Bildirim
Garenta Araba Kiralama
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Budget'ı tavsiye ederim. Araçları 2013-2014 model ve çalışanları oldukça ilgili. Kendine ait kredi kartı olması şartı var. Benden genelde 300 TL ön provizyon alıyorlar ama 1000 TL'ye kadar ön provizyon aldıkları oluyormuş araç sınıfına göre. Vodafone hattınız varsa %30 indirimli araç kiralayabilyorsunuz. _____________________________ -
central'den kirala ben ankara esenboğadan 2 günlüğüne 1.2 tdi polo kiraladım araç daha 3000 km'deydi fiyatları da uygun sayılır _____________________________ 2016 308 C.E. Plus ve Whistle miwok 1162D (2015 Golf 1.4 Tsi 125Ps (SOLD!)- 2012 Golf 1,6 (Heil Hitler:) SOLD! - 2001 Marea ELX SOLD! - 2000 Honda Civic 1.4 IS SOLD!) -
Bunların kasko olayı nasıl oluyor.Hiçbirşey anlamış değilim.Kaza yaptığımda başıma iş almayayım sonra. _____________________________ -
11 günlük kiraladık bakalım.Olumlu yada olumsuz bir durumda buradan paylaşırım. _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Majjeste
11 günlük kiraladık bakalım.Olumlu yada olumsuz bir durumda buradan paylaşırım.
Hayirli olsun hocam
Arac sifira yakindir muhtmelen.
Ne kiraladiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: pro-black
quote:
Orijinalden alıntı: Majjeste
11 günlük kiraladık bakalım.Olumlu yada olumsuz bir durumda buradan paylaşırım.
Hayirli olsun hocam
Arac sifira yakindir muhtmelen.
Ne kiraladiniz
Sağol Hocam Allah razı olsun.İnşallah kazasız,belasız,çiziksiz,kırıksız teslim ederiz :)
Peugeot 301 Dizel 11 Gün 792 TL.
En uygunu bu siteydi.Anadolu grubunun firması._____________________________ -
iyi fiyat ben Kayseri'de 3 güne 300 liraya anlaşmıştık, adam benim cüsseyi görünce abi sen rahat etmezsin 15 dakika bekle aynı fiyata fluence hazırlayalım dediler _____________________________ 2025 Opel Grandland MHEV GS Ultimate
2011 Chevrolet Aveo LS Classic Sedan 1.4 AT - Siyah / Continental AllSeason Contact 195-50 R15
Nikon D7200; Nikkor 18-300; Nikkor 50; Tokina 100 Macro; Tokina 10-17 FishEye; Nikon SB910 -
Sorunsuz bir kiralama süreci oldu.Çok ilgiliydiler.Bir sonraki kiralamayıda burdan yapacağım.
_____________________________ -
Haydi geçmiş olsun...Kredi kartındaki provizyonu kaç gün sonra iade ettiler? _____________________________ -
Provizyonu 1 hafta sonra iade ediyorlarmış diye duydum. doğru mudur?
Bir de yakıt deposunu full mu veriyorlar?_____________________________
^_^ -
quote:
Orijinalden alıntı: D@rbeli M@tk@p
Haydi geçmiş olsun...Kredi kartındaki provizyonu kaç gün sonra iade ettiler?
5 İş günü içerisinde iade ettiler.Hatta paralı geçiş ücretlerinide almamışlar._____________________________ -
Çok teşekkürler...
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: irish
Provizyonu 1 hafta sonra iade ediyorlarmış diye duydum. doğru mudur?
Bir de yakıt deposunu full mu veriyorlar?
Full aldım ve full teslim ettim.
Hatta aracı teslim ederken,teslim alan arkadaş yakıtı nasıl aldınız diye sordu.Aracaı aldığımdada herhangi bir ibare yoktu full aldığıma dair.Boş versem alacaktı yani.Ama hak var öyle bişeye gerek yok.
Provizyonu 5 iş günü içerisinde geçiş ücretlerini bile kesmeden komple iade ettiler.Zaten 3-7 gün provizyon süreci var diyorlar alırken.
