Şimdi Ara

hatalı 0 km araç alarak kazıklandım (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
7
Favori
6.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    Asıl sorun şu ki türk insanı değişimli, boyalı aracı almıyor. yabancı ülkede bu sıkıntı yok. Emin olun Almanya da aynısı olsa adam arabayı baştan boyatmayı ya da kapıları değiştirmeyi kabul eder. ama burada ikinci el değerini mahveder arabanın.

    Bmw ile ilgili de aracın onarımını kabul etmiyorsanız adamlar bir şey yapmaz. Arızalı mal satmış olabilirler adamlar ücretsiz tamir ediyor. Bu gözler direksiyonu seyir halinde kitlenen i10 konusunu gördü adamlar onu değitirmedi. Mercedes konusu vardı direksiyondan ses gelen yeni kasa c serisi. adamlar bundan ses gelmiyor sorun yok, alın aracı ne yaparsanız yapın dedi olay davalık.

    Dava uzun sürüyor araç sahibi mağdur oluyor. maalesef davayı kazansa kaybeden oluyorsun.

    Boya takıntısı hakikaten ilginç. Son yıllarda boya-kaportacılar gayet güzel onarım yapar oldular. Aracın şasisi düzgünse, trim sesi yoksa, çok ağır kazası yoksa (ki o durumda zaten araç perte ayrılıyor) bu kadar takıntıya gerek yok. Boynunda dikenli tasma olan bir kangal köpeği aracımın çamurluğuna sürtündü ve çizdi boyatamıyorum boyatsam kazalı diyecekler. Çizik halde geziyorum. Şaka gibi memleket.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    Asıl sorun şu ki türk insanı değişimli, boyalı aracı almıyor. yabancı ülkede bu sıkıntı yok. Emin olun Almanya da aynısı olsa adam arabayı baştan boyatmayı ya da kapıları değiştirmeyi kabul eder. ama burada ikinci el değerini mahveder arabanın.

    Bmw ile ilgili de aracın onarımını kabul etmiyorsanız adamlar bir şey yapmaz. Arızalı mal satmış olabilirler adamlar ücretsiz tamir ediyor. Bu gözler direksiyonu seyir halinde kitlenen i10 konusunu gördü adamlar onu değitirmedi. Mercedes konusu vardı direksiyondan ses gelen yeni kasa c serisi. adamlar bundan ses gelmiyor sorun yok, alın aracı ne yaparsanız yapın dedi olay davalık.

    Dava uzun sürüyor araç sahibi mağdur oluyor. maalesef davayı kazansa kaybeden oluyorsun.

    Boya takıntısı hakikaten ilginç. Son yıllarda boya-kaportacılar gayet güzel onarım yapar oldular. Aracın şasisi düzgünse, trim sesi yoksa, çok ağır kazası yoksa (ki o durumda zaten araç perte ayrılıyor) bu kadar takıntıya gerek yok. Boynunda dikenli tasma olan bir kangal köpeği aracımın çamurluğuna sürtündü ve çizdi boyatamıyorum boyatsam kazalı diyecekler. Çizik halde geziyorum. Şaka gibi memleket.

    Al benden de o kadar hocam. Kaputa taş sıçradı. Boya metalik yani kaput komple boyanmak zorunda. Düşün artık sen gerisini, öyle bıraktım bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Sizin hesap adına birşeyden haberiniz yok anlaşılan. Banka denilen yer küçük esnaf dükkanı değil elden al ver yapan. Her işlemi kayıt altında ve resmi, her hareketi murakıplar tarafından incelenen kuruluşlardır bankalar. BDDK ne iş yapar öğrenin.

    Üretici sattığı aracın arkasında durmuş ve değişim yapmış, banka sizi bağlar, krediyle almasaydınız o zaman. Açın tüketici kanununu okuyun banka masraflarınızdan sorumlular mı?

    Üretici direk değişim yapmayıp dava açsaydınız en az 10.000 TL cebinizden giderdi artı olarak dava süreci en az 3 yıl sürerdi. Cebinizden gidecek 10.000 TL avukat parası tutardı. 3000 küsur TL banka kredi masrafı zararı yine size kalırdı. Bedel iadesi isteseniz bile 3 yıl sonunda yasal faiziyle geri alırdınız, yasal faiz piyasa faizinin altında olduğundan zararınız daha da artardı. Burada yazmasına daha çok şey yazarım ancak gerek yok. Ancak Opel istese sizi en az 3 yıl süründürürdü.




  • egemena E kullanıcısına yanıt
    boya= kaza
    tavanda boya= pert toplama (takla atmış)

    benimde sağ arka kapıya vurup(sürtüp) kaçmışlar yaptırmıyorum. plastik aksam da bile boya atsa yaptırmıyorum. iğne ucu kadar boya yakalasalar 5000 indirim isteyecek çakallar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mbulur M kullanıcısına yanıt
    arkadaş neden bankadan haberim olmasın bende bir esnafım,bende bayide çalıştım diyorsunuz,sizin tarafınızdan siz haklısınız ama bizim taraftan ben haklıyım,bayinin yüzünden zarara uğratılmışım bu alanen ortada bunu sizde anlayabiliyorsunuz..benim arabayı kredi ile almam mademki sizin düşüncenize göre bayiyi ilgilendirmiyorsa kimseyi ilgilendiremez.ama bana hasarlı mal satıp zarara uğratıyorsa beni,bu sorunların hepsine yardımcı olarak gerekirse zarara %50 ortak olunarak yardımcı bile olunabilirdi.ama ben hala %100 kaybın bayi tarafından karşılanması gerektiğini düşünüyorum.sonuçta kredide olsa bayi parasını nakden alıyor.ben eğer dava yönüne gitseydim emin ol kuruşu kuruşu alacağım gibi birde tazminat davası açacaktım ama o sıralar hem işlerim çok yoğundu hemde ailesel problemlerden başımı kaldıracak zamanım yoktu üzerine birde bu konu çıkınca iyice tuz biber oldu..çok iyi tanıdığım yırtıcı bu işlerde profesyonel bir avukatta vardı,ben o yöne hiç gitmedim..ama başı boş biri olsaydım bu işle uğraşmak insana zevk bile verebilirdi..neyse o durumlar orada kaldı ozamanlarda kaldı artık ne konuşulsada hiç birşey değişmeyecek,tekrar söylüyorum bizim ülkemizde bu işler çok kurnazca fesat üç kağıtçı densiz insanlar tarafından halada yapılmaya devam ediliyor..0km araç alacak arkadaşlar çok dikkatli olmalılar,nasıl olsa 0 diye binip gitmesinler,ilk arabam heyecanı ile sadece dışardan yüzeysel bakılmasın. kontrol etmeden aracı teslim alıp imzayı atmasınlar,bu kontrollerden sonra hala sorun çıkıyorsa motor vs bunada yapacak birşey yok artık.bu gibi durumları Allah kimseye yaşatmasın ,çok zor,çok dikkatli olunmalı arkadaşlar ,herkese iyi forumlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samuelvanunu1 -- 15 Haziran 2016; 20:09:21 >




  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Siz ya yazılanı okumuyorsunuz yada okuduğunuzu anlamıyorsunuz.
    Öncelikle bayide çalışmadım, distribütör bünyesinde çalıştım, müşteri ilişkileri yöneticiliği yaptım. Bunu size ilk mesajımda yazdım.
    Bankadan aldığınız krediye bağlı uğradığınız zarar sizin iş bilmezliğiniz nedeniyle ve bankada muhatap olduğunuz müşteri danışmanınızın sizi yeteri kadar bilgilendirip doğru şekilde yönlendirmemesi sonucu oluşmuş.
    Esnafım bende banka biliyorum demişsiniz ama bilmiyormuşsunuz ki uygulanması gereken işlemi uygulamayan banka size haksız yere 3200 TL'yi ödettirmiş, bundan dolayı bilirim demeyin bilmediğiniz gün gibi ortada. Daha önceki mesajımda banka tarafından yapılması gereken işlemleri size yazdım. Dönüp tekrar okuyun. Dolayısıyla bankanın uygulaması gereken prosedürü uygulamamasından doğan zararı hiçbir şekilde Opel Türkiye yada bayiye mal edemezsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbulur -- 16 Haziran 2016; 0:37:23 >
  • mbulur M kullanıcısına yanıt
    bankacıyım demedim üstad

    bende yıllardır esnafım , bankalarla çalışıyorum dedim,zaten banka müşteri temsilcisi bayinin kendi içerisindeydi,şimdi küfürü basacam bankasınada temsilcisinede,o kadın kendi bile bilmiyorsa ben nerden bileyim bankacımıyım?hadi bankacı bilmiyordu,bayidekilerdemi bilmiyor???bu olay başıma sürekli gelen bir olay değil ilk kez karşılaşılan bir durum

    bayideki temsilcilerde ısrarla diğer arabanın kredisi kapatılmadan yeni arabanızı alamazsınız demişlerdi..bayidekilerdemi bilmiyor?direk o krediyi diğer araba üzerine aktarılmasında yardımcı olunması gerekmezmiydi?

