Şimdi Ara

Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
397
Cevap
15
Favori
17.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe



    Steam Sayfası


    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe
    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçestore.steampowered.com
    Pre-purchase Ghost of Tsushima DIRECTOR'S CUT on Steam
    https://store.steampowered.com/agecheck/app/2215430/


    Fırtına yaklaşıyor. Sucker Punch Productions, Nixxes Software ve PlayStation Studios aracılığıyla PC'ye gelen Ghost of Tsushima YÖNETMENİN SÜRÜMÜ'nde eksiksiz bir tecrübe yaşayın. Bu açık dünya aksiyon macera oyununda kendi yolunuzu çizin, adanın saklı güzelliklerini keşfedin.



    Ghost of Tsushima - Tsuşima'nın Hayaleti'ni açılmış kare oranı ve son model PC'lerden taşınabilir PC oyun cihazlarına kadar geniş bir skalaya uygun tasarlanmış çeşitli grafik seçenekleriyle tecrübe edin.*

    Ultra Geniş (21:9), Süper Ultra Geniş (32:9) ve 48:9 Üçlü Monitör desteğiyle aksiyona bambaşka bir perspektif getirin.*

    NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 ve Intel XeSS gibi yukarı ölçeklendirme ve kare üretimi teknolojileriyle oyun performansını destekleyin. NVIDIA Reflex ve görüntü kalitesi geliştirici NVIDIA DLAA desteği de mevcut.**

    Japonca dudak uyumu – Sinematiklerin PC'niz tarafından gerçek zamanlı oluşturulmasıyla mümkün kılınan, Japonca dublaja uyumlu dudak hareketleriyle daha gerçekçi bir tecrübe sizi bekliyor.

    Aksiyonun kontrolü sizde: İster kablolu DualSense™ kontrol cihazının dokunsal geri bildirimleri ve uyarlanabilir tetikleriyle…***

    …İsterseniz kontrolü tamamen özelleştirilebilir fare ve klavyeyle.

    Dokunsal geri bildirim – DualSense™ kontrol cihazının gerçekçi dokunsal geri bildirimiyle kılıcınıza hükmedin.***

    Uyarlanabilir tetikler – Uyarlanabilir tetik direnciyle ok atışlarınızı daha isabetli hâle getirin.***


    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #TürkçePlayStationyoutube
    A storm is coming to PC. Experience the complete Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT on PC, featuring all additional content released to date. - Experience Ghost of Tsushima with unlocked framerates and a variety of graphics options tailored to a wide range of hardware, ranging from high-end PCs to portable PC gaming devices.* - Get a view of even more of the action with support for Ultrawide (21:9), Super Ultrawide (32:9) and even 48:9 Triple Monitor support.* - Boost performance with upscaling and frame generation technologies like NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 and Intel XeSS. NVIDIA Reflex and image quality-enhancing NVIDIA DLAA are also supported.** - Japanese lip sync – enjoy a more authentic experience with lip sync for Japanese voiceover, made possible by cinematics being rendered in real time by your PC. - Choose how you control the action: experience haptic feedback and adaptive triggers through a wired DualSense™ controller…*** - …or go with mouse and keyboard, with fully customizable controls. - Haptic feedback – master your blade through the DualSense™ controller’s immersive haptic feedback.*** - Adaptive triggers – enhance your accuracy with a bow using adaptive trigger resistance.*** *Compatible PC and display device required. **Compatible PC and graphics card required. ***Wired connection required to experience the full range of in-game controller features. ©2024 Sony Interactive Entertainment LLC. Developed by Sucker Punch Productions LLC. Ghost of Tsushima is a registered trademark of Sony Interactive Entertainment LLC in the United States and other countries. #playstation #pcgames #ghostoftsushima Rated Mature
    https://www.youtube.com/watch?si=XHZ4jxpjVEbmI3BR&v=EzWBNwhb870&feature=youtu.be


    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #TürkçePlayStationyoutube
    https://www.playstation.com/games/ghost-of-tsushima/pc/ Forge a new path on PC Play through Jin Sakai’s journey & venture into the complete Ghost of Tsushima Director's Cut, now available now on PC! #ghostoftsushima #pcgames Rated Mature
    https://www.youtube.com/watch?si=U1u-ySfl_1TwGpRP&v=BWktKH0eW5I&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 16 Mayıs 2024; 19:0:12 >







  • Valhalla'nın en ciddi sorunu gereksiz ve aşırı uzun olması. Bitmiyor oyun, kopya onlarca görev var zaten, üstüne yan görevler üstüne random gelişen görevler üstüne dlc'si falan derken fabrikada mesai yapar gibi valhalla oynarken buluyorsunuz kendinizi. Şöyle max 30-35 saat civarı bitecek bir oyun olsa çok daha mutlu ayrılırdı bitiren birçok oyuncu.

