Şimdi Ara

Hangi Marka Klimayı, Hangi Firma Üretiyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
93
Cevap
9
Favori
117.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Malumunuz Bir Çok Marka Mevcut, lakin aynı zamanda bunları üreten FİRMALAR mevcut.
    Hangi markayı hangi Firma üretiyor bildiklerinizi buraya paylaşır mısınız rica etsem.
    Daha sonra bu bilgileri kaynak doküman haline getirelim ancak verdiğiniz bilgilerde kaynak rica ediyorum.

    Bazı Markalar, değişik zaman dilimlerinde değişik firmalara üretim yaptırabildiklerinden dolayı, geçmişte ve bu gün olarak da belirtebiliriz.

    Benim elimde belli başlı kaynaklar var lakin ortak bir çalışma olmasını istediğimden sizlerin katkılarını görmek istiyorum.
    Konu şekillendikten sonra nasıl düzenleyeceğimize de birlikte karar verebiliriz.

    Bu sayede ticari amaçlı yönlendirmeler, marka bağımlılıkları/düşmanlıkları konusunda daha net bir portre ortaya çıkacağına inanıyorum.

    Desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Anladığım kadarıyla Kimse Yazmayacak.

    O halde ben, Bu forumda çok konuşulması sebebiyle önce GREE den başlayayım özet geçmeye. Zaman içerisinde tüm firmaları ve üretimlerini kaynak bulabildikçe buraya aktaracağım.
    İlk mesajımda da yazdığım gibi bende mevcut kaynaklar var lakin yerli üreticilere ait, Onlara pek ilgi göstermediğinizden sonraki mesajlarıma bırakacağım.

    Bir daha belirtiyorum, verdiğim bilgiler zaten internet ortamında paylaşılan bilgilerdir, yazı başında veya sonunda alıntı yapılan kaynak mutlaka verilecektir.


    Kimdir Bu GREE?


    Gree Electric Appliances Inc., Zhuhai’de (Çin) 1991 yılında kurulmuştur. Ar-Ge, üretim, pazarlama ve servis hizmetlerinin entegre olduğu uluslararası bir iklimlendirme firmasıdır.

    İş anlayışı ‘Temel Teknolojinin Ustalığı’na dayanır. Gelişim hedefi olarak ‘yüzyıllık bir sanayi kuruluşu olmak’ fikrini benimsemiştir. Mükemmel ürün kalitesi, gelişmiş teknolojileri ve benzersiz satış yöntemi ile kendi alanındaki sanayiye öncülük etmektedir. Bireysel klimalar, merkezi klimalar, hava kaynaklı su ısıtıcıları, ev aletleri, buzdolabı gibi geniş bir ürün yelpazesine sahip olan firma GREE, TOSOT ve KINGHOME adında üç marka geliştirmiştir.

    Rakamlarla Gree

    2012 yılında, Gree 100 milyar yuan (yaklaşık 16 milyar ABD doları) üzerinde satış geliri ile Çin’de borsada kote olan ilk elektrikli ev aletleri girişimi haline gelmiştir. 27 Nisan 2015 tarihinde, Gree 14.155 milyar yuan (yaklaşık 2.32 milyar dolar) net kar artışı ve 140.005 milyar yuan (yaklaşık 22,9 milyar dolar) satış geliri elde ettiğini gösteren 2014 yılı performans raporunu yayınlamıştır. 2013 yılının aynı dönemi ile karşılaştırıldığında karda %30.22, satış gelirinde ise % 16.63’lük artış gerçekleştirmiştir.

    Gree, küresel olarak tüm kullanıcılara yüksek teknoloji ve yüksek kaliteli ürünler vermeyi taahhüt eder. Günümüzde, Gree 7 ‘si Çin’de, biri Brazilya, biri Pakistan’da olmak üzere 9 üretim merkezine, 70.000’den fazla çalışana sahiptir.

    Bir Dünya Markası Gree

    Gree, Çin HVAC sektöründe ‘Dünya Markası’ olarak onurlandırılan tek üreticidir. 160’dan fazla ülke ve bölgeye yayılan iş hacmine sahiptir. Bugün Gree yıllık olarak RAC’da (bireysel klimalar) 60 milyon takım ve merkezi klimalarda 5,5 milyon takım üretim kapasitesine sahiptir. Gree 2005 yılından bu yana, dünya genelinde 300 milyondan fazla kullanıcısı ile üretim ve satış hacminde 10 yıl üst üste birinci olmuştur. Mayıs 2015 yılında Gree; ev aletleri sektörü bölümünde Forbes Global 2000’de 1. sırada ve dünyanın en büyük 500 halka açık şirketleri bölümünde 385. sırada yer almıştır.

    Ürün Yelpazesi ile Gree

    Tüm pazar segmentlerinin taleplerini karşılamak üzere, Gree’nin bireysel klima (RAC) ve merkezi klima ürünleri 20 kategoride, 400 seri halinde ve 127,000’den fazla modelle sınıflandırılmaktadır.

    Teknolojisi ile Gree

    5000 buluş (icat) patenti dahil 5.600’den fazla teknoloji patentinin altında Gree imzası bulunmaktadır. Dünyanın önde gelen ürünleriyle iklimlendirme sektörünün gelişimini şekillendiren Gree teknolojisinden bazı satır başları:

    • Manyetik süspansiyonlu santrifüj kompresör ve soğutma grubu (chiller)
    • Fotovoltaik doğrudan tahrikli inverter santrifüj soğutma grubu
    • 2 kademeli Inverter kompresör
    • Azrak topraksız inverter kompresör
    • R290 çevre dostu klima
    • 1 Hz İnverter klima
    • Multi-fonksiyonel yerden ısıtma merkezi klima
    • Sabit mıknatıslı senkron inverter santrifüj soğutma grubu
    • Ultra düşük sıcaklıkta çalışan dijital VRF
    • Gree tarafından üretilen ana klima komponentleri
    • Kalite güvencesini sağlamak amacı ile % 100’ü Gree tarafından üretilen PCBler, Serpantinler, Kalıplar, Metal ve Plastik parçalar.

    Atılımlarıyla Gree

    Gree 2008’de Pekin Olimpiyat Oyunları, Güney Afrika’da 2010 FIFA Dünya Kupası, Guangzhou’da 2010 Asya Oyunları ve 2014’de Rusya’da Soçi Kış Olimpiyat Oyunları gibi pek çok uluslararası projeyi kazanarak dünya üzerinde bilinirliğini önemli ölçüde artırmıştır. Gree; ‘Çin’de Üretildi’ kavramını ‘Çin’de İcat Edildi’ye dönüştürmüştür. Dünya çapında pek çok ödüle sahip olan Gree 2011 ve 2014’de olmak üzere Çin Ulusal Bilim ve Teknoloji Gelişim Ödülü’nü 2 kez kazanmıştır

    Gree nin Dünya Çapında 9 adet üretim tesisi bulunduğunu da hatırlatmak isterim.

    GREE HANSOL HAKKINDA BİLGİ



    GREE Hakkında Her Şey ve Üretim Tesislerinin Resimleri Burada
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Anladığım kadarıyla Kimse Yazmayacak.

    O halde ben, Bu forumda çok konuşulması sebebiyle önce GREE den başlayayım özet geçmeye. Zaman içerisinde tüm firmaları ve üretimlerini kaynak bulabildikçe buraya aktaracağım.
    İlk mesajımda da yazdığım gibi bende mevcut kaynaklar var lakin yerli üreticilere ait, Onlara pek ilgi göstermediğinizden sonraki mesajlarıma bırakacağım.

    Bir daha belirtiyorum, verdiğim bilgiler zaten internet ortamında paylaşılan bilgilerdir, yazı başında veya sonunda alıntı yapılan kaynak mutlaka verilecektir.


    Kimdir Bu GREE?


    Gree Electric Appliances Inc., Zhuhai’de (Çin) 1991 yılında kurulmuştur. Ar-Ge, üretim, pazarlama ve servis hizmetlerinin entegre olduğu uluslararası bir iklimlendirme firmasıdır.

    İş anlayışı ‘Temel Teknolojinin Ustalığı’na dayanır. Gelişim hedefi olarak ‘yüzyıllık bir sanayi kuruluşu olmak’ fikrini benimsemiştir. Mükemmel ürün kalitesi, gelişmiş teknolojileri ve benzersiz satış yöntemi ile kendi alanındaki sanayiye öncülük etmektedir. Bireysel klimalar, merkezi klimalar, hava kaynaklı su ısıtıcıları, ev aletleri, buzdolabı gibi geniş bir ürün yelpazesine sahip olan firma GREE, TOSOT ve KINGHOME adında üç marka geliştirmiştir.

    Rakamlarla Gree

    2012 yılında, Gree 100 milyar yuan (yaklaşık 16 milyar ABD doları) üzerinde satış geliri ile Çin’de borsada kote olan ilk elektrikli ev aletleri girişimi haline gelmiştir. 27 Nisan 2015 tarihinde, Gree 14.155 milyar yuan (yaklaşık 2.32 milyar dolar) net kar artışı ve 140.005 milyar yuan (yaklaşık 22,9 milyar dolar) satış geliri elde ettiğini gösteren 2014 yılı performans raporunu yayınlamıştır. 2013 yılının aynı dönemi ile karşılaştırıldığında karda %30.22, satış gelirinde ise % 16.63’lük artış gerçekleştirmiştir.

    Gree, küresel olarak tüm kullanıcılara yüksek teknoloji ve yüksek kaliteli ürünler vermeyi taahhüt eder. Günümüzde, Gree 7 ‘si Çin’de, biri Brazilya, biri Pakistan’da olmak üzere 9 üretim merkezine, 70.000’den fazla çalışana sahiptir.

    Bir Dünya Markası Gree

    Gree, Çin HVAC sektöründe ‘Dünya Markası’ olarak onurlandırılan tek üreticidir. 160’dan fazla ülke ve bölgeye yayılan iş hacmine sahiptir. Bugün Gree yıllık olarak RAC’da (bireysel klimalar) 60 milyon takım ve merkezi klimalarda 5,5 milyon takım üretim kapasitesine sahiptir. Gree 2005 yılından bu yana, dünya genelinde 300 milyondan fazla kullanıcısı ile üretim ve satış hacminde 10 yıl üst üste birinci olmuştur. Mayıs 2015 yılında Gree; ev aletleri sektörü bölümünde Forbes Global 2000’de 1. sırada ve dünyanın en büyük 500 halka açık şirketleri bölümünde 385. sırada yer almıştır.