    hırsızın hiç mi suçu yok diye bir söz vardı bilirsiniz heralde?kazzığı atan %70 bayi %30 banka ise buradaki suçun neredeyse %100 ü size ait demenizin sebebi nedir ısrarla hala neyi idda ediyorsunuz?sen belliki tüketici tarafında değilsin,olayı bire bir ben yaşadım beni birşeylere ikna etmeye çalışma,ikna olmamda zaten,bu kazzığı yemişim zamanında,diğer insanlarda dikkatli olsunlar,aynı hataya düşmesinler diye insanları bilgilendiriyoruz,konunun önüne taş koymak gibi seninkisi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samuelvanunu1 -- 16 Haziran 2016; 9:53:35 >




  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Bayide çalışanlar banka kredisiyle ilgili işlem akışını bilmez. Bankalar tecrübeli elemanlarını şubede tutar, tecrübesiz elemanlarını araç satış bayileri, AVM'ler gibi noktalarda görevlendirir. Çünkü onların işi bankanın bir yada birkaç ürünüyle ilgili tanıtım yapmaktır. Sonuçta otomobil bayisindeki banka çalışanı kredinin aylık faiz oranıyla ilgili bilgi verir, kredi kullanımı için gerekli belgeleri söyler, kredi aylık ödemelerini iki tuşa basarak hesaplar, sizin verdiğiniz evrakları şubesine ulaştırır.

    Ülkemizde elemana gerekli önem verilmediğinden bugün bu var yarın öbürü gelir mantığıyla az parayla adam çalıştırma bir numaralı öncelik olduğundan bu tarz sıkıntılar yaşanıyor.
    Sonuç olarak bankanın iş bilmez çalışanlarının hatasının bedelini siz ödemişsiniz.
  • mbulur M kullanıcısına yanıt
    yani burada bayiyi kusursuz buluyorsunuz öylemi?:)

    birde ek olarak yukarılarda ısrarla bana yüklenmiştiniz bankalarla çalışmıyorsunuz bilmiyorsunuz vsvs

    şimdi ise ;

    Bayide çalışanlar banka kredisiyle ilgili işlem akışını bilmez.

    diyorsunuz bu nasıl bir tutarsızlıktır?bu işi yapan bayi bu işlemleri bilmeyecek ama ben bilmek zorundayım öylemi?(sizin düşüncenize göre?)

    bu durumda bayiler iş bilmez oluyor sizin düşüncenize göre?yanlışmı düşünüyorum?

    neyse bu konu üzerinde dahada fazla konuşmaya gerek yok,tarihler belli yapılan haksızlıklar atılan kazıklar belli,kazzığı atan bayi belli,banka belli bu konu kötü bir anı olarak ,diğer yeni araba alacak olan suçsuz günahsız kandırılan müşteriler için ışık olması açısından kötü bir anı olarak kalsın DH de..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samuelvanunu1 -- 16 Haziran 2016; 10:49:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samuelvanunu1

    yani burada bayiyi kusursuz buluyorsunuz öylemi?:)

    birde ek olarak yukarılarda ısrarla bana yüklenmiştiniz bankalarla çalışmıyorsunuz bilmiyorsunuz vsvs

    şimdi ise ;

    Bayide çalışanlar banka kredisiyle ilgili işlem akışını bilmez.

    diyorsunuz bu nasıl bir tutarsızlıktır?bu işi yapan bayi bu işlemleri bilmeyecek ama ben bilmek zorundayım öylemi?(sizin düşüncenize göre?)

    bu durumda bayiler iş bilmez oluyor sizin düşüncenize göre?yanlışmı düşünüyorum?

