Şimdi Ara

GOLF GT TSI(170HP) & GOLF GTI(200HP) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
0
Favori
10.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kardeş senin dediğin o araçlar gücü ile değil hafifliği ile kazanıyor bazen hafif olamakta bir güçtür mazda rx8 honda s200 ve type-r rakiplerinden 200-300kg daha hafif bu durumda motor kasayı çekmek için fazla zorlanmıyor..ikincisi type-r nin gtı dan az yakıyor honda mühendislerine desen onlar bile sana güler 8000dd çeviren bir motor evet doğru yakmaz..ama içer..benzini..
    aynı hız verilerine sahip olmalarının nedeni hafiflikleridir motor güçelri değil..

    ağırlıklar

    type-r: 1153 kg
    golf gtı: 1335 kg
    s2000: 1250 kg
    astra opc: 1393 kg


    quote:


    hp önemsizse neden o zman typer ın değerli ile gtı nin değerleri aynı hatta saniye bakamından typer daha önde
    nette testleri vardı ama kaldırılmış.hatta typer gtı den daha az yakıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 5 Ocak 2007; 20:02:32 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ben bu sitedeki japon hayranlarına artık pes diyorum ya type_r'ın nesi gtı dan iyi ya nedir bu arabanın kerameti ya günümüz teknolojisi tork iken siz hala 8000dd ve üstü beygir üreten motorlara iyi diyorsunuz...
    aaahhhh..o motorlar altınızda olsada 8000dd çeviren 2000cc motorun nekadar benzin yaktığını görün..
    işte avrupalılar max güç ve torku en düşük devirde verirken hala japon sevdalıları tutturdu bi type-r vs..

    type r 2.0 turbosuz
    8000dd 201 hp güç
    7000dd 195 nm tork

    golf 2.0 gtı turbo
    5100dd 200 hp güç
    1800dd 280 nm tork
    ------------------------------
    honda s2000
    8300dd 240 hp güç
    7500dd 208 nm tork

    astra opc
    5600dd 240 hp güç
    2400dd 320 nm tork

    ya bu sitede hep beygir konuşuluyor ya asıl lastiklere giden güç torktur tork aracın ivme kazanması için en büyük etkendir..sizin dediğiniz turbosuz motorlar hep yüksek devir fazla güç düşük tork..sanki bunu yapmayı almanlar bilmiyor 620 hp ferrari 599 daki 6000cc V12 motor bile sizin bahsettiniz araçlardan dahada aşağı devirde hp ve tork değeri veriyor sizin saydığınız o firmalar bu işi ferraridendemi iyi biliyor..

    isterse almanlarda veya avrupalılarda yüksek devir ile fazla güç çıkarmayı bilirler ama type-r ile golf gtı motoru kıyaslasanız bana göre golf gtı motoru çok daha iyi yakıt tüketimi olarak aralarında çok fark olur bir mazda rx8(231hp) bile porsche 911 turbo(480hp)dan daha fazla yakıt tüketiyor..nedeni işte rx8 wankel motorunun çok yüksek devirde tutmanız gerek..

    günümüz teknolojisi güç ve ekonomiyi bir arada sunarken yüksek devir hastası ve benzini içme içen japon performans otomobillerine iyi diyorsunuz..ben kötü demiyorum ama japonlar bu işte avrupa ve amerika kadar iddalı değil..

    type-r turbosuz 200 hp güç veriyorsa 2000cc motorla..

    bende diyorumki o japonlar..

    focus wrc deki tork makinasının verdiği torku versinler bana
    2000cc 300hp 550nm tork

    ve bu aracın 0-160-0 derecesi sadece 13 saniye...

    bu tork değerini bir bakın sizin japon araçlarınızın kaçında var...2000cc motorla




    Type-r kullan sonra konuşalım?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    doğru ya japon motorları okadar iyidirrkiii...yıllar önce turbo bir şahin izmir körfez pistinde drag yarışında impreza wrx sti nal toplatmıştı yer yerinden oynamıştı...