    Ben valhallayı oynarken;
    İlk 20 saat: mükemmel bir oyun, adamlar yapmış abi.
    20-30 saat arası: iyiydi güzeldi valla. Biter heralde birkaç saate.
    30-40 saat arası: uzun olmuş bira. Tekrara düşmeye başladı. Neyse güzel oyun boşver, tek kusuru bu olsu.
    40-60 saat arası: off bu ne yaaa sıkmaya başladı.
    60-80 saat arası: ne saçma sapan iş yapmışsın ubisoft. Uzun olunca güzel mi oluyor lanet oyun. Çok sıkıldım. Başlarım eivor'unuza da vikinginize de.
    80 saat-sonsuzluk: b.k gibi oyun. yapacağınız oyunu.....

    Arkadaş saatlerden başindan kalkamadım.. Oyunun hikayesi , Pvp'si vuruş hissi.. Karakteri adeta oyuncuya işletmişler . Skill düzeni nefis ötesi.. Uzun aradan sonra tekrar oyun zevki almak harika !


    Bu oyunu şiddetle almanızı öneriyorum. TÜRKÇE DİL ! kaymak gibi geldi... Sony'e burdan kocaman sevgilerle..

    Gök carpmasi gücüne kavuştugumdan beri. Karakter ölümcül seviyeye geldi. Yan görevlerin hepsini yaptim. Etkinlikler dahil daha ilk bölümdeki haritayi bitirmiş degilim. Bütün heryeri kurutmaya calişiyorum. Bu oyun benim aylarca zamanimi alacak belli oldu. Oyun efsane gercekten.. Şöyle bir oyun cıkarmak bu kadar zormu ya.. Hikayeli samuray birazda skill genişligi Sony bu oyunu yapmiş.. Bundan daha kral samuray oyunuda kolay kolay cıkmaz.

    En sevdigim Ronin kıyafeti oldu ve tabiki at her daim siyah olmalı : )


    Buyur Beyim ,


    75 saatin sonunda Yaman zorluk seviyesinde Ana oyun + İki Adası ek paketi şeklinde oyunu bitirdim. Legends kısmına henüz bulaşmadım, pek sevilmemiş sanırım. Yine de bir kaç saat deneyimleyeceğim.


    Öncelikle oyun Horizon serisi dışında en keyifle oynadığım Sony oyunu oldu diyebilirim. Tabii bunda Last of Us, GoW, Uncharted serilerini eski bilgisayarımda oynamamın etkisi de olabilir. Yalan yok. 

    Oyun Sanat Tasarımı ve Combat konusunda ayrı bir noktada. 4 yıl önce çıkmış bir oyun olmasına rağmen özellikle Çevresel grafik kısmında hiç sırıtmıyor. Bunda renk paleti, oyun ve fizik motorunun etkisi çok büyük. Öyle ki oyunda kendimi ekran görüntüsü almaktan alıkoyamadım. Normalde de bol bol çekerim fakat bu oyun benim adıma aşmış durumda. 


    Oyunun Combatı çok zevkli. Karakterimizi geliştirdikçe ve Yeni Kılıç Duruşları kazandıkça oynanış elementleri de değişiyor yapımın. Burada biraz iddialı bir yorum yapayım, Sekiro kadar iyi bile diyebilirim.

    Bundan önce oynadığım oyun olan Jedi Survivor'da da Combat kısmı iyiydi. Fakat oyunun optimizasyonu aldığın keyfi baltalıyordu. Burada Sony güzel bir port örneği ile karşımıza çıkmış.

    Horizon Forbidden West ile yükselen standardı bozmamışlar. Port konusunda eleştirebileceğim tek kısım bire-bir mekaniğinde istenen zamanda tuşa basmanın arada çalışmamasıydı. Bunun nedeni de oyunun 60+FPS üstü sorun çıkarmasıymış sanırım. Ama oyuna gelen güncellemeler ile düzelttiler bunu herhalde. Son günlerde sorun yaşamaz olmuştum. 


    Oyunun o kadar çok övülecek noktası var ki ben direk olumsuz taraflarını söylesem daha kısa sürer sanırım bu yazı.  Öncelikle oyunun yan görev ve bazı ana görevlerdeki karakter animasyonları çok kötü. Özellikle önemsiz NPC'ler Skyrim kıvamında. O dublaj ve seslendirme kalitesinin ciddiyeti bir anda kaybolabiliyor. Adamın ailesi kılıçtan geçirilmiş, kendini paralıyor ama mimik ve animasyon hak getire.