    Ürün Yelpazesi ile Gree

    Tüm pazar segmentlerinin taleplerini karşılamak üzere, Gree’nin bireysel klima (RAC) ve merkezi klima ürünleri 20 kategoride, 400 seri halinde ve 127,000’den fazla modelle sınıflandırılmaktadır.

    Teknolojisi ile Gree

    5000 buluş (icat) patenti dahil 5.600’den fazla teknoloji patentinin altında Gree imzası bulunmaktadır. Dünyanın önde gelen ürünleriyle iklimlendirme sektörünün gelişimini şekillendiren Gree teknolojisinden bazı satır başları:

    • Manyetik süspansiyonlu santrifüj kompresör ve soğutma grubu (chiller)
    • Fotovoltaik doğrudan tahrikli inverter santrifüj soğutma grubu
    • 2 kademeli Inverter kompresör
    • Azrak topraksız inverter kompresör
    • R290 çevre dostu klima
    • 1 Hz İnverter klima
    • Multi-fonksiyonel yerden ısıtma merkezi klima
    • Sabit mıknatıslı senkron inverter santrifüj soğutma grubu
    • Ultra düşük sıcaklıkta çalışan dijital VRF
    • Gree tarafından üretilen ana klima komponentleri
    • Kalite güvencesini sağlamak amacı ile % 100’ü Gree tarafından üretilen PCBler, Serpantinler, Kalıplar, Metal ve Plastik parçalar.

    Atılımlarıyla Gree

    Gree 2008’de Pekin Olimpiyat Oyunları, Güney Afrika’da 2010 FIFA Dünya Kupası, Guangzhou’da 2010 Asya Oyunları ve 2014’de Rusya’da Soçi Kış Olimpiyat Oyunları gibi pek çok uluslararası projeyi kazanarak dünya üzerinde bilinirliğini önemli ölçüde artırmıştır. Gree; ‘Çin’de Üretildi’ kavramını ‘Çin’de İcat Edildi’ye dönüştürmüştür. Dünya çapında pek çok ödüle sahip olan Gree 2011 ve 2014’de olmak üzere Çin Ulusal Bilim ve Teknoloji Gelişim Ödülü’nü 2 kez kazanmıştır

    Gree nin Dünya Çapında 9 adet üretim tesisi bulunduğunu da hatırlatmak isterim.

    GREE HANSOL HAKKINDA BİLGİ



    GREE Hakkında Her Şey ve Üretim Tesislerinin Resimleri Burada
    Mitsubishi Electiric

    Teknik ilerlemeler yaşamımızdaki değişikliklerin itici gücüdür. Mitsubishi Electric kullandığı üstün teknolojiler, yenilikler ve kaliteli ürünleriyle bu süreci 80 yılı aşkın bir süredir devam ettiriyor.

    "Daha iyiye ulaşmak için değişmek" prensibinden taviz vermeden daha fazla ilerleme ve daha iyi bir yaşam kalitesine yönelik teknolojik çözümlerin sürekli olarak geliştirilmesini hedef olarak belirleyen bu uluslararası şirketi yakından tanıyın.


    Mitsubishi Electric
    Corporation, Tokyo
    Kuruluş yılı: 1921

    Dünya çapında 108 temsilcilik / pazarlama şirketi
    74 üretim tesisi
    8 AR-GE merkezi
    Dünya çapında 129.000 çalışan (Mart 2015)
    Ciro: 36.0 milyar ABD Doları*

    Yönetim Kurulu Başkanı: Kenichiro Yamanishi
    Başkan ve Genel Müdür: Masaki Sakuyama

    Nakliye şirketinden global bir şirkete

    Mitsubishi'nin temelleri, 1870 yılında Yataro Iwasaki'nin üç adet buharlı gemi kiralayarak Osaka'da bir nakliye şirketi kurmasıyla atıldı. Şirket, kuruluşunu takip eden yıllarda madencilik, gemi inşaatı, bankacılık, ticaret ve gayrimenkul gibi diğer alanlarda gerçekleştirilen şirket satın alımları ve yeni şirket kuruluşları ile büyüyerek global bir şirket haline geldi.

    Mitsubishi Electric Corporation, elektrikli gemi güç birimleri üretim departmanının ayrılmasıyla 1921 yılında kuruldu. Mitsubishi Electric, günümüzde üretim tesisleri, AR-GE merkezleri ve pazarlama şirketleriyle 120'den fazla ülkede temsil edilmektedir.

    Üç elmas

    Üç elmas, Mitsubishi Electric ile finans, ticaret ve endüstri sektörlerinde dünya çapında faaliyet gösteren kırktan fazla kuruluşun herkes tarafından bilinen ticari simgesidir.

    Bu logo doğrudan firmanın adıyla bağlantılıdır. Mitsubishi, mitsu (üç) ve bishi (taş/elmas) sözcüklerinin birleşmesiyle oluşturulmuştur ve üç elmas anlamına gelmektedir.

    Mitsubishi adında olduğu gibi bu logoyu taşıyan ürünler ve hizmetler dünya çapında en modern teknolojileri ve birinci sınıf kaliteyi temsil etmektedirler.

    Mitsubishi Electric - dünya çapında lider

    Mitsubishi Electric, elektrik ve elektronik alanlarında bütün dünyada lider kuruluşlardan biridir. Grup, 120'den fazla ülkede hava ve uzay teknolojisi, yarı iletkenler, enerji üretimi ve dağıtımı, iletişim ve iletişim teknolojisi, tüketici elektroniği, endüstriyel otomasyon ve bina teknolojileri alanlarında faaliyet göstermektedir.

    Daha Detaylı Bilgi İçin Buraya Tıklayınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Mitsubishi Electiric

    Teknik ilerlemeler yaşamımızdaki değişikliklerin itici gücüdür. Mitsubishi Electric kullandığı üstün teknolojiler, yenilikler ve kaliteli ürünleriyle bu süreci 80 yılı aşkın bir süredir devam ettiriyor.

    "Daha iyiye ulaşmak için değişmek" prensibinden taviz vermeden daha fazla ilerleme ve daha iyi bir yaşam kalitesine yönelik teknolojik çözümlerin sürekli olarak geliştirilmesini hedef olarak belirleyen bu uluslararası şirketi yakından tanıyın.


    Mitsubishi Electric
    Corporation, Tokyo
    Kuruluş yılı: 1921

    Dünya çapında 108 temsilcilik / pazarlama şirketi
    74 üretim tesisi
    8 AR-GE merkezi
    Dünya çapında 129.000 çalışan (Mart 2015)
    Ciro: 36.0 milyar ABD Doları*

    Yönetim Kurulu Başkanı: Kenichiro Yamanishi
    Başkan ve Genel Müdür: Masaki Sakuyama

    Nakliye şirketinden global bir şirkete

    Mitsubishi'nin temelleri, 1870 yılında Yataro Iwasaki'nin üç adet buharlı gemi kiralayarak Osaka'da bir nakliye şirketi kurmasıyla atıldı. Şirket, kuruluşunu takip eden yıllarda madencilik, gemi inşaatı, bankacılık, ticaret ve gayrimenkul gibi diğer alanlarda gerçekleştirilen şirket satın alımları ve yeni şirket kuruluşları ile büyüyerek global bir şirket haline geldi.

    Mitsubishi Electric Corporation, elektrikli gemi güç birimleri üretim departmanının ayrılmasıyla 1921 yılında kuruldu. Mitsubishi Electric, günümüzde üretim tesisleri, AR-GE merkezleri ve pazarlama şirketleriyle 120'den fazla ülkede temsil edilmektedir.

    Üç elmas

    Üç elmas, Mitsubishi Electric ile finans, ticaret ve endüstri sektörlerinde dünya çapında faaliyet gösteren kırktan fazla kuruluşun herkes tarafından bilinen ticari simgesidir.

    Bu logo doğrudan firmanın adıyla bağlantılıdır. Mitsubishi, mitsu (üç) ve bishi (taş/elmas) sözcüklerinin birleşmesiyle oluşturulmuştur ve üç elmas anlamına gelmektedir.

    Mitsubishi adında olduğu gibi bu logoyu taşıyan ürünler ve hizmetler dünya çapında en modern teknolojileri ve birinci sınıf kaliteyi temsil etmektedirler.

    Mitsubishi Electric - dünya çapında lider

    Mitsubishi Electric, elektrik ve elektronik alanlarında bütün dünyada lider kuruluşlardan biridir. Grup, 120'den fazla ülkede hava ve uzay teknolojisi, yarı iletkenler, enerji üretimi ve dağıtımı, iletişim ve iletişim teknolojisi, tüketici elektroniği, endüstriyel otomasyon ve bina teknolojileri alanlarında faaliyet göstermektedir.

    Daha Detaylı Bilgi İçin Buraya Tıklayınız

    Alıntıları Göster
    Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. Hakkında

    Yeni teknoloji geliştirmeden, dizayna, üretime ve hizmete varıncaya kadar toplumun ihtiyaçlarını karşılayıcı entegre, kapsamlı teknoloji

    Aynı yıl, Mitsubishi’nin kurucusu, Yataro Iwasaki, bir kamu işletmesi olan Nagasaki Tersanesi’ni kiralar. Burasını 'Nagasaki Shipyard & Machinery Works' olarak isimlendirir ve tam kapasiteyle gemi-inşaa işine başlar.

    Daha sonra Mitsubishi Shipbuilding Co., Ltd. adını alacak olan işletme, 1934 yılında, bu sefer Mitsubishi Heavy-Industries, Ltd. adıyla tekrar kurulur ve Japonya’nın gemi, uçak ve demiryolu araçları imalâtçısı en büyük özel şirketi unvanını alır.

    II. Dünya Savaşı ertesinde, “zaibatsu-birbirine bağlı finans ve endüstri şirketleri grubu”nun veya Nagasaki Shipyard & Machinery Works’ün tasfiyesini ve tekellerinde tuttukları ekonomik gücü dağıtmayı amaçlayan bir kanun yürürlüğe konur. Bundan ötürüdür ki, 1950 yılına gelindiğinde, MHI üç ayrı tüzel kişiliğe bölünür: West Japan Heavy-Industries, Ltd., Central Japan Heavy-Industries, Ltd. ve East Japan Heavy-Industries, Ltd. 1964 yılında, adı geçen kuruluşların tekrar bir çatı altında toplanmasıyla, şirket bir kez daha Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. adıyla yeniden kurulur.

    1970 yılında bağımsız hale gelen MHI’nın otomobil departmanı, Mitsubishi Motors Corporation adı altında otomobil üretimi ve pazarlaması yapmaya başlar.