    dostum o şahinin sadece görünüşü şahinbide bunun kaput altı var




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    kardeş senin dediğin o araçlar gücü ile değil hafifliği ile kazanıyor bazen hafif olamakta bir güçtür mazda rx8 honda s200 ve type-r rakiplerinden 200-300kg daha hafif bu durumda motor kasayı çekmek için fazla zorlanmıyor..ikincisi type-r nin gtı dan az yakıyor honda mühendislerine desen onlar bile sana güler 8000dd çeviren bir motor evet doğru yakmaz..ama içer..benzini..
    aynı hız verilerine sahip olmalarının nedeni hafiflikleridir motor güçelri değil..


    quote:


    hp önemsizse neden o zman typer ın değerli ile gtı nin değerleri aynı hatta saniye bakamından typer daha önde
    nette testleri vardı ama kaldırılmış.hatta typer gtı den daha az yakıyor



    az yaktığını ben söylemiyorum autoshow dergisinin yaptığı test te öyle.sanki arabayı hep 8.000 devirde kullancaz.
    sen gtı 8.000 devirde kullan bakalım heralde gtı benzini koklar çünkü o yüksek torklu

    sonuçta salisede olsa typer gtı den hızlı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: profuzman

    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ben bu sitedeki japon hayranlarına artık pes diyorum ya type_r'ın nesi gtı dan iyi ya nedir bu arabanın kerameti ya günümüz teknolojisi tork iken siz hala 8000dd ve üstü beygir üreten motorlara iyi diyorsunuz...
    aaahhhh..o motorlar altınızda olsada 8000dd çeviren 2000cc motorun nekadar benzin yaktığını görün..
    işte avrupalılar max güç ve torku en düşük devirde verirken hala japon sevdalıları tutturdu bi type-r vs..

    type r 2.0 turbosuz
    8000dd 201 hp güç
    7000dd 195 nm tork

    golf 2.0 gtı turbo
    5100dd 200 hp güç
    1800dd 280 nm tork
    ------------------------------
    honda s2000
    8300dd 240 hp güç
    7500dd 208 nm tork

    astra opc
    5600dd 240 hp güç
    2400dd 320 nm tork

    ya bu sitede hep beygir konuşuluyor ya asıl lastiklere giden güç torktur tork aracın ivme kazanması için en büyük etkendir..sizin dediğiniz turbosuz motorlar hep yüksek devir fazla güç düşük tork..sanki bunu yapmayı almanlar bilmiyor 620 hp ferrari 599 daki 6000cc V12 motor bile sizin bahsettiniz araçlardan dahada aşağı devirde hp ve tork değeri veriyor sizin saydığınız o firmalar bu işi ferraridendemi iyi biliyor..

    isterse almanlarda veya avrupalılarda yüksek devir ile fazla güç çıkarmayı bilirler ama type-r ile golf gtı motoru kıyaslasanız bana göre golf gtı motoru çok daha iyi yakıt tüketimi olarak aralarında çok fark olur bir mazda rx8(231hp) bile porsche 911 turbo(480hp)dan daha fazla yakıt tüketiyor..nedeni işte rx8 wankel motorunun çok yüksek devirde tutmanız gerek..

    günümüz teknolojisi güç ve ekonomiyi bir arada sunarken yüksek devir hastası ve benzini içme içen japon performans otomobillerine iyi diyorsunuz..ben kötü demiyorum ama japonlar bu işte avrupa ve amerika kadar iddalı değil..

    type-r turbosuz 200 hp güç veriyorsa 2000cc motorla..

    bende diyorumki o japonlar..

    focus wrc deki tork makinasının verdiği torku versinler bana
    2000cc 300hp 550nm tork

    ve bu aracın 0-160-0 derecesi sadece 13 saniye...

    bu tork değerini bir bakın sizin japon araçlarınızın kaçında var...2000cc motorla


    hocam kimse öyle bişey demiyor...1

    2. si honda s2000 in 0-100 ü 6.0 sn yada 6.1 sn 160 km hızada 13 sn yada yakın bir sürede çıkar....+ olarak ralli araçları yokuş tırmanıyor sürekli vites değiştiriyor küçültüyor vs vs...s2k nın öyle bir derdi yok 1-2-3-4-5 diye gidiyor yeterki yol olsun...JAPONLARIN ÜSTÜNE MOTOR YOK...ferrari demişsin eyvallah çok şekil ve prestijli bir firma ama v12 motoru var...sen o v12 motoru japonlara bi ver bak ne yapıyolar sana...