    Bir diğer sorun ise oyunun uzak çizim mekaniğinin tam oturmaması. Bazen çok net ve sorunsuz görülebiliyor, bazen ise pixel sayımlarına başlayabiliyorsunuz. Hele hele biraz uzaktaki ateş efekti beni benden aldı.


    Tekrar övme mode on.  Oyunun en iyi tarafı sanırım Japonca Seslendirmesi ve Türkçe Yerelleştirmesi diyebilirim. Bunda Roronoa Zoro'yu seslendiren abimizin ana karakterimizi seslendirmesi,

    23 Studios'un ise büyük bir risk alarak yaptığı Yerelleştirmenin kalitesi. Eski Türkçe, Farsça ve artık pek kullanmadığımız normal Türkçe kelimeler gayet güzel yedirilmiş. Edebi Japonca'nın karşılığı için sağlam ve oturaklı anlamlar bulunmuş. Hoş, spoiler yemeden izlediğim bir kaç videodaki İngilizce dublajın da gayet başarılı olduğunu gördüm. Yine de Japonca Dublaj + Türkçe Altyazı ile oyun altın bir uyum yakalamış.


    Oyunun bir diğer sağlam olduğu kısmı karakterleri. Jin Sakai'nin gelişimi, dayımızın biz ve töresi arasında gidip gelmesi çok iyi işlenmiş. Adamı kurtarmak için Moğol ordusunun yarısını kılıçtan geçirdik, adam yakışmaz yeeeen deyip durdu yahu.  Bunun dışında diğer yan karakterler ve onların görevleri farklı hikayeler ile karşılaşmamızı sağlıyor. Özellikle Görev dizisi şeklindeki bölümler ilgi çekiciydi.

    Örf ve Âdetler'den değinmişken oyundaki en büyük ironi de burada ortaya çıkıyor. O kadar Töre'den, Örf ve Âdetler'den bahsediliyor fakat arka plan hep bir Game Of Thrones piyesi. Bu oyunda Japon'un Japon'dan başka düşmanı yok bence. 


    Oyunun combatından biraz söz etmiştim. Devam edeyim tekrar övmeye. En zor seviyede bildiğiniz 2 vuruşta, abartı veya lafın gelişi değil tam 2 vuruşta karakteriniz ölüyor. Karakterinizi geliştirinceye kadar en ufak çatışmalar dakikalarınızı alabiliyor. Ayrıca oyundaki Boss yani Düellolar oldukça zevkli. Buna opsiyonel Bossları da ekleyince keyfiniz artıyor. Düellolar esnasında kullanılan kamera açısı ile oyunun cehresi de bir anda değişiyor. TP Gizlilik ve Aksiyon oyunundan omuz kamerası hizalı TP For Honor stili bir oynanışa geçiyoruz. FOV'un gözler yaşlı.  


    Oyunun Dünyası, Etkinlikleri ve bunları sunuş şekilleri yer yer bize uzak kalsa da çok iyi yedirilmiş. Rüzgar ile yön/görev bulma, Can ve Azim barlarımızı artırma, Manzaraya karşı Şiir yazma, hatta Düellolar. Hepsi kendine özgün bir stil ve tarza sahip. Düelloların bir Spagetti Western sahnesi kıvamındaki sunumları göze hoş olmuş. Zaten oyun bol bol gönderme ve esinlenmeye sahip. Açıkçası Amerikan menşeili bir firmanın bu kadar başarılı bir Japon oyunu yapabilmesi takdire şayan.


    Oyunun en iyi ve uyuz kısmı Shogun dönemi Japonya'sını çok iyi anlatması. Hele birde Shogun dizisini izleyip oyuna başladıysanız bir noktadan sonra Seppuku yapmanız olası. Çünkü oyunun dili ve geçtiği dönem çok ağır. Gururdan, Örf ve Âdetler yüzünden artık kasıl kasıl yürümeye başladım. En son bu kadar kasılmayı Hogwarts Legacy'deki British egosu ile çekmiştim. Düşman başına.  

     

    Oyunun müziklerinden söz edeyim biraz. Oyun için hazırlanan parçalar gayet başarılı olmuş. Genelde Geleneksel Japon esintileri ve Orkestral Parçalara yer verilmiş. Bazen sanki bir epik savaş filmindeyiz gibi hissediyoruz, bazen ise bir Kurosawa yapımında. Rahatsız olduğum bir kısım olmadı açıkçası.


