Şimdi Ara

GOLF GT TSI(170HP) & GOLF GTI(200HP)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
0
Favori
10.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • volkswagen'in efsane otomobili GOLF GTI yeni çıkan ve kendi gibi yüksek hacimli motorlara kafa tutan GOLF GT TSI aile içinde rekabete girdiler acaba hangisi tsı çıktıktan sonra artık GTI efsanesi bitecekmi..?
    bu iki araç autocar bu ayki sayısında karşı karşıya geldi ve izmir körfez pistinde uzun bir teste tabi tutuldular..

    önce pist tur derecelerini vereyim..

    GOLF GTI 1.02.81 GOLF GT 1.04.50

    asıl soru ise TSI gerçekten ekonomikmi idi..110km lik bir yolda ortalam 90-100km ile iki araç kullanıldı sonuç..

    GTI 110km de 6.8lt GOLF TSI 110km de 6.1LT

    daha sonra 30km lik bir pistte sert kullanımla yakıt tüketimleri kontrol edildi..

    GTI 28.5lt GT TSI 21.2lt

    test tüketimleri ise

    GTI 7.9LT GT TSI 7.2lt
    sehir içi
    GTI 10.7lt GT TSI 9.6lt

    ayrıca bu testte GTI DSG sanzımanlı idi yani otomatik bir şanzımanla bu kadar ekonomik olması çok şaşırtıcı idi..yani 200 hp lik golf ü diyorum..

    şimdi akla ilk gelen soru tsı gerçekten ekonomikmi cevap evet çünkü sakin kullanımda pek fark olmasada gaza yavaş yavaş yüklendikçe TSI aradaki tüketim farkını açmaya başlıyor..

    gerçekten volkswagen mühendisleri ekonomi ve performansı bir arada sunuyor özellikle turbo ve kompressörün bir motorda olması bukadar aşırı besleme ile bir motorun bukadar ekonomik olması çok şaşırtıcı..

    ayrıca bu motor dünyanın ilk direk enjeksiyonlu turbo ve kompressör motorudur...







  • gti ın o kadar ekonomik olduğuna inanmıyorum...

    VW nin 1.6 ları deli gibi yakıyor, Gti resmen içiyordur.

    İşte 28 litre yakmış..

    O araç şehir içinde 15 litreden aşağı mümkünü yok düşmez
  • Yaws araba resmen efsane ama yakıtı efsane değil.Çünkü @antiochos arkadaşımızın dediği gibi onun sözleri yakıt için katılıyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    gti ın o kadar ekonomik olduğuna inanmıyorum...

    VW nin 1.6 ları deli gibi yakıyor, Gti resmen içiyordur.

    İşte 28 litre yakmış..

    O araç şehir içinde 15 litreden aşağı mümkünü yok düşmez

    Asıl önemli olan şey, Gti a göre gt nin sert kullanımda aradaki tüketim farkını açması...

    Gt çok ekonomik demiyoruz ama gti a göre bariz ekonomik...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop


    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    gti ın o kadar ekonomik olduğuna inanmıyorum...

    VW nin 1.6 ları deli gibi yakıyor, Gti resmen içiyordur.

    İşte 28 litre yakmış..

    O araç şehir içinde 15 litreden aşağı mümkünü yok düşmez

    Asıl önemli olan şey, Gti a göre gt nin sert kullanımda aradaki tüketim farkını açması...

    Gt çok ekonomik demiyoruz ama gti a göre bariz ekonomik...

    Gt ekonomik ben diyorum

    GT ekonomik de Gti değil onu diyorum inandırıcı değil Gti için olan test




  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    gti ın o kadar ekonomik olduğuna inanmıyorum...

    VW nin 1.6 ları deli gibi yakıyor, Gti resmen içiyordur.

    İşte 28 litre yakmış..

