Şimdi Ara

Ensa Bilgisayar(Teknik Takip) güvenilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
6
Favori
10.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ekran kartı piyasası malumunuz stok ve ikinci el fiyatları çok kötü durumda. Elimdeki bir kartı tamir ettirmek istiyorum, konuyla ilgili en çok denk geldiğim yer YouTube'da tamir ve bilgilendirme videoları paylaşan Teknik Takip(Ensa Bilgisayar). Burası ile uzaktan kargo ile tamir hizmeti almış olan var mı, güvenilirliği konusunda tecrübe paylaşabilecek var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren903

    Dün ilk geri dönüşü aldım, 24 gün bekledim. Kart(Powercolor Rx 580 8gb) ilk gönderdiğim halinde görüntü veriyor, furmark testini -%5-10 performans ile 72 derecede çalıştırıyordu ama asıl sorunu olan vram lere yüklenildiğinde görüntü kesiliyordu. Bu hali ile onarımında 400 tl + kdv anlaşmıştık ve eğer tamir edilemezse ücretsiz şekilde eski hali ile iade edileceği belirtilmişti.


    İlk müdahale olan vram kalıplarının yenilenmesinden sonra görüntünün kesildiğini ve vram lerin değişmesi gerektiğini ücretin de 2300 tl + kdv tutacağını belirttiler. Görüntü vereceği şekilde iade edemeyebileceklerini ilettiler ve vram lerin siparişinin ne zaman ellerine ulaşacağı belirtilmediği için görüntü verecek şekilde iadesini istedim, şu anki durum bu şekilde.

    Teknik takipin çekilen videolarına aldanıp ramazandan önce bir kart verdim tamir için, pahalı bir kart. Kartın sorunu driver yüklenince ekranda yatay çizgiler çıkıp masaüstü gelmeden windows çöküyordu, driver yüklenemeden normal şekilde kart çalışıyordu sorunsuz, bir kaç tamirciye sordum vram sorunu dediler bende hangi tamirciye versem diye düşünürken bana yakın olduğu için teknik takipi (ensa bilgisayar) tercih ettim. ( keşke etmeseydim)


    Kart için yoğunluktan dolayı 20 gün sonra en erken 15 gün sonra sonuçlanır dediler bende kabul ettim, o ara tam kapanma yasağı başladı ama bilgi aldım onlar çalışıyormuş, neyse günler geldi geçti Mayıs'ın 4 ünde tam 19 sonra kısa mesaj geldi, hemen servis işlemlerini internet üzerinden kontrol ettim, işlemlerde


    '' chipset daha önce ısıtılmış, 3 adet vram değişimi yapıldı, 1 ram hala hata veriyor, top bekleyecek, chipsetin kalıplanıp denenmesi lazım''


    şeklinde bir billgi, tabi sms yoluyla da bir mesaj geldi, parça bekleniyor 15 gün sonra sonuçlanacak diye, her neyse yine günler geldi geçti ve Mayıs'ın 15'inde bir sms daha geldi,


    '' ekran kartı cihazınızın onarım işlemi başarısız sonuçlanmıştır''


    diye bir mesajdı, hemen servis hareketlerindeki bilgiye baktım internet üzerinden, şu bilgi girilmişti


    ''reballing yapıldı işlem sırasında chipset sustu, işlem başarısız iade''


    şeklinde, sonra gittim kartımı çöp halde teslim aldım.


    Yani kartın tamiri için 30 gün heyecanla bekledim güvendim yaparlar diye ama eskisinden daha kötü halde kartın en pahalı parçasını chipseti patlatmışlar kart şimdi hiç görüntü vermiyor.


    Bende dedim en azından kartı teslim ettiğim şekilde geri alsaydım bu haliyle arızayı onarmak yerine tamamen perte çıkarmışsınız.


    Ha bana dedikleri bu tür işlemlerde ısı uyguluyoruz risk vardır, chipsetin çatlaması tamamen susması ihtimaldir, kartı tamire veren kişilerinde bunu bilerek bıraktıklarını söylediler.