    Ek paketinden söz etmem gerekirse itirat etmeliyim ki oyunun PC tarafına duyurusu yapılıncaya kadar bilgim bile yoktu. O nedenle ek pakete başladığımda pek bir beklentim olmamıştı.

    Oynadıkça ise oyun beni şaşırtmaya devam etti. Yeni düşman tipleri, oyunun dünyasına ait yeni mekanikler falan derken gayet doyurucu bir içeriğe sahip bir eklenti olmuş. Ana hikaye psikodelik bir macera kıvamında. Geçmişin de sıkıntıları yüzünden bol bol gel-gitli bir anlatım olmuş. Hoşuma gitti açıkçası, sıkılmadım ve farklı geldi..


    Oyun ile ilgili son eleştirim olarak beni üzen, daha doğrusu oyunun çıktığı döneme göre git gide yaklaşan bir baş belasını bize hafiften göstermiş olması.

    Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    Yahu her şeyi geçtim; Lezbiyen, daha doğrusu Biseksüel Samuray Nine'yi nasıl hayal ettiniz 1200'lerin Feodal Japonya'sında. Bu oyundan sonra çıkan Horizon Forbidden West tam bir woke örneğiydi. Ulan 20 kişi Dünya nüfusu kalmış, hemcins hemcinsine yürüyen yürüyene.

    Güzelim oyunlarımızı bunların maşası yapmayın lütfen. Duyarı az ötede kasın. 


    Günün sonunda uzun süredir PC çıkmasını beklediğim, çıktığından beri bir an olsun bile sıkılmadan oynadığım bir yapım oldu Ghost of Tsushima. Açıkçası yılbaşından beri Japon yapımlarına doydum sayılır. Sekiro, Shogun, Ghost of Tsushima vs falan hepsi sökün etti bünyeme. Olsun, bir o kadar gelsin tüketiriz yine.  Devam oyunu merakla bekliyorum.


    Yol ve Pusatın açık ola Beyim.



    Original Soundtrackyoutube
    Music from Ghost of Tsushima (2020) developed by Sucker Punch. Ghost of Tsushima (Music from the Video Game) by Ilan Eshkeri & Shigeru Umebayashi. Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLPfHaI9XqTnE6AD-dSRfCoDJNjPCIuQ7_ Other playlists: The Last of Us Part 2 (Original Soundtrack) by Gustavo Santaolalla & Mac Quayle. Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLPfHaI9XqTnHvnqxu5A4oV7BLH2f9N2Lm The Last of Us Part 2 (Soundtrack) by Various Artists. Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLPfHaI9XqTnHvnqxu5A4oV7BLH2f9N2Lm Death Stranding (Soundtrack) by Various Artists. Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLPfHaI9XqTnEaHTKxU63ks1QFdCXw8Cbf Death Stranding: Timefall (Original Music from the World of Death Stranding) by Various Artists. Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLPfHaI9XqTnEaHTKxU63ks1QFdCXw8Cbf Death Stranding (Original Score) by Ludvig Forssell. Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLPfHaI9XqTnEaHTKxU63ks1QFdCXw8Cbf Concrete Genie (Original Soundtrack) by Sam Marshall. Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLDisKgcnAC4QDXnlyLuxo7IL59Cm3pC8g Erica (Original Soundtrack) by Austin Wintory. Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PL82-dOMLophoWtURjqHAux5daVzaNRzvg Blood & Truth (Original Soundtrack) by Joe Thwaites & Jim Fowler. Playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLDisKgcnAC4Qf6binKpdP0hM6PgatXKK1
    https://www.youtube.com/watch?v=xD59QSdC734

    Ghost of Tsushima'yı 57 saatte, hard'da, Iki Island DLC'siyle birlikte ve yapılabilecek her şeyi tamamlayıp tüm haritaları sıfırlayarak, Japonca dublaj-Türkçe altyazı ile bitirdim. Genel olarak keyifli bir tecrübe olduğunu ve zevk alarak oynadığımı belirtmeliyim. Ancak bazı yorumlarda gördüğüm ''enfes, müthiş, kusursuz'' gibi yorumlara da katılamayacağım. GoT maalesef ki önemli eksikleri de bulunan, kusursuz olmaktan uzak bir yapım. Ben okuduğum yorumlardan sonra oyunun GOW, TLOU, Uncharted klasmanında bir Sony oyunu olacağını düşünmüştüm fakat daha çok Days Gone, Horizon Zero Dawn, Infamous çapında diyebilirim. Neyse çok uzatmadan geçelim oyunun artı ve eksilerine :