    hp önemsizse neden o zman typer ın değerli ile gtı nin değerleri aynı hatta saniye bakamından typer daha önde
    nette testleri vardı ama kaldırılmış.hatta typer gtı den daha az yakıyor

    dostum bunu banamı dedin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orjinalden alıntı: profuzman

    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ben bu sitedeki japon hayranlarına artık pes diyorum ya type_r'ın nesi gtı dan iyi ya nedir bu arabanın kerameti ya günümüz teknolojisi tork iken siz hala 8000dd ve üstü beygir üreten motorlara iyi diyorsunuz...
    aaahhhh..o motorlar altınızda olsada 8000dd çeviren 2000cc motorun nekadar benzin yaktığını görün..
    işte avrupalılar max güç ve torku en düşük devirde verirken hala japon sevdalıları tutturdu bi type-r vs..

    type r 2.0 turbosuz
    8000dd 201 hp güç
    7000dd 195 nm tork

    golf 2.0 gtı turbo
    5100dd 200 hp güç
    1800dd 280 nm tork
    ------------------------------
    honda s2000
    8300dd 240 hp güç
    7500dd 208 nm tork

    astra opc
    5600dd 240 hp güç
    2400dd 320 nm tork

    ya bu sitede hep beygir konuşuluyor ya asıl lastiklere giden güç torktur tork aracın ivme kazanması için en büyük etkendir..sizin dediğiniz turbosuz motorlar hep yüksek devir fazla güç düşük tork..sanki bunu yapmayı almanlar bilmiyor 620 hp ferrari 599 daki 6000cc V12 motor bile sizin bahsettiniz araçlardan dahada aşağı devirde hp ve tork değeri veriyor sizin saydığınız o firmalar bu işi ferraridendemi iyi biliyor..

    isterse almanlarda veya avrupalılarda yüksek devir ile fazla güç çıkarmayı bilirler ama type-r ile golf gtı motoru kıyaslasanız bana göre golf gtı motoru çok daha iyi yakıt tüketimi olarak aralarında çok fark olur bir mazda rx8(231hp) bile porsche 911 turbo(480hp)dan daha fazla yakıt tüketiyor..nedeni işte rx8 wankel motorunun çok yüksek devirde tutmanız gerek..

    günümüz teknolojisi güç ve ekonomiyi bir arada sunarken yüksek devir hastası ve benzini içme içen japon performans otomobillerine iyi diyorsunuz..ben kötü demiyorum ama japonlar bu işte avrupa ve amerika kadar iddalı değil..

    type-r turbosuz 200 hp güç veriyorsa 2000cc motorla..

    bende diyorumki o japonlar..

    focus wrc deki tork makinasının verdiği torku versinler bana
    2000cc 300hp 550nm tork

    ve bu aracın 0-160-0 derecesi sadece 13 saniye...

    bu tork değerini bir bakın sizin japon araçlarınızın kaçında var...2000cc motorla


    hocam kimse öyle bişey demiyor...1

    2. si honda s2000 in 0-100 ü 6.0 sn yada 6.1 sn 160 km hızada 13 sn yada yakın bir sürede çıkar....+ olarak ralli araçları yokuş tırmanıyor sürekli vites değiştiriyor küçültüyor vs vs...s2k nın öyle bir derdi yok 1-2-3-4-5 diye gidiyor yeterki yol olsun...JAPONLARIN ÜSTÜNE MOTOR YOK...ferrari demişsin eyvallah çok şekil ve prestijli bir firma ama v12 motoru var...sen o v12 motoru japonlara bi ver bak ne yapıyolar sana...



    hp önemsizse neden o zman typer ın değerli ile gtı nin değerleri aynı hatta saniye bakamından typer daha önde
    nette testleri vardı ama kaldırılmış.hatta typer gtı den daha az yakıyor

    dostum bunu banamı dedin


    hayır dostum volkan adlı kişiye dedim

    yanlış alıntı yapmışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profuzman -- 5 Ocak 2007; 20:06:26 >




  • Demek neymiş japonların diger biz ozelligide hafif araba yapmakmış. ne güzel.

