Şimdi Ara

Hangi marka otomatik vites (şanzıman) en iyisi (Teknik açıklamalı)? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
5
Favori
30.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Cvt de ( multidrives de özellikle )/vites geçişi hissedemezsin. Çünkü geçiş diye birşey yok basiyon gidiyor, scoter gibi. İki kasnak arasında sonsuz vites geçişi. Arıza yapacak bi parçası da yok

    yağını zamanında değiştirdiğin sürece
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 22tupac


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Cvt de ( multidrives de özellikle )/vites geçişi hissedemezsin. Çünkü geçiş diye birşey yok basiyon gidiyor, scoter gibi. İki kasnak arasında sonsuz vites geçişi. Arıza yapacak bi parçası da yok

    yağını zamanında değiştirdiğin sürece

    bu toyotanın otomatiğimiydi?
  • YardımSeverr kullanıcısına yanıt
    hocam çok teşekkürler.Bizde öyle olduğunu düşünüyorduk.Siz gayet ayrıntılı anlatmışsınız.Ancak ZF şanzımanı BMW kullanıyor.Bu markanında fiyatları malum .Peki bukadar bütçe ayıramayanlar için bir otomatik tavsiyeniz olurmu.Ayrıca BMW kaç yılnda bu şanzımanı kullanmaya başladı bilginiz var mı?En belirgin özelliği Joystik vites topuzu mu?Bilgilendirebilir misiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behram40

    hocam çok teşekkürler.Bizde öyle olduğunu düşünüyorduk.Siz gayet ayrıntılı anlatmışsınız.Ancak ZF şanzımanı BMW kullanıyor.Bu markanında fiyatları malum .Peki bukadar bütçe ayıramayanlar için bir otomatik tavsiyeniz olurmu.Ayrıca BMW kaç yılnda bu şanzımanı kullanmaya başladı bilginiz var mı?En belirgin özelliği Joystik vites topuzu mu?Bilgilendirebilir misiniz.

    Ben tork konvertörlü aisin şanzuman kullanıyorum. Çok yalın ve çok rafine vites geçişleri var. Üstelik çift kavramalılar gibi sorunlu da dğl, kafam rahat. Bu bağlamda kendi kullandığım araç olan volvo v40 tavsiye ederim. Bmw 118'den fiyat olarak daha insaflıdır ayrıca premiumdur. Bütçe el vermesse 308 de düşünebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selamolsun1 -- 1 Nisan 2017; 11:42:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOLDFALCON


    quote:

    Orijinalden alıntı: 22tupac


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Cvt de ( multidrives de özellikle )/vites geçişi hissedemezsin. Çünkü geçiş diye birşey yok basiyon gidiyor, scoter gibi. İki kasnak arasında sonsuz vites geçişi. Arıza yapacak bi parçası da yok

    yağını zamanında değiştirdiğin sürece

    bu toyotanın otomatiğimiydi?

    Tüm CVT şanzumanlarda, yağ çok önemli.




  • cevap için teşekkürler.Volvo v40 Aisin mi kullanıyor? bir bakayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behram40

    cevap için teşekkürler.Volvo v40 Aisin mi kullanıyor? bir bakayım.

    evet ama makyajlanmış T3 motorlu güncel kasalar. öncekiler de powershift var. ona dikkat et hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOLDFALCON


    quote:

    Orijinalden alıntı: 22tupac


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Cvt de ( multidrives de özellikle )/vites geçişi hissedemezsin. Çünkü geçiş diye birşey yok basiyon gidiyor, scoter gibi. İki kasnak arasında sonsuz vites geçişi. Arıza yapacak bi parçası da yok

    yağını zamanında değiştirdiğin sürece

    bu toyotanın otomatiğimiydi?

    sadece Toyota değil
    cvt şanzıman 2 yılda bir yağ değişimi ister
    onun dışında bir bakımı/sorunu genelde olmaz




  • Teşekkürler,Geartronik 8 ileri ve 6 ileri var. Tamda inceleyemedim.Volvo çift kavramadan vaz geçip tekrar Geartronic'e dönmüş.Diğer firmalar da çift kavramayı bırakmalı mı sizce.Ayrıca 137.000 den falan başlıyor ki beni aşar.Ayrıca şu sıralar Elektrikli ve Hibritler üzerine yoğunlaştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanjiro Kamado -- 4 Nisan 2017; 11:31:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behram40

    Teşekkürler,Geartronik 8 ileri ve 6 ileri var. Tamda inceleyemedim.Volvo çift kavramadan vaz geçip tekrar Geartronic'e dönmüş.Diğer firmalar da çift kavramayı bırakmalı mı sizce.Ayrıca 137.000 den falan başlıyor ki beni aşar.Ayrıca şu sıralar Elektrikli ve Hibritler üzerine yoğunlaştım.

    v40'taki geartronic 6 ileri olan. o dediğin fiyatlar da liste fiyatları hocam ben 2.5 ay önce 93.900'e aldım. mutlaka indirim olur o kadar zam gelmiş olamaz. aklındaki bir araçsa eğer bi ara bayiye uğra derim.
  • Sağol hocam ilgin ve alakan için. Şu sıralar aracımı değiştiremem.Malum duygusal nedenler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behram40

    Sağol hocam ilgin ve alakan için. Şu sıralar aracımı değiştiremem.Malum duygusal nedenler.

