Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7 (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.253
Cevap
19
Favori
686.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Moderator veya yetkili kim varsa,ne hakla benim mesajımı silmişler! Sedif'in ''Bu arada şu tasarıma bakar mısınız muhaha'' mesajına,''nedense bana güzel gözüktü..corolla ve dahasından güzel görünüyor'' gibi Uslup olarak sorunu olmayan,argo ve agresif noktalar içermeyen bir yorumu ne bahaneyle silebilirsiniz?Yeterince aşağılayıcı,rencide edici kelime/unsur içermediği için mi!
  • Bu çinli markalar daha neyi kanıtlayabildiki henüz doğru düzgün?

    Bir tek Geely echo latinncap'e girdik.Bu arada latinncap euroncap'in bir kuruluşudur oda ordan 0 yıldız alarak ayrıldı.
    http://www.latinncap.com/_en/?pg=results_list

    Bu marka güvenliğini kanıtlamadı.
    Bu marka sağlamlığını kanıtlamadı.

    Daha önlerinde çok uzun bir yol var benim gözümde şuan için anlamı olmayan bir marka gün gelicektir kendini düzelticektir gelişecektir ama daha emekliyorlar.

    Renault'la,Fiat'la kıyaslama yapmayın bile derim hiç komik duruma düşüyorsunuz.

    Daha geely neki?

    Heleki güvenlik konusunda.Renault'un güvenlik konusundaki tüm başarısını dünya kabul etmiştir.Nissan bile Renault'la ortalıkdan sonra ilk 5 yıldızını almıştır euroncap'den.

    - Espace IV 5 yıldız "Pazarın en güvenli modeli" (2003)
    - Vel Satis 5 yıldız "sınıfının en güvenli modeli" (2005)
    - Laguna II 5 yıldız segmentinde “5 yıldız” alan ilk model (2003)
    - Scénic II 5 yıldız segmentinde “5 yıldız” alan ilk model (2003)
    - Mégane II 5 yıldız segmentinde “5 yıldız” alan ilk model (2002)
    - Mégane CC 5 yıldız "sınıfının en güvenli modeli" (2004)
    - Modus 5 yıldız segmentinde “5 yıldız” alan ilk model (2004)

    Bunların dışında Megane 3 ile 37/37 tam puan bir araçdır sınıfında ilk.

    Ayırca bunu dışında 11 ayrı modeliyle 5 yıldız alabilen tek markadır.Güç limitörlü emniyet kemerleri(1995) ve subaplı hava yastıklarını(1997) kullanan ilk üreticidir.Aynı zamanda Srp3'ü kullanan nadir markalarındadır.

    Daha eskiye gidicek olursa 1962'de kompakt sınıfda 4 tekerden disk fren sistemini kullanan ilk markada renault'dur.

    Geely'i Renault ile kıyaslamak komediden öteye gidemez.

    Herşeyi hepsini geçtim 32bin Tl verdikten sonra giderim astra classic alırım hem motoru daha güçlü hemde opel ve astra daha nolsun.Euroncap'den 5 yıldız sınıfının referans yol tutuşlarından birine sahip donanımı dolu bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 21 Ocak 2011; 14:32:54 >




  • Fiat palio nun airbagsiz modeli de 1 yıldız almış...

    Hava yastıklısı da 3 yıldız...

    Gelly Echo hava yastıksız 0 yıldız demek hava yastığı olsa 2 yıldız gelly mk yı test etselermiş ya da cherry change i falan.

    palio - albea dan pek de farkı yok çinlilerin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaptorFX -- 23 Ocak 2011; 0:04:55 >
  • ya lütfen ALLAH için şu çinlilerin uyduruktan yaptığı ve dha 1-2 senelik firmaları bir asırlık tecrübe ile araba yapan firmalar ile karşılaştırmayın çok memnunsanız kullanınm alanlarıda gördük bin pişman gellynin her halinden kalitesiz bi araba olduğu belli oluyor adamlar bütün arabalrına 2 airbag abs koymuşlar b segntide aynıc segmentide yani göz var nizam var şu gellye kaliteli filan demeyin bayideki arabaların bile torpidosu yamuk mumuk sıfır geely alcağına 2 3 yaşında 1 asırlık tecrübe ile üretilmiş bi araba tercih ederim
  • arabayi görmüş biri olarak şunu diyebilirim güzel hoş bir araç . Amblem biraz tuhaf donanım olarak da makul 20bin tl gibi bir fiyata satılmış olsa çok satacağı ve güzel bir piyasa si olacağı kesin
  • Bu araç benimde dikkatimi çekiyor , Çin malı olduğu icinn pek yaklaşmadım ama digerlerinden farklı gibi
  • ARKADAŞLAR EURO NCAP YAPTIGI ARAŞTIRMALAR SONUCU EMRAGAND EC7 5 YILDIZ ALMIŞTIR:.......

