Şimdi Ara

Gold Bilgisayar İflas mı Etti? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
12.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alışveriş yapmayın, iflas erteleme aldığı için üründe sorun çıksa iade almanız imkansız arkadaşım heyet kararı ile iadesini bile alamıyor golddan. Araçlarının üstüne haciz koydurdu son çare. İflas erteleme kalkmadan vermicekler parayı.
  • Son durum nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cheem kullanıcısına yanıt
    Alışveriş yapacak başka yer mi kalmadı?

    Ben de yaklaşık 4 ay önce almış olduğum ürünün tamir edilememesi nedeniyle distribütör firmanın iade kararını Hızlıal.com'a iletmiş ve aşağıdaki cevabı almıştım:

    Hizlial.com Müşteri Hizmetleri

    Hizlial.com

    23.1.2017 (Pzt) 13:40



    "Merhaba, Ürün iade alındı. Şirketimiz iflas erteleme sürecinde ve tedbir kararı var. Mahkeme Mart sonuna ertelendi. Nisan başına kadar maalesef para iadeleri yapılamayacak. Bu durum için özür dileriz. Saygılarımızla, "

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Ne almıştınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bimeks'den de birşey almayın o da yakında kepenkleri kapatmaya başlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cheem kullanıcısına yanıt
    Güç kaynağı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gold sosyal medyada haftada 2 gün (Salı-Cuma) hediye dağıtıyor, iflas erteleme istemiş bir firma bunu yapabiliyorken diğerlerinin, özellikle Türkiye'de satış yapan global markaların bu işlere girmemesi beni markalardan soğutuyor açıkçası. Kara listemde Crucial, HyperX ve Gigabyte ön sırada.

    Asus, Evga, Corsair vb markaları twitter'dan takip ediyorum, yaptıkları hediye çekilişlerine şahit oluyorum, kimi firma sadece Amerika için hediye çekilişi düzenlerken kimisi global etkinlik düzenliyor, bazısıda global düzenlesede Türkiye'yi liste dışı bırakıyor. Evga ve Corsair'e bu yüzden sempatim var. Klavyemi, faremi ve kasamı Corsair'den aldım, ekran kartı ve güç kaynağı tercihimde Evga'dan yöne oluyor bu yüzden. Özetle Gold'u bu anlamda örnek alması gereken çok firma var ülkemizde.
  • Yoizhik kullanıcısına yanıt
    Hediyeyi kaybolan itibarı ve güveni sağlamak için dağıtıyor olabilir mi? Gold Bilgisayar, insanların ahını çok aldı. Üç beş saat dağıtarak sizin gözünüzü boyamış olabilir ama mağdur edilen insanların güvenini kazanmak için ilk önce samimi bir özür ve mağduriyetlerinin en hızlı biçimde gidermesi gerekiyor.

    Yukarıda attığım mesajda gördüğünüz gibi Ocak ayındaki sorunumun çözümü için Nisan ayı başına gün verdiler. O da belki çözeriz diye. Neyseki kavga dövüş distribütör firma ile çözdüm de kurtuldum.

    Sanalpazar da aylarca parasını alamayanlar vardı. Bu insanların bazılarının geçim kaynağı bu iş.

    Ben şahsen çok çok zaman sonra bu iflas olayları tamamen gündemden kalkar, Gold gereken dersleri çıkarmış şekilde müşteri memnuniyetine önem veren bir anlayışla ​hizmet verirse belki alışveriş yaparım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Gold'un twitter sayfasına girerseniz İphone7'ler, ipadler, notebooklar, PS4'ler, DSLR fotoğraf makineleri, 55" TV'lerin hediye olarak dağıtıldığını göreceksiniz. Olayı 3-5 saat diyerek basite indirgiyorsunuz. Bu hediyeleri neden dağıtıyor benim için önemli değil çünkü ben bu firmanın mağduru değilim. Sizin canınız yanmış bu şekilde konuşmanız çok normal, ancak yukarıda bahsedilen konu zaten "bakın Gold ne kadar iyi bir firma, hediye dağıtıyor" değil. Türkiye'de iflas erteleyen yerel bir firma bile haftada 2 kere hediye dağıtabiliyorken dünyaca ünlü "marka"ların ülkemize biçtiği değeri belirtmek istedim.