    Her bir şirketinin idari ve teknik uzmanlıklarını entegre etmek, ulusal ve uluslararası pazarlardaki rekabetçiliğini yükseltmek suretiyle MHI çok uzun bir yoldan bugünlere gelmiştir.

    Mitsubishi Heavy Industries, Ltd.’nin “Üç Elmaslı” şirket sembolü

    Mitsubishi Heavy Industries, Ltd.’nin “Üç Elmaslı” şirket sembolünün kökeni, şirketin atası Tsukumo Shokai’nin gemicilik işine başladığında benimsemiş olduğu gemi bayrağının sembolüne dayanır. Sembol, Mitsubishi’nin kurucusu Yataro Iwasaki’nin aile ambleminin uyarlanmış halidir.

    Daha Detaylı Bilgi İçin Burayı Tıklayınız
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Panasonic Corporation

    1918 yılında kurulduğumuz ilk günden beri müşterilerimizin yaşamını daha iyiye ve güzele götürmeye çalışıyor, faaliyetlerimizin merkezine “insanlar”ı alıyor, dolayısıyla “insanlar”ın yaşamlarına odaklanıyoruz. Yenilikçi elektronik teknolojimiz sayesinde sürekli daha ileri giderek tüketici elektronik ürünlerinden endüstriyel cihazlara çok geniş bir yelpazede ürünler, sistemler, hizmetler geliştiriyor ve sunuyoruz. Evler, toplumlar, işletmeler, yolculuklar ve otomobiller gibi pek çok alanda daha güzel bir yaşam için yeni değerler sunmak adına gösterdiğimiz titiz çabayı sürdürecek ve “Daha Güzel bir Yaşam, Daha Güzel bir Dünya” hedefimizi tek tek her müşterimiz için gerçekleştireceğiz.

    Panasonic Europe Ltd.

    Panasonic, Avrupa ve BDT(Bağımsız Devletler Topluluğu) bölgesinde 35'ten fazla ülkede faaliyet göstermektedir. Merkez binası Bracknell Birleşik Krallık'ta bulunurken pazarlama, satış ve diğer faaliyetleri Wiesbaden Almanya'dan yürütülmektedir.
    Panasonic'in, Avrupa ve BDT bölgesinde satış, pazarlama, üretim, tasarım ve yaşam tarzı araştırmaları alanlarının yanı sıra Ar&Ge merkezlerinde ve destekleyici firmalarda 11.000'den fazla çalışanı bulunmaktadır. Avrupa'daki faaliyetler, Hamburg Almanya'da kurulan ilk satış ofisiyle başlamıştır.

    Panasonic Elektronik Satış A.Ş.

    1981 yılından bu yana ürünleriyle Türkiye pazarında bulunan Panasonic, %100 Japon sermayeli bir şirket olarak Panasonic Elektronik Satış A.Ş. resmi adıyla Türkiye ofisinin kuruluşunu ve ticari sicil işlemlerini 2009 Haziran ayı sonunda tamamlamış ve ticari faaliyetlerine 20 Ocak 2010 itibarıyla başlamıştır.
    Kuruluşunun ilk döneminde organizasyon yapısı ve hizmet ağları bakımından kuvvetli bir temel inşa eden Panasonic Türkiye üstün kaliteli Panasonic ürünlerini Türk tüketicilerine ulaştırma ve söz konusu ürünler için destek verme misyonuyla çalışmalarını sürdürmektedir. Tüm dünyada ürün gamının genişliğiyle tanınan Panasonic, ilk etapta tüketici elektroniği kategorisindeki ürünlerini ve B2B çözümlerini Türkiye pazarına getirmiş, ileriki yıllarda Avrupa’daki ürün gamının genişliğini yakalama adına önemli yol kat etmiştir. Panasonic Türkiye’nin genel müdürlük görevini Ahmet Telatar yürütmektedir.

    Daha Detaylı Bilgi İçin Burayı Tıklayınız




  • Airwell i anlatan güzel bir video, yazılara gerek kalmaz sanırım, içeriğinde üretim markalarına örnek de verilmiş.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Airwell i anlatan güzel bir video, yazılara gerek kalmaz sanırım, içeriğinde üretim markalarına örnek de verilmiş.


    Airfel Hakkında

    1978 yılından beri distribütörler vasıtasıyla Türkiye’de faaliyetini sürdüren Daikin, Temmuz 2011’de Türkiye iklimlendirme sektörünün en önemli oyuncularından Airfel’in %100 hissesini satın alarak Türkiye iklimlendirme sektörünün iddialı bir oyuncusu olmuştur. Daikin Türkiye bugün ısıtma, soğutma ve havalandırma alanında Türkiye’nin en geniş ürün gamına sahip şirketidir.

    Daikin Türkiye çatısı altında bulunan Daikin ve Airfel markalarının iklimlendirme sektörüne yönelik kombi, klima üniteleri, panel radyatörler, fancoil, klima santralleri vb. farklı ihtiyaçlara uygun son teknolojiyle üretilmiş ürünleri bulunmaktadır. Daikin Türkiye’nin Hendek’te bulunan 100.000 m üzerine 42.000 m² kapalı alana kurulu üretim tesislerinde Airfel markasının yanı sıra, Daikin markalı ürünlerinin üretimine de başlanmıştır.

    Merkez ofisi İstanbul’da bulunan Daikin Türkiye altı bölge müdürlüğü (Adana, Ankara, Antalya, Gaziantep, İzmir, Trabzon), 170 bayi, 500 satış noktası ve 501 yetkili servisiyle Türkiye’nin geniş bir coğrafyasına hizmet verebilmektedir.

    İklimlendirme sektörüne yönelik sunduğu geniş ürün yelpazesi, son teknolojiyle üretim yapan tesisi, deneyimli ve uzman ekibiyle Daikin Türkiye, dünyada olduğu gibi Türkiye’de de tüketicilerinin ihtiyaçlarına en uygun ve konforlu çözümleri sunmak üzere faaliyet göstermektedir. Daikin ile Türkiye Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’nın Ar-Ge, üretim ve lojistik üssü olarak konumlandırılacak ve bölgenin en önemli iklimlendirme pazarı haline gelecektir.


    Burada önemli olan kısım, DAIKIN klimaların da en azından bir kısmının Türkiyede üretildiğinin vurgulanması sanırım. Daikin Türkiye’nin Hendek’te bulunan 100.000 m üzerine 42.000 m² kapalı alana kurulu üretim tesislerinde Airfel markasının yanı sıra, Daikin markalı ürünlerinin üretimine de başlanmıştır.

    SPLİT KLİMA ÜRETİM TESİSİ HENDEK SAKARYA

    Yıllık 400 bin set kapasiteli split klima fabrikasında üretilen klimalarımız entalpi, kalorimetrik, elektrik güvenlik ve ses ölçüm laboratuvarlarında % 100 elektrik güvenlik, fonksiyon ve yüksek basınç testlerinden geçmektedir. Bugün özellikle kritik noktalardaki bakır boru birleştirmeleri kaynak robotlarıyla el değmeden yapılmaktadır.

    KLİMA SANTRALİ ÜRETİM TESİSİ HENDEK SAKARYA

    Türkiye’nin en modern tesislerine sahip klima santral fabrikasında Ar-Ge çalışmalarına gösterilen önemle konfor ve hijyenik tip klima santralleri, hijyenik paket tip klima santrali, hücreli aspiratör, havuz nem alma santrali, mutfak aspiratörü, sığınak havalandırma cihazı ve ısı geri kazanım cihazı üretimi gerçekleşmektedir. Yurt içinde, yurt dışında çok sayıda prestijli otel, hastane, ilaç fabrikası, AVM, kongre merkezi ve ofis projesinde merkezi havalandırma sistemlerimiz tercih edilmektedir.

    Daha Detaylı Bilgi İçin Burayı Tıklayınız




  • Toshiba Hakkında

    Toshiba, ileri düzey teknolojide bir dünya lideri ve öncüsü, bilgi ve iletişim sistemlerini; dijital tüketici ürünlerini; elektronik cihaz ve bileşenleri; nükleer enerji, endüstriyel ve sosyal altyapı sistemleri de dahil olmak üzere güç sistemlerini ve ev aletlerini kapsayan gelişmiş elektronik ve elektrikli ürünlerin kapsamlı üreticisi ve pazarlayıcısıdır. Toshiba 1875 yılında kurulmuştur ve günümüzde dünya çapında 204.000 çalışana sahip ve yıllık satış tutarı 68 milyar doları (6,3 trilyon yen) aşan 740 şirketiyle global bir ağı yönetmektedir.

    İKİ BÜYÜK DEVİN BULUŞMASI: TOSHIBA CARRIER


    Toshiba Türkiye’de yakın zamana kadar sadece bir elektronik sanayi devi olarak, özellikle dizüstü bilgisayarlarıyla, televizyon ve elektronik donanımlarıyla tanınıyordu. Oysa Toshiba, aynı zamanda hava koşullandırma alanında bir çok ilki yaratan, ülkesi Japonya’da ve dünyada öncü bir kuruluştu.

    Toshiba Carrier ortaklığı ile dünyanın hava koşullandırma alanında en büyük kuruluşu oluştu. Carrier özellikle ticari ve endüstriyel hava koşullandırma cihaz ve sistemlerinde dünyanın 1 numarasıydı. Toshiba ise özellikle hafif ticari (VRF sistemleri) ve bireysel oda tipi klimalar ile elektronik kontrol alanında gelişmişti. Böylece birbirini tamamlayan ve tüm dünya pazarlarında etkili olabilecek bir birliktelik oluştu.

    Alarko Carrier 2001 yılından bu yana Toshiba VRF sistemlerini ve en gelişmiş ürünlerini Türkiye pazarına sunuyor. Bu iş ortaklığı 2005 yılında bireysel alanda da Toshiba’nın ürünlerinin tam seri olarak satışına başlanmasıyla gelişti.

    Toshiba 1875 yılında Japonya sanayisinin öncüsü Hisashige TANAKA tarafından kuruldu ve değişik alanlarda çalışmalar yaptı. Hava koşullandırma alanında ilk olarak 1957 yılında çalışmaya başlayan Toshiba 1961 yılında dünyanın ilk split klimasını üretti. 1968’de ilk rotary kompresörü, 69’da ilk portatif klimayı ve 77’de ise ilk elektronik kontrollü hava koşullandırma cihazını geliştirdi.

    Toshiba 1980 yılında Inverter teknolojisini tasarlayıp geliştirdi ve 1981 yılında ilk inverter özellikli kompresörü üretip, 82’de ilk klima uygulamasını yaptı. 80’lerin sonunda Hybrit İnverter ve Twin Rotary kompresör teknolojisiyle ile split klimalarda bir devrim yarattı. 1993 yılında dünyada ilk dijital ikiz kompresörü ürettip, klimalarında kullanmaya başladı.