    Geely Emgrand EC7’ye C – NCAP’ten 5 Yıldız
    31 Ocak 2011 12:05:00
    2011yılı Ocak ayında Çin Otomotiv Teknolojileri ve Araştırma Merkezi tarafından açıklanan sonuçlara göre Geely’nin C segmentindeki modeli Emgrand EC7, Çin güvenlik testlerinden 5 yıldız alarak büyük bir başarıya imza attı.
    Çin’de çarpışma testleri konusunda en yetkili kuruluş kabul edilen C-NCAP tarafından düzenlenen testlerde, toplam 8 farklı otomobil modeli değerlendirildi ve Emgrand EC7, Avrupalı ve Uzakdoğulu rakiplerini geride bırakarak en yüksek skorla (46,8 puan) 5 yıldız almaya hak kazandı.
    Emgrand EC7 , Geely’nin C-NCAP’ten 5 yıldız alan ikinci modeli oldu. 2009 yılında Geely’nin küçük sınıftaki modeli Panda da C-NCAP’ten 5 yıldız alarak güvenliğini tescil ettirmişti.
    Emgrand EC7’nin aldığı 5 yıldız, markanın daha iyi otomobiller üretmek adına durmaksızın çalıştığının ve yapılan yatırımın karşılığını bulduğunun en son kanıtı oldu.
    Emgrand EC7 modeli, markanın Avrupalı tüketici için Avrupa standartlarında ürettiği ilk otomobil serisi olma özelliğini taşıyor. Bu serinin ilk üyesi olan EC7, Türkiye’de Geely’nin sunduğu en güvenli, en performanslı ve en çevreci araç olarak öne çıkıyor.

    Segmentinin en geniş bagaj hacmine sahip olan en uzun modeli...

    Emgrand EC7, iki çok önemli noktada segmentinin en iyi değerlerini sunuyor. Geely Emgrand EC7, 680 lt.’lik bagaj kapasitesiyle sınıfındaki en geniş bagaj hacmine sahiptir. 2,650 mm’lik dingil mesafesi ve üstün gövde genişliği sayesinde Emgrand EC EC7, hem sürücü hem de yolcuları için son derece rahat bir kabin içi ortam sunuyor. Geely Emgrand EC7 ayrıca 4,635 mm’lik uzunluğu ile segmentindeki en uzun araçtır. Daha çok ailelerin tercih ettiği bu segmentte bu çok önemli iki noktada en iyi değerlere sahip olmak, Emgrand EC7’yi sınıfının en cazip otomobillerinden biri haline getiriyor.

    5 yıl /150,000 km mekanik, boya ve paslanmazlık garantisi...

    Geely’nin Emgrand EC7 modeline duyduğu güvenin en önemli kanıtı ise bu model için mekanik, boya ve paslanmazlıkta verdiği 5 yıl /150,000 km garanti uygulamasıdır. Türkiye’de zorunlu olarak verilen 2 yıl ya da 60,000 km yasal garantinin üzerine verilen 5 Yıl / 150.000 km' garantisi, Türkiye’de bu kadar geniş kapsamlı verilen ilk garantilerden biridir.

    link
    http://www.arabam.com/haber.aspx?haberID=291703&baslik=Geely%20Emgrand%20EC7%E2%80%99ye%20%20C%20%E2%80%93%20NCAP%E2%80%99ten%205%20%20Y%C4%B1ld%C4%B1z




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    ARKADAŞLAR EURO NCAP YAPTIGI ARAŞTIRMALAR SONUCU EMRAGAND EC7 5 YILDIZ ALMIŞTIR:.......

    Geely Emgrand EC7’ye C – NCAP’ten 5 Yıldız
    ...

    Yuh artık, yalan söylerken bile bir düşün de söyle, ne Euro NCAP'i?

