Şimdi Ara

Lüks araç kiralama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Üniversite öğrencisiyiz araç kiralamak istiyoruz. 1 günlük ya da 2 günlük araç fiyatları ne kadardır ? Araç olarakta, Cayenne, Sirocco, Bmw 3.20, x5, Escalade vs vs. Mesela sahibindende sirocco'ya 20 tl yazmış, bu neyin fiyatı oluyor ?



    _____________________________
  • 20 Tl

    En az 3 yıllık ehliyetin olması lazım lüks bi araba kiralamak istiyorsan. Söyledigin araçların günlügü ortalama 250 lira siricco biraz daha ucuz olur oda 100-150 arası olur daha aşşa fiyatlara zor bulursunuz bulsanızda merdiven altı biyerden bulursunuz başınızı agrıtırlar.
    _____________________________
  • o dediğin 20TL bir yıllık kiralama yaparsan gün başına vereceğin paradır. cayenne x5 escalade kiralayamazsın bu araçlar için 5 yıllık ehliyet isteyebilirler. bir de 1-2 günlük kiralamada günlüğü 500tlye kadar çıkabilir..3.20 kiralayın en temizi o olur
    _____________________________
    V40 D2 POWERSHİFT TİTANYUM GRİA3 SEDAN 1.6 TDI AMBİTİON STRONİC KIRMIZI
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-kiralik-araclar-arazi-suv-pick-up-sungatecar-arac-kiralama-escalade-kiralik-otomobil-jeep-araba-77406506/detay

    escalede 350tl, tabi bir ay kiralarsan günlüğü 350ye geliyor 1-2 günlük kiralamada 500 civarı olur. 350x30=10500 aylık kiralama bedeli.vay vay vay
    _____________________________
    V40 D2 POWERSHİFT TİTANYUM GRİA3 SEDAN 1.6 TDI AMBİTİON STRONİC KIRMIZI
  • Kiraladıktan iki gün sonra açılacak olan konunun başlığını yazayım, aynen kopyalarsınız;

    Kiralık lüks araçla kaza yaptık Yardım edin!
  • 1- Kurumsal markaların dışında bir yerlerden kesinlikle kiralamayın ki maceranız sonra tatsız bir tecrübeye dönüşmesin. AVİS, HERTZ, BUDGET, NATIONAL, SIXT vs

    2- Sıklıkla araç kullanmaktaysanız ve aracı abuk sabuk yerlere götürmeyecekseniz sorun değil.

    3- Aracın limitlerinde sorun yoktur ama kullanacağınız yolun limitlerini mutlaka bilin. Gözünüze kestirdiğiniz ortalama bir aracın sürüş şekline uyun.

    4- Kesinlikle ve kesinlikle kızlara hava atacağım diye böyle bir işe girişmeyin. Otomobilden etkilenen kızdan hayır gelmez.
    _____________________________
    Hangi Kur'an? Cehaletin elinde teberrük edilip kutsanan bir nesne olan Kur'an mı? Cinayetin mızraklarının ucundaki Kur'an mı? Yoksa çeyrek yüzyıldan daha az bir sürede, çölün dağınık ve düşman kabilelerini birleştirerek, dünyanın egemen güçlerini -Bizans, Sasani- çökerten, insanlığın kaderini ele geçiren, devrimci yapısıyla insanlık tarihinde yepyeni bir medeniyet ve kültür meydana getiren bir kitap olarak mı Kur'an?
  • Arkadaşımın 3 yıllık ehliyeti var en erken alan o. Gerisi hep 1 yıl önce alınmış ehliyetler. Tamam 300-400 tl veririz sorun değil ama benzinide var bu araçların.
    Bizde zaten o fiyata imkansız dedik. Sirocco'yu kim 20 tl'ye vericek