    Hocam ben şuan VW amarok kullanıyorum 2.0 180hp BITDI 8 ileri zf şanzımana sahibim.



    Hocam siz nasıl bir araç düşünüyorsunuz hangi segment ve hangi fiyatlar arası ?



    Ben bu kriterlere göre size şanzuman tavsiye edebilirim. Ama bana göre şuan araç piyasasının en iyi şanzumanı zf 8. Öyle birşeyki her ayak hareketine cevap veriyor hissetirmeden vites düşürüyor bekleme hiç yok herşeye tepkili yokuş çıkarken hemen anlayıp vites düşürüyor ayağınızı oynatmasanız bile çok hızlı ve çok spor bir şanzıman zaten en iyi spor markalarda bu vitesi kullanıyor bence tork konvertorlu olarak en iyi şanzuman bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Zf ve eat6, powershift neden yok

    Sorun çıkarmadıkları için sanırım başka mantıklı açıklama yok



    Kim hortlattıysa iyi hortlatıyor bu şanzıman konularını





    Zf,eat6 kralıdır bu işin zorda kalınıp çift kavrama olcaksa powershift (dizellerde yağlı vers.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YardımSeverr


    quote:

    Orijinalden alıntı: behram40

    Sağol hocam ilgin ve alakan için. Şu sıralar aracımı değiştiremem.Malum duygusal nedenler.

    Hocam ben şuan VW amarok kullanıyorum 2.0 180hp BITDI 8 ileri zf şanzımana sahibim.



    Hocam siz nasıl bir araç düşünüyorsunuz hangi segment ve hangi fiyatlar arası ?



    Ben bu kriterlere göre size şanzuman tavsiye edebilirim. Ama bana göre şuan araç piyasasının en iyi şanzumanı zf 8. Öyle birşeyki her ayak hareketine cevap veriyor hissetirmeden vites düşürüyor bekleme hiç yok herşeye tepkili yokuş çıkarken hemen anlayıp vites düşürüyor ayağınızı oynatmasanız bile çok hızlı ve çok spor bir şanzıman zaten en iyi spor markalarda bu vitesi kullanıyor bence tork konvertorlu olarak en iyi şanzuman bu

    Size katılmakla beraber zf üreticisi aisin firmasının eat6 "Şanzıman" Zf8 ile en iyisidir. Eat8 de yolda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • en ulaşılabiliri EAT6. yağ gibi kullanımı var.
  • YardımSeverr kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim.
  • Konuyu hortlatmak olacak belki ama ben de otomatik vites araba alacağım.

    Şöyle ki: şehir içinde kullanacağım genelde, performans çok aramıyorum. Yani hız meraklısı hızlanma meraklısı değilim. Şanzıman tiplerine bakıyorum ama çok bir şey anladığım söylenemez. Ben sorun çıkarmadan bakımlarını zamanında yaparak kullanabileceğim bir şanzıman tipi arıyorum. Yarı otomatik olanları istemiyorum.

    Şanzıman tipini belirledikten sonra marka/model bakacağım. Lütfen yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar...
    Edit: Acemiyim arkadaşlar. Bütçem de maksimum 35bin TL.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SoyuT -- 29 Ocak 2018; 13:52:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SoyuT kullanıcısına yanıt
    O bütcede bulacağın tam otomatikler aveo (sadece benzinli) , eski kasa 2000-2005 polo (tam otomatik diye hatırlıyorum , jazz cvt bulunur ama hasarlı olur ,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki araç arasına kararsız kaldım şu konuyu okudum kendimi bmw bakarken buldum. tabi sadece bakıcıyız :)
    Araçtan çok anlamam max 80 bin TL bütçe değişensiz ufak tefek tramer kayıtlı (max3-4 bin) otomatik dizel olabildiğince düşük otomatik araç tavsiyesi alabilir miyim?
    (sırf bu konu yüzünden 2016 megane 17binde ve 2015 rapid 50 küsür binde vazgeçtim)
  • Arkadaşlar merhaba

    2015 model volvo v40 cross countrylerde dizel versiyonların otomatikleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Ikıncı el alma düşüncesindeyim ama yeterli bilgi bulamadım . Başıma iş çıkarsın istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.