Geçmiş olsun; iyi kullanımlar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (14. sayfa)
-
-
Memnun musunuz arkadaşlar nasıl İss?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nerede ikamet ediyorsunuz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bursa, Osmangazi ilçesi için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geç hocam Gigaspeed'e. 6.aya ne kaldı?
-
Gigaspeed MH tekrar konuşmak istiyorum kayıt bırakıyorum dönen olmadı henüz, bir sıkıntı olsa bilemiyorum böyle nasıl hizmet alacağım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Pm den yaz hocam. Sen de çok kararsızsın. Armudun sapı; üzümün çöpü dersen iş zor yani. Memnun kalmazsan 3 ay sonra değiştirirsin. Riske girmem diyorsan Telekom veya Kablonet'e bakman daha iyi olur.
-
İlk defa bağlatacağım olmuşken, uygununu bağlatayım diye düşünüyorum, bakalım mail olarak yollayacakmış bekliyorum belgeleri sadece 1 kadın var hepsine o bakıyor galiba böylece işler gecikiyor..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam Hız Olarak İyi Ama Oyun vb oynuyorsanız Pinginiz Yükselir 7 pingdeyim gigaspeedde İstanbulda İkamet ediyorum sitelere girişi baya hızlı ama bazı yurtdışı sitelerine girmiyor comnet gıbır gibi şeylerde ip problemi var comneti bilmiyorum ama gerçekten gıbırnet öyleydi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kadın değil hocam; hanımefendi.
Hanımefendi olmasında errrkek mi olsun?
Sorun oldu mu müşteri temsilcisi arkada ki teknik ekibe iletiyor. Alternatif firmalarda genel işleyiş böyle.
Geç olsun güç olmasın; zor elde edilen şeyler daha kıymetlidir.
-
Tek bir kişi bakıyor oda fiyatlar uygun olsun diye sitelerine yazmıştı sanırım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dün öğlen müşteri hizmetlerini aradım, geçiş işlemleri hakkında bilgi almak için kaydınız alındı en kısa sürede size dönüş yapılacak dendi, dönüş yapılmayınca bugün bir daha aradım en kısa sürede size dönüş yapılacaktır ses kaydını yine dinledim. Canlı müşteri hizmetlerine bir türlü ulaşamadım, whatsapp numaranız yok, abone olduktan sonra sıkıntı yaşarsak kime nasıl ulaşacağız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçiş yapacağım fiber kullanıyorum, siteden numaramı verdim ama geri dönüş 3 saati buldu arkasından mailim istendi verdim, harf olrk ta kodladım ve çok ta basit bir isimden oluşuyor sonuçta, ardından bana mailimi, sistemine de yazdıktan sonra okudu da (yani mail bu kadar gecikince, mail konusunda mı 1 yanlışlık var diye düşündüm ama burada bnm gibi beklleyenler olduğunu görünce, bu mail geyiğini boşa uzatmışım, ortada sanki daha ciddi 1 iletişim eksikliği dönüyor gibi, neyse,) mailim doğru görünüyordu fakat 4 saattir sözleşme bir türlü mailime ulaşmadı.
Tekrar arasam mı yoksa başka bir firmaya mı taşısam diye düşünmeye başladım.
Burada yetkilisi varsa, özelinden mailimi vereyim, sözleşmeyi bana yollasın, yoksa böylesi hayırlısıymış diyerek farklı 1 yere yönelicem.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Conar-XP -- 20 Şubat 2024; 18:32:30 >
-
-
Şuradan Gigaspee'e özel mesaj atabilirsiniz.
https://forum.donanimhaber.com/gigaspeed-2024-fiyatlari-aciklandi--157881960-2
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplıBilgi -- 20 Şubat 2024; 19:32:14 > -
Teşekkürler.
-
Eyvallah
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Dönüşlerin gecikmesindeki sebepleri araştırmak ve bu durumun ivedilikle düzenlenmesi için; tarafına dönüş alamayan kullanıcıların özel mesaj ile bilgilerini iletmelerini rica ediyoruz. Konuyu araştırıp, düzenleme yapacağımızdan emin olabilirsiniz. Gecikmeler için üzgünüz.
Saygılarımızla -
Bunlar benim tercihlerimde sorun değil, bilgiler için teşekkürler hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X