Şimdi Ara

Gösterge Paneli görmek isterseniz... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
2.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hiç hoş değil. Nesi seviliyor dijitalin anlamak mümkün değil.
  • Çok güzel yapmışlar
  • Adamlar yapmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    digital olmasinin nedeni analog kadranlar bu kadar hassas ve hizli motor devrini gosteremiyor.


    Ferrari-Lambo-R8 bunun kadar hızlı değil mi yani?

    Dijital kadrandan nefret ediyorum.

    quote:

    V10 R8

    Bore X Stroke 3.33 x 3.65 in (84 x 93)
    Displacement cu in (cc): 5,204 cc
    12.5:1 Cr


    quote:

    F458 Italia

    Bore × Stroke 3.7 in × 3.19 in (94 x 81)
    Displacement cu in (cc): 4499 cc
    12.5:1 Cr


    quote:

    LFA

    Bore × Stroke 3.46 x 3.11 (88 x 79)
    Displacement cu in (cc): 4805 cc
    12.0:1 Cr


    LFA cok hizli degil zaten, sadece cok hizli devirleniyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    bu varken o da neymiş
     Gösterge Paneli görmek isterseniz...


    Kadran da 180 mi görüyorum, hey maşallah. Şahine bak hakikaten uçuyor.

    Deep not:Benzin deposunun neden çuvalladığı belli oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeepNote -- 2 Mart 2012; 0:00:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    bu varken o da neymiş
     Gösterge Paneli görmek isterseniz...


    Kadran da 180 mi görüyorum, hey maşallah. Şahine bak hakikaten uçuyor.

    Deep not:Benzin deposunun neden çuvalladığı belli oluyor

    o ışığı gördükce tofaşta olduğunuz aklınıza gelir yavaşca gazdan ayağınızı çekersiniz sağ şeride girip duygusal bi müzikle yolunuza devam edersiniz..




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.