    Örneğin AMD geçen haftawww.twitch.tv/AMD kanalında 2 gün üstüste Asus Crosshair VI hediye etti, global bir hediye çekilişiydi ancak Türkiye bu listenin dışındaydı. Başka bir örneksehttps://eu.evga.com/ adresinde göreceğiniz Evga Home Run Hero, B3 PSU, Game Winner, Batter up gibi etkinliklerin global olması ve ülkemizide kapsaması. Takip edebildiğim kadarıyla özellikle HyperX, Crucial ve Gigabyte düzenledikleri çekilişlere çoğu zaman ülkemizi dahil etmiyorlar. Ancak iş satışa geldimi sağda solda boy boy reklam vermekten de geri kalmıyorlar. Kısacası ülkemizde satış yapan küresel firmaların biraz silkelenip kendilerine gelmelerine ihtiyaçları var. Bir taraftan "Türkiye'deki müşterilerimize önem veriyoruz" deyip diğer taraftan düzenlenen etkinliklerden ülkeyi dışlamak saçma oluyor çünkü.

    Gold bilgisayar düzenlediği etkinliklerle bu sıkıntının dile getirilmesine vesile oldu sadece, ben burada gold iyidir kötüdür demiyorum, yanlış anlamışsınız.




  • Yoizhik kullanıcısına yanıt
    Benim firmalardan bedava hediye dağıtması gibi bir beklentim yok. Böyle bir beklenti de olmak için sebep de göremiyorum. Tek istediğim insan yerine konmak.

    Bundan yaklaşık 1 hafta önce Bilisimport isimli firmadan yaklaşık 2 bin civarı alışveriş yapmak istedim. İlk siparişim olduğu için temkinli davranıp alacağım ürünün sıfır kapalı kutu olup olmadığını sordum. Sıfır kapalı kutu cevabını alınca sipariş geçtim ve sonuç gelen ürün kullanılmış çıktı. Neyseki bunun distribütörden kaynaklandığını kabul edip uğraştırmadan iade aldılar.

    Bu bir hata sonucu olsa bile kabul edilebilir değil. Çünkü bir müşterinin özellikle hassasiyet gösterdiği bir konu varsa göndermeden basit bir kontrol ile ürün bana ulaşmadan bunun önüne geçebilirlerdi.

    Maalesef TR'de her alışverişimiz piyango çekilişi gibi. Bu konuda İnventus'u apayrı bir yere koyuyorum.

    Sonra gittim alışverişimi yurtdışından yaptım kafam rahat.

    Bence firmalar Gold'un bedava ürün dağıtmasını değil İnventus'un dürüstlüğünü örnek almalı. İşte o zaman TR için aşama kaydedilmiş olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Peki AMD global bir etkinlik düzenlerken Türkiye'yi liste dışı bırakınca "insan yerine konmuş" hissediyor musunuz? Yada saydığım diğer markalar. Bende size bu firmalar bizi insan yerine koymuyor diyorum anlaması bu kadar zormu? Benimde hediye beklentim yok, ne olacak Türkiye'yi hediye listesine alınca şak diye banamı çıkacak binlerce insan arasından, kime çıkarsa çıksın yeterki Kuzey Kore muamelesi edilmesin diyoruz. Bizimde derdimiz insan yerine konmak...

    2-3 mesajı kendimi sana izah etmeye harcadım azizim, daha fazla vakit harcamak istemiyorum, rica etsem beni bloklarmısın lütfen.
  • Yoizhik kullanıcısına yanıt
    Cevap vermek zorunda değilsin. Olaya farklı bakıyoruz sanıyorum çünkü ben de seni anlamadım. Gold'u örnek alınacak bir firma olarak göstermeni normal görmem için anormal olmam lazım sanırım. Piyasadaki hemen hemen her firmanın ciğerini bilen biri olarak Gold üzerinden TR piyasasını şekillendirmek isteyen birinden kendime pay çıkaracağımı hiç sanmıyorum. Hadi kal sağlıcakla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -dehşet- -- 23 Nisan 2017; 12:50:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    "Özetle Gold'u bu anlamda örnek alması gereken çok firma var ülkemizde."
    Sen bu cümleyi anlayamıyorsan tartışmak zaten anlamsız. Selametle.
  • Gold bitmis okeye donuyor neyin kafasindasiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yoizhik kullanıcısına yanıt
    Yahu nezaketimi korumak için elimden geleni yapıyorum ama bunu sen de anlamıyorsun. Bana anlama özürlüsü muamelesi yapacağına ne dediğime biraz kulak versen nasıl olur?