    ee tamam da hocam ben sana chipseti çalışan bir kart vermişim bu kartın reballing işleminin sonucunu başarılı bir şekilde sonuçlandırmak senin vazifen, reballing nedir chipsetin lehim toplarını yenilemektir başka bir şey değil, ben sana görüntü vermeyen, hiç açılmayan bir kart versem hee o zaman tamam derim chipset zaten bozukmuş reballing işlemi işe yaramadı ama çalışan chipseti reballing yapıyorum diye çatlatmak senin kabahatin,


    demek ki ısıyı fazla kaçırdın, chipsetin üzerini temizlerken fazla oyalandın ki chipset çatladı, ben sana sıfır chipsette getirip versem sen bu işlemi düzgün yapamadıktan sonra o chipseti de çatlatırsın, patlatırsın, senin sorumluluğun bu chipseti çatlatmadan reballing işlemini yapmak,


    hadi iş kazası yaptın çatlattın chipseti o zaman yerine sağlam chipset takacaksın çünkü sen çalışan chipseti bozmuşsun, chipset şu kadar pahalı bu kadar pahalı nasıl yerine yenisini takalım gibi bir mazerette olmamalı, hani misal kartın üzerinde çalışan herhangi bir basit ucuz parçayı iş kazası nedeniyle bozdun, yaktın diyelim müşteriye ya ben bunu yaktım maaalsef geri idae diyebilir misin demezsin hemen yerine başka yeni bir parça takarsın, işte chipsette böyledir, çalışıyorsa müşteriye çalışan vaziyette teslim etmek zorundasın,


    bir şeyin tamirini yapamamak ayrı onu tamamen çalışmaz hale getirmek ayrıdır, chipset değiştirmek belki maliyetli bir şey ama müşteri memnuniyeti her zaman önde gelmelidir, sen yaptığın hatayı bir şekilde düzeltmek zorundasın.


    Velhasıl burdan ekran kartını bu servise gönderecek arkadaşlara ensa bilgisayar'ı teknik takip'i tavsiye etmiyorum, eğer oraya kartınızı gönderiyorsanız şunun bilincinde olun, ya kartınız tamamen çöp olur ya da şansa tamiri yapılır, sizde chipset sustu (aslında çatlatı, patladı, öldü, çöp oldu) gibi bir servis mesajı alırsanız şaşırmayın, hakkımı da helal etmiyorum.


    şöyle de bir şüphe kaldı içimde, sonuçta bu chipset ekran kartının en pahalı parçası, söküp yerine ölmüş bir chipset takmadıkları ne malum, öyle bir şey iddia etmiyorum o konuda kimsenin günahını görmeden bilmeden alamam ama benim çalışan kartımın tamamen perte çıkması da kabul edilebilecek bişey değil.

    Bir kaç videolarını izlemiştim, çalışma ortamları alet, araç ve gereçleri, güvenlik, sağlık gibi öncel meselelerde özensiz görünümleri profesyonelleşmekte yetersiz oldukları izlenimi yaratıyor. Elektronikleri temizlemek için gerekli olan profesyonel çözücüler yerine maliyeti düşük ve yüksek aşındırıcılığı olan tiner kullandıklarını görmek hayret verici. Sökülmüş kartın görüntü verip vermediğini test ederken çipset üzerine elle işlemci dayamak gibi micro komponentlere zarar verebilecek, çalışma ortamı güvenliğini etkileyecek davranışlar olumsuz. Tabi bunları bir kaç videodan çıkarımla söylemek doğru bir yaklaşım olmayabileceğinden ihtiyat payı bırakmalı. Teknisyenlerin teknik becerilerinin iyi olduğu aşikar ama sermaye/yatırım eksikliğinin kullanılan araç gereç ve ekipmanın amatörce görünmesine neden olduğunu düşünmek yanlış olmaz.

    Farkındaysanız mesajımda görmeden bilmeden kimsenin günahını alamam diye bir ifade kullandım, kimseyi hırsızlıkla suçlamadım, sadece bu tür olayaların da yaşandığını belirtmek için insanların temkinli davranamasını istedim.


    kartıma gelince, kart driver kurulunca çizgili ekran veriyordu demişsiniz işte sorunda tam burada. Bu kart sürücü yüklenmeden masaüstünü gösteren kısmen çalışan bir karttı, sürücüler kurulduğunda ekranda yatay ve dikey çizgiler çıkıyordu, bir kaç tamirciye danıştım direkt bana bunun vram arızası olduğunu söylediler,

    zaten sizin de ilk müdahaleniz vramlerle ilgiliydi,


    ancak kartın chipsetine reballing işlemi uygulayarak chipseti çatlatmışsınız, bu chipseti çatlatmadan reballlig işlemi yapmak sizin sorumluluğunuz, yoksa bende alırım elime üflemeli havya basarım ısıyı sökerim chipseti ne farkı kaldı, önemli olan chipsete zarar vermeden reballing yapmak, sonuçta reballing denen işlem sadece lehim yenilemesidir,


    chipseti arızalı olan bir kart görüntü vermez, arızalıdan kastım soğuk lehime düşmüş bir chipsetten bahsetmiyorum,


    ben size görüntü vermeyen bir kart teslim etseydim ona reballing yapsaydınız o zaman derdim benim chipsetim zaten bozukmuş, reballing işlemi işe yaramadı, anlayışla karşılardım.