Şahsen ben size tavsiye ederim._____________________________ -
Bu firmadan geçen gün araç kiraladım. Ne yazıkki park ettiğim bir yerde bir araç çarpıp kaçmış. Arka sağ çamurluğun üstü. Boyada bir çizilme yok. Süper kasko yaptırmama rağmen gittim karakolda rapor tutturdum. Teslimde geçmiş olsun dediler. Önemli bir sorun olmadığını gereken prosedürleri yaptığımı söyleyip aracı teslim aldılar. Teslim tutanağınada hasarı not düştüler. Bakalım daha bir ses çıkmadı. Umarım provizyonu geri yatırırlar. _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: vwag
Bu firmadan geçen gün araç kiraladım. Ne yazıkki park ettiğim bir yerde bir araç çarpıp kaçmış. Arka sağ çamurluğun üstü. Boyada bir çizilme yok. Süper kasko yaptırmama rağmen gittim karakolda rapor tutturdum. Teslimde geçmiş olsun dediler. Önemli bir sorun olmadığını gereken prosedürleri yaptığımı söyleyip aracı teslim aldılar. Teslim tutanağınada hasarı not düştüler. Bakalım daha bir ses çıkmadı. Umarım provizyonu geri yatırırlar.
Provizyonda bir sıkıntı yaşadınız mı hocam ?
Yakın bir zamanda yine araç kiralamak istiyorum bu firmadan.İlkinde sorun çıkmamıştı.Değişen birşey varmı diye merak ediyorum._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Cesare Prandelli
quote:
Orijinalden alıntı: vwag
Bu firmadan geçen gün araç kiraladım. Ne yazıkki park ettiğim bir yerde bir araç çarpıp kaçmış. Arka sağ çamurluğun üstü. Boyada bir çizilme yok. Süper kasko yaptırmama rağmen gittim karakolda rapor tutturdum. Teslimde geçmiş olsun dediler. Önemli bir sorun olmadığını gereken prosedürleri yaptığımı söyleyip aracı teslim aldılar. Teslim tutanağınada hasarı not düştüler. Bakalım daha bir ses çıkmadı. Umarım provizyonu geri yatırırlar.
Provizyonda bir sıkıntı yaşadınız mı hocam ?
Yakın bir zamanda yine araç kiralamak istiyorum bu firmadan.İlkinde sorun çıkmamıştı.Değişen birşey varmı diye merak ediyorum.
Sıkıntı olmadı. İzmir havalimanından kiralamıştım. 4 gün içinde parayı geri yatırdılar._____________________________
-
izmir alsancak Şubesinden 3 kez ayrı zamanlarda 1 günlük kiralama yaptım araçların 3 üde 8000 km civarında 2014 model otomatik vites dizel tertemizdi 2 si rapid 1 i leon hiçbir sorun yaşamadım çok şükür yine ihtiyaç olsa yine oraya giderim geyet ilgililer ve sistemleri güzel full depo verip full alıyorlar ama bence pompayı sonuna kadar beklemeyin yol bilgisayarına göre yaptığınız km ve litreyi hesaplayıp öyle mazot alın yoksa fazla mazot alabiliyorsunuz en son aldığımda neredeyse 30 tl lik mazot fazla aldım. Kendilere de durumu ilettim 265 km yol yaptım 100 tl lik mazot aldı araba söyledim depo tam full değilmiş dedim litre hesabı ile alın daha sağlıklı olur dedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
3 hafta önce bende Peugeot 301 kiraladım internet üzerinden.Fakat gittiğimde ellerinde peugeot 301 yoktu ve aynı ücrete Ford Focus verdiler 10.000 KM ve 78 TL olarak günlük ücret ödedim.Yalnız provizyonu 300 yerine 500 çektiler ama 3 gün dolmadan iade ettiler.Bundan sonra araç kiralayacağım yer Garenta'dır. _____________________________ -
Bende bugün İzmir Alsancak şubesinden rezervasyon ettirdiğim aracı alacağım 2 günlük kiraladık Dizel + Otomatik araç olucak teslim ettikten sonra yorumlarımı yazarım
bir firmayı denemeden olumlu olumsuz yanlarını göremeyiz umarım yorumlardaki gibi güzel gider herşey
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Benzer içerikler
- sonradan sunroof fiyatları
- trafik cezası fotoğraf görüntüleme
- ön cam çatlağı muayeneden geçer mi
- hyundai elantra 1.6 crdi elite yorum
- 2 numara cam filmi yasak mı
- porsche cayenne elektrikli fiyat
- byd seal 160 kw
- tesla y fiyat
- mg7 excellence
- citroen c4x sıfır fiyatı
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