    ++ Görsellik etkileyici. Kaliteli ışıklandırma ve göz alıcı bir renk paleti; harika sanat tasarımlarıyla birleşince ortaya seyretmesi inanılmaz keyifli anlar çıkmış. Oyunlarda öyle SS alan biri değilim ama GoT'da pek çok anda bunu yapmayı düşünmedim değil

    ++ Optimizasyon, eksilerde bahsedeceğim bi durum dışında son derece başarılı. Uzun zamandır DLSS açmadan 1440p'de Ultra ayarlarda 80-90 fps'lerin altına düşmeyen güncel bir oyuna denk gelmemiştim

    ++ Yaratılan atmosfer, ortamlar göz alıcı

    ++ Combat dinamikleri kusursuza yakın olmuş. Farklı duruşlar, özel yetenekler, teçhizatlar, tatmin edici bitirici hareketler falan derken alternatifli, insanı içine çeken ve bir an bile sıkmayan bir iş çıkarmış ortaya yapımcılar. Ayrıca gizlilik de öyle aman aman bir ekstrası olmasa da akarı kokarı olmadan rahat çalışıyor

    ++ Temiz ve minimal HUD ekranı. Gideceğimiz yönü rüzgarla, yan görev ve içerikleri de doğadaki hayvanlarla bulma olayı çok hoşuma gitti

    ++ Ana hikayesi öyle hiç görmediğimiz bambaşka bir şey göstermese de içine almayı başarıyor. Özellikle Jin'in samuraylık ilkeleri ve adayı kurtarmak için uyguladığı yöntemler arasında yaşadığı çelişkileri yansıtmayı iyi başarmışlar. Hatta gizlilikle birini öldürdüğümüz zaman veya gizliliğe yarayan bir teçhizatı ilk kullanışta bir anda flashback yaşayıp dayımızla olan sahnelerin ekrana gelmesi vurucu olmuş

    ++ Yan aktivitelerin çoğundan sıkılmadım. Zaten yeni bir yetenek veya önemli bir zırh veren Destansı görevler belki de ana hikaye görevlerinden bile daha akılda kalıcı. Karakter görevleri yine kendi içinde ne olup bittiğini merak ettiren ve Jin'in davasına destek olan arkadaşlarını daha derin kişiliklere dönüştüren hoş görevler. Civardaki sıradan yan görevlerin de içinde ilgi çekici olanları vardı. Collectible ya da ufak anlık etkileşim mantığında olanlardan da tilki ini bulmak dışında hiçbiri baydırmadı

    ++ Yetenek gelişimi ve oyuncuyu ödüllendirme sistemi oyunun ilk yarısında son derece eğlenceli ilerliyor

    ++ Fast Travel ve yükleme ekranları aşırı kısa. Herhalde hayatımda gördüğüm en kısa süren oyun GoT desem yanılmam

    ++ Toplanabilir eşyalar oyunda aşırı doğal görünüyor. Son yıllarda pek çok açık dünya yapımda collectible'lar, sırf oyuncular kaçırmasın diye böyle bi tuhaf, yapay görünüyor. Fakat GoT'da ara ara ufaktan parlamadıkları anlarda zerre belli olmuyor ki bu doğallık çok hoşuma gitti

    ++ At sürüşü aşırı rahat ve nerdeyse hiçbir engele takılmıyorsunuz. RDR2'den sonra açık ara en iyisi diyebilirim hatta. Özellikle son oynadığım yapım olan Forbidden West'te bu konuda çıldırdıktan sonra GoT beni öyle bi rahatlattı ki anlatamam...

    ++ Çevirisi zamanında çok konuşulmuş, ben fazla uzatmayacağım, beğendim

    ++ Flütle hava durumunu değiştirebilme dinamiğini sevdim. Oyunlarda hep olmasını istediğim ama nasıl eklenebileceğini bulamadığım bi şeydi. Yapımcılar evrene güzel adapte etmişler

    ++ Iki DLC'sini oldukça beğendim. Yeni mekanları ve düşman tipleri olsun, hikayesi olsun, farklı açık dünya etkinlikleri olsun içine çekmeyi başardı




    Gelelim şimdi de oyunun beğenmediğim taraflarına :




    -- Memory Leak. Her 1,5 saatte bir kapat-aç yapmazsam anlık takılmalar yani stuttering'ler artmaya başlıyor ve oyun keyfini ciddi baltalıyor. Burada pek yazan görmedim ama özellikle Steam ve Reddit'te bundan şikayetçi çok fazla yorum ve başlık vardı. Maalesef hala daha çözülebilmiş değil

