insanımız müşteriyi veli nimet olarak,müşteri olarak görmüyor.daha kafadan nasıl çarparım,nasıl kazıklarım,nasıl 15000 değilde 25000 kazanırım ın derdinde bizim insanlarımız,bu defolu 100.000 tl lik aracı kakalayalım gitsin,durumu çakozlarsa zaten değişim olacak çakozlamazsa ekstradan defolu aracı 0 fiyatına satıp 30-40.000 fazladan kazanırız ın derdindeler.benim yaşadığım olayın aynısını sıkıyorlarsa almanyada yapsınlar.adamı resmen tabiri caizse öttürürler..ama bizim memleketimizde gayette doğal karşılanıyor.aslında müşteriler tarafından doğal karşılanmıyor ama satıcılar tarafından çok normal karşılayın sonuçta 1 araç binlerce parçadan oluşuyor bunlar olabilmektedir diyorlar.sende istediğin kadar çırpın dur.çırpındığınla kalıyorsun..ben hiç unutmuyorum bayideki müşteri yetkilileriyle ilk arabamla ilgili tartışırken yıllar önce;

    emin olun 1 bidon benzin alırım koskoca bayinizin önünde arabayı cayır cayır yakarım bunu yaparım dedim.onlarda bana direk yakabilirsiniz bizde sizden davacı oluruz mahkemeye gideriz demişlerdi..hem suçlu hem güçlü dedikleri olay bu olsa gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samuelvanunu1 -- 14 Haziran 2016; 22:55:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    isterse 13 yıl sürsün sen paranı faizi ile alırsın 3 yıl bedava binmiş olursun şuan vakit senin aleyhine işliyor vakit kaybetmeden taleplerini içeren noterden ihtar çek bu senin mücadeleni yasal zemine oturtmuş olur ondan sonra geçen zamanı eskimeyi yıpranmayı onlar düşünsün
    http://www.mynet.com/haber/guncel/otomotiv-devi-ile-savasti-yilin-bilincli-tuketicisi-oldu-1760044-1
  • arkadaşlar bana bu söyleyeceklerimden dolayı gülmeyin lütfen çünkü bu herkesin başına gelebilir..0km araba almaya giderken elinde kaporta ölçüm cihazı olan bir kaporta ustası ile gidin.bunu yapın.ben geçenlerde 0km doblo almaya giden bir tanıdıga bunları anlatmıştım oda kaportacı ile gitmişti arabayı teslim almaya giderken..çünkü bunun dönüşü yok arabayı teslim alıp imzayı atıp o kapıdan 1 adım dısarı çıkmışsanız artık herşey bambaşka bir boyut almıştır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samuelvanunu1 -- 14 Haziran 2016; 23:02:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Asıl sorun şu ki türk insanı değişimli, boyalı aracı almıyor. yabancı ülkede bu sıkıntı yok. Emin olun Almanya da aynısı olsa adam arabayı baştan boyatmayı ya da kapıları değiştirmeyi kabul eder. ama burada ikinci el değerini mahveder arabanın.

    Bmw ile ilgili de aracın onarımını kabul etmiyorsanız adamlar bir şey yapmaz. Arızalı mal satmış olabilirler adamlar ücretsiz tamir ediyor. Bu gözler direksiyonu seyir halinde kitlenen i10 konusunu gördü adamlar onu değitirmedi. Mercedes konusu vardı direksiyondan ses gelen yeni kasa c serisi. adamlar bundan ses gelmiyor sorun yok, alın aracı ne yaparsanız yapın dedi olay davalık.

