Şimdi Ara

Gösterge Paneli görmek isterseniz...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
2.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lexus LFA Speedo gösterge paneli

    http://youtu.be/3wdce21IRKc



  • Adamlar iyi düşünmüşler ama kadranın çubuğu gerçek olmadıktan sonra tat vermez. Ne öle NFS mi oynuyoruz, zıp zıp zıplıyo.
  • Hem gerçek, hem dijital. Bence gayet güzel. Bugün Nissan Almeralarınki de hemen hemen aynı. Komple dijital ekran. Devir saatinin yanından çıkan ek göstergeler muhteşem bence
  • Sonuçta Lexus bu fark olmalı
  • çok hosuma gitti :)
  • http://www.lexus-lfa.com/
    Siteye girip önce "gallery" sonra "Sounds"a tıklıyorsunuz ve
  • digital olmasinin nedeni analog kadranlar bu kadar hassas ve hizli motor devrini gosteremiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Güneş Paneli ve USB
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Güzel değil ki oyun gibi gerçekçilikten uzak yani bu tür gösterge panelleri lüks modellere yakışıyor

    örn: range rover , jaguar xj

    spor otomobillerde gösterge gerçek olmalı yani mekanik hissi vermeli bence

    corvette , gt-r , 911 bunlar hep mekanik alt yapılı gösterge kullanıyor ve daha iyi görünüyor bence
  • bu varken o da neymiş
     Gösterge Paneli görmek isterseniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    Güzel değil ki oyun gibi gerçekçilikten uzak yani bu tür gösterge panelleri lüks modellere yakışıyor

    örn: range rover , jaguar xj

    spor otomobillerde gösterge gerçek olmalı yani mekanik hissi vermeli bence

    corvette , gt-r , 911 bunlar hep mekanik alt yapılı gösterge kullanıyor ve daha iyi görünüyor bence

    quote:

    Lexus says its engine can rev could not from neutral to its redline in 0.6 seconds and an analog tachometer needle, closely monitor LfA speed changes.



  • Hastayım şu Lfa'ya
  • Teknoloji bu kadar hızlı ilerlerken böyle kadrqnlarin yaygın olarak kullanılmaması garip bence, evimizde cebimizde neler var, arabalarda hala bu teknolojiler lütuf gibi birkaç üst düzey araçta mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    Güzel değil ki oyun gibi gerçekçilikten uzak yani bu tür gösterge panelleri lüks modellere yakışıyor

    örn: range rover , jaguar xj

    spor otomobillerde gösterge gerçek olmalı yani mekanik hissi vermeli bence

    corvette , gt-r , 911 bunlar hep mekanik alt yapılı gösterge kullanıyor ve daha iyi görünüyor bence

    quote:

    Lexus says its engine can rev could not from neutral to its redline in 0.6 seconds and an analog tachometer needle, closely monitor LfA speed changes.



    Mekanik alt yapılı göstergeler yapıları gereği dijital göstergelere göre geç bildirim yaşatıyor bu doğru

    lfa daha net keskin görsellere sahip olduğu doğrudur

    Ancak görsellik olarak somut değiller bu sınıf otomobillerde performas ve görselliğin önde olduğu aşikar

    lfa nın tamamen yeni olmasıda farklılıkları bünyesinde barındırma baskısından kaynaklanıyor bana göre bu özellikleri

    var olmayanı ortaya koyuyorlar bir cok insanında hoşuna gidiyor kimisininde hoşuna gitmiyor (bendeniz:)

    Ben kişisel olarak mekanik alt yapılı göstergelerden hoşlanıyorum yarım saniye hızlı veya yavaş bildirim olmasından cok

    görselliğin gerçek olması benim için önemli.

    Birde ingilizce olarak eklediğimiz kelime veya cümleleri bilgileri türkçesiyle de paylaşırsak cok makbule geçer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    bu varken o da neymiş
     Gösterge Paneli görmek isterseniz...