    Geely bir aracını 2010'da standartlar doğrultusunda yapılan NCAP testi için gönderdi, 0(yazıyla sıfır) yıldız aldı:
    http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/258742/chinese_firm_hits_new_low_in_horror_crash_test.html

    Senin bahsettiğin 5 yıldızı C-NCAP isimli geçerliliği kabul görmeyen bir testten aldılar. 45 yıldız da alsalar bir anlamı yok yani. Niye dersen C-NCAP Euro NCAP'den farklı standartlar izler, mesela 64km/h olan frontal impact, 50km/h ile ölçülür. US-NCAP bile Euro NCAP'den farklıdır, bu yüzden en güvenilir ve önemli olarak kabul edilen Euro NCAP'tir. Kendileri bile standartlarının endüstrinin standartları dışında olduğunu söylüyor ve Çinlilerin bile %74'ü o testlerin geçerli ve adil olduğuna inanmıyor. Daha ayrıntılı okumak ve öğrenmek istersen:
    http://chinaautoweb.com/2011/01/is-c-ncap-a-scam/

    C-NCAP hiçbir anlam ifade etmiyor açıkçası, kendi aralarında eğlendikleri bir organizasyon.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    ARKADAŞLAR EURO NCAP YAPTIGI ARAŞTIRMALAR SONUCU EMRAGAND EC7 5 YILDIZ ALMIŞTIR:.......
    Geely Emgrand EC7’ye C – NCAP’ten 5 Yıldız



    Arkadaş , Yukarıda Euro Ncap diyorsun , alt tarafta C-Ncap verilerini açıklıyorsun. İki test firması birbirinden çok farklı.. Hani bi Kamil Koç var Birde Hakiki Koç diye iki otobüs firması var. İsimleri birbirine çok yakın ama kalite olarak arasında dağlar kadar fark var..

    Senin yazdıkların arasında da dünyalar kadar fark var....!!! C-ncap tamamen Çin üretim teknolojisine ve kapasitesine göre hazırlanmış ayıp örten bir etikettir. Dünya otomotiv piyasasında C-ncap testlerinin bir homologasyonu yoktur. Çinli üreticiler Kendileri çalar kendileri oynarlar buı test sonuçlarına göre.. E-Ncap , ADAC gibi kurumların testlerine versinler araçlarını ondan sonra görelim boylarının ölçüsünü...

    C-Ncap Nireeeee... E-Ncap nireeee.....




  • Bu aracın öyle yerden yere vurulmasına karşıyım ama sende usturublu at be kardeşim başlık farklı içerik farklı.. Kopyala yapıştır yapmışsın dikkat et bari gülünç duruma düşme..:)
  • "C-Ncap Nireeeee... E-Ncap nireeee..... " diyenlere...
    madem evinize tüpgaz da sokmayın
    Şaka Şaka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Authantique boş donanımdır. Kendi aracımda klima, direksiyon altından kumandalı radyo/teyp, otomatik ön camlar, hareket halinde kapıların otomatik kilitlenmesi, rezistant'ın işi bitince kendiliğinden kapanması gibi oyuncaklar mevcuttur. Ayrıca tamponlarım gövde ile aynı renk olup üzerinde siyah koruma bantları mevcuttur. O beğenmediğin siyah bantlar tampon çiziklerinde çok faydalıdır. Eğer o dönem üzerine biraz daha ilave etseydim ABS, çift hava yastıklı, elektrikli ayarlanabilir dikiz aynalı paket de alırdım. Ama ellerinde yoktu ve beklemem gerekti. Benimde beklemeye tahammülüm yoktu tercih etmedim.

    2007'den itiabaren ön konsol daha ergonomik olup direksiyon altından kumandalı radyo/teyp çalar yerine radyo/cd konmuştur. Tamponda ki siyah koruma bandı çıkartılıp komple gövde ile aynı renk olmuştur. Şu an ki güncel Symbol'de de istersen Authantique paketi ABS'li alabilirsin. Ama bir üst donanım Expression paket de ABS standart. Konfor paketi seçip elektrikli ayarlanan dikiz aynaları ve otomatik klima ve elektrikli dört cam alabilirsin.

