Şimdi Ara

Fluence Neden bu kadar kötüleniyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
1
Favori
20.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar Doblomuzu satip Fluence aldık yakın zamanda.Doblo 1.6 105 likti ve bazı şeyler haric memmunduk(yüksek vergi her yıl muayene hız limitleri).Şahinden bile düşük limitleri 10km olsada uzun yolda radar cezası gelebiliyor.Fluence ve doblo arasında agırlık farkı var ve fluenceye binince doblo gitmiyormuş denebiliyor.Doblonun motoru 1.5 devir altı cansız fakat fluence gercekten atik bir motora sahip.Ben almadan önce o kadar kötu yorumlar okudum ki arabayı almadan sogudum diyebilirim.Ama gerçekten kötu araba degilmiş.Focus almak üzereyken bunu aldık.Focusun arka koltuklar sıkıntı dar bir arac.Fluence bize zor yetiyor kalabalik aileyiz iyi ki focus almadık sıgamazdık ;)Arac soluksuz 165 e cıkıyor.Uzun yola cıktık 2 gün önce.Bizimki otomatik oldugundan yormadı diyebiliriz.Yol tutuş hakkında ise Düz yolda gayet stabil oturaklı.Virajlarda normal diyebiliriz ben sert girmedim.Ama sunu söyleyebilirim araç sol şerit fatihi soluksuz hızlanıyor.Ben neden bu fluenceler hep sol seritte derdim binince anladım.Kasa saglamligi olarak doblodan iyi doblo hakkinda kola tenekesi kaporta var diyenler var.Flu ise almanlar gibi olmasa da iyi sayılir.Makyajli Euroncaptan 5 yada 4 alır diye düşünüyorum.Sizce FLUENCE hakkında bu kötü algı şirket araclarinin makas atması mıdır yada her taraftan cıkmasımıdır ? Kısaca Fluencenin ne kötü yanını gördünüz.Kendi aracım diye söylemiyorum yerden yere vururum kötü yanını gordugumde.Mesela motor sesi yok ama yol rüzgar sesi yalitimi begenmedim.Fluenceyi cogu akrabam kullanıyor şirket aracı oldugunu düşünmüyorum.Bireysel kullanan cok kullanıcı var.Cevaplarınız icin teşekkürler. FLU +kamyon gibi geniş +atik +oturaklı -fazla yüksek -yol tutus mukemmel degil -yalitim vasat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceazr27 -- 20 Şubat 2017; 14:5:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Çünkü kurbağaya benziyor :)
    Renonun muhteşem stratejisi gizli, Mesela arabaları 3-4 yılda çöpe çevirme ustası adamlar. Sürekli isim değişikliği. Model adı safrane olsun yok yok laguna olsun vazgeçtik latitude olsun ya bu olmadı ama talisman koyalım adını be sene. Bu nedir abi? istikrarlı olun biraz. Adam arabaya dünya para veriyo 2 sene sonra üretimi kalkıyo, iş mi yani bu? Sonra da niye Talisman satmıyo da Passat rekor kırıyor. Kırar tabi adamlar kemikleşmiş artık marka-model konusunda. fluence megane olayı da aynı. megane yerine fluence çıkardılar şimdi de yeniden megane olsun dediler bakalım 3 sene sonra megane üretimi durup hangi model çıkacak? 100 binlik araba bunlar yazık değil mi alanlara?
    Zaten bu fluencein beyazını, grisini para verip alan hususi kullanıcılara hayret ediyorum. Araç ben şirket aracıyım diye bağırıyor yollarda.
    Kapı iç-dış fitilleri, döşemesi, pedalları, sunroof perdesi çerçevesi hemen her yerinde trim ucuzlukları olan, uzun yolda bazı zemin engebelerinde fena halde çapraz salınıma düşüp, adamı bir anda fena tırsıtan, virajlarda yüzen ve limitleri düşük, mühendisliğinin ucuza getirildiği dümdüz kimliksiz şirket spec tasarımından, berbat ses sistemine kadar her yerinden belli olan gayet geniş ferah, ses yalıtımı yeterli, süspansiyon konforu gayet iyi, işletme giderleri düşük ekonomik bir 3. dünya ülkesi arabası. Beğenilmeyecek diye de bir kaide yok, beklentisi belli olan adam gayet beğenebilir, herkesin işini gayet iyi görüyor ki bu kadar sattı ve satıyor.
  • Doblodan geçince öyle oluyor. Biz sana nasıl tarif edelim memnuniyetsizliğimizi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    Doblodan geçince öyle oluyor. Biz sana nasıl tarif edelim memnuniyetsizliğimizi?

