Şimdi Ara

Fiat linea neden sevilmiyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
508
Cevap
3
Favori
60.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araba almaya gittiğimde fiat linea yla karşılaştım herkez linea alma diyor bunun sebebi ne?

     Fiat linea neden sevilmiyor?



  • Akıl veren çok olur, para veren olmaz.
    Bu fiyata, bu donanımlarda başka araba bulabilirsen git onu al.
    Ben öyle yaptım, son derece memnunum. Hatta benim aracım T-jet motora sahip. Bilenler bilir

    İçine bin, test sürüşü yap. Bi sonraki hafta git bi daha sür. Hatta çok var ortada, bi kiralama şirketinden almayı düşündüğün motor-donanımı 1 günlüğüne kirala...
    Şimdiden hayırlısı olsun.
    bazı yorumları okuyorumda yuh artık diyorum fanatikligin bu kadarınada pes öyle bir anlatmışlarki sanki bezden kabin yapmışlar 4 teker birde motor koyup debam. etmişler yok klima Soğutmuyormus yok ses alıyormuş yok konfor yokmuş viraja girerken korkuyormus falan filan...

    anlaşılan fiat bize kıyak geçmiş özel seri linea vermiş galiba
    2013 yılında bir yakınım E250 CDI 4MATIC satın aldı. Aldığı günün ertesi günü otoparkta arabaya bakmaya gittik, arabayı çalıştırdı, hareket etmek istedi ama araç hareket etmedi. Sıfır mercedes, otomatik vites arızası verdi.

    Eski patronumda Chrysler 300C vardı. Otomatik vites arızası verdi, 180 bin de motor yedi.

    Demek ki Mercedes çöp.. Chrysler de dandik işe yaramaz.
    Tipini beğenmedim, rahat değil, sevmiyorum...Onu değil şunu alırım diyenler...Kıymetli arkadaşlarım...Yazdığınız arabaların DİZEL 1600 CC VE 105 HP FULL DONANIMLI VERSİYONU KAÇ LİRA ?.. Onu yazın...Ne kadar ekmek..O kadar köfte denir.Yada ne kadar köfte...O kadar ekmek..Bende Lineayı hiç sevmiyorum.Fluenceyi, Aveo yu,, Clioyu, Oktavia yı sevmiyorum yazıyorum,sallamak kolay....Alacak olsam Mercedes C 180 veya 2000 CC DİZEL PASSAT HİGH LİNE ALIRDIM::.Kaça alırdım ? Onuda sorun ?.. Gönül çok şey istiyor...Cüzdan öyle demiyor..".Aklını başına al...Borca girme...Rezil rüsva olursun....Haddini bil.....Ayağını yorganına göre uzat....Ey gönül " diyor...
    Euro NCAP'a takılmayın. Çünkü oradan 5 yıldız alan arabalar geçenlerde Amerikan Otoyol Güvenliği Ens. tarafından bir kaç çarpışma testine tabi tutuldu ve sağlam zannettiğimiz bir çok marka rezil oldu. Jetta ve C class mersedes testi geçemedi. Linea 2007 de piyasaya çıktı ve yollarımızda yüzlerce kez Turkish Ncap'a tabi tutuldu. Öyle kasası sağlam olmasa idi bu kazalar ile ilgili yüzlerce yakınma duyardık. Var mı öyle bir şey. YOK. Tavsiyem makyajsız bir lineanın torpido kapağını açıp kafanızı eğip içine bir bakın. Orada bir sürpriz var. Hiçbir arabada görmediğim telefon direğine yakın kalınlıkta bir boru var. Yatay konumlanmış. Yaşam alanını korumak için oraya konulmuş. Linea tercih etmeyebilirsiniz ama tavsiyem Linea'ya en azından önden başka bir araba ile çarpmayın. Çünkü o boru... Ayrıca burunlu arabalarda sürücü kaza mahalline epey bir uzak olur. Araba dar değil. 2005 Corolla ile arasında iki santim fark var. Oraya da 4. bir kişi sığmaz zaten. Sorun genişlikte değil tavan biraz dar o yüzden dıştan oturma alanı da dar gibi gözüküyor. Oysa bu handikap değil. Her arabanın Body si farklı tasarlanır. Linea gibi bazı arabalar omuz mesafesine kadar geniş, omuz üstü dardır. Zaten oraya kafanız denk geldiği için geniş olmasının manası yoktur. Bazıları ise bu gözetilmeden yapılır. Megane 1 ve Tempra gibi. Bu fark tavan genişliğinden ve çamurlukların bagajın içine girip girmmesinden anlaşılır. Çamurluklar bagajdan görülüyor ise insanlar bagaja göre göreceli olarak daha aşşağıda oturuyorlar demektir ve bu ağırlık merkezini aşağı çekeceğinden yol tutuşunu arttırır. Araç seçerken buna da dikkat edin. Yani sadece dingil aralığı fazlalığı ve arabanın alçak olması yol tutuşunu arttırmaz. Bunun yanında yüzlerce komponent vardır. Linea ya dengesiz demek dengesizlik olur. Yol tutuşunda en önemli unsurlardan bir de lastiktir. 1.6 kasası fabrika çıkışı 1.3 üne göre daha kaliteli lastiklere sahiptir. Kışın 7 derecenin altındaki sıcaklıklarda kış lastiği kullanmassan, yağmurlu havalara yönelik en az 3 oluk kanallı lastiğin yoksa mercedese binsen ne yazar. Kış şartlarında ciplerin patide kalıp Şahinin yanlarından yardıra yardıra gittiğini izlemediniz mi?. Parçası ucuzdur. Farı 125 Tl. Oparda. Yakıtı çok makuldür. Bagaj bitirim zaten. Yeni kasada ses yalıtımı da çok iyi. Arka çamurlukların içine bakın. Yalıtım malzemesi görülüyor. Otomatik çift bölgeli klima Urban ve üstünde standart. Motor mükemmel zaten. Hava atayım, çok yaksın önemli değil, masrafına da katlanırım diyorsan başka araba al. Ama param değerli, parama göre en iyisini istiyorum diyorsan Linea dan başka adresin yok. Ne kadar para o kadar köfte...
  • Cok tiptiz az daha genis olabilirdi boydanuzun enden ince olunca acayip bi goruntu olusturuyor ama merak etme piyasasi cok iyi ciktigindan beri hep sinifinda lider konumda sirketler vs hep alimhalindedir ekonomik oldugu icin aslindabu aractan cok sey beklememek lazim bunu yeni SAHIN olarakta dusunebilirsiniz..
  • valla resimlerde sitesinde falan yeni makyajlı hali güzel gibi geldi . alıcı gözüyle incelemeye gittim, içine bile oturmak istemedim. sevemedim tipini. Belki haksızlık yapılıyordır :)
  • Ben de beğenmiyorum.
    Uzun ve eni az.
    Önceki kasa honda city'ler gibi geliyor. Onu da beğenmemiştim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim sevmeme nedenlerim:
    - Çirkin,
    - Ensiz ve boylu,
    - İnatla, elini kolunu sallayanın 5 yıldız aldığı euroNCAP'e girmemesi,
    - Yol tutuşunun çok da iyi olmaması,
    - Özellikle ilk kasada iç kısımdaki kalite problemi.