    -- Oyun tam anlamıyla Ubisoft formülüne sahip. Hani burada Ubisoft savunmuyorum ama aynı formülü onlar yapınca yerden yere vuruluyor, başka firmalar yapınca kimse ağzını bile açmıyor niyeyse. Ben zaten son 6-7 yıldır Ubi oyunlarıyla pek içli dışlı olmadığım aşırı rahatsız olmadım ama yine de böyle bi şey var sonuç olarak

    -- Aksiyon anlarındaki animasyonlar bu kadar doğal ve tatmin ediciyken tırmanma mekaniklerini nasıl bu kadar kütük, kalas yapabildiniz anlamadım. Parkur anlarında sanki 15-20 yıl öncesine ait bir oyun oynuyormuşum gibi hissediyordum

    -- Grafiklere iyi hoş dedim ama orada da şöyle bir durum var ki texture'lar adeta 10-15 yıl öncesinden kalma. Işıklandırma ve sanat tasarımı ile bunu çoğu yerde kapatmaya çalışmışlar ama kapatamadıkları yerlerde çok sırıtmış. Özellikle bundan önce Forbidden West'i bitirdiğim için ondan buna geçince fark daha da belli oluyordu

    -- Sinematik sunum anlamında herhalde son yıllarda gördüğüm en yetersiz oyun olabilir. Evet bütçesinin diğer exc'lere göre az olduğunu biliyorum ama yine de bu durumu göz ardı edemedim. Çoğu sinematikte zaten bi motion capture yok, hatta hiçbir karakterin mimiği bile yok diye bütün konuşmaları uzak kameradan göstermişler sürekli. Üstelik sinematikleri hiçbir şekilde geçemiyor ya da ilerletemiyorsunuz

    -- Yetenek gelişimi ve oyuncuyu ödüllendirme sistemi oyunun ikinci yarısında adeta duruyor. Eğer yan içerikleri de yaparak ilerlerseniz gerekli yetenek ve zırh upgrade'lerini erkenden ediniyorsunuz. Ondan sonra oyun size içerik olarak yeni hiçbir şey sunmuyor ve erken tekrara binmeye başlıyor (ta ki Iki adasına kadar)

    -- Transmog sistemi (üzerinizde bulunan mevcut itemleri, herhangi başka bir item gibi gösterdiğiniz sistem). yok. Yani var ama yok. Oyunda pek çok farklı işlevi olan zırh seti var ve bazıları çok iyi özelliklere sahip olsa da görünüş olarak bana hitap etmiyorlar. Ama artık her oyunda olan, PC'ye de 2024 yılında getirilen bir yapıma niyeyse hala eklenmemiş bu özellik. En azından her zırh setinin kendi içinde var bu özelleştirme durumu. Yeni upgrade'ler ile her zırhın görünümü değişiyor ve istersek full geliştirilmiş bi zırhı hiç geliştirilmemiş görünüşüyle edinebiliyoruz ama o kadar yani

    -- Ana hikaye görevlerinde ne oynanış ne de içerik olarak farklı hiçbir şey yapmıyorsunuz. Ben genelde önce olabildiğince yan görevlere bulaşıp en son ana görevlerden ilerlerim. GoT'da bazen ana görevde mi yan görevde mi olduğumu unuttuğum anlar oldu

    -- Gün ve hava değişimleri biraz fazla hızlı gerçekleşiyor. Bunu değiştirmek için zaten flüt çalma dinamiği konulmuş ama çalmadığınız zamanlarda da yağmurlu bir havadan güneşli bir havaya geçiş veya geceden gündüze geçiş hiç abartmıyorum 5-10 saniye içinde olabiliyor

    -- Bütün iç mekan tasarımları birbirinin neredeyse tamamen aynısı

    -- Hayatımda ilk defa bir oyundaki karlı bir mekan beni sıktı. GoT 3 bölümden oluşuyor ve her bölümün kendi haritası var. 3.bölüm karlı bir haritaya sahip ve ilk 2 haritadan sonra orası o kadar basit ve etkileyicilikten uzak bir görselliğe sahip ki... Senaryosu da tam o haritaya geçtikten sonra bi tempo düşüşü yaşadığı ve ilk 2 bölümden sonra yeni hiçbir şey eklemediği için 3.partın ilk kısımları beni oyundan biraz soğutmuştu