    Arabada performans bir butundur volkan , arabanın hem hafif hem guclu olması lazım . Kanıtlarda elinde ne diyeyim artık ben sana bilmiyorum ki ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    kardeş senin dediğin o araçlar gücü ile değil hafifliği ile kazanıyor bazen hafif olamakta bir güçtür mazda rx8 honda s200 ve type-r rakiplerinden 200-300kg daha hafif bu durumda motor kasayı çekmek için fazla zorlanmıyor..ikincisi type-r nin gtı dan az yakıyor honda mühendislerine desen onlar bile sana güler 8000dd çeviren bir motor evet doğru yakmaz..ama içer..benzini..
    aynı hız verilerine sahip olmalarının nedeni hafiflikleridir motor güçelri değil..

    ağırlıklar

    type-r: 1153 kg
    golf gtı: 1335 kg
    s2000: 1250 kg
    astra opc: 1393 kg


    quote:


    hp önemsizse neden o zman typer ın değerli ile gtı nin değerleri aynı hatta saniye bakamından typer daha önde
    nette testleri vardı ama kaldırılmış.hatta typer gtı den daha az yakıyor



    ben birşey demiyorumki hafif hafif ama herşeyde ağırlıkta bitmezbunun süspansiyonları var arkadan itişi var

    type-r için bişey diyemicem ama rx-8 ve s2000 arkadan itiş + mükemmel süspansiyonlarıyla gtı danda opc dende type-r danda yere iyi basar...

    tyep-r gtı opc ise hemen hemen aynıdır gerek yürüyüşleri olsun gerek basışları konforu vs...ama type-r açıkta yarar diyorum ve susuyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ben bu sitedeki japon hayranlarına artık pes diyorum ya type_r'ın nesi gtı dan iyi ya nedir bu arabanın kerameti ya günümüz teknolojisi tork iken siz hala 8000dd ve üstü beygir üreten motorlara iyi diyorsunuz...
    aaahhhh..o motorlar altınızda olsada 8000dd çeviren 2000cc motorun nekadar benzin yaktığını görün..
    işte avrupalılar max güç ve torku en düşük devirde verirken hala japon sevdalıları tutturdu bi type-r vs..

    type r 2.0 turbosuz
    8000dd 201 hp güç
    7000dd 195 nm tork

    golf 2.0 gtı turbo
    5100dd 200 hp güç
    1800dd 280 nm tork
    ------------------------------
    honda s2000
    8300dd 240 hp güç
    7500dd 208 nm tork

    astra opc
    5600dd 240 hp güç
    2400dd 320 nm tork

    ya bu sitede hep beygir konuşuluyor ya asıl lastiklere giden güç torktur tork aracın ivme kazanması için en büyük etkendir..sizin dediğiniz turbosuz motorlar hep yüksek devir fazla güç düşük tork..sanki bunu yapmayı almanlar bilmiyor 620 hp ferrari 599 daki 6000cc V12 motor bile sizin bahsettiniz araçlardan dahada aşağı devirde hp ve tork değeri veriyor sizin saydığınız o firmalar bu işi ferraridendemi iyi biliyor..

    isterse almanlarda veya avrupalılarda yüksek devir ile fazla güç çıkarmayı bilirler ama type-r ile golf gtı motoru kıyaslasanız bana göre golf gtı motoru çok daha iyi yakıt tüketimi olarak aralarında çok fark olur bir mazda rx8(231hp) bile porsche 911 turbo(480hp)dan daha fazla yakıt tüketiyor..nedeni işte rx8 wankel motorunun çok yüksek devirde tutmanız gerek..

    günümüz teknolojisi güç ve ekonomiyi bir arada sunarken yüksek devir hastası ve benzini içme içen japon performans otomobillerine iyi diyorsunuz..ben kötü demiyorum ama japonlar bu işte avrupa ve amerika kadar iddalı değil..

    type-r turbosuz 200 hp güç veriyorsa 2000cc motorla..

    bende diyorumki o japonlar..

    focus wrc deki tork makinasının verdiği torku versinler bana
    2000cc 300hp 550nm tork

    ve bu aracın 0-160-0 derecesi sadece 13 saniye...

    bu tork değerini bir bakın sizin japon araçlarınızın kaçında var...2000cc motorla


    Japon araçları atmosferik, saydığın alman araçları turbo motorludur çünkü arkadaşım. Sen o type-r ve s2000'e turbo tak ondan sonra böyle atıp tut Yüksek devir yüksek teknoloji demektir. Turbo takmak bir teknoloji değildir.