    Dediğim gibi bu Çinli arabaları C segmenti arabaların full paketlisi 40 - 45 bin lira olup alamayan, 20 - 25 - 30 bin lira fiyat aralığında ki B segmenti arabaları da kendine yakıştıramayan insanlar gidip tercih ediyorlar. Veya 40-45 bine gidip Ford veya VW ya da Honda alacağıma 30 bine GELİ ya da ŞERİ alırım daha iyi olur diyor. Segment C, içinde bir sürü oyuncak var ama araba maalesef Sümbül ve Albea'dan farksız. Rahmi KOÇ müzesinde sergilenen 1977 model orjinal tertemiz Murat 131 bile şu yukarıda ki GELİ'den daha klas.

    Ben arabamı satmasam uzun yıllar binerim. 15 yıl sonra bile parçasını rahatça bulurum. Ama senin 15 yıl sonra parça bulabileceğin meçhul. Hatta 15 yıl dayanması bile şüpheli.

    Zihniyetimin de ne olduğunu bir kaç mesaj yukarı da yazdım. Murat 124'ün, 131'in, Reno 12'nin sayılı insanlar da olduğu dönemlerde altımızda 76 model W116 kasa 280 SE Mercedes de vardı, 455 HP'lik 1975 model Trans am araba da vardı. Yani güzelim ben otomatik dört camı, havalı direksiyonu, AIRCONDATION'u, el gazını, emniyet kemeri takılmadığı zaman çalışmayan özelliği ta o zamanlardan biliyordum. Mesela 280 SE'nin farlarında ayrıyetten silecek vardı. Gece park halindeyken sağ veya sol stop ve kısaları istersen yanar vaziyette bırakabilirdin. Trans am'ı söylemiyorum bile. 455 HP güç 160 mil kadran yani 260 km/h düşün artık. Ayarlanabilir direksiyon, elektrikli camlar onda da vardı. Ve o araba emniyet kemeri takmadan çalışmazdı.

    Ve şu an arabamı değiştirecek olsam biraz zorlarsam kendimi ya Ford FOCUS, ya Toyota COROLLA, ya Honda CIVIC ya da Renault FLUENCE'yi tercih ederim. Ama kendimi zorlamadan gayet rahat alabileceğim Symbol Expression + konfor paketi veya Hyundai ERA TEAM + ABS paket. Kalkıp ne olduğu belirsiz Mercedes S kasa taklidi bir arabaya para vermem. Fotoğraflar da zaten kendini belli ediyor vasatlığı. İçine gidip binmedim ama 2008'den beri yolda topu topu 2-3 tane görmüşümdür. O gördüklerim de yetti zaten.


    Bu elemanı çok kızdırmayın. Bir süre sonra büyük harflerle hakaretler yağdırmaya başlıyor (:

    Dikkat derim...

    hakaret demişken...

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=22087366




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chandler Bing

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=22087366




    Burada ayar çekemiyoruz, Ekşi Sözlük'teki Chery başlığındakilere sağlam giydirmiştim.

    Mesela birkaç başlıkta sürekli gördüğüm elemanlar var. Ceza puanım 3 olmasa uğraşırım şahsen.
  • GİYDİRMEK?
    geçmiş olsun...
    demek böyle tatmin de olabiliyor insanlar..

    ben de "fikir"lere değer veren bir insanım..
  • ya bırakın ya :) 10 yıldız alsada kimse güven konusunda bunu almaz bu ülkede :) bi kere çin malı yargımız var bizim... anca çok ucuz ve çok az yakacak ki tercih nedeni olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergungur

    GİYDİRMEK?
    geçmiş olsun...
    demek böyle tatmin de olabiliyor insanlar..

    ben de "fikir"lere değer veren bir insanım..


    Pardon, tespitler zorunuza mı gitti acaba? Yoksa benden önceki entrileri yazanlardan biri de siz misiniz? Ekşi Sözlük'te yazılan her cümle fikir niteliği taşıyor da biz mi bilmiyoruz?