    neyse bu konu üzerinde dahada fazla konuşmaya gerek yok,tarihler belli yapılan haksızlıklar atılan kazıklar belli,kazzığı atan bayi belli,banka belli bu konu kötü bir anı olarak ,diğer yeni araba alacak olan suçsuz günahsız kandırılan müşteriler için ışık olması açısından kötü bir anı olarak kalsın DH de..

    arkadaşın söylediği adımlar doğrudur hocam, Bankanın bu adımları yapıp size 3200 tl ödetmesine gerek yoktu, yöntemi de buydu diyor. Sizi suçladığı nokta ise işi tam bilmeden ödeme yapmış olmanız. Aksi halde banka ile aranızda olan zararın çıkmasına sebep "kusurlu araç satışıdır" Yani bayi sizi dolaylı yoldan zarar uğratmıştır.

    Tüketici mahkemesinde buna belki direk çözüm olmaz ama dava açarak geri talep edebilirsiniz zararınızı.




  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Bir işi en iyi o işi yapan bilir. Bayide çalışan satış danışmanının işi araç satmak. Araç değişiminde bankanın uygulaması gereken kredi işlem prosedürünü bilemez ve bilmek zorunda da değil. Onu bilmesi gereken banka çalışanları. Siz altına imza attığınız kredi sözleşmesini sonuna kadar okudunuz mu?

    Söylediklerimde tutarsız bir taraf yok, tutarsız olan sizsiniz, esnafım bende bankalarla yıllardır çalışıyorum neyin ne olduğunu bilirim dediniz sonraki mesajınızda bankacı değilim nasıl bileyim dediniz. Bundan dolayı size bilmiyorsunuz ki bankanın yapması gerekeni yapmadığını farketmemişsiniz dedim. Dönün daha önce yazdıklarınızı tekrar gözden geçirin.
    Benim yazdıklarımda en küçük tutarsızlık yok, uğradığınız zararın nedenini, araç değişiminde taşıt kredisi ile ilgili yapılması gereken işlemlerin ne olduğunu ve hatanın kimde olduğunu size detaylı olarak yazdım, siz halen lafın sağından solundan dolaşıp bayinin hatası diye tutturup duruyorsunuz.

    Kendiniz çalıp kendiniz söylüyorsunuz benim söylemediğim konuları söylemiş gibi yazıyorsunuz. Daha önce yazdığım gibi okumuyorsunuz yada okuduğunuz anlamıyorsunuz. Yada lafı anlamak istediğiniz gibi anlıyorsunuz. Ben size bankanın araç değişiminde uygulaması gereken kredi işlem prosedürünü bilmeniz gerektiğini SÖYLEMEDİM.

    Söylediklerim çok açık ve net.
    ÖZET: Banka yapması gerekeni yapmamamış ve siz 3200 TL zarara uğramışsınız. BANKANIN YAPTIĞI HATADAN ARACI SATAN BAYİ SORUMLU TUTULAMAZ.


    Bu konuda yazacağım başka bir şey yok fazlasıyla yazdım. Siz bildiğinizde devam etmekte özgürsünüz.




  • arkadaşlar,araba almışsınızdır ama bayiden gidip hiç 0 aldınızmı bilmiyorum,daha önceleri elbetteki defalarca kredi kullanmışlığım vardır ancak araç kredisi değil.araç kredisi işlem prosedürünü elbetteki virgülüne kadar okumadım okumakta çok zor bir iş bunu sonuna kadar okuycam diye uğraşsaydım orada 2 saat falan okuyup öyle imzalamak gerekecekti.çok fazla detaylara inmeden okuyup imzayı atıyor insan hangimiz en ince detayına kadar okuyoruzki?vardır okuyanlar belki ama okusanda o mısrayı bulabilmek için ve anlayabilmek için filozof olmak lazım galiba..

    neyse belirttiğim gibi geride kaldı keşke yaşanmasaydı ama yaşandı birkere yapacakta birşey yok
  • Butceni sarmisak olsa arabayi git OPEL in onunde benzin dok yak dicem, yada al golf sobasi ile parcala, kameralarida cagir ceksinler.
  • dexter kullanıcısına yanıt
    Araç iade edilmiş, ortada yakılacak bir araç yok.
    Arkadaş o zamana kadar ödediği tutarın zararından bahsediyor.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.