    Bu resmi görünce aklıma geldi,şimdiye kadar kullandığım kuş serilerinin hepsinin depo ışığı yanıyordu.
    Daha full depolu bir şahin kullanamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    Güzel değil ki oyun gibi gerçekçilikten uzak yani bu tür gösterge panelleri lüks modellere yakışıyor



    quote:

    Lexus says its engine can rev could not from neutral to its redline in 0.6 seconds and an analog tachometer needle, closely monitor LfA speed changes.




    Mekanik alt yapılı göstergeler yapıları gereği dijital göstergelere göre geç bildirim yaşatıyor bu doğru lfa daha net keskin görsellere sahip olduğu doğrudur

    Ancak görsellik olarak somut değiller bu sınıf otomobillerde performas ve görselliğin önde olduğu aşikar

    lfa nın tamamen yeni olmasıda farklılıkları bünyesinde barındırma baskısından kaynaklanıyor bana göre bu özelliklerivar olmayanı ortaya koyuyorlar bir cok insanında hoşuna gidiyor kimisininde hoşuna gitmiyor (bendeniz:)

    Ben kişisel olarak mekanik alt yapılı göstergelerden hoşlanıyorum yarım saniye hızlı veya yavaş bildirim olmasından cokgörselliğin gerçek olması benim için önemli.

    Birde ingilizce olarak eklediğimiz kelime veya cümleleri bilgileri türkçesiyle de paylaşırsak cok makbule geçer


    quote:

    Lexus'a gore motor rolantiden, [duragan pozisyondan] kesiciye 0.6 saniyede ulasabiliyormus ve bu analog igneli bir devir gostergesi ile yapamiyorlarmis bunu. Ayni zamanda hiz'da dijital gosterge ile daha hassas izlenebiliyor.


    Analog gosterge alisma gerektiriyor, insan kullandikca ne kadar gec kaldigini anliyor analog gostergesinin...

    Ama digital cok cok daha iyi, ikisinide kullanmis biri olarak digital gosterge benim icin daha kullanilsi...

    Dijital gosterde TIPO'da dahi vardi, C4'te vardi S2000 mesala bunlar hep digital, LFA'e ozgu yenilik degil bence...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    Güzel değil ki oyun gibi gerçekçilikten uzak yani bu tür gösterge panelleri lüks modellere yakışıyor



    quote:

    Lexus says its engine can rev could not from neutral to its redline in 0.6 seconds and an analog tachometer needle, closely monitor LfA speed changes.




    Mekanik alt yapılı göstergeler yapıları gereği dijital göstergelere göre geç bildirim yaşatıyor bu doğru lfa daha net keskin görsellere sahip olduğu doğrudur

    Ancak görsellik olarak somut değiller bu sınıf otomobillerde performas ve görselliğin önde olduğu aşikar

    lfa nın tamamen yeni olmasıda farklılıkları bünyesinde barındırma baskısından kaynaklanıyor bana göre bu özelliklerivar olmayanı ortaya koyuyorlar bir cok insanında hoşuna gidiyor kimisininde hoşuna gitmiyor (bendeniz:)

    Ben kişisel olarak mekanik alt yapılı göstergelerden hoşlanıyorum yarım saniye hızlı veya yavaş bildirim olmasından cokgörselliğin gerçek olması benim için önemli.

    Birde ingilizce olarak eklediğimiz kelime veya cümleleri bilgileri türkçesiyle de paylaşırsak cok makbule geçer


    quote:

    Lexus'a gore motor rolantiden, [duragan pozisyondan] kesiciye 0.6 saniyede ulasabiliyormus ve bu analog igneli bir devir gostergesi ile yapamiyorlarmis bunu. Ayni zamanda hiz'da dijital gosterge ile daha hassas izlenebiliyor.


    Analog gosterge alisma gerektiriyor, insan kullandikca ne kadar gec kaldigini anliyor analog gostergesinin...