    Bu arada Gti'dada turbo var ancak standart bir fsi motorunun üzerine bağlanmış bir turbo besleme, tsi gibi çift beslemeye sahip değil.




  • top gear zamanları

    Mazda RX8 1.31.8
    Bmw M3 1.31.8
    Audi TT 1.31.8
    Ve begenilmeyen sahine gecilen STI

    Subaru Impreza STI 1.30.1



    Mitsubishi Evo VIII 1.28.9

    Mitsubishi Evo FQ 400 1.24.8

    Porsche Carrera S 1.28.9
  • bak güzel kardeşim autocar dergisini bilmem bilirmisin ben onun testlerine çok güvenirim çünkü bir aracı tam 10 pilot test ediyor ve isterse karılaştırmalı 5 araba testi olsun her pilot ve aralarında f1 pilotluk deneyimi olanda var bütün araçları kullanıyor..bu testler arabam.com otohaber autocarın öyle dandik testlerine benzemez..bu dergilerin öveöve bitiremediği arabaları autocar yerden yere vuruyor..hele bmw m coupe için dedikleri içler acısı idi..
    bu dergide mazda rx8 golf r32 ve alfa brera testi vardı rx8 için pilotların görüşü şasisi viraj almaya r32 kadar istekli değildi özellikle viraj girişlerinde şasi burkulma direncinin kötülüğü aracın titremesine bile yol açtı..

    ben bunları kafamdan uydurmuyorum ve aynı testin rx8 için eksi ençok puanı ise düşük torku idi ama hafifliği sayesinde golf r32 ile baş edebildi..

    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    kardeş senin dediğin o araçlar gücü ile değil hafifliği ile kazanıyor bazen hafif olamakta bir güçtür mazda rx8 honda s200 ve type-r rakiplerinden 200-300kg daha hafif bu durumda motor kasayı çekmek için fazla zorlanmıyor..ikincisi type-r nin gtı dan az yakıyor honda mühendislerine desen onlar bile sana güler 8000dd çeviren bir motor evet doğru yakmaz..ama içer..benzini..
    aynı hız verilerine sahip olmalarının nedeni hafiflikleridir motor güçelri değil..

    ağırlıklar

    type-r: 1153 kg
    golf gtı: 1335 kg
    s2000: 1250 kg
    astra opc: 1393 kg


    quote:


    hp önemsizse neden o zman typer ın değerli ile gtı nin değerleri aynı hatta saniye bakamından typer daha önde
    nette testleri vardı ama kaldırılmış.hatta typer gtı den daha az yakıyor



    ben birşey demiyorumki hafif hafif ama herşeyde ağırlıkta bitmezbunun süspansiyonları var arkadan itişi var

    type-r için bişey diyemicem ama rx-8 ve s2000 arkadan itiş + mükemmel süspansiyonlarıyla gtı danda opc dende type-r danda yere iyi basar...

    tyep-r gtı opc ise hemen hemen aynıdır gerek yürüyüşleri olsun gerek basışları konforu vs...ama type-r açıkta yarar diyorum ve susuyorum.




  • arabanın hafifliği için sağlamalıktan ödün vermek gerekiyor dediğiniz type-r nin euroncaptan 4 yıldız alması hafiflik için kaçılan işçiliği gösteriyor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mariuhana

    Demek neymiş japonların diger biz ozelligide hafif araba yapmakmış. ne güzel.

    Arabada performans bir butundur volkan , arabanın hem hafif hem guclu olması lazım . Kanıtlarda elinde ne diyeyim artık ben sana bilmiyorum ki ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    arabanın hafifliği için sağlamalıktan ödün vermek gerekiyor dediğiniz type-r nin euroncaptan 4 yıldız alması hafiflik için kaçılan işçiliği gösteriyor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mariuhana

    Demek neymiş japonların diger biz ozelligide hafif araba yapmakmış. ne güzel.

    Arabada performans bir butundur volkan , arabanın hem hafif hem guclu olması lazım . Kanıtlarda elinde ne diyeyim artık ben sana bilmiyorum ki ?



    bmw m5 ne o zman mübarek 1.6 ton ama bu araçta ncapden 4 yıldız aldı




  • Sende vw hayranlığı var anladık ama körü körüne savunulmazki bir şey. Sen içten yanmalı motorun çalışma prensibini bilmiyorsun.