    İşte böyle. Dediğim gibi, Ghost of Tsushima beni gayet memnun etse de yorumlarda abartıldığı gibi bi 'masterpiece' falan olduğunu düşünmüyorum. Böyle düşünenlere saygım sonsuz çünkü samuraylık maalesef oyun dünyasında çok az gördüğümüz bir tema ve GoT bu temayı belki de en başarılı şekilde hayata geçiren yapımlardan biri olmuş. Puanım 82. Ghost of Yotei'yi de merakla bekliyorum. Sırada benim için de GOW Ragnarok var :)

    Yapay Zekanın Yanıtı

    Ghost of Tsushima: PC Çıkış Tarihi Duyuruldu

    Sucker Punch Productions'ın beğeni toplayan açık dünya aksiyon oyunu Ghost of Tsushima, nihayet PC platformuna geliyor. Oyun, 20 Mart 2023 tarihinde Steam ve Epic Games Store üzerinden satışa sunulacak.

    PC versiyonu, PlayStation 5'teki tüm içerikleri ve güncellemeleri içerecek. Ayrıca, genişletilmiş çözünürlük seçenekleri, ultra geniş ekran desteği ve yüksek kare hızları gibi PC'ye özel özellikler sunacak.

    Ghost of Tsushima, Moğol istilasına uğrayan 13. yüzyıl Tsushima adasında geçen destansı bir samuray hikayesi anlatıyor. Oyuncu, samuray savaşçısı Jin Sakai'yi kontrol ederek, adayı işgalcilerden kurtarmak için geleneksel samuray yöntemlerini ve gizli taktikleri kullanıyor.

    Oyun, çarpıcı grafikleri, akıcı dövüş mekanikleri ve ilgi çekici hikayesiyle büyük beğeni topladı. Game of the Year dahil olmak üzere çok sayıda ödül kazandı.

    Eğer tarihi aksiyon ve macera oyunlarına ilgi duyuyorsan, Ghost of Tsushima'nın PC çıkışı kaçırmaman gereken bir oyun. 20 Mart 2023'te Steam veya Epic Games Store'dan satın alarak bu destansı samuray macerasını deneyimleyebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu zamana kadar gelmemesi hata. Oyun her ne kadar açık dünya açısından sıkıcı olsa da ana görevler, sunum ve müzikler açısından enfesti. Konu da hayırlı olsun. Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe 

  • Hadi inşallah

  • Bu günleri görür müyüz be? Görürsek bir alıntınızı alırım.

  • PC sürümü için 5 Mart'ta duyurusu yapılacak söylentileri var .



    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe
    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #TürkçeRino (@RinoTheBouncer) on Xtwitter
    RUMOR: Ghost of Tsushima PC version announcement could be coming very soon, possibly as soon as March 5🚀 How would you feel about that?😎 Source: Shpeshal Nick #PlayStation #Gaming
    https://twitter.com/RinoTheBouncer/status/1763682592253944194

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bununla beraber steame 240 dolar yüklemek lazım
    Forbidden west
    Last of 2
    Ragnarok ve tushima
    Ekonomi uçuyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • R-10 kullanıcısına yanıt
    Doğruysa güzel haber. Bununla birlikte gow Ragnarok da bekliyoruz pc ye. Hfw de gelecek Mart'ta. Epey masraflı olacak 🙂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yeni pc de gerekir.

  • Hoydaaaa. Bu da sürpriz oldu. Darısı artık Bloodborne için diyelim.Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe  GoT Haziran'da gelir, Ragnarök duyurulur ise Eylül başı gelir bence.

  • Yaz aylarında çıkacağı söyleniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ps4 de aylarca sallayıp, AC çakması yapmış herifler deyip sonunda yokluktna oynayıp .okunu çıkardığım girip cikmadığım delik, bulmadığım tilki bulmacası kalmayana kadar oynadım.


    Pc ye gelirse bir daha oynarım, oynarken çok kez durup bir sigara yakıp manzarayı izlemişliğim vardır.

  • Bugün ayın 5 i. Oyunun pc ye çıkış süreci ile ilgili bir haber çıkacağı söyleniyordu 5 Mart'ta. Çıkış tarihini mi verirler yoksa süreçle ilgili bilgi mi paylaşırlar belli değil. Umalım da çıkış tarihi verilsin 🙂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Büyük gün geldi. İddia'nın gerçeklik payı var ise akşam üstü 17-18 gibi duyurusu gelir. Bekliyoruz.Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe 

  • cryptdlg kullanıcısına yanıt
    Bnde ps 5imde ilk bu oyunu oynamıştım bokunu çıkartmıştım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Forbidden West'in blog gönderisi ile duyurulacağını sızdıran adam yarın Ghost of Tsushima'nın PC için duyurulacağını söylemiş.


