Şimdi Ara

GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.419
Cevap
86
Favori
172.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hanımefendi hanınefendi..GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 

    Cinsiyeti önemli değil ihtiyaca göre kişi istihdam edilirse 1 kişi yerine daha sağlıklı ve hızlı ilerleyebilir süreçler ve daha çok tercih edilir tabi böyle bir istek varsa iss için.. Hayırlısı artık yarın girişimlerimi yapacağım bakalım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 Kişi Var Diye Tahmin Ediyorum Bugün Soru Sormak İçin Aradım Bir Başkası Açtı Şaşırdım

  • Akşama doğru sitesine numara bıraktım, 1 saat sonra dönüş yapıp belgeleri gönderdiler.
    Yeriştirebilirsem yarın başvuruyu tamamlarım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kağıtları bugün kargoladım hayırlısı bakalım, TT ne zaman gelip bağlantı yapacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1Pablito6 1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    TT işlemleri tamamlandıktan sonra, aboneliğinizi hızlı bir şekilde tamamlayacağımızdan emin olabilirsiniz. Bu süreç, TT tarafına göre uzamaktadır. Sabrınız ve aboneliğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
  • Dün MH hizmetleri ile konuştum sonra kargo ile kağıtları yollamıştım, bağlantıyı bugün yaptılar TT, 1 günde oldu, modemi bekliyorum gelmesini performansı görmek için sabırsızlanıyorum 🙂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1Pablito6 -- 23 Şubat 2024; 17:30:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Abonelik başladı, evrak gönderimi için bilgi verilmedi.


    İstenmiyor mu artık ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen Gigaspeed'e geçiş için başvuru yaptım. Turknet'ten geçiş yapmıştım. 1 gün bile sürmedi geçiş.

    İlk başta hız tanımlamasında bir sıkıntı vardı, kayıt bıraktım ve hemen düzelttiler.

    Bu arada ping testi de denedim, Turknetten daha düşük çıktı Gigaspeed. Şuan için çok memnunum.

  • trkkrsy kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Tarafınıza bilgilendirme için dönüş yapılmış olması gerekiyor. Eğer dönüş yapılmadıysa, özel mesaj üzerinden bilgilerinizi aktarın, kontrolleri sağlayalım. Aboneliğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
  • Normalde Comnet'e başvuracaktım ama bu operatör uygun fiyatıyla gözüme çarptı. Kullanan varsa Twitch, Pastebin vb. yasaklı siteler çalışıyor mu bakabilir mi? Comnet'te bunların hepsi çalışıyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün mail ile evraklarımı gönderdim, sabah sms gelmiş hattım taşınmış. Akşam eve gittiğimde hızı kontrol edeceğim. Online sistemlere giriş için sms daha gelmedi. Sanırım ileride gelir.


    MNG kargo kodu da geldi. Müsait zamanda evrakları göndereceğim.

  • yaky kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Aboneliğiniz için teşekkür ederiz. Sorun yaşamamanız için kontrollerimizi ve düzenlemelerimizi sürekli gerçekleştiriyoruz. Eğer bir problem yaşarsanız, 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimize kayıt bırakabilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • Telekom ekibi başvurumun ertesi günü etiketleme yaptılar, evde kurulum ücreti aldıkları halde evde kurulum olmadı kendi işimi kendim hallettim, bu durumda evde kurulum için alınan ve alınacak ücreti umarım düşerler...

    2. konu başvuru esnasında 80 mb hız desteklendiği söylendi bende 100mb lik paketi aldım, ama şuanda ethernet kablosu takılı hızım 19,70 aradığımda ilk başta verilen değerin ortalma değer olduğu gibi absürt bir cevap verildi, geçen sene Türknetten 73 mb net alabiliyordum.

    Umarım bunlar bir an önce düzeltilir.




    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ




  • harbidenmi H kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Size destek olabilmemiz için 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimize kayıt bırakabilirsiniz. Ekip arkadaşlarımız konuyla ilgili destek için sizi arayacaklardır.

    Saygılarımızla
  • Poyrazwifiden geçeceğim başvuru belgelerini nasıl gonderiyoruz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Çok ilginç dün konuyu iletmek için 2 kere aradım en kısa zamanda döneceğiz sesli mesajına rağmen geri dönüş olmadı burada belirttikten sonra bu sabah bir deneme yapıp tekrar aramak için modemi resetledim bir baktım kablo ile 69mb hız alıyorum, demek ki müşteriye hemen "o ortalama değer bahtına ne çıkarsa" demeden önce işlem yapmak daha mantıklıymış, şuan bir sorun yok. teşekkürler.

  • desert@eagle kullanıcısına yanıt

    Mailden atıyorsun, daha sonra verilen kodla ücretsiz Mng kargo ile gönderiyorsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harbidenmi H kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Sorununuz çözüldüğü için mutluyuz. Bir daha yaşamamanız için elimizden geleni yapcağız. Herhangi bir sorunda 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimize kayıt bırakarak, sizi aramamızı sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • Merhaba
    Başka iss'den geçiş yapmayı düşünüyorum. Evin altyapısı fiber. Geçişten sonra modem ve gpon cihazları size devrediliyor değil mi?
    İkinci olarak 3 ay içinde iptal edersem kullanım dışında ödemem gereken ücret olacak mıdır?
    Üçüncü olarak iptal ettiğimde modem ve gpon cihazını nereye ve nasıl iade etmeliyim?
    En son olarak gigaspeed aboneliğim sırasında Xdsl numaramı nasıl öğrenebilirim?
    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SmilingArtichoke -- 1 Mart 2024; 11:15:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.