    O araç şehir içinde 15 litreden aşağı mümkünü yok düşmez

    +10000
  • 28 litre max aracı zorlama ile yapılan test sonucudur en zor koşullarda yapılan testin yani pistte yapılan ve devrin sürekli yukarda tutulduğu bir testin sonucudur 28 litre 1.6 turbosuz atmosferik istediğin marka aracı aynı koşularda dene 20 litrenin altına düşmez düşsede biraz zor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    gti ın o kadar ekonomik olduğuna inanmıyorum...

    VW nin 1.6 ları deli gibi yakıyor, Gti resmen içiyordur.

    İşte 28 litre yakmış..

    O araç şehir içinde 15 litreden aşağı mümkünü yok düşmez
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Passat 1.8T Highline
    17 yıl önce açıldı
    Polo GTi vs. RCZ 200HP
    6 yıl önce açıldı
    Yeni Cupra Leon - Golf - A3
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • GTI nin sehir icinde yakacagi en fazla 13 litre
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    28 litre max aracı zorlama ile yapılan test sonucudur en zor koşullarda yapılan testin yani pistte yapılan ve devrin sürekli yukarda tutulduğu bir testin sonucudur 28 litre 1.6 turbosuz atmosferik istediğin marka aracı aynı koşularda dene 20 litrenin altına düşmez düşsede biraz zor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    gti ın o kadar ekonomik olduğuna inanmıyorum...

    VW nin 1.6 ları deli gibi yakıyor, Gti resmen içiyordur.

    İşte 28 litre yakmış..

    O araç şehir içinde 15 litreden aşağı mümkünü yok düşmez



    bence de zor koşullarda yani yüksek devirde ve de 30 km gibi bir mesafede 1.6 motorların çoğu 20 litreyi bulur ve geçer. GTI nin 28 litresi evet TSI ye göre fazla bence de ama motorun hacmini gözönüne aldıgımızda bu kadar fark olması normal.




  • abartmayın gtı şehir içinde 13 lt yi geçmez skain kullanımda 11lt ye kadarda düşer 2000 model s40 t4 bile 11-12 lt yakıyordu şehir içinde gti nın daha teknolojik ve yeni bir araç olduğunu düşünürsek daha falzasını yakacağına inanmıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    28 litre max aracı zorlama ile yapılan test sonucudur en zor koşullarda yapılan testin yani pistte yapılan ve devrin sürekli yukarda tutulduğu bir testin sonucudur 28 litre 1.6 turbosuz atmosferik istediğin marka aracı aynı koşularda dene 20 litrenin altına düşmez düşsede biraz zor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    gti ın o kadar ekonomik olduğuna inanmıyorum...

    VW nin 1.6 ları deli gibi yakıyor, Gti resmen içiyordur.

    İşte 28 litre yakmış..

    O araç şehir içinde 15 litreden aşağı mümkünü yok düşmez





    katılıyorum...pist ortamında kullanılan motosikletler 100km de 17-18 litre tüketiyor (1000cc race) yola çıktığın zaman 5litre ye kadar düşebiliyor...

    arabalar içinde aynı şey geçerli piste kullanılan araç sürekli redline 1-2-3 şeklinde kullanılır ve habire GTi 200hp üretir haldedir




  • o verdiğin 110 km de 6,8 gibi değerler, 110km mesafenin değil 110km mesafede her 100 km için verdikleri rakamlar.

    kaldıki 90 ile 110 arasında sabit hızda bile 6,2 ve 6,8 yakmışlar, normal standart istanbul trafiğinde yani saatte ortalama 25 km gidilebilen bir trafikte o araçların 11-12 litreni altına düşmelerine imkan yok.
    Ama yine de 11-12 litre bile gayet makul.
  • GT ŞAHANE GERİSİ HİKAYE......
  • hayır verdiğim bu degerler otoban için değil test yapan kişiler araçların trafikte takılması rampa bile çıkmışlar hatta golf gtı ile daha fazla tarfiğe takıldığını ve daha fazla rampa çıktığını ssöyledi..