    Ama digital cok cok daha iyi, ikisinide kullanmis biri olarak digital gosterge benim icin daha kullanilsi...

    Dijital gosterde TIPO'da dahi vardi, C4'te vardi S2000 mesala bunlar hep digital, LFA'e ozgu yenilik degil bence...


    Benim kişisel olarak zaten spor otomobil tecrübem sınırlı hatta yüzeysel oda otomobil merakımın getirisi

    Haşır neşir ve aktif olarak kullanan insanlar zaten bu bahsi edilen fark ve bildirimleri hissedebilir

    ben c6 da kullansam benim için ucar kaçar lfa da farkı hissedemem zaten

    ancak kişisel olarak tercih edecek olsam mekanik alt yapılı önceliğim olur

    otomobil merakı cok farklı bir durum insanlar küçük farklılıklardan bile tercihlerini değiştirebiliyor

    tabi bu sınıfta bir tercih yapıcak konuma geldiğimde önceliğim şuanki düşüncemle ayni olurmu ???

    dijital göterge olarak bir cok örnek var ama günümüzde yüksek performans modellerinde en ileri ve kapsamlı

    olanı lfa zaten temelde farklılıkla ilgi odağı olmakta var verdiğin örnekler bu küçük özelliklerle bile anılıyor günümüzde.

    tipo örneği insanlar ilk o gösterge panelini hatırlar mesela ama kimiside 2.0 16 valf modelini hatırlar

    sonuçta subjektif ve değişken fikirlerimiz bu yazdıklarımız :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    Güzel değil ki oyun gibi gerçekçilikten uzak yani bu tür gösterge panelleri lüks modellere yakışıyor



    quote:

    Lexus says its engine can rev could not from neutral to its redline in 0.6 seconds and an analog tachometer needle, closely monitor LfA speed changes.




    Mekanik alt yapılı göstergeler yapıları gereği dijital göstergelere göre geç bildirim yaşatıyor bu doğru lfa daha net keskin görsellere sahip olduğu doğrudur

    Ancak görsellik olarak somut değiller bu sınıf otomobillerde performas ve görselliğin önde olduğu aşikar

    lfa nın tamamen yeni olmasıda farklılıkları bünyesinde barındırma baskısından kaynaklanıyor bana göre bu özelliklerivar olmayanı ortaya koyuyorlar bir cok insanında hoşuna gidiyor kimisininde hoşuna gitmiyor (bendeniz:)

    Ben kişisel olarak mekanik alt yapılı göstergelerden hoşlanıyorum yarım saniye hızlı veya yavaş bildirim olmasından cokgörselliğin gerçek olması benim için önemli.

    Birde ingilizce olarak eklediğimiz kelime veya cümleleri bilgileri türkçesiyle de paylaşırsak cok makbule geçer


    quote:

    Lexus'a gore motor rolantiden, [duragan pozisyondan] kesiciye 0.6 saniyede ulasabiliyormus ve bu analog igneli bir devir gostergesi ile yapamiyorlarmis bunu. Ayni zamanda hiz'da dijital gosterge ile daha hassas izlenebiliyor.


    Analog gosterge alisma gerektiriyor, insan kullandikca ne kadar gec kaldigini anliyor analog gostergesinin...

    Ama digital cok cok daha iyi, ikisinide kullanmis biri olarak digital gosterge benim icin daha kullanilsi...

    Dijital gosterde TIPO'da dahi vardi, C4'te vardi S2000 mesala bunlar hep digital, LFA'e ozgu yenilik degil bence...


    sizi tekrar gormek de hos oluyor :)

    S2000 mi vardi sizde?




  • Adamlar bu işi biliyor usta, artık show a döndü piyasa.
  • iyiymiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    digital olmasinin nedeni analog kadranlar bu kadar hassas ve hizli motor devrini gosteremiyor.

    Ferrari-Lambo-R8 bunun kadar hızlı değil mi yani?

    Dijital kadrandan nefret ediyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.