    Honda Civic Type-R 8000 devir çeviriyormuşta, VW Golf 6000 devir çevirdiği için ondan daha fazla yakıyormuşta vs. vs.

    Vw'de babasının hayrına 5000 devirde gücünü üretmiyor herhalde, turbo var.

    Turbo demek, silindirin içine daha fazla hava-yakıt karışımı yollamak ve patlatmak demektir. Düşük devir çevirse bile Honda 9000 devir çevirse bile, sonuçta Honda'da turbo yok . Yani turbolu Vw ile 8000 devir çeviren Honda aşağı yukarı aynı yakar.

    Avrupalılar maksimum güç ve torku en alt devirde vermez, Amerikalılar yıllardır çok yüksek hacim ile 600.000 km motor ömrü ve yüksek tork vermekteler. Bunu atmosferik olarak yapmaktalar. Onun için en dayanıklı motorlar Amerikan motorlarıdır. Ancak düşük devir oldukları için litre başına hp oranları düşüktür. ( Hani bilip bilmeden, aa amerikan kazmalığı 5.2 ama 225 hp diyenler )

    Tsi bir devrim değildir.. Turbo+kompresör fikri 20 senelik bir fikirdir daha önce uygulanmıştır. Vw bunu ilk seri üreten firmadır. Esas turbo fikri bir devimdir, onuda Vw bulmamıştır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    arabanın hafifliği için sağlamalıktan ödün vermek gerekiyor dediğiniz type-r nin euroncaptan 4 yıldız alması hafiflik için kaçılan işçiliği gösteriyor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mariuhana

    Demek neymiş japonların diger biz ozelligide hafif araba yapmakmış. ne güzel.

    Arabada performans bir butundur volkan , arabanın hem hafif hem guclu olması lazım . Kanıtlarda elinde ne diyeyim artık ben sana bilmiyorum ki ?



    eh pes yani sana

    ncap'ta 5 yıldız alabilmek için baz donanımda en az kaç hava yastığı olması gerektiğini biliyor musun?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ben bu sitedeki japon hayranlarına artık pes diyorum ya type_r'ın nesi gtı dan iyi ya nedir bu arabanın kerameti ya günümüz teknolojisi tork iken siz hala 8000dd ve üstü beygir üreten motorlara iyi diyorsunuz...
    aaahhhh..o motorlar altınızda olsada 8000dd çeviren 2000cc motorun nekadar benzin yaktığını görün..
    işte avrupalılar max güç ve torku en düşük devirde verirken hala japon sevdalıları tutturdu bi type-r vs..

    type r 2.0 turbosuz
    8000dd 201 hp güç
    7000dd 195 nm tork

    golf 2.0 gtı turbo
    5100dd 200 hp güç
    1800dd 280 nm tork
    ------------------------------
    honda s2000
    8300dd 240 hp güç
    7500dd 208 nm tork

    astra opc
    5600dd 240 hp güç
    2400dd 320 nm tork

    ya bu sitede hep beygir konuşuluyor ya asıl lastiklere giden güç torktur tork aracın ivme kazanması için en büyük etkendir..sizin dediğiniz turbosuz motorlar hep yüksek devir fazla güç düşük tork..sanki bunu yapmayı almanlar bilmiyor 620 hp ferrari 599 daki 6000cc V12 motor bile sizin bahsettiniz araçlardan dahada aşağı devirde hp ve tork değeri veriyor sizin saydığınız o firmalar bu işi ferraridendemi iyi biliyor..

    isterse almanlarda veya avrupalılarda yüksek devir ile fazla güç çıkarmayı bilirler ama type-r ile golf gtı motoru kıyaslasanız bana göre golf gtı motoru çok daha iyi yakıt tüketimi olarak aralarında çok fark olur bir mazda rx8(231hp) bile porsche 911 turbo(480hp)dan daha fazla yakıt tüketiyor..nedeni işte rx8 wankel motorunun çok yüksek devirde tutmanız gerek..

    günümüz teknolojisi güç ve ekonomiyi bir arada sunarken yüksek devir hastası ve benzini içme içen japon performans otomobillerine iyi diyorsunuz..ben kötü demiyorum ama japonlar bu işte avrupa ve amerika kadar iddalı değil..