    Hoşuma giden noktaları ise uygun fiyatı ve multijet motoru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • önü ince ve dar, arkası havada (leylek gibi) kapı kolları güzel değil. iç tasarım çok sade, görünüş olarak kalitesiz, dayanıksız algısı var, vs..

    2. el olarak 20.000 tl'ye dahi alınabilen tam bir f/p aracı. parasını hakeden bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhan032 -- 1 Eylül 2012; 10:24:56 >
  • Dar uzun olmasından ötürü sevmiyorum.Böyle bir araç istesem zaten alacağım araç W126 olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chnbs -- 1 Eylül 2012; 10:30:59 >
  • Tem F/P aracı, C sınıfı satış lideri. Tip görecelidir fakat yeni kasasında iç mekan kaliteli değil demek önyargı olur. Yeni kasanın iç mekanı çok şık ve kaliteli

    olumsuz tarafı ise araç sınıfına göre dar.
  • Aslında benim fikrimce çevredeki izlenimlerime göre ilk başta markasının FİAT olması arabayı diğer alman fransız japon araba severlere göre 1 sıfır yenik olarak başlatıyor.

    Sınıfında lider olmasın aen büyük katkı şirketler. Emin olun ki şirketler almasaydı bence %60 satışlarında düşüş yaşanırdı.

    Eğer bu arabayı içi daha güzel ve biraz daha geniş olarak woswogen yada ford çıkarsaydı bence bu araba daha iyi tutulurdu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi formex -- 1 Eylül 2012; 11:40:00 >
  • Tipsiz araba eni ve boyunun bir oranı yok donanımı düşük ve o donanıma çok para istiyorlar vede güvenliğinden şüpheliyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41muco78

    araba almaya gittiğimde fiat linea yla karşılaştım herkez linea alma diyor bunun sebebi ne?

     Fiat linea neden sevilmiyor?