    Valla anlat sen ben dinlerim beraber elestiririz :) Daha önce doblodan başka araclarda kullandik transporter opel vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çünkü kurbağaya benziyor :)
    Renonun muhteşem stratejisi gizli, Mesela arabaları 3-4 yılda çöpe çevirme ustası adamlar. Sürekli isim değişikliği. Model adı safrane olsun yok yok laguna olsun vazgeçtik latitude olsun ya bu olmadı ama talisman koyalım adını be sene. Bu nedir abi? istikrarlı olun biraz. Adam arabaya dünya para veriyo 2 sene sonra üretimi kalkıyo, iş mi yani bu? Sonra da niye Talisman satmıyo da Passat rekor kırıyor. Kırar tabi adamlar kemikleşmiş artık marka-model konusunda. fluence megane olayı da aynı. megane yerine fluence çıkardılar şimdi de yeniden megane olsun dediler bakalım 3 sene sonra megane üretimi durup hangi model çıkacak? 100 binlik araba bunlar yazık değil mi alanlara?
    Zaten bu fluencein beyazını, grisini para verip alan hususi kullanıcılara hayret ediyorum. Araç ben şirket aracıyım diye bağırıyor yollarda.
  • yagızalp Y kullanıcısına yanıt
    Hocam makyajsiz gercekten kurbaga.Tasarim kötu de 2013 de gelen makyajla araba birşeye benzemiş(agresif görüntü)Bence renault isim degistirmemeliydi.Megane 4 sedan fluence olmaliydi gercekten bu konuda kızgınım.Sürekli isim degistirerek müşterileri küstürüyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceazr27 -- 20 Şubat 2017; 14:22:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceazr27 C kullanıcısına yanıt
    o işin şakasıydı zaten, her şey tasarım değildir. Bir araç alınırken acaba seneye üretimi kalkar mı, ismi değişir mi diye düşünülür mü yav? Reno düşündürüyor işte bunu.
  • ben 2.5 yıl fluence dci edc 110 luk kullandım;

    son 2 aya dek gayet memnundum;

    performası bir kere gayet yeterli idi, edc de gayet güzel çalışıyordu.

    iç hacmi koltukları vb bence yeterli idi.

    bagajı zaten kocaman. hantal görünmesine rağmen gayet atak ve manevrası kolay bir araçtı.


    ha ufak tefek saçmalıkları vardı, mesela öncamın su tahliye delikleri çok çabuk tukanırdı, sürücü camı cam kontrol düğmeleri 3 ayda bir kırılırdı, pedalların yerleşimi çok iyi değildi alışana kadar ayaklarım ağrımıştı vb.

    yani son iki ayda başıma 7000 lira masraf açmasaydı satmazdım.

    hayırlı günler.
  • Yol tutuşu berbat, aracı bilen biri olarak konuşuyorum -3 yıl kullandık-. Antalya Döşemealtı inişinde refüjde gördüğüm arabaların çoğu Fluence -oradan geçen varsa anlayacaktır-. İç mekan kalitesi düşük (en azından baz donanımda 2011 civarlarında öyleydi), sağ yolcu koltuğu kol dayama yeri kırıldı . Tampon tasarımı da çok ilginç, şöför arka camı görmesin diye yapılmış sanırım.

    Artı yönü: Ferah.

