Şimdi Ara

Fiat Doblo 1.9D motor ömrü (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
118
Cevap
1
Favori
155.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Banada biraz mantıksız geldi.Bu tür ticari araçlar bazıları 80 bini 6-7 ayda yapıyor.Öyle olsa kimse bu araçları almaz bana kalırsa

    Alıntıları Göster
    80.000 de motor yaptıracaksın zarar üstüne birde 1.9 vergisi ödeyeceksin satarken zarar edeceksin bu aracı alanların işi zormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolf_HKN

    80.000 de motor yaptıracaksın zarar üstüne birde 1.9 vergisi ödeyeceksin satarken zarar edeceksin bu aracı alanların işi zormuş

    Alıntıları Göster
    aynı araçtan bende de vardı. 35000 km de motoru bitti. 100000 km yi geçenini de hiç görmedim. kesinlikle bulaşılmaması gereken bir motor. araçta bulunan EGR valfi motorun en büyük düşmanı. motoru kuruma boğup motoru kısa sürede yağ yakan bir canavara çeviriyor. ben yandım siz yanmayın

    ayrıca aracın motor yağı 15W40. bizim süper ustalarımız, kangoo,berlingo,partner 1.9D de 10w40 kullanıldığı için buna da 10w40 koyuyor. bu da tetikliyor olayları. bulaşmayın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: impress

    aynı araçtan bende de vardı. 35000 km de motoru bitti. 100000 km yi geçenini de hiç görmedim. kesinlikle bulaşılmaması gereken bir motor. araçta bulunan EGR valfi motorun en büyük düşmanı. motoru kuruma boğup motoru kısa sürede yağ yakan bir canavara çeviriyor. ben yandım siz yanmayın

    ayrıca aracın motor yağı 15W40. bizim süper ustalarımız, kangoo,berlingo,partner 1.9D de 10w40 kullanıldığı için buna da 10w40 koyuyor. bu da tetikliyor olayları. bulaşmayın derim.

    Alıntıları Göster
    nasıl bir motormuş bu yaa.
    daha neler duyacaz bakalım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kritios

    nasıl bir motormuş bu yaa.
    daha neler duyacaz bakalım...

    Alıntıları Göster
    62 binde motor yapıcaksak dizelin ne anlamı kaldıki bir şey daha ögrenmiş olduk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KILIÇ

    62 binde motor yapıcaksak dizelin ne anlamı kaldıki bir şey daha ögrenmiş olduk.

    Alıntıları Göster
    BUCAKLI Arkadaşın dediği doğru.benim gibi pinpirik adamın bile kangosu 90.000 km. olmadan motoru indi. ister inanın ister inanmayın 10.000 km gidemeden tam 3 sefer motor indirildi. sonunda 102.000 kmde zar zor zararına sattım. hemde işlemler serviste yapıldı. en sonunda servis komple motor değişecek dedi. 2004 nisan ayında 6,500 tl masraf çıkartı.arabayı satıp 2005 kangoo 1.5 dizel aldım.şu an 83.000 km. daha taş gibi.gerçi o zamanlar euro mazot yoktu. ben olsam kesinlikle düz motor dizel araç almazdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceylan

    BUCAKLI Arkadaşın dediği doğru.benim gibi pinpirik adamın bile kangosu 90.000 km. olmadan motoru indi. ister inanın ister inanmayın 10.000 km gidemeden tam 3 sefer motor indirildi. sonunda 102.000 kmde zar zor zararına sattım. hemde işlemler serviste yapıldı. en sonunda servis komple motor değişecek dedi. 2004 nisan ayında 6,500 tl masraf çıkartı.arabayı satıp 2005 kangoo 1.5 dizel aldım.şu an 83.000 km. daha taş gibi.gerçi o zamanlar euro mazot yoktu. ben olsam kesinlikle düz motor dizel araç almazdım.

    Alıntıları Göster
    Normal mazot kullanmaktan olmuştur . Yoksa bu kadar çabuk bitmemesi lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Düz dizel motor;en fazla 75.000-80.000 km gider.Sonrasında segman atılması gerekir.



    naptın sen ya ne 80 bini. O zaman ticari firmalar 5 ayda bir araba değiştirmesi gerekiyo. Bizim mitsubishi kamyonet 80 binde en ufak bi sorun bile yok. İlanları dolaşırsan 300 binde çok temiz diye satılanları ble göreblirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legendboxer

    quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Düz dizel motor;en fazla 75.000-80.000 km gider.Sonrasında segman atılması gerekir.



    naptın sen ya ne 80 bini. O zaman ticari firmalar 5 ayda bir araba değiştirmesi gerekiyo. Bizim mitsubishi kamyonet 80 binde en ufak bi sorun bile yok. İlanları dolaşırsan 300 binde çok temiz diye satılanları ble göreblirsin.

    Alıntıları Göster
    Bizde 99 model H-100 vardı 205 bin km sattık motor da hiç açılmamıştı şuan ki sahibi de sorunsuz biniyodur kesin çevremde çok var turbosuz dizel kullanan hiç birinden duymadım böyle birşey demek ki bizim aldıklarımız çok sağlam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Bizde 99 model H-100 vardı 205 bin km sattık motor da hiç açılmamıştı şuan ki sahibi de sorunsuz biniyodur kesin çevremde çok var turbosuz dizel kullanan hiç birinden duymadım böyle birşey demek ki bizim aldıklarımız çok sağlam

    Alıntıları Göster
    ben ilkkez duydum bu kadar sürelerde motorun bittiğini kısmet işi demekki
  • beyler sacmalamayin ,allahani severseniz ,duz dizel rahat 300 bin kmi vurur

    ornekler

    http://www.2dehands.be/autos/autos/?qq=diesel

    70.000-80.000 bin daha yeni demek , benzinli araclarla karistirmayin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NayirNolamaz -- 31 Aralık 2009; 16:17:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NayirNolamaz

    beyler sacmalamayin ,allahani severseniz ,duz dizel rahat 300 bin kmi vurur

    ornekler

    http://www.2dehands.be/autos/autos/?qq=diesel

    70.000-80.000 bin daha yeni demek , benzinli araclarla karistirmayin
    genellememek lazım ancak doblo 1.9D nin yapacağı km ler bununla sınırlı. kısmet işi olması için aracın 100000 km yi geçmesi gerekiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: impress

    genellememek lazım ancak doblo 1.9D nin yapacağı km ler bununla sınırlı. kısmet işi olması için aracın 100000 km yi geçmesi gerekiyor

    Alıntıları Göster
    kimi arkadaslar 70-80 binde motor indirir falan demiş bnce çok saçma araba su anda bizde 130.000 nde vede motorunda hiç bir sorunu yok motor yapılı falan da değil sadece 10.000 de bir rutin bakımları yapılıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyaz306

    kimi arkadaslar 70-80 binde motor indirir falan demiş bnce çok saçma araba su anda bizde 130.000 nde vede motorunda hiç bir sorunu yok motor yapılı falan da değil sadece 10.000 de bir rutin bakımları yapılıyor

    Alıntıları Göster
    eski 2003 1.9jtd doblo bizden 400.000 km çıktı oda hep dağlık yolda şimdi 600.000 olmuş da motorda tık yok ama düz motor hemen motor indiriyomuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4JustIce

    eski 2003 1.9jtd doblo bizden 400.000 km çıktı oda hep dağlık yolda şimdi 600.000 olmuş da motorda tık yok ama düz motor hemen motor indiriyomuş

    Alıntıları Göster
    Piyasadaki en sağlam dizeller Mitsubishi L300,Toyota Hilux,Mercedes 200-250-300 D,bilimum Isuzu serileri.Hepside atmosferik.

    Fiatın 1.9 D'si belki problemli olabilir.Fakat atmosferik genelde daha sağlamdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    Piyasadaki en sağlam dizeller Mitsubishi L300,Toyota Hilux,Mercedes 200-250-300 D,bilimum Isuzu serileri.Hepside atmosferik.

    Fiatın 1.9 D'si belki problemli olabilir.Fakat atmosferik genelde daha sağlamdır.

    Alıntıları Göster
    atmosferik nedir arkadaslar düz motor mu demek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyaz306

    atmosferik nedir arkadaslar düz motor mu demek?

    Alıntıları Göster
    Atmosferik motor turbosuz motor demek. Atmosferik motor=düz motor=klasik motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyaz306

    atmosferik nedir arkadaslar düz motor mu demek?


    turbo beslemesiz enjeksiyonlu yada karbüratörlü motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyaz306

    atmosferik nedir arkadaslar düz motor mu demek?


    turbo beslemesiz enjeksiyonlu yada karbüratörlü motor

    Alıntıları Göster
    geçenlerle ikinci el araç bakarken tanıdık renault bayisindeki satıcı oradaki düz dizel kango için yaramaz bunlar max. 100 binde silindir kapağı değişiyo demişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orijinalden alıntı: Details

    363.000'de üst komşumun dizel atmosferik saxo'su hatta bizde adamcagız. Kızdı sana, apartmanda 3 Saxo sahibiyiz hepimiz kızıdk

    Kızmayın.
    Saxo değil ama C15 First var ticari araç.O da öyledir.Dayanmaz.Isuzu'lara lafım yok;piyasada kendini kanıtlamış dizel ustasıdır.
    Keza Mercedes Benz'de öyledir.Ama bilhassa Peugeot-Citroën-Fiat 3'lüsünün 90'ların ortasındaki teknolojileriyle ürettikleri doğal emişli düz dizel motorları ne yazık ki böyle.Bir yerden salladığımı filan sanmayın.Kaç sefer dediğim gibi kapak açıldı segman atıldı dükkanda.Tek bir modele de değil.Partner,Berlingo,Doblo,Ducato,Scudo,Boxer vs.
    Bunların arasına yukarıda bahsi geçen Caddy Sdi ve eski kasa Combo D'yi de katabilirim.Çünkü onların da başka ustalar tarafından dediğim km'lerde kapak açılıp segman atıldığını gördüm.
    En basitinden J9'lar.Üzerindeki 2500cc motora Allah'ın her kışına girmeden önce kaç kişinin tekrar tekrar motor yaptırdıklarını bilirim sanayide.Yapılanlar da o 1 senede 35-40K km anca yapar.
    10 numara yağ işi ise;çalışır hiçbirşey de olmaz.Aynı motorin gibidir.




    bizim 92 model J9'umuz vardı. 342 binde conta yaktı. yeni motor yaptırmıştık. satarken beşyüz küsur bindeydi. hiç sorunu yoktu. belki fiatın o motorlarında sorun olabilir ama normal atmosferik dizeller 80 binden çok daha fazla km yapar....




  • Fiatın dizel motorunun ömrü normal kullanımda en fazla 150.000
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.