Şimdi Ara

Hangi e-ticaret Sitesi-Neden? [anket-paylaşım-muhabbet] (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
9
Favori
12.977
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git

Hangi e-ticaret Sitesi-Neden? [anket-paylaşım-muhabbet]


(En Son Oy Tarihi: 28.1.2024)
Giriş
Mesaj
  • Ankete katılanlara ve ek olarak yorumlarını da paylaşanlara tekrar teşekkürler.


    Yukarı diyelim.


     

  • REDSTONE kullanıcısına yanıt

    Geldik madem daha yeni yaşadığım tecrübeyi paylaşayım :)



    Yiğenim için amazon.tr üzerinden bir ssd satın aldım marka vs önemli değil, Ürün direkt yiğenime gitti zaten sonra hiç bakmadım bile ardan 2-3 gün geçti bir mail geldi; Aldığınız ssd fiyatı siz aldıktan sonra düşüş yaşamıştır bu nedenle hesabınıza 50TL hediye kartı tanımlanmıştır diye :)



    Şimdi burada önemli olan şey miktar vs değil, Bu ticari ahlak, Kullanıcılarına değer verdiğini göstermek birazda, Güven veriyor alışveriş yaparken.



    Bir çok siteden alışveriş yapıyorum hepsiburada, Trendyol ve Amazon şuan en fazla alışveriş yapıp sorun yaşamadığım siteler, Hiç bir sitede sorun yaşamadım ama bunlar daha ilgili diğerlerine göre sanki.

  • Glorfindel1907 kullanıcısına yanıt

    Daha fazla ne denebilir ki...


     




    Aslında bu mesajdan hareketle; siparişin sorunsuz ve zamanında gelmesi ayrı bi' önem arz ederken, satış sonrası destek de (ilgi, alaka vs.) bi' o kadar önem arz ediyor desek yanlış olmayacaktır.  

  • Önemli elektronik esya alacaksaniz amazon

    Ya da aldığınız üründe problem varsa site sahibi saticiya, satici da site sahibine topu atmayı goze alabiliyorsaniz hepsiburada n11 gibi sitelerden alisveris yapabilirsiniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Acayip faydalı bir konu, güncel tutulması lazım. Oyumu Amazon'a verdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel konu olmuş açanın aklına eline sağlık. Ben de teknobiyotikle alakalı başımdan geçen yeni bir olayı anlatıyım.

    Ekran kartı satın aldım rtx 3050 sonra sistemimin fazla darboğaz yapmayacağını öğrenince rtx 3060 almaya karar verdim. Kart elime geldi kartın kutusunu geç dışındaki teknobiyotik kutusunu dahi açmadım iade için girdim siteye. İade bölümüne tıklayınca mesaj ekranı çıktı oraya yazdım artık. Merhaba aldığım ürünle ilgili iade talebi oluşturmak istiyorum diye cevap geldi, selam sabah yok merhaba demek yok “iade sebebi nedir?” Ben de üsluba nezakete falan çok dikkat eden biriyim o yüzden ilk eksi puanı orda verdim.

    Anlattım derdimi bir üst modele geçmek istiyorum diye. Her mesajda cevap verilmesini bekliyorsunuz 1 saat civarı bazen daha geç olur. Tedirgin olmadım desem yalan olur. Her mesajda korkum arttı iade almayacaklar mı diye.

    Her neyse sorgu sual bitti iade aşamalarını tamamladık sürekli kopyala yapıştır bir metin atmaya başladılar iade prosedürüyle alakalı. Ben de çalışan insanım bir yandan çalışıp bir yandan telefonda onları okumaya çalışıyorum. Gönderdikleri kopyala yapıştır yazılar hem çok uzun hemde belirsiz gibi. Teyit etmek amaçlı soruyorum; yurtiçi kargoya mı veriyim diyorum, aynı kopyala yapıştır yazıyı atıyorlar. Peşin ödeme mi vereyim diyorum aynı kopyala yapıştır yazıyı atıyorlar. Herhangi bir kod yazacak mıyız kutuya ya da kargoya verirken diyorum aynı kopyala yapıştır yazıyı atıyorlar. Aşağıda yazan şirket adresine mi kargo edeceğiz diyorum aynı kopyala yapıştır yazıyı atıyorlar. Sinirlendim aradım müşteri hizmetlerini dedim ticket sisteminden yazışıyoruz ama botla mı yazışıyoruz insanla mı belli değil. Yanlışlık olmasın diye 2 3 soru sordum ama cevap vermek yerine sürekli kopyala yapıştır cevap atıyorlar. Bana hangi kargoya vereceğimi söyler misiniz dedim. Telefondaki bey ilgili birime aktarıyorum dedi haydi en baştan başladım aktardığı birime anlatmaya karşımdaki bey demesin mi burası teknik servis. Dedim şaka mı yapıyorsunuz kaç dakikadır bir ona anlat bir buna anlat ilgili birime bağlayın beni dedim. Bununla ilgili bir birimimiz yok dedi. Ben şaşırdım tabi nasıl yani dedim. Telefonda görüşebileceğiniz bir birim yok dedi, ticket sisteminden yazışabilirsiniz dedi. Dedim orada cevap vermiyorlar ne sorarsam kopyala yapıştır yazı atıyorlar yapacağımız bir şey yok dedi.