    Ozon tabakasının korunmasına yönelik olarak 1999 yılında ozon tabakasına zarar vermeyen soğutucu akışkanla çalışan bir hava koşullandırıcı serisi üretti.

    Carrier ile 1999 yılında hava koşullandırma alanında ortaklığa girdi.

    2000 yılında geliştirdiği ileri inverter teknolojisine sahip 2 ve 3 borulu Super Multi serisi ile VRF uygulamalarında bir devrim yarattı.

    Toshiba 2001 yılından itibaren Alarko Carrier güvencesi ve deneyimiyle Türkiye pazarında yer almaya başladı. Aynı yıl yeni kuşak VRF sistemi Modular Multi’yi piyasaya sundu. 2002 yılında Super Multi-i VRF ve 2005’de ise dijital ve süper dijital inverterli Super Modular Multi VRF sistemleri Avrupa ile aynı anda Türkiye’de satışa çıktı.



    Çevre Yönetimi
    Toshiba Grubu, toplumları hedef alan daha zengin bir yaşam biçimine katkıda bulunarak Dünya ile uyum içinde yaşamayı teşvik eden çevre yönetimi uygulamasını benimsemiştir. Temel Çevre Politikasını temel alan Toshiba Grubu, çok sayıda yeni hedef belirleyen ve gönüllü çevre planları hazırlayan Çevre Vizyonu uygulamasına uygun biçimde çevreye yönelik girişimleri sistematik olarak teşvik etmeye çabalamaktadır. Gönüllü çevre planları, hedeflenen rakamlara ulaşmaya yönelik eylem planlarıdır.



    Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri
    Felsefe ve Politika, Yönetim, Paydaş Anlaşmaları, Sosyal Performans ve Kurumsal Vatandaşlık gibi konuları ele alan Kurumsal ve Sosyal Sorumluluk esasları, Toshiba stratejisinin ve işlerinin merkezinde yer alır. İnsan hayatına saygı, çevre bilinci ve yasal gerekliliklere uygunluk gibi değerler, Dünya gezegeninin kurumsal bir vatandaşı olarak günlük çalışmalarımıza dahil ettiğimiz unsurlardır.



    Toshiba Research Europe Ltd.
    İngiltere'de bulunan Toshiba Research Europe Ltd (TREL), Toshiba Corporation Japonya tarafından kurulmuş olan kurumsal düzeydeki küresel AR-GE kuruluşlarından biridir ve Cambridge'teki Cambridge Araştırma Laboratuvarı (CRL) ile Bristol'daki Telekomünikasyon Araştırma Laboratuvarı (TRL) olmak üzere iki ayrı laboratuvardan oluşur.

    Daha Detaylı Bilgi İçin Burayı Tıklayınız




  • MİDEA HAKKINDA

    Midea Grup:
    1968 yılında kurulduğu günden bugüne, Midea, ısıtma, havalandırma ve iklimlendirme cihazları, aydınlatma, endüstriyel parçalar, lojistik ve emlak alanlarında faaliyet gösteren büyük bir kuruluş haline gelmiştir. 40 yıldır süregelen devamlı büyümeyle, toplam küresel satış gelirleri 2010 yılında 17.3 milyar Dolara ulaşırken, denizaşırı satış gelirleri 5.08 milyar Dolar olmuştur. Ayrıca, Midea “Dünyanın en değerli ilk 500 markası” ödülünü kazanan ilk Çinli beyaz eşya ve küçük ev aletleri kuruluşudur (Brand Finance).

    Midea aynı zamanda, sorumlu bir kurumsal vatandaştır. Dünya çapında müşterilerine makul mallar sunmanın yanı sıra, Midea Çin’de ve tüm dünyada 180.000’den fazla istihdam yaratmıştır.

    Midea ,Aynı zamanda hem çevre korumayla ilgilenmiş hem de toplum refahına katkıda bulunmuştur.
    Midea, piyasa taleplerine hızlı cevaplar vererek, maliyet etkin operasyonlarla ve müşteri memnuniyetiyle değer yaratmaya inanır. Gelecekte, Midea dünyada önde gelen ev aletleri tedarikçilerinden biri olmayı hedeflemiştir ve sürekli olarak mükemmelliğe ulaşmaya çalışarak müşterileri için dünya çapında yüksek kaliteli ürünler ve hizmet sunar.


    Kuruluş prensibi:
    İnsanlık için daha iyi bir yaşam yaratmak
    Midea, müşterilerine en iyi maliyet performansı olan ev aletleri sunmaya çalışır. İnsan kaynaklı ürünlerimizle ve içten hizmetlerimizle, içerisinde yüksek kaliteli bir çevreyi ve kalite deneyimini barındıran daha iyi bir yaşam yaratmak için elimizden gelen her şeyi yapıyoruz.


    Kuruluş vizyonu:
    Dünyanın en mükemmel ev aletleri üreticisi olmak
    “Dünyanın en mükemmel beyaz eşya ve küçükev aletleri üreticisi olma” vizyonu, yöntemimizin ve sistemimizin farklı olduğu anlamına geliyor. Müşterilerimizi memnun edecek ve onlara yaşamdan daha fazla keyif almalarını sağlayacak ürünler oluşturmak için durmadan çalışıyoruz.


    Markanın çekirdek değeri:
    Midea’nın uzun yıllardır geniş kapsamlı ve uygulanabilir gözlemlerle müşterilerin ihtiyaçlarını daha iyi anlamasını sağlayan ve gittikçe artan bir müşteri ağı vardır. Yenilikçi gücümüz ve esnek üretim becerimizle , müşterilerimize en fazla mutlu olacakları şekilde ürün ve hizmet sağlayabiliyor ve böylece onlara daha rahat, kolay ve daha iyi bir yaşam sunabiliyoruz.



    2012 Midea ve Carrier Hindistan’da ortak girişim şirketi kurdu. Midea bugüne kadar global gelişmekte olan pazarlarda beşinci üretim üssüne sahip oldu
    2011 Mideanın Teknolojik gelişme gücünün en büyük göstergesi Midea Soğutma Akademisi kuruldu
    2011 Carrier Brezilya fabrikasının %51 hissesine sahip olan Midea , Latin Amerika klima pazarında bu gücünden destek alarak Pazar payını büyüttü
    2010 Midea’nın satışları 100 milyar rekoru kırdı; Midea merkez binaları kuruldu ve kullanıma açıldı; Midea “On İkinci Beş Yıl” kalkınma planını formüle etti.
    2009 Midea Elektrikli aletleri 189 milyonluk bir hisse senedini halka arz etti ve yaklaşık 3 milyar yuan elde etti.
    2008 LittleSwan hissesinin kontrolü buzdolabı ve çamaşır makinesi için daha geniş bir platform oluşturdu.
    2007 Midea‘nın ilk denizaşırı üssü olan Midea Vietnam Endüstri Parkı kuruldu ve üretime başladı.
    2005 Midea, JiangsuChunhuaElectricalGroup’u satın aldı; Stratejik kalkınma planı olan “On birinci Beş yıl”’ıhazırladı; ve gelecekteki büyümesi için görkemli bir ayrıntılı taslak oluşturdu.
    2004 Midea, Toshiba Carrier ile iklimlendirme işbirliği anlaşmasını imzaladı ve buzdolabı sanayiinde kendini tam anlamıyla geliştirmek için Royalstar, Hualing’ı satın aldı.
    2003 Midea, otomobil sektörüne girmek için Yunnan ve Hunan’da bulunan otobüs şirketlerini satın aldı ve böylece geniş yelpazeli kalkınma dönemine girdi.
    2002 Midea stratejik yapısal düzenlemeyi kapsamlı bir şekilde uyguladı. Midea kendi buzdolabı şirketini kurdu.
    2001 Midea mülkiyet hakkı reformunu tamamladı. Midea, mikrodalga endüstrisi zinciri kurmak için MagnetronCompany ve TransformerCompany’I kurdu. MDV, mikrodalga fırın, su sebili, bulaşık makinesi, gaz yakan aletler gibi yeni projeler üretilmeye başlandı.
    2000 Midea, yönetim personelinin İşletmeyi Yöneticilerin Satın almasına ve orta-yüksek düzeydeki omurga personelinin üretici stokunu tutmasına izin vererek bölüm sisteminin dönüşümünü gerçekleştirdi.
    1999 Midea, Bilgi Teknolojileri Şirketini, Lojistik Şirketini ve Elektrik Malzemeleri Şirketini kurdu. “MIDEA” ticari markası “Çinli ünlü ticari marka” adını aldı.
    1998 Midea, Macro’yu (Toshiba) satın aldı ve A/C kompresör alanına girdi. Midea, Wuhu İklimlendirme Şirketi ve endüstriyel tasarım şirketini kurdu ve Kompresör Şirketini satın aldı.
    1997 Midea, iş bölümü yapısı reformunu kabul etti.
    1993 Midea, Motor Şirketini ve Pilav Pişirme Şirketini kurdu. Midea, Midea Grup’u kurdu ve dahili stok sistemi reformunu başlattı.
    1985 Midea, klima üretmeye başladı.
    1981 Midea resmi olarak “MD” ticari markası sicili aldı.
    1980 Midea, elektrikli ev aletleri üretimi endüstrisine girişini belirleyen elektrikli fanı üretmeye başladı.
    1968 RMB5.000 sermaye ile 23 kişiyi yöneten He XiangjianBeijiao’daMidea tarihini açtı.


    Daha Detaylı Bilgi İçin Burayı Tıklayınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Mitsubishi Electiric

    Teknik ilerlemeler yaşamımızdaki değişikliklerin itici gücüdür. Mitsubishi Electric kullandığı üstün teknolojiler, yenilikler ve kaliteli ürünleriyle bu süreci 80 yılı aşkın bir süredir devam ettiriyor.

    "Daha iyiye ulaşmak için değişmek" prensibinden taviz vermeden daha fazla ilerleme ve daha iyi bir yaşam kalitesine yönelik teknolojik çözümlerin sürekli olarak geliştirilmesini hedef olarak belirleyen bu uluslararası şirketi yakından tanıyın.