    type-r turbosuz 200 hp güç veriyorsa 2000cc motorla..

    bende diyorumki o japonlar..

    focus wrc deki tork makinasının verdiği torku versinler bana
    2000cc 300hp 550nm tork

    ve bu aracın 0-160-0 derecesi sadece 13 saniye...

    bu tork değerini bir bakın sizin japon araçlarınızın kaçında var...2000cc motorla


    Japon araçları atmosferik, saydığın alman araçları turbo motorludur çünkü arkadaşım. Sen o type-r ve s2000'e turbo tak ondan sonra böyle atıp tut Yüksek devir yüksek teknoloji demektir. Turbo takmak bir teknoloji değildir.

    Bu arada Gti'dada turbo var ancak standart bir fsi motorunun üzerine bağlanmış bir turbo besleme, tsi gibi çift beslemeye sahip değil.




    O zaman bize teknolojiyi ne demek açıkla tsmc. Teknolojinin anlamı değişti de biz mi bilmiyoruz.

    Siz icraata bakın. Bırakın turboyu murboyu. Hızlanmaya bakın, son hıza bakın, ekonomiye bakın.

    Banane turbo olup olmamasından. Bastın mı koltuğa yaslıo mu ona bak.




  • bu testlerdeki puanlar yıldızlar sınıflara göre verilir daha önce burda denmişti 5 yıldız almış bir cliomu daha güvenli yoksa 4 yıldız almış bir Q7 mi diye millet clio dedi..

    quote:

    Orjinalden alıntı: profuzman

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    arabanın hafifliği için sağlamalıktan ödün vermek gerekiyor dediğiniz type-r nin euroncaptan 4 yıldız alması hafiflik için kaçılan işçiliği gösteriyor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mariuhana

    Demek neymiş japonların diger biz ozelligide hafif araba yapmakmış. ne güzel.

    Arabada performans bir butundur volkan , arabanın hem hafif hem guclu olması lazım . Kanıtlarda elinde ne diyeyim artık ben sana bilmiyorum ki ?



    bmw m5 ne o zman mübarek 1.6 ton ama bu araçta ncapden 4 yıldız aldı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    bu testlerdeki puanlar yıldızlar sınıflara göre verilir daha önce burda denmişti 5 yıldız almış bir cliomu daha güvenli yoksa 4 yıldız almış bir Q7 mi diye millet clio dedi..

    quote:

    Orjinalden alıntı: profuzman

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    arabanın hafifliği için sağlamalıktan ödün vermek gerekiyor dediğiniz type-r nin euroncaptan 4 yıldız alması hafiflik için kaçılan işçiliği gösteriyor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mariuhana

    Demek neymiş japonların diger biz ozelligide hafif araba yapmakmış. ne güzel.

    Arabada performans bir butundur volkan , arabanın hem hafif hem guclu olması lazım . Kanıtlarda elinde ne diyeyim artık ben sana bilmiyorum ki ?



    bmw m5 ne o zman mübarek 1.6 ton ama bu araçta ncapden 4 yıldız aldı




    iyide ben burda typerla m5 çarpışırsa ne olur diye bi şey demedim

    sadece sen arabanın kilosu azalırsa güvenliğide azalır gibi cümleler kullandın bende sana örnek verdim bmw m5 1.6 ton ama 4 yıldız




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ben bu sitedeki japon hayranlarına artık pes diyorum ya type_r'ın nesi gtı dan iyi ya nedir bu arabanın kerameti ya günümüz teknolojisi tork iken siz hala 8000dd ve üstü beygir üreten motorlara iyi diyorsunuz...
    aaahhhh..o motorlar altınızda olsada 8000dd çeviren 2000cc motorun nekadar benzin yaktığını görün..
    işte avrupalılar max güç ve torku en düşük devirde verirken hala japon sevdalıları tutturdu bi type-r vs..

    type r 2.0 turbosuz
    8000dd 201 hp güç
    7000dd 195 nm tork

    golf 2.0 gtı turbo
    5100dd 200 hp güç
    1800dd 280 nm tork
    ------------------------------
    honda s2000
    8300dd 240 hp güç
    7500dd 208 nm tork

    astra opc
    5600dd 240 hp güç
    2400dd 320 nm tork

    ya bu sitede hep beygir konuşuluyor ya asıl lastiklere giden güç torktur tork aracın ivme kazanması için en büyük etkendir..sizin dediğiniz turbosuz motorlar hep yüksek devir fazla güç düşük tork..sanki bunu yapmayı almanlar bilmiyor 620 hp ferrari 599 daki 6000cc V12 motor bile sizin bahsettiniz araçlardan dahada aşağı devirde hp ve tork değeri veriyor sizin saydığınız o firmalar bu işi ferraridendemi iyi biliyor..

    isterse almanlarda veya avrupalılarda yüksek devir ile fazla güç çıkarmayı bilirler ama type-r ile golf gtı motoru kıyaslasanız bana göre golf gtı motoru çok daha iyi yakıt tüketimi olarak aralarında çok fark olur bir mazda rx8(231hp) bile porsche 911 turbo(480hp)dan daha fazla yakıt tüketiyor..nedeni işte rx8 wankel motorunun çok yüksek devirde tutmanız gerek..

    günümüz teknolojisi güç ve ekonomiyi bir arada sunarken yüksek devir hastası ve benzini içme içen japon performans otomobillerine iyi diyorsunuz..ben kötü demiyorum ama japonlar bu işte avrupa ve amerika kadar iddalı değil..

    type-r turbosuz 200 hp güç veriyorsa 2000cc motorla..

    bende diyorumki o japonlar..

    focus wrc deki tork makinasının verdiği torku versinler bana
    2000cc 300hp 550nm tork

    ve bu aracın 0-160-0 derecesi sadece 13 saniye...

    bu tork değerini bir bakın sizin japon araçlarınızın kaçında var...2000cc motorla


    Japon araçları atmosferik, saydığın alman araçları turbo motorludur çünkü arkadaşım. Sen o type-r ve s2000'e turbo tak ondan sonra böyle atıp tut Yüksek devir yüksek teknoloji demektir. Turbo takmak bir teknoloji değildir.

    Bu arada Gti'dada turbo var ancak standart bir fsi motorunun üzerine bağlanmış bir turbo besleme, tsi gibi çift beslemeye sahip değil.




    O zaman bize teknolojiyi ne demek açıkla tsmc. Teknolojinin anlamı değişti de biz mi bilmiyoruz.

    Siz icraata bakın. Bırakın turboyu murboyu. Hızlanmaya bakın, son hıza bakın, ekonomiye bakın.

    Banane turbo olup olmamasından. Bastın mı koltuğa yaslıo mu ona bak.

    Turbo'nun tarihçesini wikipedia'dan öğrenebilirsin arkadaşım. 30 senedir kullanılan bir parça. Yüksek devir çeviren bir motorun parçalarını üretmek ise ayrı bir deha. Araştır bakalım, piyasadaki hangi firma 10.000 devir çevirebilen araçlarını piyasaya sürmüş? Honda silindirli motorlarda Ferrari'nin Lt/Hp oranını 9 hp geçerek dünya rekoru kırmış bir firmadır. Zaten F1 araçlarıda yüksek devir ( 18.000 ) çevirmeleriyle "teknolojik" sıfatını almaktalar. Teknoloji demek her zaman sizin anladığınız anlamda demek değildir. "Daha teknolojik" kelimesi daha uygun olacaktır o halde.

    İcraata bakın demekle olmuyorki, icraatı neyle sağladığını bilip bilmekte önemli. Ayrıca madem icraata bakacaktık, Honda Type-R'ın 6 saniyelik icraatı neden baz alınmıyorda, koltuğa yaslıyomu denmiyorda icraatının sebepleri ( yok 8000 devir çeviriyormuşta, yok torku azmış vs. vs. ) araştırılıyor?

    Sen Vw için, banane Turbodan, adamlar yapmış ben neticeye bakarım diyorsan, Honda S2000'ide eleştirmeyeceksin, deşmeyeceksin neticeye bakacaksın. Neticeye göre ise Honda çok daha üstün. Modifiyeci referansı var bir kere...Tsi daha yeni çıktı, Type-R kaç senelik...




  • Bir 2 video sunmak isterim vtec modlanırsa nasıl olabilir amacından

    http://www.youtube.com/watch?v=KO3HdOepn3U


    Turbo uygulanmış bir civic

    http://www.youtube.com/watch?v=pAUKWd9L_ts
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.