    Bence hangi arabayı beğeniyosan git o arabayı al.
  • bence çok kötü bir araba dğil.araba işi zevk beklenti işi.türkiye şartlarında alıpta kapının önüne sokağa bırakacağın gözününde arkada kalmayacak bir araba.yeni kasasını beğenmedim fakat eski kasası 1.3 dizel multijeti gayet makul ve bekleneni karşılayacak bir araba.şu anki trafik şartlarında kimse ist. ve çevresi için konuşuyorum arabası ne kadar güçlü de olsa basıp sürat yapabileceği yol kalmadı denecek kadar az.bu arabada bu yollarda bu trafikte herkesin işini görecek kadar ekonomi ve performansı sunar artıdan konfor gereksinimini bile karşılar.eğerki alacaksan eski kasasını hiç düşünmeden al uzun seneler bin ihtiyaccını gider derim.he yeni kasası dersen oda olabilir onuda alır uzun seneler düşünmeden binersin.tekrar söylüyorum herkes daha iyi daha güçlü araba ister fakat türkiye şartlarında hiç bir şekilde bütçeye zarar vermeden ihtiyacını karşılayacak bir arabadır.ben kesinlikle öneriyorum.

    edit: resimdeki aynı lineadan bulursan hiç kaçırma al bordo renkli ve çelik jantlı daha donanımlı modelleri gerçekten daha oturaklı duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cadillaccts -- 1 Eylül 2012; 12:15:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersan34

    quote:

    Orijinalden alıntı: 41muco78

    araba almaya gittiğimde fiat linea yla karşılaştım herkez linea alma diyor bunun sebebi ne?

     Fiat linea neden sevilmiyor?


    Bence hangi arabayı beğeniyosan git o arabayı al.

    bende çok istiyorum ama çevremdekiler sinir bozuyo




  • Başlık çok saçma olmuş...Yıllık ve aylık satış rakamları ile şu an TÜRKİYE DE en çok satılan araba..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Başlık çok saçma olmuş...Yıllık ve aylık satış rakamları ile şu an TÜRKİYE DE en çok satılan araba..

    ama genelde şirketlerin ve kamu ya satılan bir araba özel olarak nasıl bilmiyorum
  • Şirket arabası olarak kullanılır genelde.
    C sınıfı gözükür,ama standartları bakımından c sınıfının altındadır(benim için B sınıfıdır).
    Sorunsuz bir motora sahiptir(multijet)geniştir,ailenin ihtiyacını görür.
    Malzeme kalitesi zayıftır,konfor çok zayıftır.Yol tutuş zayıftır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: formex

    Aslında benim fikrimce çevredeki izlenimlerime göre ilk başta markasının FİAT olması arabayı diğer alman fransız japon araba severlere göre 1 sıfır yenik olarak başlatıyor.

    Sınıfında lider olmasın aen büyük katkı şirketler. Emin olun ki şirketler almasaydı bence %60 satışlarında düşüş yaşanırdı.

    Eğer bu arabayı içi daha güzel ve biraz daha geniş olarak woswogen yada ford çıkarsaydı bence bu araba daha iyi tutulurdu...


    Aynen katılıyorum. Ülkemizde marka algısı çok önemli.
  • Bu aracı satış lideri yapan tek şey uygun fiyatı ve 1.3 ekonomik dizel motoru. O yüzden filo kiralamalarının gözdesi oldu ve iyi satış rakamlarına ulaştı.

    Yoksa, tipsiz bir görüntüsü var. İç malzeme kalitesi idare eder. Euro NCAP testi yok sanırım.
    Uygun fiyatı için eşek niyetine alınıp binilecek bir araç.
  • neresi sevilmiyor :)
    öğretmen ve memurların hayali
    arabaya önem vermeyenlerin,
    A noktasından B noktasına götürsün yeter diyenlerin ilk aklına gelen araba
    ör:
    A: Arabam pert oldu, elimde 30-40 bin lira para var ne alsam
    B: Al bi Linea geç.
    Zaten şirkette Lineayı kullananlar bildiği için,
    özel araç alacaklar da, şirkette Linea kullandım iyi arabaydı Linea alıyım düşüncesindeler.
    filo satışları çıkartılsa dahi liderlliğin yine Linea'nın olucağı kanaatindeyim.
  • Akıl veren çok olur, para veren olmaz.
    Bu fiyata, bu donanımlarda başka araba bulabilirsen git onu al.
    Ben öyle yaptım, son derece memnunum. Hatta benim aracım T-jet motora sahip. Bilenler bilir

    İçine bin, test sürüşü yap. Bi sonraki hafta git bi daha sür. Hatta çok var ortada, bi kiralama şirketinden almayı düşündüğün motor-donanımı 1 günlüğüne kirala...
    Şimdiden hayırlısı olsun.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.