    Şimdi bmw 3 kasa bi araç bize 1-2 gün kaça patlar. Biraz önce baktım da sirocco 79 TL falan yazan yerler var oralarda aynı şekilde günlük mü oluyor ? Bu aracı biz 100 TL civarı bir fiyata kiralayabilirsek çok iyi olur hatta iki tane bile kiralayabiliriz.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Araç Kiralama Hakkında
    6 yıl önce açıldı
    Araba kiralama açık senet!!
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bakırköyden 2012 polo tdi kiralayan arkadaşım var.günlük 70 tl vermişti.tahminimce 320d filan 200 tl gibi bir fiyata bulunur.
    _____________________________
    '08 CIVIC Elegance F1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackrush

    Arkadaşımın 3 yıllık ehliyeti var en erken alan o. Gerisi hep 1 yıl önce alınmış ehliyetler. Tamam 300-400 tl veririz sorun değil ama benzinide var bu araçların.
    Bizde zaten o fiyata imkansız dedik. Sirocco'yu kim 20 tl'ye vericek

    Şimdi bmw 3 kasa bi araç bize 1-2 gün kaça patlar. Biraz önce baktım da sirocco 79 TL falan yazan yerler var oralarda aynı şekilde günlük mü oluyor ? Bu aracı biz 100 TL civarı bir fiyata kiralayabilirsek çok iyi olur hatta iki tane bile kiralayabiliriz.

    Öncelikle boş senete imza atmayı kabul edecekmisiniz?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackrush

    Arkadaşımın 3 yıllık ehliyeti var en erken alan o. Gerisi hep 1 yıl önce alınmış ehliyetler. Tamam 300-400 tl veririz sorun değil ama benzinide var bu araçların.
    Bizde zaten o fiyata imkansız dedik. Sirocco'yu kim 20 tl'ye vericek

    Şimdi bmw 3 kasa bi araç bize 1-2 gün kaça patlar. Biraz önce baktım da sirocco 79 TL falan yazan yerler var oralarda aynı şekilde günlük mü oluyor ? Bu aracı biz 100 TL civarı bir fiyata kiralayabilirsek çok iyi olur hatta iki tane bile kiralayabiliriz.

    Öncelikle boş senete imza atmayı kabul edecekmisiniz?

    Senet işine girmiyoruz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackrush

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackrush

    Arkadaşımın 3 yıllık ehliyeti var en erken alan o. Gerisi hep 1 yıl önce alınmış ehliyetler. Tamam 300-400 tl veririz sorun değil ama benzinide var bu araçların.
    Bizde zaten o fiyata imkansız dedik. Sirocco'yu kim 20 tl'ye vericek

    Şimdi bmw 3 kasa bi araç bize 1-2 gün kaça patlar. Biraz önce baktım da sirocco 79 TL falan yazan yerler var oralarda aynı şekilde günlük mü oluyor ? Bu aracı biz 100 TL civarı bir fiyata kiralayabilirsek çok iyi olur hatta iki tane bile kiralayabiliriz.

    Öncelikle boş senete imza atmayı kabul edecekmisiniz?

    Senet işine girmiyoruz

    O zaman lüks araç işine de giremzsiniz,kimse senet olmadan lüks araç kiralamaz.
    (büyük şirketler hariç)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackrush

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackrush

    Arkadaşımın 3 yıllık ehliyeti var en erken alan o. Gerisi hep 1 yıl önce alınmış ehliyetler. Tamam 300-400 tl veririz sorun değil ama benzinide var bu araçların.
    Bizde zaten o fiyata imkansız dedik. Sirocco'yu kim 20 tl'ye vericek

    Şimdi bmw 3 kasa bi araç bize 1-2 gün kaça patlar. Biraz önce baktım da sirocco 79 TL falan yazan yerler var oralarda aynı şekilde günlük mü oluyor ? Bu aracı biz 100 TL civarı bir fiyata kiralayabilirsek çok iyi olur hatta iki tane bile kiralayabiliriz.

    Öncelikle boş senete imza atmayı kabul edecekmisiniz?

