



Merhaba arkadaşlar, Selfy özgürce Sosyal paketini kullanmaktayım içerisinde Facebook Instagram Twitter uygulamaları sınırsız fakat son dört beş aydır tarifede bulunan 20gb kendi internetinden harcıyor ve sürekli ek paket almak zorunda kalıyorum haliyle faturalarım çok yüksek rakamlara çıkıyor ve bu durumdan artık sıkılıp bunaldığımı defalarca Türk telekom’a mail atarak müşteri temsilcisini arayarak dile getirmeme rağmen hiçbir çözüme ulaştırılmadım. Ilk fark ettiğimde müşteri temsilcisi telefonun ne kadar internet kullandığını o ay içinde ayarlardan kaydedin bakın bize gönderin dedi. Ben bunu da yaptım ekran görüntülerini yolladım hücresel veri kullanımını yolladım. Fakat bana çözüm yine sunmadılar bir hata yok diyorlar. Eminim ki başka bir operatör olsa bu sorunu çözerdi. Hayatımda hiçbir aldığım üründen hizmetten Türk telekom’dan pişman olduğum kadar olmadım.
Ben bu bildirimleri şikayet kayıtlarını ve maili atarken Türk Telekom mart ayında (bu ay) bana bir de %94 zam yapmış. Müşteri temsilcisine soruyorum benden habersiz taahütt yapmışlar diyorlar kimiside hayır taahütsüz aynı devam ediyor diyor. Kendi içleride karışık bunların. Arkadaslar benim taahütüm bittiği için ben sözleşmediki taahütsüz fiyatından devam ediyordum. İmzaladığım sözleşmede iki fiyatıda kabul ederek imzaladım. Bu zamana kadar her yıl asgari ücrete yapılan zam kadar tarifeme zam yapılırdı. Bu sorunların içinde bir de bana mart ayında %94 zam yapmışlar. Asgari ücrete ise %30 zam yapıldı. Tamamiyle yasadışı zam ve bezdirme, tüketme mobbing politikası uyguluyorlar.
Ekran görüntülerini paylaşıyorum bu ay daha 8 günlük kullanımlarıma bakalım hesaplayalım kendi internetimden nasıl harcandığını görelim.
Toplamda 39,7 GB kullanım yapmışım
17 GB İnstagram ,16,3 GB Youtube ,744 MB Facebook Toplamda 34 GB. Telefonun kullandığı toplam internet ise 39,7 gb. 34 - 39,7 = 5,7 GB diğer uygulamaları kullanmışım. Peki benim tarifemdeki 20 GB içinden 12,69 GB internet nereye gitti ? Daha 8 günlük hesaplar bunlar. Diğer aylarda daha da belli oluyor onlarında kayıtları mevcut.
Ben bu bahsettiğim iki sorun için Cimer’e mi başvurmalıyım bu konuyu nerelere taşımalıyım ? Mahkeme vb ? Benden daha bilgili arkadaşlarım bu konuda bana yardımcı olabilir mi ?


VESTEL ŞÜPHESİZ “ PİŞMANLIKTIR ”
48 UA 8900 4K Model televizyonum günde 1 saat bile kullanılmazken ve hiçbir sebep yokken panel arızası verdi. Servise götürdüm ve servis onarılmaz yeni panelde elimizde yok dedi. Şimdi soruyorum 10 yıl parça tedarik edemiyorsanız siz neden ürün satıyorsunuz ? Panel yok size başka televizyon verelim diyorlar ve piyasası 6.500₺ olan 50 UA 9600 model televizyonu 5.000₺ bin lira fiyat ile verip eskisinide alacaklarmış… Dalga mı geçiyorsunuz ? Para kolay mı kazanılıyor ? Araştırmalarım sonucu alınan hiçbir televizyonun tamirini yapmıyorlar ve parçalarını da bulundurmuyorlar. Haklarında binlerce şikayet bulunmakta. Nadirde olsa %10 diyelim bazı kesimlere 2.409₺ gibi fiyatla değişim yapılmış. Şikayetvar.com bakıldığında gözükmekte. Biz yerli ve milli olarak alıyoruz ama Vestel bizleri mağdur ediyor. Haklarımı tüm yasal yollardan arayacağım ve buraya adım adım gelişmeleri paylaşacağım.
SAHTE OLDUĞUNU NASIL ANLARIZ
|
|
|
|
2017 YENİ KASA VW CC
|
|
BU FOTOGRAFI BU HALE GETIREN PROGRAMI ARIYORUM!!








Son Giriş: 3 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 466
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 649
İkinci El Bölümü Mesajları: 59
Konularının görüntülenme sayısı: 10.297 (Bu ay: 199)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 505 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası

