Gençliğimden beri bildiğim kadarıyla, ülkemizde Fiat'ın B sınıf sedan ve heçbek modelleri iktisadi nedenlerle epey satan modeller olmuştu. Uno, Palio, Siena, Punto, Linea epey hizmet etti insanımıza. Sanırım 4-5 yıldır Fiat'ın B segmentte ülkemizde ve Avrupa'da satılan bir modeli yok. Egea hamlesi de Tofaş'ın çabalarıyla geldi, o da olmasa C sınıfında da modeli olmayacaktı. (bana kalsa araç B+ sınıfında) Son B HB modeli Punto tasarım olarak oldukça güzeldi aslında, o şekilde bir model üretilse epey tutulacağını düşünüyorum. Fiat bu hamleyi yapamıyorsa batmanın eşiğinde olmalı . Yada Suv odaklı üretime geçti desek o bölümde de bir hareketlilik yok gibi. Üzücü bir durum |
Fiat'ın B sınıfı modelinin kalmaması
-
-
Fiat 500 var.
Yeni elektrikli punto, panda gelicek diye haberler de var. -
500, A sınıfı diye biliyorum.
-
Bilmiyorum b diye okumuştum
-
Bir ara Pulse ve Argo gelecek deniyordu sonra sessiz sedasızca iddialar ortadan kayboldu.. Aslında getirseler şu piyasada baya baya satarlar ama ithal edilen araçlar Koç'a çok para kazandırmıyorsa yani karlı değilse baltalamamak için getirmiyor olabilirler.
-
Fiyat avantajı olmaz ki gelsin -
ikisi de değil. Ölçüler açısından A, fiyat açısından C diyelim
-
Fiat, önümüzdeki 5 yıl içinde A ve B segmenti modellere odaklanacak merak etmeyin. -
Artik sehir ici b ye degil b-suv segmentine odaklanmis durumda. Bu 500x 500L gibi araclara yoneliyorlar sanirim -
FİAT 500X B Sınıfı SUV olarak geçer.
-
Günümüz güvenlik kriterlerini karşılamaz ama malum durumda ülkenin uno'ya fena halde ihtiyacı var diye düşünüyorum
-
Egea fiyatı İle b sınıfı
Egea kalitesi ile b sınıfı
Egea hacmi ile b ve C sınıfı arası
Egea konforu ile b ve C sınıfı arası
Zaten Türk halkı olarak ihtiyacımız da bu. Bravo kaç tane sattı, benzer dönemde linea kaç sattı, oradan anlayabilirsiniz. Farklı bir araç beklemek manasız.
Yurt dışında ise Fiat panda, 500 tarzı küçük araçlar ile tanınıp seviliyor. Daha önce croma, bravo gibi daha üst segment araçlar üretsede umduğu başarıyı bu modeller ile sağlayamadı. Dolayısı ile serilerin devamı gelmedi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 6 Nisan 2022; 15:28:40 > -
Hacmi C sınıfı hocam, örneğin Hb modelinde 440 Lt bagaj var diğer çoğu hb den üstün ve iç genişliği de gayet iyi. yalıtım konforu olarak da japon c segmentlerinden üstün ama süspansiyon konforu olarak b+ denir bence de
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanEmir411 -- 6 Nisan 2022; 15:32:39 > -
Egea b-c karşılıyor yerli üretim fiyat avantajıda var
Easy pakette C elyese, 301, symbol, taliant vb. Rakiplerini silip süpürüyor
Urban lounge pakette diğer cleri geç meganı bile solluyor.
Crosslada sandero duster vb. Modellere göre avantajlı oldu
Adamlar tek modelle piyasadan ciddi bir pay alıyor tam anlamıyla clio rakibi bi modelleri yok ama Satış rakamları ortada böylesi adamlarada daha karlı -
Sık sık taksi kullanan bir insanım. Dolayısıyla egeanın konfor ve genişliğini yeterince tecrübe ettiğimi düşünüyorum.
misal iç genişliği b segment hacmine sahip focus 3 den iyidir. Zaten focus 3 un ön koltuklarında bile manasız bir darlık var. Fiesta daha iyi. Egea’ nın genişliği belki megane 4 e yakındır. Ancak corolladan dar olduğu bariz belli.
konfor olarakda söyle söyleyeyim; aynı yolu taksi egea ve taksi corollada arka koltukta yaptığımda corolla şöförlü araçmış gibi hissettirdi. Egeada ise çalkalanıyor insan. Bir sembol değil ama bir corollada değil.
ek olarak uzun yolda yalıtımı nasıldır bilmiyorum. Bir kere o şekilde bir taksi yolculuğu yapmıştım. Onun da üzerinden yıllar geçti. Ancak yalıtımı iyiydi. Şehiriçinde ise 1.3 multijet çok ses yapıyor. 3 bin devir çevirince anca normal bir hızlanma yakalanıyor çünkü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 6 Nisan 2022; 15:49:23 > -
focus 3 segmentinin en dar aracı olabilir ancak corolla ve megane egea'dan bariz daha geniş. algılarınız psikolojik, bahsettiğiniz araçların iç ölçülerine bakabilirsiniz. size klostrofobik hissettirebilir bazı araçlar
megane arka iç omuz genişliği 1420mm, egea'da 1372mm
son olarak, egea yeni şahin'dir. b segmentinin kralıdır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 6 Nisan 2022; 16:11:34 >
-
Corolla yeni kasa mıydı? Son kasanın konforunu bende beğeniyorum güzel araçtı. Egea motor Yalıtım dediğiniz gibi motor sesi dizelde geliyor, yeni modellerde yalıtım her disiplinde ilk çıkışına göre biraz daha iyi ve c segment seviyesinde bence, o yüzden katılıyorum dediğinize. Focus zaten 4 kişilik resmen, 3-4 kişi binip bagajı da doldurunca arabanın altı sürekli vuruyor öyle de bir eksisi var. Focus 3 tek kişi binilecekse tercih edilir benim gözümde
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanEmir411 -- 6 Nisan 2022; 16:17:52 > -
dingil mesafeleri:
egea sedan: 2637mm
taliant: 2649mm
c-elysse&301: 2650mm
octavia: 2669mm
astra sedan: 2685mm
corolla: 2700mm
focus sedan: 2700mm
megane sedan: 2711mm
elantra: 2720mm
civic: 2733mm
-
megane de size göre sanırım yeni spring oluyor.
-
Getirmesinler, latin ncapteki durum belli
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
megane de size göre sanırım yeni spring oluyor. |
ikisi de değil. Ölçüler açısından A, fiyat açısından C diyelim |
Egea fiyatı İle b sınıfı
Egea kalitesi ile b sınıfı Egea hacmi ile b ve C sınıfı arası Egea konforu ile b ve C sınıfı arası Zaten Türk halkı olarak ihtiyacımız da bu. Bravo kaç tane sattı, benzer dönemde linea kaç sattı, oradan anlayabilirsiniz. Farklı bir araç beklemek manasız. Yurt dışında ise Fiat panda, 500 tarzı küçük araçlar ile tanınıp seviliyor. Daha önce croma, bravo gibi daha üst segment araçlar üretsede umduğu başarıyı bu modeller ile sağlayamadı. Dolayısı ile serilerin devamı gelmedi. |
Benzer içerikler
- sunroof fitili değiştirme
- audi a1 alınır mı
- 5000 km 1 lt yağ eksiltme
- peugeot 508 kronik sorunlar
- triangle lastik yorum
- yeni audi a3
- ford focus 2024 fiyat listesi
- ford puma 2024 özellikleri
- bmw ix2 2024 fiyat
- ssangyong torres teknik özellikleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X