    Mitsubishi Electric
    Corporation, Tokyo
    Kuruluş yılı: 1921

    Dünya çapında 108 temsilcilik / pazarlama şirketi
    74 üretim tesisi
    8 AR-GE merkezi
    Dünya çapında 129.000 çalışan (Mart 2015)
    Ciro: 36.0 milyar ABD Doları*

    Yönetim Kurulu Başkanı: Kenichiro Yamanishi
    Başkan ve Genel Müdür: Masaki Sakuyama

    Nakliye şirketinden global bir şirkete

    Mitsubishi'nin temelleri, 1870 yılında Yataro Iwasaki'nin üç adet buharlı gemi kiralayarak Osaka'da bir nakliye şirketi kurmasıyla atıldı. Şirket, kuruluşunu takip eden yıllarda madencilik, gemi inşaatı, bankacılık, ticaret ve gayrimenkul gibi diğer alanlarda gerçekleştirilen şirket satın alımları ve yeni şirket kuruluşları ile büyüyerek global bir şirket haline geldi.

    Mitsubishi Electric Corporation, elektrikli gemi güç birimleri üretim departmanının ayrılmasıyla 1921 yılında kuruldu. Mitsubishi Electric, günümüzde üretim tesisleri, AR-GE merkezleri ve pazarlama şirketleriyle 120'den fazla ülkede temsil edilmektedir.

    Üç elmas

    Üç elmas, Mitsubishi Electric ile finans, ticaret ve endüstri sektörlerinde dünya çapında faaliyet gösteren kırktan fazla kuruluşun herkes tarafından bilinen ticari simgesidir.

    Bu logo doğrudan firmanın adıyla bağlantılıdır. Mitsubishi, mitsu (üç) ve bishi (taş/elmas) sözcüklerinin birleşmesiyle oluşturulmuştur ve üç elmas anlamına gelmektedir.

    Mitsubishi adında olduğu gibi bu logoyu taşıyan ürünler ve hizmetler dünya çapında en modern teknolojileri ve birinci sınıf kaliteyi temsil etmektedirler.

    Mitsubishi Electric - dünya çapında lider

    Mitsubishi Electric, elektrik ve elektronik alanlarında bütün dünyada lider kuruluşlardan biridir. Grup, 120'den fazla ülkede hava ve uzay teknolojisi, yarı iletkenler, enerji üretimi ve dağıtımı, iletişim ve iletişim teknolojisi, tüketici elektroniği, endüstriyel otomasyon ve bina teknolojileri alanlarında faaliyet göstermektedir.

    Daha Detaylı Bilgi İçin Buraya Tıklayınız

    gree'nin HANSOL modelini es geçmişsiniz, kendileri duymasınlar alınırlar. Araştırmalarım doğrultusunda gördüm ki, Türkiye'ye getirilmeyen bu model rusya, balkanların kuzeyinde bayağı rağbet görmektedir. Hatta hansol = T34 Rus tankı şeklinde ifade edildiğini gördüm. Bu nedenle lütfen oraya HANSOL modelini de ekleyiniz size zahmet.




  • BOSCH Şirket Tarihçesi

    Geçmişimize gezinti

    1886 yılında Robert Bosch Stuttgart'ta Hassas Makineler ve Elektrik Mühendisliği Atölyesini kurmuştur. Bu bugünün dünya çapında faaliyet gösteren Robert Bosch GmbH işletmesinin doğuşudur. İlk günden itibaren şirketin geçmişi yenilikçilik ve sosyal taahhüt ile karakterize edilmiştir.


    Bosch Grubu, uluslararası alanda lider bir teknoloji ve hizmet şirketidir; mobilite çözümleri, endüstriyel teknoloji, enerji ve bina teknolojisi gibi dört farklı bölümden oluşur. Bosch Grubu'nun hedefi, ürünleri ve hizmetleriyle yenilikçi ve faydalı çözümler üreterek insanların hayat kalitesini yükseltmektir. Bosch markasının yanısıra Bosch Grubu müşterilerinin bireysel ihtiyaçlarına göre tasarlanmış diğer markalara da sahiptir. Bosch Grubu'nun hangi markalarla günlük yaşamınızı desteklediğini aşağıdaki genel bakış bölümünde görecebilirsiniz.


    BOSCH gurubuna bağlı markalar


    Geleneksel bir marka olan Beissbarth 1899 yılında Münih'te kurulmuş olup otomobil üreticileri ve atölyeleri için hassas ölçüm cihazları üretmektedir. Ana yetkinlikleri olan şasi ölçümü ve fren kontrolü / araç test cihazlarının yanısıra Beissbarth ayrıca lastik montaj aletleri, lastik balans makineleri, klima servis aletleri ve hidrolik liftler üretmektedir.


    Bosch Car Service (Bosch Araç Servisi) Ağı, 150 ülkede 13.000 atölye ile hizmet vermektedir. Her markadan araca hizmet verilen bir atölye ağı olan Bosch Car Service bünyesindeki uzmanlar en modern araç teknolojilerini büyük ustalıkla kullanmakta ve bu sayede aracınızın sorunsuz çalışmasını sağlamaktadır. İşte bu özelliklerimizle size söz veriyoruz – "Aracınız için ne gerekiyorsa yapacağız“.


    Bosch Dizel Merkezi tüm Bosch dizel enjeksiyon sistemleri ile bileşenlerinin tanı, onarım ve bakım işlemleri ile ilgili olarak atölyeler, filolar ve özel müşterilere profesyonel çözümler sunma konusunda uzman bir hizmet sağlayıcıdır. Bosch Dizel Merkezi ağı, yaklaşık 3400 acente ile dünya çapında faaliyet göstermektedir ve dizel motoru onarımı ve bakımı ile ilgili olarak her açıdan mükemmel hizmet sunan bir merkez olarak tanınmaktadır.


    Global Rexroth markası ekonomik, hassas, güvenilir ve verimli enerji tahrik ve kontrol teknolojilerine karşılık gelen addır. Özelleştirilebilen sistem çözümlerinin yanı sıra yenilikçi bileşenler her boyuttan makine ve sistemi harekete geçirir. Mobil uygulamalardaki, makine uygulamaları ve mühendisliğindeki ve fabrika otomasyonu pazarlarında sahip olduğu global uygulama uzmanlık havuzu müşterilerin tek noktadan çözüme ulaşma kolaylığına sahip olduğu anlamına gelir.


    Uluslararası bir ısıtma sistemleri markası olan Buderus; özel ve ticari alanlarda ısıtma, havalandırma ve soğutma teknolojisi için yüksek kalitede sistem çözümleri sunar.


    Uluslararası bir marka olan CST/berger daima güvenilir ölçümü temsil eder. Ürünler, dayanıklılık ve tasarım bakımından en modern seviyede olmakla birlikte sıradışı ortamlarda da test edilmiştir.


    CoremanNet, kullanılmış parçaların ve hammaddelerin belirli bir yapı içinde kolay ve şeffaf şekilde geri dönüştürülmesini sağlayan endüstriyel bir yazılım çözümüdür.


    CoremanNet bu sayede araç parçalarının Avrupa genelindeki geri dönüşümüne olanak sağlamakta ve böylece kaynakların çevremizi koruyacak şekilde kullanılmasına da bir altyapı oluşturmaktadır.


    Uluslararası Dremel markası alet, bilgi birikimi ve bir topluluk bilincine sahip. "Yaşam ve ev çözümleri" yaklaşımı ile Dremel yüksek kalite standardında kullanımı kolay, hafif, hassas ve hızlı ürünler sunuyor.


    Dynacord, Avrupa'da profesyonel ses sektöründe lider bir markadır. Ürün portföyünde birleştirme masaları, dijital sinyal işleme, güç amplifikatörleri ve hoparlör sistemleri bulunur. Dynacord ürünleri mobil ses uygulamalarında, konserlerde, önemli olaylarda ve çok sayıda sabit kurulumda kullanılır.


    Electro-Voice markası profesyonel ses teknolojisinde sektör lideridir. Electro-Voice, hoparlörler, amplifikatörler, dijital sinyal işlemcileri ve birinci sınıf mikrofonlar geliştirir ve üretir. Ürünler dünya çapında radyo ve televizyonlarda, toptan ve perakende sektöründe, klüp konserlerinden büyük turnelere kadar hem mobil hem de bait kurulumlar olarak kullanılır.


    Uluslararası alanda faaliyet gösteren Freud markasının amacı kesme/taşlama alanında ilk sıradaki ve en yenilikçi tedarikçi olmaktır. Günümüzde yenilikçi ürünler, yüksek ürün yetkinliği, güçlü ortaklar ve güvenilir ve açık hizmet anlayışı nedeniyle müşteri beklentilerinin çok yükseldiği iddia ediliyor.


    HC-Cargo markası “Araba Parçalarınız için Uzmanınız"dır. HC-Cargo, 85'ten fazla ülkede doğrudan atölyelerden veya modern bir web mağazası üzerinden satın alınabilen uygun fiyatlı oto-elektrik yedek parçalarından oluşan kapsamlı bir ürün yelpazesine sahiptir.


    ABD'de kurulan OTC markası 1925'ten bugüne araç tanı cihazlarından başlayarak atölyeler için yüksek performanslı aletler gibi üstün kaliteli ürünler üreten bir marka olmuştur.


    Dahili haberleşme çözümleri konusunda lider bir üretici olarak RTS, global iletişim için yenilikçi ürünler geliştiriyor. Dünya çapında büyük radyo ve televizyon olaylarının aktarılmasında kullanılan dijital ses şablonlarından şirket içi etkinliklerde kullanılan kompakt çözümlere kadar genş bir portföye sahiptir.


    Dünya çapında temsil edilen Robinair markası klima hizmetlerinin büyüme pazarında liderdir. Robinair markası klima cihazlarındaki sürekli yenilikleriyle ön plana çıkmaktadır ve geniş bir ürün yelpazesine sahiptir.


    Bir dünya markası olan "sia Abrasives" teknolojik liderlik, ürün yetkinliği ve yenilikçi taşlama çözümleri ile modern donanımlı eğitim merkezlerinde veya doğrudan müşteri tarafında profesyonel danışmanlığı temsil eder.


    Skil, bir evde gerekli uygulamaları yapmak üzere fiyat bilincine sahip tüm amatör kullanıcılar için ürünler sunuyor. Skil bahçe aletleri, kendi bahçelerinin bakımını yapmaları için fiyat bilincine sahip amatör bahçıvanlara gerekli olan her şeyi sunuyor. Kolay kullanım, kolay saklama.


    Avrupa ve Orta Doğu Afrika bölgesindeki Skil uzmanları, kendi evlerinde çeşitli günlük işleri hızlı, verimli ve sorunsuz bir şekilde halletmeleri için fiyat bilincine sahip amatör uzmanlara ihtiyacı olan her şeyi sunuyor.


    Telex markası, hava ulaşımı ve kablosuz sistemler gibi dahili haberleşme çözümleri için kulaklıklar geliştirme ve üretme konusunda liderdir. Telex ürünleri, güvenilirliğin birinci derecede öncelikli olduğu endüstri dallarında kullanılır.


    Unipoint, dünyanın en büyük marş motoru, alternatör, sıcaklık regülatörü ve silecek lastiği üreticilerinden biridir. Unipoint, OEM/OES ve yedek parça pazarı müşterileri için olağanüstü bir müşteri desteği ve rekabetçi fiyatlar sunmakta ve bunları etkin pazarlama çalışmaları ile desteklemektedir. Biz Unipoint olarak "eşsiz kalitenin ve eşsiz değerin" adıyız.


    Zexel markası, Asya ülkelerinde yüksek kaliteli konvansiyonel Dizel Sistemler sunan önde gelen orijinal ekipman (OE) tedarikçilerinden biridir.



    Daha Fazla Bilgi İçin Burayı Tıklayınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    BOSCH Şirket Tarihçesi

    Geçmişimize gezinti

    1886 yılında Robert Bosch Stuttgart'ta Hassas Makineler ve Elektrik Mühendisliği Atölyesini kurmuştur. Bu bugünün dünya çapında faaliyet gösteren Robert Bosch GmbH işletmesinin doğuşudur. İlk günden itibaren şirketin geçmişi yenilikçilik ve sosyal taahhüt ile karakterize edilmiştir.


    Bosch Grubu, uluslararası alanda lider bir teknoloji ve hizmet şirketidir; mobilite çözümleri, endüstriyel teknoloji, enerji ve bina teknolojisi gibi dört farklı bölümden oluşur. Bosch Grubu'nun hedefi, ürünleri ve hizmetleriyle yenilikçi ve faydalı çözümler üreterek insanların hayat kalitesini yükseltmektir. Bosch markasının yanısıra Bosch Grubu müşterilerinin bireysel ihtiyaçlarına göre tasarlanmış diğer markalara da sahiptir. Bosch Grubu'nun hangi markalarla günlük yaşamınızı desteklediğini aşağıdaki genel bakış bölümünde görecebilirsiniz.


    BOSCH gurubuna bağlı markalar


    Geleneksel bir marka olan Beissbarth 1899 yılında Münih'te kurulmuş olup otomobil üreticileri ve atölyeleri için hassas ölçüm cihazları üretmektedir. Ana yetkinlikleri olan şasi ölçümü ve fren kontrolü / araç test cihazlarının yanısıra Beissbarth ayrıca lastik montaj aletleri, lastik balans makineleri, klima servis aletleri ve hidrolik liftler üretmektedir.


    Bosch Car Service (Bosch Araç Servisi) Ağı, 150 ülkede 13.000 atölye ile hizmet vermektedir. Her markadan araca hizmet verilen bir atölye ağı olan Bosch Car Service bünyesindeki uzmanlar en modern araç teknolojilerini büyük ustalıkla kullanmakta ve bu sayede aracınızın sorunsuz çalışmasını sağlamaktadır. İşte bu özelliklerimizle size söz veriyoruz – "Aracınız için ne gerekiyorsa yapacağız“.


    Bosch Dizel Merkezi tüm Bosch dizel enjeksiyon sistemleri ile bileşenlerinin tanı, onarım ve bakım işlemleri ile ilgili olarak atölyeler, filolar ve özel müşterilere profesyonel çözümler sunma konusunda uzman bir hizmet sağlayıcıdır. Bosch Dizel Merkezi ağı, yaklaşık 3400 acente ile dünya çapında faaliyet göstermektedir ve dizel motoru onarımı ve bakımı ile ilgili olarak her açıdan mükemmel hizmet sunan bir merkez olarak tanınmaktadır.


    Global Rexroth markası ekonomik, hassas, güvenilir ve verimli enerji tahrik ve kontrol teknolojilerine karşılık gelen addır. Özelleştirilebilen sistem çözümlerinin yanı sıra yenilikçi bileşenler her boyuttan makine ve sistemi harekete geçirir. Mobil uygulamalardaki, makine uygulamaları ve mühendisliğindeki ve fabrika otomasyonu pazarlarında sahip olduğu global uygulama uzmanlık havuzu müşterilerin tek noktadan çözüme ulaşma kolaylığına sahip olduğu anlamına gelir.


    Uluslararası bir ısıtma sistemleri markası olan Buderus; özel ve ticari alanlarda ısıtma, havalandırma ve soğutma teknolojisi için yüksek kalitede sistem çözümleri sunar.


    Uluslararası bir marka olan CST/berger daima güvenilir ölçümü temsil eder. Ürünler, dayanıklılık ve tasarım bakımından en modern seviyede olmakla birlikte sıradışı ortamlarda da test edilmiştir.


    CoremanNet, kullanılmış parçaların ve hammaddelerin belirli bir yapı içinde kolay ve şeffaf şekilde geri dönüştürülmesini sağlayan endüstriyel bir yazılım çözümüdür.


    CoremanNet bu sayede araç parçalarının Avrupa genelindeki geri dönüşümüne olanak sağlamakta ve böylece kaynakların çevremizi koruyacak şekilde kullanılmasına da bir altyapı oluşturmaktadır.


    Uluslararası Dremel markası alet, bilgi birikimi ve bir topluluk bilincine sahip. "Yaşam ve ev çözümleri" yaklaşımı ile Dremel yüksek kalite standardında kullanımı kolay, hafif, hassas ve hızlı ürünler sunuyor.


    Dynacord, Avrupa'da profesyonel ses sektöründe lider bir markadır. Ürün portföyünde birleştirme masaları, dijital sinyal işleme, güç amplifikatörleri ve hoparlör sistemleri bulunur. Dynacord ürünleri mobil ses uygulamalarında, konserlerde, önemli olaylarda ve çok sayıda sabit kurulumda kullanılır.


    Electro-Voice markası profesyonel ses teknolojisinde sektör lideridir. Electro-Voice, hoparlörler, amplifikatörler, dijital sinyal işlemcileri ve birinci sınıf mikrofonlar geliştirir ve üretir. Ürünler dünya çapında radyo ve televizyonlarda, toptan ve perakende sektöründe, klüp konserlerinden büyük turnelere kadar hem mobil hem de bait kurulumlar olarak kullanılır.


    Uluslararası alanda faaliyet gösteren Freud markasının amacı kesme/taşlama alanında ilk sıradaki ve en yenilikçi tedarikçi olmaktır. Günümüzde yenilikçi ürünler, yüksek ürün yetkinliği, güçlü ortaklar ve güvenilir ve açık hizmet anlayışı nedeniyle müşteri beklentilerinin çok yükseldiği iddia ediliyor.


    HC-Cargo markası “Araba Parçalarınız için Uzmanınız"dır. HC-Cargo, 85'ten fazla ülkede doğrudan atölyelerden veya modern bir web mağazası üzerinden satın alınabilen uygun fiyatlı oto-elektrik yedek parçalarından oluşan kapsamlı bir ürün yelpazesine sahiptir.


    ABD'de kurulan OTC markası 1925'ten bugüne araç tanı cihazlarından başlayarak atölyeler için yüksek performanslı aletler gibi üstün kaliteli ürünler üreten bir marka olmuştur.


    Dahili haberleşme çözümleri konusunda lider bir üretici olarak RTS, global iletişim için yenilikçi ürünler geliştiriyor. Dünya çapında büyük radyo ve televizyon olaylarının aktarılmasında kullanılan dijital ses şablonlarından şirket içi etkinliklerde kullanılan kompakt çözümlere kadar genş bir portföye sahiptir.


    Dünya çapında temsil edilen Robinair markası klima hizmetlerinin büyüme pazarında liderdir. Robinair markası klima cihazlarındaki sürekli yenilikleriyle ön plana çıkmaktadır ve geniş bir ürün yelpazesine sahiptir.


    Bir dünya markası olan "sia Abrasives" teknolojik liderlik, ürün yetkinliği ve yenilikçi taşlama çözümleri ile modern donanımlı eğitim merkezlerinde veya doğrudan müşteri tarafında profesyonel danışmanlığı temsil eder.


    Skil, bir evde gerekli uygulamaları yapmak üzere fiyat bilincine sahip tüm amatör kullanıcılar için ürünler sunuyor. Skil bahçe aletleri, kendi bahçelerinin bakımını yapmaları için fiyat bilincine sahip amatör bahçıvanlara gerekli olan her şeyi sunuyor. Kolay kullanım, kolay saklama.


    Avrupa ve Orta Doğu Afrika bölgesindeki Skil uzmanları, kendi evlerinde çeşitli günlük işleri hızlı, verimli ve sorunsuz bir şekilde halletmeleri için fiyat bilincine sahip amatör uzmanlara ihtiyacı olan her şeyi sunuyor.


    Telex markası, hava ulaşımı ve kablosuz sistemler gibi dahili haberleşme çözümleri için kulaklıklar geliştirme ve üretme konusunda liderdir. Telex ürünleri, güvenilirliğin birinci derecede öncelikli olduğu endüstri dallarında kullanılır.


    Unipoint, dünyanın en büyük marş motoru, alternatör, sıcaklık regülatörü ve silecek lastiği üreticilerinden biridir. Unipoint, OEM/OES ve yedek parça pazarı müşterileri için olağanüstü bir müşteri desteği ve rekabetçi fiyatlar sunmakta ve bunları etkin pazarlama çalışmaları ile desteklemektedir. Biz Unipoint olarak "eşsiz kalitenin ve eşsiz değerin" adıyız.


    Zexel markası, Asya ülkelerinde yüksek kaliteli konvansiyonel Dizel Sistemler sunan önde gelen orijinal ekipman (OE) tedarikçilerinden biridir.



    Daha Fazla Bilgi İçin Burayı Tıklayınız
    Hangi Japon markası Hangi markayı çinde ürettiriyor acaba ?

    Yani arkasında japon klima üreticisinin olduğu çinli markalar hangileri ?

    Örneğin mitsubishi electric in yada toshibanın böyle alt markası var mı acaba ?

    JAPON FİRMALAR:
    Mitsubishi Heavy
    Sharp
    General
    Panasonic
    Daikin
    Mitsubishi Electric
    Sanyo
    Fujitsu
    Hitachi
    Fuji Electric
    Toshiba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allaturcha -- 9 Haziran 2016; 12:47:31 >




  • allaturcha A kullanıcısına yanıt
    Çok güzel bir nokta, zaten asıl ortaya çıkartmaya çalıştığımız da bu. Kim neyi nerede üretiyor.