    Tatmin olanlar bizzat benden önceki entrilerde freni patlak kamyon gibi hızlanıp, hızını da alamayıp atıp tutanlar. Karıştırmış olabilirsiniz. Birileri çıkıp "fikir" adı altında başkasının malına mülkü hakkında ileri geri konuşup, desteksiz atmaya başladığında buna fikir diyorsanız, algılarınızdaki problem için bir geçmiş olsun da size gelsin o zaman.

    quote:

    asla alacağım bir marka değil ama çin malı diye dalga geçenlere kızıyordum, geçen crash testlerini izledim ve şoka girdim.

    almayı falan geçtim, sevdiklerinizi bindirmeyin bile. benzer kategorideki arabalarda sürücünün kılına zarar gelmezken bu arabalarda sürücü kıyma haline geliyor, direksiyon kafasını uçuruyor.. hala şoktayım.


    quote:

    mutlu bir şekilde ölmesini istediğiniz bir insana alınabilecek en güzel hediyelerden biri olsa gerek. kartondan yapıldığını düşündüğüm arabaları üreten firmadır ayrıca.


    quote:

    bugün suv modelini incelediğim araba markası. kalitesizliği o kadar belli ki hakkında entry yazmaya bile değimez. bir nevi tabut görünümünde.


    quote:

    türkiyeye fabrika kurmayı ciddi ciddi düşünen otomobil üreticisi.

    lan olum, siz bir adam gibi otomobiller üretin sonra gelir kurarsınız fabrikayı.

    bunlar sadece otomobillerin tasarımlarını taklit etmekle kalmıyor, şirketlerin politikalarını da taklit ediyor.

    (bkz: a benim çekik gözlülerim)

    almaya karar verdiyseniz buyrun burdan yiyin,
    http://www.youtube.com/watch?v=gz3oyo-irj4

    izleyemeyen olursa özetliyeyim; asyada üretilen araçların çarpışma sonuçları; japonlar ve koreliler euro ncapdan 4 ve 5 yıldız alırken çinliler 0 (yazıyla sıfır) yıldız alarak akardiyon haline gelmiş arabalarını bagaja atıp eve dönüyorlar.




  • Çin malını çok hor görüyorsunuz ama Çinlilerin hiçbir suçu yok. Benim bir arkadaşım Çinden USB getirmek için gitti. Adam 4 tane seçenek koymuş önüne. Biri 1 GB, diğeri yazılımla 2 GB, diğeri yine yazılımla 4 GB ve sonuncusu yazılımla 8 GB ama 6 Gb alabilir. Fiyatları da ona göreydi tabi. Biri 1 dolar, diğeri 1,5, diğeri 2,5 ve sonuncusu 3,5. Arkadaşım eli boş döndü, merak ediyorsanız. Ama Çin mallarının kötü şöhreti, tamamen bizim tüccarlarımızdan kaynaklanıyor. Adamlar dürüst. Çinliler kaliteli mallar da yapıyor ama bizim tüccarlar vurgun vuracaz diye olmadık malları sokuyorlar Türkiyeye. O yüzden çokta ön yargılı olmayın Çin malı deyince. Edeceğiniz küfürleri bizim tüccarlara saklayın.

    Gelelim bu araca. CVVT motoru genel olarak Kia ve Hyundai kullanıyor. (Benim bildiğim. Çünkü 2011 Kia Ceratom var ve CVVT motor). Çokta güzel motor. Hem güçlü, hem çok ekonomik. Torku da gayet güzel. Yokuşta araç sollama konusunda düşünmene gerek kalmıyor. Koltuğa gömülüyor ve çok rahat sollama yapabileceğiniz güçlü motorlar. Geely e karşı önyargılıyom ama Euroncapten falan değil. Euroncap beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor zaten. Orada yapılan testler 70 Km hızla yapılıyor. Benim ülkemde altına aracı alan (en çok Transporter ve Vito şöförleri), bizim E-5 te 140-150 basıyorlar ve virajlarda araç tekerlerinin kalktığını gözlerimle gördüm ama adamlar içerde sadistik şekilde mutluluktan sırıtıyorlar. Arabayı devirse başkalarının da canına kastedecekler ama kimin umurunda. Arkadaşın altında Transporter var, yolların kralı, kimse geçemez onu. Ne olacaksa... O yüzden ncap testleri falan hikaye kardeşim. Burası Türkiye, bazıları takmış ncap testlerine. Yolda 70 Km hızla giden kaç araç gördünüz de bu kadar ncap takıntılısınız? İster 100 yıldız alan araç olsun ister 0, benim için bir kıstas değildir ncap.

    Geely konfor bakımından hiçte fena değil. Onun yerine opel, renault veya vw tercih eden olabilir. Kendi tercihleri. Fazla paraları varsa versinler. Bence gelir durumu düşük olup ikinci el araba almak istemeyenler için güzel bir alternatif. Bu kadar kötülenecek bir durum yok ortada. Adamlar bu piyasaya yeni girdiler ama gümbür gümbür de geliyorlar işte. Bir zamanlar Kia ve Hyundai gibi, Japonları geçtiler,şimdi sipariş yetiştiremediklerinden Türkiyeye Üçüncü çeyrekte araç veriyorlar. Çinliler de aynı duruma gelecekler.

