Şimdi Ara

GittiGidiyor PARA iadesi yapmıyor kuponlara aldanmayın

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
2
Favori
3.303
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GittiGidiyor'dan alışveriş yaparken kesin EMİN OLDUĞUNUZ ürünleri alın yada alternatif var ise diğer sitelerden alın kupona indirime aldanmayın.

    Para iadesi tamamen firmaların keyfine bırakılıyor..MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLE GÖRÜŞTÜM BAHANELERİ 3 gün içinde iade yapsaydınız..MECBUR MUYUZ ?

    YASAL HAKKIM 14 GÜN DİĞER SİTELERDE İADE ET BUTONU VAR SORUNSUZ İŞLİYOR FAKAT ALEMİN AKILLISI BU ARKADAŞLAR..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi headkoc -- 26 Temmuz 2018; 9:54:52 >



  • şikayet var'a yazın daha etkili oluyor. benimde başıma geldi. aynı yolu izleyerek daha hızlı çözüme ulaştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: miyankizu

    şikayet var'a yazın daha etkili oluyor. benimde başıma geldi. aynı yolu izleyerek daha hızlı çözüme ulaştım
    Evet orası çoğunlukla iade şikayetleri ile dolu yazdım..

    Buraya da yazim dedim bu kadar uğraştırıp tüketiciyi neden mağdur ediyorlar ?

    Birde müşteri hizmetleri kesinlikle şu soruya cevap veremiyor kaç gün içinde iade olmaz ise firmaya yaptırım var..

    YANİ PİYASADAN PARAYI TOPLAYIP 1 AY SONRA İADE YAPSA 1 AYDA PARAYI İSTEDİĞİ GİBİ KULLANIRLAR..
  • Provizyon hatası sebebiyle gerçekleşmeyen ama ödemesi alınan siparişin ücret iadesini 7 ayda zor aldım. En son bir üst düzey yetkiliye bağlanmıştım o yardımcı oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firmalar hep çakal bir bu değil ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısı başıma gelmişti 25 liralık ürün için 1 hafta mesajlaştım en sonunda mahkemeye gidebilirsiniz dediler. Lanet olsun dedim peşine düşmeyi bıraktım. Bundan sonra onay verme işlemini uzattıkça uzatıyorum ürünü tamamen kontrol etmeden kesinlikle onaylamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha geçen gün ekran aldım ve cayma hakkımı kullanarak sorunsuz 2 günde iade edildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siparişe onay verdikten sonra iade etmek istenirse ilgili ekran gerçekten yok. Aslında bu konuyu direk bakanlığa yazmak lazım.
  • adem_2c kullanıcısına yanıt
    Git 2 rekat şükür namazı kıl kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adem_2c kullanıcısına yanıt
    Siparişi onayladıysanız satıcının adil olmasındandır bu hocam. Eğer onaylamadıysanız zaten normal, çünkü aksi halde sıkıntısız para iadesi alıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 ay once biraktim gittigidiyor u firma arayip firca atiyor ustelik haram olsun dedim stres yasamaya gerek yok birakin kurtulun gg

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrebey19 kullanıcısına yanıt
    Valla sigarayı bıraktın sandım hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gittigidiyor un müşteri hizmetleri berbat. Sorun yaşarsan mağdur olma ihtimali yüksek. Verin THH yr onlar uğraşsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebey19

    3 ay once biraktim gittigidiyor u firma arayip firca atiyor ustelik haram olsun dedim stres yasamaya gerek yok birakin kurtulun gg
    Bende kullanmıyordum açıkçası kuponlara aldandım bundan sonra kesin alacak bir şey olmadıkça kullanmam..

    En fazla deterjan gibi markası v.s belli şeyler alırım 100 lirayı geçmem..

    ŞİKAYETLERDE NELER VAR ADAM ALTIN ALMIŞ İPTAL EDİLMİŞ İADE EDİLMEMİŞ..
  • Ben alisveris yapacaktim turna kodu gelecekti yazistim olmadi aradim baya sert ciktim gelecek dediler ama hala bekle babam bekle ne gelen var ne giden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar madem konu var sorayım. cayma hakkımız 14 gün. ama firmalar o kadar uyanık ki hakkın olduğu halde cayma hakkında kargo ücreti size ait diyor.



    bu şekilde denilmesine rağmen karşı ödemeli yollayıp, ürünü iade aldırıp, parasını sorunsuz alan oldu mu? illa şikayetvar a yazmak gerekli?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    arkadaşlar madem konu var sorayım. cayma hakkımız 14 gün. ama firmalar o kadar uyanık ki hakkın olduğu halde cayma hakkında kargo ücreti size ait diyor.



    bu şekilde denilmesine rağmen karşı ödemeli yollayıp, ürünü iade aldırıp, parasını sorunsuz alan oldu mu? illa şikayetvar a yazmak gerekli?
    büyük miktar bir ürün ise riske girme kargo ücretini ver yolla zaten kargolarda genelde indirim oluyor
  • para iadesi yapmıyor diye bir şey yok.

    banka veya kredi kartıyla yapılan alışverişlerde 180 gün güvenceniz var. aldığınız ürün gelmedi veya firma dolandırdı mı chargeback denilen işlemi yapıyorsunuz banka hemen paranızı iade ediyor. araştırsanız bulacaksınız ama okumayı ve araştırmayı sevmeyen toplumuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headkoc

    büyük miktar bir ürün ise riske girme kargo ücretini ver yolla zaten kargolarda genelde indirim oluyor

    Alıntıları Göster
    risk nedir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reco. kullanıcısına yanıt
    180 GÜN ÖNCE DOLAR NE KADARDI BUGÜN NE KADAR OKUYAN KARDEŞ BİR HESAPLA BAKİM !

    Biliyoruz 180 güvence olduğunu internet alışverişinde bu kadar uğraşmaya değer mi diğer işlere ne kadar zaman ayırıcan bunla bu kadar uğraşırsan..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.