    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçer/gamingleaksandrumours (@GamingRumeur) on Xtwitter
    Ghost of Tsushima PC to be announced tomorrow via /r/GamingLeaksAndRumours https://t.co/Ik9BMhCgDu
    https://twitter.com/GamingRumeur/status/1765046637959815532



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 5 Mart 2024; 19:24:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16 Mayıs Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe 


    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe
    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçex (formerly twitter)
    Nixxes Software (@NixxesSoftware) on X
    https://twitter.com/NixxesSoftware/status/1765407300146045394?s=20


    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #TürkçePlayStationyoutube
    A storm is coming to PC. Experience the complete Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT on PC, featuring all additional content released to date. - Experience Ghost of Tsushima with unlocked framerates and a variety of graphics options tailored to a wide range of hardware, ranging from high-end PCs to portable PC gaming devices.* - Get a view of even more of the action with support for Ultrawide (21:9), Super Ultrawide (32:9) and even 48:9 Triple Monitor support.* - Boost performance with upscaling and frame generation technologies like NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 and Intel XeSS. NVIDIA Reflex and image quality-enhancing NVIDIA DLAA are also supported.** - Japanese lip sync – enjoy a more authentic experience with lip sync for Japanese voiceover, made possible by cinematics being rendered in real time by your PC. - Choose how you control the action: experience haptic feedback and adaptive triggers through a wired DualSense™ controller…*** - …or go with mouse and keyboard, with fully customizable controls. - Haptic feedback – master your blade through the DualSense™ controller’s immersive haptic feedback.*** - Adaptive triggers – enhance your accuracy with a bow using adaptive trigger resistance.*** *Compatible PC and display device required. **Compatible PC and graphics card required. ***Wired connection required to experience the full range of in-game controller features. ©2024 Sony Interactive Entertainment LLC. Developed by Sucker Punch Productions LLC. Ghost of Tsushima is a registered trademark of Sony Interactive Entertainment LLC in the United States and other countries. #playstation #pcgames #ghostoftsushima Rated Mature
    https://www.youtube.com/watch?v=EzWBNwhb870&pp=ygURZ2hvc3Qgb2YgdHN1c2hpbWE%3D

    Steam Linki:


    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe
    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçestore.steampowered.com
    Pre-purchase Ghost of Tsushima DIRECTOR'S CUT on Steam
    https://store.steampowered.com/agecheck/app/2215430/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Foxx Mulder -- 6 Mart 2024; 19:7:47 >




  • 16 Mayis 2024'de çıkış yapacak.



    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe
    Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçestore.steampowered.com
    Pre-purchase Ghost of Tsushima DIRECTOR'S CUT on Steam
    https://store.steampowered.com/agecheck/app/2215430/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #TürkçePlayStationyoutube
    A storm is coming to PC. Experience the complete Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT on PC, featuring all additional content released to date. - Experience Ghost of Tsushima with unlocked framerates and a variety of graphics options tailored to a wide range of hardware, ranging from high-end PCs to portable PC gaming devices.* - Get a view of even more of the action with support for Ultrawide (21:9), Super Ultrawide (32:9) and even 48:9 Triple Monitor support.* - Boost performance with upscaling and frame generation technologies like NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 and Intel XeSS. NVIDIA Reflex and image quality-enhancing NVIDIA DLAA are also supported.** - Japanese lip sync – enjoy a more authentic experience with lip sync for Japanese voiceover, made possible by cinematics being rendered in real time by your PC. - Choose how you control the action: experience haptic feedback and adaptive triggers through a wired DualSense™ controller…*** - …or go with mouse and keyboard, with fully customizable controls. - Haptic feedback – master your blade through the DualSense™ controller’s immersive haptic feedback.*** - Adaptive triggers – enhance your accuracy with a bow using adaptive trigger resistance.*** *Compatible PC and display device required. **Compatible PC and graphics card required. ***Wired connection required to experience the full range of in-game controller features. ©2024 Sony Interactive Entertainment LLC. Developed by Sucker Punch Productions LLC. Ghost of Tsushima is a registered trademark of Sony Interactive Entertainment LLC in the United States and other countries. #playstation #pcgames #ghostoftsushima Rated Mature
    https://www.youtube.com/watch?si=XHZ4jxpjVEbmI3BR&v=EzWBNwhb870&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ghost of Tsushima | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe


    Türkçe dili var. Hayırlı olsun.

  • Beklenen haber gelmiş. Şaka maka 2024 de 2023 gibi güzel geçecek sanki. 2025 ise zaten efsane olacak malum. Gta 6 dan başka hiç oyun çıkmasa yine olur ben razıyım 😄

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.