    Dava uzun sürüyor araç sahibi mağdur oluyor. maalesef davayı kazansa kaybeden oluyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Sizin banka kredisinden dolayı uğramış olduğunuz kayıp aracın üreticisine yada bayisine mal edilemez. Dava açsanızda farketmezdi. Burada sorun size yokuş yapan bankanızda. Otomobil sektöründe distribütör bünyesinde çalıştım bunun bir süresi müşteri ilişkileri müdürü olarak geçti. Bu tarz yada başka sıkıntılar nedeniyle araç değişimi yapıldı, bunların arasında banka kredisi olan araçlarda vardı hatta çoğunluğu krediliydi.
    Değişim yapıldığında yeni verilen araç eskisiyle aynı özelliklerde yada daha üst grup yani daha pahalı bir araçsa banka açısından zaten sorun yok. Şu şekilde işlem yaparız; ister bizim anlaşmalı olduğumuz bankadan kredi kullanmış olsun isterse kendi devamlı çalıştığı bankadan kredi kullanmış olsun müşteri kredi işlemlerini kendisi takip eder, bundan dolayı müşteri aracı için kredi kullandığı bankaya gider ve kusurlu araç sebebiyle araç değişimi yapılacağını belirtir, banka gerekli işlemleri başlatır, yeni verilecek araç için proforma fatura düzenleriz, banka yeni araç için kredi işlemlerini başlatır ve normal kredi işleminden farklı olarak banka yeni araç için hem kredi onay yazısını verir hem de araç değişim işlemi yapıldığını ve yeni aracın müşteri adına tescil edilip, banka tarafından yeni araca rehin konmasını takiben eski aracın üzerinden banka lehine olan rehin şerhinin keldırılacağına dair taahhütname verir. Hem kredi onay yazısında hemde taahütname üzerinde eski ve yeni araçların bilgileri yer alır. Müşterinin eski aracını teslim alırız, bu aracın satışını şirketin üzerine almak için müşteriden vekaletname alırız, yeni aracın tescil işlemleri için de vekaletname alırız, banka taraınfan verilen kredi onay yazısını ve kredi çözme taahhütnamesini müşteri bize verir. Yeni aracı müşteri adına tescil ederiz, plaka çıkartırız, banka yeni aracın üzerine rehin koyar (kredili tüm araçlarda olan işlem), banka yeni aracın üzerine rehin koyduktan sonra eski aracın üzerindeki rehini çözer ve eski aracı şirket üzerine alır, müşteriye yeni aracını teslim ederiz.

    Hepsi bu kadar. Müşterinin eski kredisi yeni aracın üzerine geçer, müşteri bankaya resmi harçlar haricinde herhangi bir ödeme yapmaz. Bankacıların devamlı yaptığı bir işlem olmadığından size yardımcı olamamışlar, burada Opel Türkiye'nin herhangi bir kusuru yok.




  • mbulur M kullanıcısına yanıt
    Yanlış düşünüyorsunuz yada prosedürleriniz yanlış.bu nasıl bir cümledir;

    ''Sizin banka kredisinden dolayı uğramış olduğunuz kayıp aracın üreticisine yada bayisine mal edilemez.''

    ben bu aracı bu kusurlarını haberim olmadan hatasız ve sorunsuz olduğunu bilerek aldım..yani bu kusur yada hata ne ise bayiden kaynaklandığı için bu zararı ben bayiinin bana atmaya çalıştığı kazayı farkettiğimden dolayı atmaya çalıştığı kazığın sonucunda oluştu..bayi bana 0km hatasız diye hatalı sorunlu araba satınca banka kaybı yaşandı bunun nedenide bayi olduğundan bu zararı bayinin karşılaması gerekiyor efendi,bu nasıl bir düşüncedir bayiyi yada üreticiyi bağlamaz vsvs?

    bayi insanları kazıklasın ,arkasındanda bayiyi bağlamaz desin.

    ne malum bayi ile bankanın bu şekilde bir anlaşma yapıp her hatalı 0km araç satışında haksız kazanç olarak aldıkları 3000-5000 her nekadarsa kapama farkını fifty fifty kırışmadıkları?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samuelvanunu1 -- 15 Haziran 2016; 14:21:16 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.