Şimdi Ara

hatalı 0 km araç alarak kazıklandım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
7
Favori
6.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkçlk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    opel almanya ya posta atarsanız ilgilenirler

    Almanya'ya mesaj atsanda tekrar yabancı numara ile Türkiyeden dönüş yapıyorlar.
    ben yaşadım ordan biliyorum.
    opel hirbir zaman müşterinin yanında olmuyor.
    müşteri hizmetlride her zaman bayiyi kolluyor.

    yok hocam benim opelim yok ama görüyoruz işte ben markanın üklesi ni aradaım orada yardım ettiler diye tavsiye olabilir diye söyledim
  • bir daha opel marka araç almayacağım kesinleşti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samuelvanunu1

    arkadaşlar bugun cok bastırdım bayıye ,ve bıraz once bayı benı aradı cuma gunu bolge muduru bayılerıne gelecekmış,benımde sabah 10 da oraya gelmemı soyledıler gıdecegım.ama gıtmeden oncede tanıdık ıyı bır kaportacı var oraya arabayı gosterecegım,hepınızın yorumlarını teker teker okuyorum cok tesekkur ederım ınsallah değişim işi olur.çünkü oradaki şef gayet normal cok normal bır durummus gıbı okadar rahatki,değişim olmaz ,olacağını sanmıyorum demesı benı çileden çıkarttı..şimdi tükedici haklarına gereklı dilekçeyi evrakları vs sunsam ,diyelimki bu süreç 2 yıl sürdü,bu 2 yıl sure zarfında allah korusun ufak tefekde olsa kazalar falan olsa değişim olacaksada bu kazalardan ötürü değişimin olmaması gibi bir durum olurmu acaba,varsa öyle bir durum 2 sene arabayı hiç kullanmamak lazım

    Marka verip polemik yaratmak istemiyorum. Fakat size şunu söyleyeyim, bir önceki aracımızda fabrika hatası olduğundan mahkemeye taşımıştık. Dava açmakta geç kalmayın, hatayı farkettikten sonra 1 yıl süreniz var. Yasal süreç başladıktan sonra aracınızı bilirkişi görecek ve her tarafının orjinal olduğunu ve hata olduğunu onayladıktan sonra siz kaza da yapsanız, yan sanayi basit ürünler de kullansanız fabrika o aracı geri almak zorundadır. Çünkü bilirkişi kontrolunde aracınız orjinaldi. Örnek verecek olursam bilirkişi sürecinden sonra, hava filtresi, polen filtresi vs. ürünleri yan sanayi kullanmıştık biz ve fabrika aracı geri alırken tek kelime bunlarla ilgili konuşmadı.




  • bunu daha önce yazdım yine yazıyorum boya konusunda sorunlu araçları hep Opel den duydum. Büyük geçmiş olsun can sıkıcı bir durum. İnşallah lehinize çözülür olay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Abi 3 yıl kullandığın kar kalır sana sıfır parasını öderler.

    Bakımları da beleş al+dava aç.

    Arada paran değer kaybeder onu da bindiğine sayarsın.

    Zaten 3 sene öyle bir araç kiralasan aydan 1.000tlden 36.000 TL eder

    Aça dava 3 sene de bin sonra paranı aş bence.Birde Avukat parası var onu unutma.

    +1
    Bi de konuyu Otomobil genele taşıyın , süreci de paylaşın .