    Önyargıyı çok iyi bilirim. Kia marka aracıma çok önyargılı davranıldı ama tepe tepe kullandım ve bu kadar dayanıklı hiçbir araç görmedim. Benihiçüzmedi. Masrafı da olmadı diyebilirim. Bir kere Mercedes BMW ye para verenlere acıyorum. Türkiyede ne yol var ki, o arabaları bu çukurlarda, tümseklerde harcıyorlar? Türkiye yollarının arabası değil Mersolar BMW ler Volvolar. Bu araçları alanların çok parası var ki, yedek parçalarına da dünyanın parasını ödüyorlar. Neyse, kendi seçimleri. Beni bağlamaz.

    Bence Geely gayet güzel bir alternatif ve fena da görünmüyor. O paralara alınabilecek çok iyi alternatiflerden biri. Gidip boş vw, toyotaya 40-50 bin vereceğime, 30 bine aynı konforda Gelly alırım, param cebimde kalır. Zaten ne vw ne de Toyotada eski kaliteden eser kalmadı. Her yerde şikayet var, sorun var. İyi olmuş. Alan güle güle kullansın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Yolda 70 Km hızla giden kaç araç gördünüz de bu kadar ncap takıntılısınız? İster 100 yıldız alan araç olsun ister 0, benim için bir kıstas değildir ncap.



    O kadar yanlış bir yaklaşım ki!!!
    Bu şu demek: hangi arabayla olursa olsun 100 km hızla kaza yaparsan ölürsün. E bunun doğru olması yavaş hızlardaki kazaları önemsiz veya tehlikesiz mi yapıyor????
    Şehir içinde genellikle kazalar daha düşük hızlarda olur, ve sen çin arabasıyla 50 km hızla kaza yapınca da ölümcül yara alırsın.
    Hayatta ki, en önemli şey sağlıktır, candır, güvenliktir, gereksiz lüks donanım değildir.
  • veteriner69

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Yolda 70 Km hızla giden kaç araç gördünüz de bu kadar ncap takıntılısınız? İster 100 yıldız alan araç olsun ister 0, benim için bir kıstas değildir ncap.



    O kadar yanlış bir yaklaşım ki!!!
    Bu şu demek: hangi arabayla olursa olsun 100 km hızla kaza yaparsan ölürsün. E bunun doğru olması yavaş hızlardaki kazaları önemsiz veya tehlikesiz mi yapıyor????
    Şehir içinde genellikle kazalar daha düşük hızlarda olur, ve sen çin arabasıyla 50 km hızla kaza yapınca da ölümcül yara alırsın.
    Hayatta ki, en önemli şey sağlıktır, candır, güvenliktir, gereksiz lüks donanım değildir.



    Neden Çin arabasıyla 50 Km hızda ölümcül yara alınıyor? Sizinki çelikte Çin arabası teneke mi? Sizin araçlarınızda ne kadar sac kalınlığı varsa, aynısı Çin arabasında var. Eğer o kadar can güvenliği önemliyse, ABS kullanmamamız gerekir. ABS fren sistemi, 70 KM hızla giden ABS siz araca göre 2-3 mt daha uzun mesafede durur. Bu oranı yüksek hızlara vurduğumuz zaman mesafe artıyor. ABS siz araç daha hızlı yavaşlarken, sizin ABS li aracınız belki de sizi ölümcül yaraya doğru götürüyor. Airbag de var Çin arabasında, nesini güvensiz gördünüz anlayamadım.

    Bu işin erbabı, yani arabadan anlayan adamlar araplardır. Onlardaki araçlar, belki de dünyanın hiçbir yerinde yoktur. Çok ilginç bir izlenimimi söyleyim. Araplar hiç vw kullanmazlar. Yüzlerce araç arasında 1-2 tane tesadüf görürseniz şanslısınızdır. Bir araba sordum, neden yok diye. Güvensiz araçlarmış. Çok zayıf bir motoru ve kaportası varmış. Yani onlara göre biz Türkler yürüyen tabutlarda gidiyoruz. Bu mudur can güvenliği?




  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.