    Mesela bu gün Demir döküm servisi bir arkadaşımı aradım, yüzeysel bilgi aldım ama henüz doğruluğunu teyit edemedim. Yabancı firmaya satılana kadar üretimin yine çin de yaptırıldığını, satıştan sonra ise bu üretimlerin GREE ye yaptırıldığını söyledi. Kendisi aynı zamanda VAİLLANT ürünlerin de aynı bünyede olduğunu ve Demir döküm A4 serisi klimalar ile VAİLLANT klimaların aynı olduğunu, buna paralel bu klimaların da yine GREE kaynaklı olduğunu ifade etti.
    Şimdi geriye bu bilgileri doğrulamak kaldı.

    Kim hangi firma adı altında hangi markaları hangi başka firmalara ürettiriyor? kompresör tedarikçileri kimdir? gibi sorulara cevap bulmak, burada ''Şu marka iyidir, Bu marka kötüdür'' klişelerinin de önüne geçilmesine sebep olacaktır inanışındayım.

    Sizlerden ricam destek olmanız yöndedir, Forumda hiç bir bölümde otokrat bir tavır olmasın. Bilgi, bir kişinin tekelinde değildir, ''ben söyledim öyleyse doğrudur'' gibi bir mantık kabul edilemez. Sizler destek oldukça bilmediğimiz bir çok gerçeği de burada ortaya çıkartmış olacağız.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Bende bir çokları gibi klima alma arefesindeyim ve ben başka hiçbir üründe bu kadar zorlanmadım. Marka seçiminde yani.
    Bir çok ürün konusunda az çok bilgi sahibi olabiliyosunuz ama bu klima sektörü biraz karanlık görünüyor. Satın almadıkça yada o sektörde çalışmadıkça da bir ön bilgiye sahip olmak çok zor.
    Çok ciddi oranda bilgi kirliliği ve yanlış yönlendirme mevcut.
    Sırf bununla ilgili bir konu açmıştım ama pek rağbet görmedi:
    http://forum.donanimhaber.com/m_117504131/tm.htm

    Neyse ben geldiğim noktada şuna karar verdim. Japona param yetmiyorsa, yada yetse bile, çinli marka yerine, ciddi bir markanın çinliye ürettirdiği markayı almak.
    Ben türkiye pazarında iki çinli üretici markasına rastladım: Midea ve Gree
    Birde bunlara fason üretim yaptıran başka firmalar var. Tabi burada fason üretim yaptırma kavramını açmak lazım.
    Yani, örneğin demirdöküm, gree ye ürünleri komple mi ürettiriyor. yoksa önemli parçalarını ürettirip, sonra kendi bünyesinde entegrasyon ve sistem mühendisliğini mi ortaya koyuyor ?
    Eğerki çinden tedarik edip, kendinden hiçbirşey katmıyorsa. Ozaman demirdöküme fazla para vermek gereksiz. Gree marka alırım, zaten birebir aynı olacak.
    Ama atıyorum bir Toshiba, çinde gree ye klima ürettirip, kendi kurduğu yada satın aldığı marka adı altında ürettiriyorsa, ozaman gree den üstün olma ihtimali çok yüksek bence.




  • allaturcha A kullanıcısına yanıt
    İşin aslı, teknoloji sektörünün tamamı karanlık. Karanlık yanlış ifade olabilir, karmaşık olarak değiştireyim kelimeyi.

    Konu o kadar derin, bakış açıları o kadar farklı ki, ortak müşterekte buluşmak kolay olmuyor.

    Öncelikle şunu anlamak lazım, üretmekten ne anlıyoruz? Bizim insanımız klima üretimi dendiğinde eğer üzerinde X marka yazıyorsa, içerisindeki tüm ekipmanın X markası tarafından üretilmesi gerektiği düşüncesi var ki teknik olarak bu zaten mümkün değil. Olayı şöyle açmak gerekirse, gelin biz özetleyelim klima üretmek için bize ne lazım? bakır boru lazım, kompresör lazım, 4 yollu valf lazım, elektronik kart lazım, elektronik kart üzerinde kullanılan diyor lazım, bu diyotu üretmek için gerekli olan silisyum madeni lazım diye bakınız derinlere doğru gidiyor bu konu. Şimdi de cevaplarına bakalım. X firması klima üreticisi mi yoksa diyot üreticisi mi? veya bakır boru için gerekli olan cevheri X firması gidip kaynağından cevher çıkartıp getirip tesislerinde işleyip bakıra çevirip bakırı da boruya mı çeviriyor? Tabi ki böyle bir şey yok, diyotu diyotçu üretir, bakırı bakırcı üretir en kaba tabir ile. peki bu durumda diyotu ve bakır borusunu dışarıdan alan X marka klima şirketi o zaman tüketicileri kandırıyor mudur? İşte sap ile samanı ayırmak gereken nokta burası. Sizin de dediğiniz gibi, kondanseri başka firmadan, eşanjörü başka firmadan, kompresörü başka firmadan alıp X marka klima üretimi de yapılabilir, Kondanseri bakır boru ile kendisi imal ederek, eşanjörü (sallıyorum) alüminyum boru ile kendisi imal ederek ama kompresörü dışarıdan alarak da X marka klima imal edilebilir.

    Bizim için önemli olan bu üretimlerin kimler tarafından kimlere yaptırıldığı mıdır yoksa ürün kalitesinin sağlamlığını ispat etmiş olması mıdır?

    Biraz kafa karıştırdım biliyorum ama amacım dikkatini bir noktaya çekmekti, özkaynak ile üretim konusunu, üretim ile imalat konusunu sanki karıştırıyoruz gibi geliyor bana.

    Bu gün sürekli kalitesinden bahsettiğimiz Mitsubishi, elektronik kartlarındaki diyot kondansatör entegre bobin direnç gibi tüm konponentleri kendisi mi üretmektedir dışarıdan mı almaktadır? dışarıdan alıyorsa konponent bazında dışarıdan alıp elektronik kartları kendisi mi toplamaktadır yoksa dışarıdan hazır elektronik kart mı almaktadır? sorularının da sorulması gerekir.

    Kendimizi klima sektörüne girmeye karar vermiş birisi olarak görelim. Klimamızın adı DNM olsun. Bize ne lazım? kompresör, kondanser, fan motoru, cross fan,eşanjör,elektronik kart,dış ünite sac kasa,iç ünite plastik kasa,4 yollu valf,gaz,dış ünite fan motoru,dış ünite fan pervanesi vs şimdi bunları gidip bir yerlerden almamız lazım. cross fan ve dış ünite fan pervanesi ile iç ünite plastik kasa bence aynı üretici tarafından satılır neticede plastik enjeksyon sistemi ile yapılabilecek unsurlar bunlar. Kompresörü A, kondanser ve eşanjörü B, Elektornik kartı C, iç dış fan motorlarını D firmalarından tedarik ettim. geldim kendi tesisimde topladım önüne de DNM yazdım sahaya sürdüm. Al sana DNM marka klima. Peki sizce bu klima ne kadar DNM markadır? bence hiç. ama arkasında büyük bir firma var ve bana güvence veriyorsa, rakamı da uygunsa ben alırmıyım? şahsi düşüncem ile alırım. hele br de bana 5 yıl garanti veriyorsa tamam.

    Ya da klima sektörüne hiç girmeyip bu işi zaten bilen ME den klima alalım. o zaman aklımıza şu soru geliyor, ME konsanseri kendisi mi yapıyor? kompresörü kendisi mi yapıyor? elektronik kartı kendisi mi yapıyor? Plastik kasa ve sac kasayı kendisi mi yapıyor? Komporesörü bence yapıyordur, ama elektronik kartı konusunda çok zannetmiyorum. velev ki katı da yapıyor olsun üzerindeki tüm parçaları da kendisi mi üretiyor? tabi ki üretmiyor o halde neticede ME de dışarıdan yedek parça veya konponent alıyor diyebilirmiyiz? tabi ki deriz. Peki bu ME yi kalitesiz veya üçkağıtçı yapar mı? asla yapmaz zira bu işin tabiatı budur hiç bir firma cevherinden başlayıp sonuna kadar kendisi götüremez her şeyi.

    Ben tabi ki kaliteden yanayım, ama tekele karşıyım. Benim matematiğim belli. Siz x markayı 7500 e alıp 10 yıl kullanmayı tercih edersiniz. Ben Y markayı 2500 e alıp 4-5 yıl kullanmaya razıyımdır, nasılsa 5 yıla teknoloji de değişir o zaman yeni teknoloji ürünü yine 2500 e alırım derim. doğrusu bu mudur? bana göre ne doğrusu ne de yanlışı yoktur bu işlerin. Bu işlerin tercihi vardır. Benim tercihim ucuz üretimleri ucuza alıp, mümkün olan en uzun garantilisini alıp 4-5 yıl sonra değiştirmekten geçer. bakınız tekrar ediyorum bu tercih meselesidir kimsenin gönlündeki markaya laf etmiyorum. bana bu mantıklı geliyor. Bu gün ne klimalar görüyorum kaliteli markalar taş gibiler maşallah, tamam çalışma yönünde maşallah taş gibi çalışıyorlar da arkadaş plastiğin de 20 yıl dayanmasını beklemesin kimse, kanatçıklar kırılmış üretimden kalktığı için yedek parçası yok, devlet diyor ki ''10 yıldan sonrasına ben karışmam'' sararmış solmuş gürültü yapmaya başlamış çok enerji tüketiyor, günümüz şartlarına uygun değil. Ama maşallah taş gibi çalışıyor. işte bu bana uygun mantık değil.

    Ben, bu gün inverter mi var? onu alırım kullanırım yarın AB standartlarının ZİNVERTER sisteme geçmeyeceğinin garantisi yok ki. 5 yıl sonra ne olacağını kim biliyor da ben kalkıp 10 yıl 20 yıl çalışacak sağlamlıkta ürüne 7500TL para vereyim.

    Sizler de bu yazdıklarımı lütfen ucuz mala yönlendirme olarak algılamayın ben sadece benim tüketici mantığımı söyledim. ASLA ''bu doğrusudur'' diye bir yaklaşımım yok belirtmek isterim.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Tüketici mantığınız maliyet odaklı yanlış anlamadı isem. Yani alacağınız hizmetin niteliğini göz ardı edebiliyorsunuz galiba ?
    Ben zannetmiyorum ki; 7500lük klima ile 2500 lük aynı konforu yaşatsın.