    Okuduğumu anlayabiliyorum. Bahsettiğin kısmı da göz önünde bulundurarak cevaplarımı verdim ama ne yazık ki bunu sen anlamadın. Gold'un bu anlamda örnek alınmasını gerektirecek bir durum yok. Diğer firmalardan insanların bu yönde bir beklentisi yok çünkü. İnsanlar şu firmalar bugün bize kendimizi özel hissettirmek için ne hediye edecekler diye alışveriş sitelerini gezmiyorlar. İnsanların TR'de alışveriş yaparkenki beklentileri ürünüm zamanında elime ulaşır mı, daha önce kullanılmış bir ürün gönderilir mi, sorun çıkarsa ürünüm iade alınır mı, yoksa kullanıcı hatası diye süründürürler mi şeklinde oluyor. Senin dediğin mevzuaya gelmek için ilk önce bu konuların halledilmesi gerekiyor.

    Gold dediğin rezil firma millete şirin görünmek için aklı sıra bedavaya reklam yapıyor 3- 5 hediye dağıtıyor. Benim altıma sıfır araba verseler çıkıp da Gold, İnventus'tan iyi firmadır diyemem. Gold hediye veriyor diye İnventus niye vermiyor diye hayıflanmam.

    Uluslararası firmaların ülke bazlı değerlendirmeleri tamamen o ülkenin başındakilerle alakalı. Ne AMD'nin ya da başka bir firmanın bu Türk buna kötü muamele gösterelim dediğini düşünmüyorum.

    En son Logitech'e kaybolan G700s kablosu için yazdım 3 günde hiçbir bedel istemeden Hollanda'dan yolladılar. Üstelik ülkemiz ile Hollanda krizi vardı.

    AMD ile keza bireysel olarak birçok sorunumu çözdüm.

    Bir tek Gigabyte ile sorunumu çözemedim onlar da uluslararası rezil bir firma. Reddit'e bakınca ülke farketmeksizin rezilliklerini görebilirsin.

    Senin sorunun insan yerine konmak, müşteri memnuniyeti olayını yanlış anlaman. Kriterlerin bedava ürün edinme olunca seni kimse memnun edemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -dehşet- -- 23 Nisan 2017; 13:13:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gold,Vatan,Teknosa,Bimeks vs. topu batsa ülke adına hayırlı olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet beyler hort ama konuyu görmeden alışveriş yapmış bulundum ne ürün ne para var ortada
  • Sıra Bimeks'te, geçen Viaport'taki mağazasına gittim, kapıdan daha girmeden kapandığını sandım, içine gireyim dedim, o da ne, sinek avlıyorlar, ürünlerin %80'i boşaltılmış, üstelik fiyatlar hala kazık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu540

    Evet beyler hort ama konuyu görmeden alışveriş yapmış bulundum ne ürün ne para var ortada

    Hortlattığın iyi olmuş. Belki başkaları da görürler ve ona göre davranırlar. Nasıl yaparsın bilmiyorum ama inşallah paranı kurtarırsın.
  • Sipariş vermeden önce Gold Grubu'nun iflas erteleme duyurduğunu çok önceden okumuştum. Fakat nefsimin bir anlık boşluğuna geldi ve uygun fiyatına da aldanıp bir laptop sipariş vermiş bulundum (17.07.2017). Sonradan ifas haberi aklıma gelince çok endişelendim. Hemen müşteri hizmetleriyle mail yoluyla haberleştim. Satış müdürü Zehra hanım ürün temininde bir sorun olmadığını ve cuma gününe kadar ürünün kargoya verileceğini söylemişti. Hakikaten de öyle yaptılar. An itibariyle siparişi kargoya vermişler. Şimdi yeni endişem ürünün sağlam, güzel paketlenmiş gelmesi ve teşhir ürünü olmaması. Kargo elime ulaştığında buradan bilgi paylaşırım.

    Özetle; fiyatı uygun dahi olsa buradan sakın alışveriş yapmayın. "Ürün ellerinde var mı?" "Varsa ne zaman gelir?" "Para iadesi alabilir miyim?" gibi gereksiz sorularla aklınızı meşgul etmeyin. 3 lira 5 lira daha fazla verin kafanız rahat olsun. Stok bazlı çalışmadıkları çok açık. O yüzden siparişiniz gelse bile süreç çok uzar.

    Güncelleme: Ürün sabah elime sorunsuz bir şekilde ulaştı. Hepsiburada'dan verdiğim siparişlerin bile bana ulaşması 24 saatten fazla sürüyordu. Ayrıca laptop gayet güzel paketlenmiş ve kutusunda bir sorun yoktu. Sanırım süreci sorunsuz tamamlanan ender kişilerdenim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the flying dutchman -- 22 Temmuz 2017; 23:51:19 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.