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    o verdiğin 110 km de 6,8 gibi değerler, 110km mesafenin değil 110km mesafede her 100 km için verdikleri rakamlar.

    kaldıki 90 ile 110 arasında sabit hızda bile 6,2 ve 6,8 yakmışlar, normal standart istanbul trafiğinde yani saatte ortalama 25 km gidilebilen bir trafikte o araçların 11-12 litreni altına düşmelerine imkan yok.
    Ama yine de 11-12 litre bile gayet makul.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    o verdiğin 110 km de 6,8 gibi değerler, 110km mesafenin değil 110km mesafede her 100 km için verdikleri rakamlar.

    kaldıki 90 ile 110 arasında sabit hızda bile 6,2 ve 6,8 yakmışlar, normal standart istanbul trafiğinde yani saatte ortalama 25 km gidilebilen bir trafikte o araçların 11-12 litreni altına düşmelerine imkan yok.
    Ama yine de 11-12 litre bile gayet makul.



    güc ve tork çok önemli gaza biraz makul davranamaz isen araç yakıyor 1.6 olsa dahi...ben çok kasıp dikkat edersem 9.6 lara çekiyorum araç otomatik ve 1.6 ama gaza biraz basarsan ortalama 12.6 ları buluyor araç mazda 3 1.6 mmt şnzm foto taze bayram 2.günü akşamı çekmiştim ahvalar soğudu ütketim arttı...!!!

    kısmetse aracı 2.4 accord yapacağım tüketimleri eşdeğer ve en azıdan basınca gidio

     GOLF GT TSI(170HP) & GOLF GTI(200HP)




  • TSI motor yakın gelecekte bizlere çok şey getirebilir TSI motor büyük motorların canını çok sıkabilir..ilerleyen teknoloji güç ile beraber yakıt ekonomisinide getirmekte..aslında TSI bizim için bir şans her nekadar satış ve fiyat politikasına vw bu motoru ezdirsede yinede verdiği yenilik olarak harika bir motor..
    vw tek yaptığı yanlış bu motoru başka marakaların dizel full donanımları ile aynı etiket fiyatına satmayacaktı 43.000 ytl yerine 38-39.000 ytl gibi bir fiyatla sunması lazımdı..dizel pazarı zaten hızla büyümekte..
    TSI harika bir motor ama ben şahsen tsı yerine 1.6 tdcı ghia focus alırım yada başka bir marka dizel full donanım araç..vw bu satış politikası ile bu motoru dizellere ezdirebilir ve motorun teknolojisi fiyatının gerisinde kaldı..fiyat konusunda daha tatminkar bir etikete sahip olması lazım bence..
  • VW nin GTI efsanesi biteli çok oldu zaten. İsmi GTI onun sadece, GTI lıkla alakası yok. Sadece güçlü motor yerleştirilmiş bir golf...
  • kim ne derse desin ben GTI derim..

    bilinen, denenmiş bir motor teknolojisi..

    oversizing den nasibini almamış yani hacim olarak yeterli ve motor sesi ile de tatmin edebilen bir araç...

    bi kaç milyar uğruna 1.4 in uğultusu çekilmez onun yerine paraya kıyılıp GTI alınır, motor sesine doyulur, motorun durduğu yerde bile homurdanması keyifle dinlenir..

    ah nerde eski GTI lar..

    herşey gibi motor teknolojisi de basite & küçüğe doğru ilerliyor..

    ne zevk kalıyor nede bir özeliyet hissi..

    GTI ruhunu bu kadar basite indirgiyenlere
  • 90-100 km/s hızla gidince tüketilen 6,1 lt / 100 km fena bir değer değil aslında.
  • BEnce gayet ekonomik fakat yanlı$ giden bi$eyler war gibi geliyo ben $uana kadar hic tsi görmedim yolda
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.