    Konfor dan kastım:

    -Arıza yapma oranı
    -Servis ve müşteri hizmetleri
    -Doğaya saygılı hammadde kullanımı
    -Enerji sarfiyatı
    -Sessizlik
    -İç ünite kasa malzemesi
    -Filtreler
    -İç ünitenin elektronik özellikleri (Kullanıcı dostu olması vs.)
    -Markanın kişiye güven ve tatmin hissi vermesi
    vb.....

    Şimdi bu noktada bence tüketici 3 gruba ayrılıyor.

    1. Ekonomik alım gücü yüksek olmasına rağmen, maliyet odaklı yaklaşıp, konfor farkını gözardı edenler,
    (Bunlarda ikiye ayrılır. A-Konforu bile bile gözardı eden(Galiba siz) ve B-bilincinde olmadan gözardı edenler.)
    2. Ekonomik alım gücü yüksek olup, konfor odaklı olanlar,
    3. Ekonomik alım gücü düşük olup, maliyete odaklanmak zorunda kalanlar. Yani ben

    1-A ve 2. grup için söylenecek birşey yok tercihlerini yapmışlar.
    1-B grubu ise yanlış yönlendirilmeye açık gruptur. Ödemesi gereken fazladan paranın, ona + ne kadar konfor getireceğini bildirmesi gerekir satıcıların.

    Fırtınanın koptuğu yer ise 3. grup tüketicilerin yaşadığı seçim sürecidir.
    Ne kadar ekmek o kadar köfte mantığını doğru bulmuyorum.
    Aynı fiyat aralığındaki ürünlerin farkını ortaya çıkarmak lazım.

    Bunun da ilk yolu firmanın büyüklüğü yada güvenirliğinin bilinmesi olur bence.
    Daha sonra satış sonrası hizmetler.
    Ve varsa, büyük klima üreticileri ile olan ilişkisi (hisseli ortaklık veya yüzdeli ortaklık)

    Örneklere bakacak olursak;

    Fujitherma diye bir firma var.
    http://www.fujitherma.com.tr/ ye giriyorsunuz, Hakkımızda kısmına gelince, fujitherma markası ile ilgili hiçbir bilgi yazmıyor. Fujitsu klimanın Türkiye distribütörü olduğu yazıyor.
    Bana tamamen Fujitsu markası ile bağı olduğuna dair bir algı oluşturma gibi geldi ve hiç güven vermedi.

    Airfel i Daikin almış ve Gree ye ürettiriyormuş. Daikin kalitesi yansırmı bakmak lazım.

    Airwell diye bir marka var. Firma olarak Fransa merkezli. Üreticisi Midea imiş. Kayda değer görünüyor.

    Daylux markasını Kumtelin galiba. Ucu Daikine dayanıyor mu bilemiyorum.

    Viessmann Klima var. Kime yaptırıyor bulamadım.

    Bosch

    Carrier, midea ya yaptırıyormuş ?

    General

    York




  • allaturcha A kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle doğru tespit Hocam, benim tercihim yüksek bedel ödememek yönde. sıralamanıza göre cevap yazayım böylece ben de kişisel analizimi yapmış oluyorum zira yazınızın yaklaşımı oldukça hoşuma gitti :)

    -Arıza yapma oranı kıstasım şikayetvar.com bu doğrultuda ben kullandığım markanın oranlarından memnunum
    -Servis ve müşteri hizmetleri Yerli ürün olması onlara kaçacak alan bırakmadığından dolayı, 6502 yi de sıkı uygulamaları nedeniyle ben sorun yaşamıyorum
    -Doğaya saygılı hammadde kullanımı Yorum yapacak kadar bilgim yok bu konuda.
    -Enerji sarfiyatı 28712 sayılı resmi tebliğe istinaden SEER SCOp değerleri takipte olduğundan dolayı tereddüt etmiyorum
    -Sessizlik Yüksek maliyetli ürünler kadar sessiz değil
    -İç ünite kasa malzemesi Çürük malzeme değil ancak ultra kalite de değil
    -Filtreler zannetmiyorum ki pahalı markalarda olan karbon iyon standart filtre kaliteleri ucuz ürünlerde olmasın. içinde var ama yine de kalitesini karşılaştırmak lazım
    -İç ünitenin elektronik özellikleri (Kullanıcı dostu olması vs.) Kesinlikle en pahalı üründe ne var ise ucuz ürünlerde de var
    -Markanın kişiye güven ve tatmin hissi vermesi Bana güven veriyor ama bir çok uygulaması nedeniyle eleştirmekten de geri kalmıyorum

    Hocam kendini koyduğun guruba bakıyorum, hele ki o gurupta ben şartlarımı zorlayıp da inan ki öyle yüksek bedeller ödemem herhangi bir elektronik aygıt için.
    Üstadım benim tercihimin en önemli sebebi, en ufak sorun çıksa kendim halledebilecek olmanın verdiği güvenden kaynaklanıyor olabilir. Bu nedenle hayatım boyunca pahalı ürün almadım, pahalı arabaya binmedim, hep ''işimi görsün yeter'' dedim ama Çok şükür 1-2 konu dışında bu tercihlerimde hiç ama hiç sorun yaşamadım. 43 yaşındayım 1-2 üründe de problem yaşayayım bana doğal geliyor. Mesela bir tanesi 2001 yılında aldığım SAMSUNG marka klimaydı ki o kadar severek almıştım, BTU vs hiç incelemedim bile o dönemler bana uzay mekiği gibi gelmişti şekline hayran kalıp almıştım. Beğenilmeyen markalar 1 lira ise ben o SAMSUNG klimayı 3 liraya almıştım ama gel gör ki 4 yıl sonra bir akşam bi baktım ıınnhhhh ediyor icraat yok, ınnnnh ediyor icraat yok, söktüm klimayı ek kapasitör ile takviye girip kompresörün kalkış yapabilmesini sağladım ama 1 hafta idare etti ondan sonra tabi beklediğim üzere kompresör cort dedi gitti. hal bu ki ne beğenilmeyen klimalar kullandım çok daha uzun seneler. bu da benim şanssızlığımmış dedim geçtim. FRİGİDAİRE çamaşır makinesini evlenmeden önce çeyiz niyetine almıştım. 3 yıl kullanabildim, 3 yıl sonra önce tahliye pompası sonra da elektronik kartı su koyverdi. Sonra bir daha yabancı marka mümkünse almadım hocam. Ama bak cep telefonu dedin mi yine de SAMSUNG dan başkasını kullanmam. Şirkette yönetim kadrosuna bedava derilen bir yerli telefon vardı iyiydi güzeldi ama ASLA bir SAMSUNG değildi. halen galaxy S4 kullanıyorum ne zaman bozulursa o zaman gidip yeni çıkanını alırım şimdi işimi görüyor maşallah :)

    Biraz sohbet tadında oldu sıkmamışımdır umarım. Anlatmak istediğim şu ki, ben bu nedenle ev donanımlarına yüksek bedel ödemem. ucuzunu alırım bozulursa kendim hallederim dedim ama henüz müdahale etmemi gerektirecek bir durumla karşılaşmadım. (anlattığım 1-2 örnek hariç)

    Konularda böyle yazıyorum ama sonra da hep uyarma gereği duyuyorum hocam. Tüm bunlar, yani alüminyum kitli klimayı rahatlıkla kullanabilmem, ucuz markaları korkmadan alabilmem, pahalı ürünlere ben yüksek bedeller ödemem demem hep benim kişisel tercihlerimdir. Bunlar doğrusudur siz de böyle yapın demiyorum. ama yapınca da ölmüyoruz ona örnek olarak kendimi gösterdim o kadar.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Evet Hocam gerçekten sohbet havasında oldu mesajlar. Ben sıkılmadım, aksine memnun oldum. Değerli görüşleriniz için teşekür ediyorum.

    Çoğu konfor kriterimi egale etmişsiniz
    Bu durumda, en can alıcı iki nokta kalıyor geriye. Gürültü ve ömür
    Gürültü tamamen kişisel hassasiyetle ilgili. Kimisi duymazdan gelebilir, kimine de o ses batar durur.
    Ömür konusunda da çözümünüz basitti aslında: "yenisini alır geçerim" demiştiniz. Ama benim için öyle değil maalesef. Çünkü çoğu insanda olabilen o kötü huy (hastalıkta denebilir) bende de var.
    Hemen karar verememe, gereğinden fazla araştırma yapma, çok zaman harcama vs. Benim yerimde bir başkası olsa, geçtiğimiz ay evine klimayı çoktaan taktırmıştı.
    Yani yeni bir ürün almaya kalkışmak benim için oldukça zahmetli. Hoşuma giden yönüde yok değil açıkçası. Bu süreçte bir sürü yeni bilgi öğreniyorum. Öğrendiklerimi başkaları ile paylaşıyorum.
    Bu da ayrı bir dert tabi, bunu bilen herkes size soruyor ürün seçimini. O yüzden kimine göre internette boşa geçirilen zaman süreleri, bende bi hayli yüksek maalesef

    Neyse konuyu baya bir dağıttım. Konunun özüne dönecek olursak, yukarıda bahsettiğimiz markaların yapılarına açıklık getirmeye devam edelim.

    Benim için hala "ne idüğü" belirsiz olanları yazayım

    Fujitherma
    Airwell
    Airfel
    Daylux
    General
    York
    Arçelik
    Viessmann
    Alarko Carrier (Markayı çok iyi biliyoruz ama sattığı split klimaları nerde nasıl yaptırdığı konusunda bir hayli söylenti var)

    Ha birde, Midea ve Gree var. Tamam bunlar üretici ama üstteki markaların neresinde duruyor bilemedim.

    Saygılar...




  • allaturcha A kullanıcısına yanıt
    Günaydın Hocam; Siz karar verene kadar yaz bitecek bence
    Bu gün bir DAIKIN bayisine gitmeyi düşünüyorum. Bakalım satıcı olarak onların görüşleri neler, Ben DAIKIN ın AİRFEL i satın aldığını biliyordum ama dün telefonla görüştüğüm bir arkadaş ısrarla AİRFEL in DAIKIN ı satın aldığını söyleyince önce bir sesli güldüm baktım o kadar ısrar etti ki ''tamam söz sırf senin için soracağım'' dedim kapattım telefonu.

    Diğer markalar ile ilgili de zaman içerisinde bakalım ne bilgiler elde edebileceğiz.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Yok hocam, Allahtan havalar oldukça serin gidiyor henüz. Ramazan bereketi diyelim
    Hatta öyleki, bu sabah evden çıktığımda hava 9 dereceydi (Ankara gölbaşı) En yüksek 21 derece

    Son yazdığım, marka listesi için; "hepside aynı hocam" dersen, kura çekip hemen alacağım birisini.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.