    Sonra internetten biraz araştırdım teknobiyotik müşteri hizmetleriyle alakalı baya bir şikayet gördüm. Hafiften korku sardı beni acaba iade almayacaklar mı diye. Neyse salı günü gittim yurtiçi kargoya ürünü verdim peşin ödeme olarak. 78tl kargo ücreti çıktı onların verdiği kodla karşı ödemeli gönderirsek 24tl çıkacağını söylediler. Biraz müsade istedim kargocudan. Amacım Teknobiyotik’i arayıp karşı ödemeli göndermek 78tl yerine 24tl ödemekti. İşkence gibi süreç başladı tekrar dakikalarca bağlanamadık bağlandım o ona aktardı o ona aktardı finalde hiç kimse yardımcı olamadı ticket sistemine yazın onlar yardımcı olur dediler. Şaka gibi telefonda çözemiyoruz ticket e yazacağız 1 saat cevap gelirse ne ala. Diyorum şu an kargodayım diye ama nafile. Lanet olsun dedim kendi kendime kapattım telefonu verdim kargoya peşin ödeme.

    Birkaç gün geçti ne ticket sisteminde ürünün geldiğiyle alakalı bir bildirim var ne telefonla arama var. 1 hafta geçti hala tık yok ben aradım artık. Dedim ben bir ürün iade ettim onaylandı mı ne oldu durum nedir para da yatmadı hala. Biraz telefonda bekletti sonra onaylanmış dedi, dedim para yatmadı. Bankayla alakalı 14 gün içinde yatar dedi. Bankayı aradım hemen dedim böyle böyle sizden ricam talebi hemen onaylamanız yeniden kart alacağım. Bankacı anlayış gösteri hayhay dedi ama taleplere baktı baktı bir türlü bulamadı. Bununla ilgili talep yok dedi siz firmayı arayın talep oluştursunlar biz hemen onaylarız dedi. Tekrar teknobiyotik’i aradım anlattım durumu dediler ki bizim talepler cumadan cumaya oluşur bu hafta cuma talep oluşturacağız. Ee dedim geçen cuma neden oluşmadı. Kem küm cevap yok tabi.

    Her neyse sonraki cuma gününe kadar bekledim akşam saat 16:30 oldu hala para yatmadı. Teknobiyotik’i aradım dediler ki biz talep ettik banka ne zaman onaylarsa para yatar. Kapattım bankayı aradım banka dedi ki talep etmişler ama olumlu sonuçlanmamış talep, sizin kart numaranızı yanlış yazmışlar o yüzden başarısız olmuş. Ee dedim nolacak? Yeniden talep açmaları gerekiyordu ama açmamış firma dediler. Siz arayın yeniden talep açtırın. Bir hışımla aradım teknobiyotik’i bu sefer çok kibar biri çıktı. Baktım kibar üslubu düzgün sakinleştim anlattım durumu. Sağolsun yardımcı oldu 2 saat sonra kredi kartıma geçti para. Birde 24tl eksik yatırmışlar. Yani ilk gönderdikleri kargo ücretini de kesmişler. 102tl para çıkmış oldu cebimden.

    Teknobiyotik müşteri hizmetleri anlamında benim nezdimde sınıfta kaldı. Aynı gün ekran kartı stoğu için inventusu aradım. O kadar kibar ve ilgili bir beydi ki konuştuğum. Sorduğum soruyla alakalı cevap vermekle kalmadı birde numaramı aldı. Sorunuzla ilgili bir gelişme olursa dönelim size diye ve dönüşte yaptı. Dedim ikiside eski köklü firma ama bir teknobiyotik müşteri hizmetlerinin tavrına üslubuna ilgisizliğine bak birde inventustaki müşteri hizmetlerinin kibarlığına ilgisine üslubuna bak. İki yerde de fiyatlar 3 aşağı 5 yukarı aynı. Güvenilirlik konusunda iki firmada da sıkıntı yok. Ee ben neden benimle ilgilenen firma varken aradığımda anında ulaşabileceğim müşteri hizmetleri varken kendimi strese sokuyum? Sonuçta ürün alıyoruz müşteriyiz aldığım ürünlerde 3 5 liralık ciklet değil bu yüzden ürün kadar müşteri hizmetleri ve satış sonrası hizmetler de önemli.

    Başımdan böyle bir olay geçti. Firmalara naçizane tavsiyem müşteri hizmetlerine önem vermeleri. Müşterinin işini işi yokuşa sürmeden çözmeleri. Kullanıcılara tavsiyem de bir yerden alışveriş yapmadan önce internetten bir ön araştırma yapmaları.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • ya hep başıma bir şey geldikten sonra girip bakıyorum forumlara. :(((


    ah sinerji ahhhh amazon dururken sana nereden güvendim ben.

  • Ankete katılanlara ve ek olarak yorumlarını da paylaşanlara tekrar teşekkürler.


    Yukarı diyelim.


     

  • https://forum.donanimhaber.com/deprem-dayanisma-youtube-ortak-yayini--155077655 


    7/24 nöbetleşe yayın yapılacağı aktarılıyor. Dün ilk yayın yapılmıştı, şimdi kapsamı genişlemiş durumda.

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.