    Senet işine girmiyoruz

    O zaman lüks araç işine de giremzsiniz,kimse senet olmadan lüks araç kiralamaz.
    (büyük şirketler hariç)

    Peki neden boş senet ?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackrush

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackrush

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackrush

    Arkadaşımın 3 yıllık ehliyeti var en erken alan o. Gerisi hep 1 yıl önce alınmış ehliyetler. Tamam 300-400 tl veririz sorun değil ama benzinide var bu araçların.
    Bizde zaten o fiyata imkansız dedik. Sirocco'yu kim 20 tl'ye vericek

    Şimdi bmw 3 kasa bi araç bize 1-2 gün kaça patlar. Biraz önce baktım da sirocco 79 TL falan yazan yerler var oralarda aynı şekilde günlük mü oluyor ? Bu aracı biz 100 TL civarı bir fiyata kiralayabilirsek çok iyi olur hatta iki tane bile kiralayabiliriz.

    Öncelikle boş senete imza atmayı kabul edecekmisiniz?

    Senet işine girmiyoruz

    O zaman lüks araç işine de giremzsiniz,kimse senet olmadan lüks araç kiralamaz.
    (büyük şirketler hariç)

    Peki neden boş senet ?

    Merdivenaltı kiralama şirketleri kendilerini sağla almak için bu yola başvuruyorlar.
    _____________________________




  • aman arkadaşım ne gerek var böyle şeylere 320 1 2 gün kiralayabilirsiniz cadillaclar x5ler falan hiç gerek yok birşey olur kendiniz üzülürsünüz
    _____________________________
  • 2 seçenek var, ya kurumsal olmayan bir yerden kiralayıp ucuza kiralama yapmak(kesin senet olayı döner), yada iyi bir yerden kiralamak çok para verirsin ama senet olmaz günlük 100tl ye fluence ancak kiralanır...100tl gibi bütçeniz varsa 3.20 sirocco unutun bunları. burda bize soracağına sahibinden.com'dan bakıp telefondan fiyat alırsın
    _____________________________
    V40 D2 POWERSHİFT TİTANYUM GRİA3 SEDAN 1.6 TDI AMBİTİON STRONİC KIRMIZI
  • Forumda arama yap bu konuda. Merdiven altı yerlerden kiralayıp boş senete imza atıp başı ağrıyan çok var. En son birisi yanılmıyorsam Symbol'le küçük bir kaza yapmıştı, bayağı sıkıntı yaşadı.

    Bunun yolda bozulan, balatası biten sonra da kat be kat ödeme yapmak zorunda kalanları var. Hele lüks araçlarda daha zor olur. Üniversite macerası diye atılmayın. Üç yıllık ehliyeti olan arkadaşının bile arabası yoksa ne kadar tecrübesi olabilir ki? En iyisi taksiye istediğiniz yere gidin derim. Naçizane tavsiyemdir.
    _____________________________
  • Yaşınız kaç bilmiyorum ama büyük firmaların çoğu 3serisi,c serisi gibi araçları kiraya verirken 25 yaş şartı aramakta.
    _____________________________
  • Şöyle ki devamlı araç kiralayan birisi değiliz. Günlük bile olsa yeterli. Senet işine girmiyoruz. Merdivenaltı yerlerde senet yapıyorsa o iş olmaz. Büyük firmalarda pahalı olur diyorsunuz. O zaman yapabilicek bir şeyimiz yok. Yaş en düşük 20.
    _____________________________
  • 2 gun lüx araç kullanıcam diye başını belaya sokarsın. sonra işin içinden nasıl çıkarım diye ugraşırsın.
    _____________________________
  • Kiralayacaksan lisanslı olarak bu işi yapan ve başına gelebilecek bir kazada ya da arızada seni koruyacak bir sözleşme ile kirala. Aksi halde öğrenci halinle zor durumda kalabilirsin.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.