    Focus aile için sıkıntı olabilir, ama bu araçtan gömlek gömlek üstündür. 1.6 TDCi daha rafine motor, ıslak Powershift EDC'yle aynı sayılır.
  • Kapı iç-dış fitilleri, döşemesi, pedalları, sunroof perdesi çerçevesi hemen her yerinde trim ucuzlukları olan, uzun yolda bazı zemin engebelerinde fena halde çapraz salınıma düşüp, adamı bir anda fena tırsıtan, virajlarda yüzen ve limitleri düşük, mühendisliğinin ucuza getirildiği dümdüz kimliksiz şirket spec tasarımından, berbat ses sistemine kadar her yerinden belli olan gayet geniş ferah, ses yalıtımı yeterli, süspansiyon konforu gayet iyi, işletme giderleri düşük ekonomik bir 3. dünya ülkesi arabası. Beğenilmeyecek diye de bir kaide yok, beklentisi belli olan adam gayet beğenebilir, herkesin işini gayet iyi görüyor ki bu kadar sattı ve satıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 20 Şubat 2017; 14:49:15 >
  • Fotoğrafı ben çektim. Pejo park halinde iken reno ortalma 20 km kadar hızla gelip duran araca vurdu. Pejo 307 di sanırım tamponda kırık çıkık yoktu. Çizikler bile pasta ile çıkacak gibi. Fluence ise tamponu bıraktı. Sanırım daha öncede tampondan darbe almış. Fluence Neden bu kadar kötüleniyor ?
  • Arkadaşa biri sol şeridin Fatihinin Accent Blue olduğunu anlatsın.
  • Bende bir önceki kasa Corolla var . Hani forumda yerden yere vurulan , fındık motorlu , emekli arabası ...



    Kaskonun ikame olarak verdiği 13 000 km deki bir Fluence'i 50 km, dağ yollarında kullanmıştım 3 sene önce .



    Kendisinden 6 yaş ve 120 000 km yaşlı araçtan kötü hissettiriyor yolda .



    Ama bagajsa bagaj , yakitsa yakıt , yükseklikse yükseklik ....



    Güle güle kullanın .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar param olsun alacağım son araç olurdu. Tasarımı kötü, ses sistemi berbat(fiesta ve polonun ses sistemi kat kat daha iyi),yol tutuşu kötü,direksiyon tepkileri kötü, malzeme kalitesi eh işte. En iyi olduğu noktalar yakıt tüketimi ve bagajı. Ama kimse kusura bakmasın sadece bunlar için bu modeli tercih etmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    ben 2.5 yıl fluence dci edc 110 luk kullandım;

    son 2 aya dek gayet memnundum;

    performası bir kere gayet yeterli idi, edc de gayet güzel çalışıyordu.

    iç hacmi koltukları vb bence yeterli idi.

    bagajı zaten kocaman. hantal görünmesine rağmen gayet atak ve manevrası kolay bir araçtı.


    ha ufak tefek saçmalıkları vardı, mesela öncamın su tahliye delikleri çok çabuk tukanırdı, sürücü camı cam kontrol düğmeleri 3 ayda bir kırılırdı, pedalların yerleşimi çok iyi değildi alışana kadar ayaklarım ağrımıştı vb.

    yani son iki ayda başıma 7000 lira masraf açmasaydı satmazdım.

    hayırlı günler.

    Hocam ne gibi masraflar açtı merak ettim.Edc sorun cıkartmadı inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ceazr27 C kullanıcısına yanıt
    Peki,

    zamanında fluence de kullanmıştım. Şimdi 2013 megane 3 edc kullanıyorum.

    Arabanın içinde kahve,su vs içilecek ne varsa yürür halde iken hepsi dökülüyor ağzı açıksa. Çünkü o kadar sarsıyor ki herhangi bir çukurda filan.
    Her düştüğüm çukurda telefonum bulunduğu yerde takla atıyor.Arka pandizottan sürekli ses geliyor.Arka tarafta yolcu yoksa düştüğüm çukurdan pat küt sesler geliyor(megane için diyorum bunu,fluence i hatırlamıyorum) Şu megane ı kullandıktan sonra sol bacağımda ağrılar başladı. Düz yolda yavaş gitsen bile yoruyor adamı. Yani konfor VASAT!

    Yol tutuşu da keza öyle. 30-40KM hız ile direksiyonu çok hafif sağa sola hareket ettirdiğimde o kadar sarsıyor ki. Az daha çevirsem takla atacakmışım gibi oluyor.Allah korusun bir virajda kaymaya başlarsa yola sokması çok zor, araba yolda tutunur ama sen o sarsıntı ile yan koltuğa doğru uçabilirsin, emniyet kemerin takılı olduğu halde.