    İnsanlara örnek olur , hakverilmez alınır unutmayın
  • tüketici mahkemesine başvurup satılan boyalı arabaların ayıplı mal olduğunun defalarca kabuluna dair mahkeme sonuçlarını okudum sizde dava açsanız süreç biraz uzun olabilir kimi zaman bıkma noktasına bile gelebilirsiniz ama sonunda kazanırsınız. 1-2 yılın sonunda aracınız yenisiyle değiştirilir sizinde bindiğiniz yanınıza kar kalır veya uzlaşma önerirler değer kaybını ödemeyi falan teklif ederler. Artık eskisi gibi değiller insanları ve adalet mekanizmasını keriz yerine koyamayacağını yaşadıkları örneklerle çok iyi öğrendiler. Siz mahkemeyi başlatın gerisi gelir ama avukatınız iyi olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 23 Haziran 2014; 20:46:10 >
  • arkadaşlar saat 6 da kaportacıyı aradım yanına gelcem musaıtmısın dedım musaıtım gel dedı.sadece 0 araba aldıgımı bılıyor baska hıc bırsey bılmıyordu..arabayla dukkanının onune yaklastım durdum hemen kapıdaydı zaten bune abı dedı,noldu dedım kapı renklerı degısık dedı.sen nedıyosun dedım evet dedı kapılarda bır sorun var,renk uyumsuzlugu var dedı. adam hıc elını bıle degmeden bunu dedı..onunun yanına nıcın gıttıgımıde bılmıyordu..abı ben bakınca nıye goremıyorum sen neyı gördunde bunu söyluyorsun dedım bız görürüz dedi..bu arabanın 4 kapısıda sonradan ayrıca takılmıs dedı kaporta ıle farklı renklerdeler dedı..ama bu güneşte belli olmuyor dedım güneşde farkedemezsın gölgede görülebilir dedi yani durum vahim
  • Yazık ya bir de ukalaca sözlerle tavır ve sözlerle karşılaşmışsınız. Sanki siz cocuksunuz da size akıl veriyor hiçbirşey olmazmış satarmışsınız..ben bile burada sinir oldum para verip akıl alıyoruz ya bu vasıfsızlardan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaman kaybetmeden yasal işlemleri başlatın
  • eski fiyattan aldıysanız hemen satın. zarar etmezsiniz. gecikmiş adelet adalet değildir.
  • Ben zamanınd avukat filan tutmadan Nissanı mahkemeye vermiştim bi konuda. Japonyaya da mail döşemiştim. Ertesi gün bana döndüler. İki yıllık bakım hediye ettiler. Ve sorunum istediğim şekilde hemen çözümlendi. Mahkemeye vermekten çekinme.
  • Öncelikle geçmiş olsun. Makheme 3 yıl falan sürmüyor kesinlikle, dava açmamanız için yalan söylemişler. Vakit kaybetmeden tüketici mahkemesine başvurup davanızı açın. Yukardaki arkadaşın da dediği gibi en geç 1 yılda dava sonuçlanır aracınıza bindiğiniz süre yanınıza kar kalır
  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Bu nedir kardeşim çok geçmiş olsun diyeceğim ama aynısı benim başıma gelse kafayı yerim herhalde. Ve böyle bir çakallığı da böyle bir markadan görsem. İnşallah değişim veya para iadesini alırsınız. Allah sabır versin.
  • arkadaşlar bölge müdürü her cuma bayileri geziyormuş,arabayı oraya götürmemi ve bölge müdürününde görmesini istediler.cuma gününü bekleyeceğim para iadesi isteyeceğim, bölge müdürünün tavırına göre tüketici mahkemesine gitmeyi düşünüyorum..para iadesi talebinde bir kaybım olurmu olmazmı bilmiyorum yenisini istemek dahamı mantıklı onuda bilmiyorum,kafam çok karışık.eğer her ikisinide reddederlerse elbetteki tüketici mahkemesine başvurup para iadesi isteyeceğim,sizinde bu yönde önerileriniz varsa ekleyin arkadaşlar
  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Almanya'ya mail atın. Durumu belirtin emin olun buradakilerden daha fazla ilgilenirler. Ayrıca buradakilerini de tutuşturmaya yetecektir durumu Almanya'ya bildirdiğinizi söylemeniz.
  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Bence 1 kuruş dahi kaybınız olacaksa kabul etmeyin. Elinizde resmi delil alarak mahkemede sonuca ulaşırsınız.
  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Bölge müdürü hatayı kabul ettiği taktirde dikkatinizi dağıtmaya yarayacak pek çok teklifle gelecekleri aşikar. Öneriniz varsa ekleyin demişsiniz, benim ve forumdaşların genel önerisi değişim ya da iade de israr etmeniz olduğunu belirteyim. Umarım çok uzamadan siz de kurtulmuş olursunuz. Ayrıca diğer arkadaşların aksine bizim önceki iade davamızın hemen hemen 3,5 yıl sürdüğünü belirtmiş olayım. Aracı 9 yaşına geldiğinde iade edebilmiştik :)
  • samuelvanunu1 S kullanıcısına yanıt
    Bir arkadaşım dava açarak 1.5 yıl sonra 0 aracını ayıplı mal saydırıp Pegouet firmasından eşdeğer özellikte 0 km araç aldı. Dava açın kazanırsınız ve tüm masraflar da firmaya yansıtılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: novinovi

    Hiç durma dava aç,kazanma şansın %100 ayıplı mal satmasınlar.

    üketici mahkemesi 2000 tl ye olanlar için sen direk avukat bul ve dava aç ayıplı mal satışı ve ürün değişimi ile ilgili.


    ama önce opel almanyaya ulaş kuyruğuna basılmış itgibi dönecekler sana .


    mutlaka yazılı olarakda hem bayiye ve hem opel tr ye başvur.


    ayrıca aracına expertiz yaptır tüm sorunları belgelendir.


    bayiye bastırsan aslında başka bayiden sana araç bulurlar işlerine gelmemiştir.
  • 1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farks -- 7 Temmuz 2014; 15:04:41 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.