    Yalıtımı da berbat. Sabah İstanbul da sağnak yağış vardı.Aracın üstüne düşen her damlanın yarattığı o uyuz sesi duymaktan bıktım. Şarkı açıyorum, muazzam ses kalitesinden dolayı direk kapatıyorum.Motor sesi de rahatsız ediyor.İlk bindiğimde rüzgar ve yol sesi de rahatsız ediyordu da alıştım ona.

    Performans çok iyi.Hele edc sayesinde kalkışta filan ok gibi kalkıyor.Vites oranları kısa. Dik yokuşları 5. vitesle çıktığım filan oluyor. Alt devirler dolu. 6. vites 2000 devirde yaklaşık 102-103km hız yapıyor. GPS göre 94-95km.

    Şanzıman ise nadir olmakla beraber yokuşlarda kararsızlık yaşıyor. Sıkışık trafiği pek sevmiyor. Direk arıza veriyor. Arabayı stop edip çalıştırınca sorun çözülüyor. En ufak bir bekleme de dahi boşa alıyorum bu yüzden. Kick down da vitesi atması 4.500 devri buluyor.Manuel müdahalelere 1 saniye kadar geç tepki veriyor.

    İç hacmi ikisininde geniş sayılır, megane ın diz mesafesi fluence e göre dar .Ben rahat oturamıyorum arkada. megane ın bagaj genişliği diğer hb otomobillerden çok daha büyük..

    Buyur, eleştirmek istediğin yerler varsa beraber eleştiririz :) Bunlar tamamen kendi kişisel görüşüm, başkasına göre "bundan iyisi yok" tanımının karşılığı da olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    O kadar param olsun alacağım son araç olurdu. Tasarımı kötü, ses sistemi berbat(fiesta ve polonun ses sistemi kat kat daha iyi),yol tutuşu kötü,direksiyon tepkileri kötü, malzeme kalitesi eh işte. En iyi olduğu noktalar yakıt tüketimi ve bagajı. Ama kimse kusura bakmasın sadece bunlar için bu modeli tercih etmem.

    Makyajli yi kullandiniz degil mi hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    ben 2.5 yıl fluence dci edc 110 luk kullandım;

    son 2 aya dek gayet memnundum;

    performası bir kere gayet yeterli idi, edc de gayet güzel çalışıyordu.

    iç hacmi koltukları vb bence yeterli idi.

    bagajı zaten kocaman. hantal görünmesine rağmen gayet atak ve manevrası kolay bir araçtı.


    ha ufak tefek saçmalıkları vardı, mesela öncamın su tahliye delikleri çok çabuk tukanırdı, sürücü camı cam kontrol düğmeleri 3 ayda bir kırılırdı, pedalların yerleşimi çok iyi değildi alışana kadar ayaklarım ağrımıştı vb.

    yani son iki ayda başıma 7000 lira masraf açmasaydı satmazdım.

    hayırlı günler.

    Hocam ne gibi masraflar açtı merak ettim.Edc sorun cıkartmadı inşallah.

    bir enjektörü değişti;

    birde şansıma edc nin baskı balatasının biteceği dönem bana denk geldi.

    enjektör 1400 tl, baskı balatada 5500 tl idi.

    hayırlı günler.




  • trktlh kullanıcısına yanıt
    Hocam helal olsun kendi aracinız dememişsiniz yerden yere vurmussunuz :) Nedense reno kullanicilarinda fanatiklik yok.Konu Ww olsaydi elestiren az olurdu :).Bu araclari EDC icin tercih ettik.Edc gercekten güzel bir şanzıman.Gönul isterdi Jetta dsg alalım ama ya patlarsa.Emin olun aracın yolda bırakması cok zor durum.Insallah başimiza gelmez sonucta köye de gittigimiz oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Hocam kac binde baskı balata yedi arac.5.5 bin tl cok para yuh dedim 1. Veya 2 bin olsa neysede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İsminde hayır yok. Ya bu reno model isimlerini çok arıyor mu? Flünes sümbül latitududu.. zevksizlik akıyor. Zaten dunyada en çok ilgiyi zevksizlerin ülkesi turkiyede görmesi de durumunu açıklıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.