    benim kartımın chipseti sağlamdı, fan kontrolünü bile sağlıyordu, yani ısınmadan fanları döndürmüyordu, şimdi ise fanlar son seviye dönüyor, bu chipsetin öldüğü anlamına geliyor.


    bana kartımı en kötü ihtimal teslim ettiğim şekilde iade etmeniz lazımdı, aslında olması gereken çatlatmış olduğunu chipseti değiştirip reballing ve vram ücreti istemenizdi ama şimdi kart tamamen ölü.


    bu arada değiştirmiş olduğunuz vramleri tekrar söküp eski vramlari mi taktınız?

    Hayret ettim teknik servis deneyimi olan ve teknik servis elemanı olarak 16 yaşında çalışmaya başlamış biri olarak, gerçekten hayret ettim(meslek lisesi çıkışlıyım ve staja 16 yaşımda başladım).


    Bir işlem başarısızlıkla sonuçlanabilir, ben de başarısız tamirler yaptım, insanız, hepimiz yaparız, olabilir. Müşteri ürünün kullanılmaz hale gelmesi sonrası kızabilir, kızgın olan müşteriye yaşadığı kötü deneyim için özürlerinizi sunarsınız, müşteriyle soru ekini dahi ayırmayı bilmeden kişisel tartışmaya girmezsiniz. Özür diler, elimizden gelenin en iyisi buydu dersiniz. Size tamire gelen adam dolar milyoneri olan adam değil, belli ki o ürünü tamir ettirmeye ihtiyacı olan ekonomik durumu bozuk olan adam, tabi kızacak. Bundan doğal ne var?


    Kaldı ki müşteri işlemde ki hata payını olması gerekenden daha yukarıda görüyor, bu durumda telafi için ek işlem yapılması gerek. Çipset bozmak kolay bir iş değil. Müşteriye kişisel olarak ithamlar da bulunmakta hiç hoş değil. Kurumsallığa uymaz. Amazon müşteri hizmetlerinin bu şekilde sizinle konuştuğunu düşünün.


    Müşteriyle konuşma tarzı dahi amatörlüğü gösteriyor. Güvenilir mi bilmiyorum ama müşteriyle kabul edilebilir şekilde konuşmuyorlar burada gördüğümüz kadarıyla. Bu yüzden ben tercih etmem, üstelik normalde edebileceğim halde artık etmem, yani beni müşteri olarak kaybettiler. Kısaca deneyiminizi paylaşmanız iyi olmuş.

    quote:

    Orijinalden alıntı: GenqhisKhaan89

    Aboow resmen mahkemelik olay yani ya o sana dava açıp donuna kadar alabilir.Bulunmuş oldugunuz ithamlardan dolayı.

    Yada Sen ona dava açıp calısan kartımı pert etti hayallerimle oynadı maddi manevi tazminat istiyorum deyip zararını hatta fazlasını tazmin edebilirsin. Peşini bırakma diyeceğimde bu dava 2 yıl sürer ugrasılmaz:D



    Alıntıları Göster

    Kardeş amaç insanları bilgilendirmek, olurda kart tamiri için bir servis arayan varsa bu servisi tavsiye etmiyorum. Benim görüntü veren kartım şu anda hiç görüntü vermiyor, her ne olursa olsun ya müşteriye kartı teslim ettiği şekilde iade ediceksin ya da chipseti değiştirip tamirini yapacaksın. Benim mağduriyetimi gidermeden kartı tamamen kullanımaz halde geri iade ettiler.

    ben hakkımı helal ediyorum etmiyorum demedim farkettiyseniz başıma geleni anlattım kartı size gönderdim düzelmiyor pcb kısa devre var diye geri geldi buraya kadar sorun yok daha sonra ki verdiğim yer direk kartı açar açmaz parça eksik yedek parça olarak kullanılmış bu kart dedi ee kartı sizden başka bir yere göndermediğime göre kim açıp yedek parça olarak kullanıcak kargoda olcak hali yok benim başıma geleni anlatıyorum direk hatta fotoğraflarıda bulabilirsem ekleyecem konuya

  • daha gecen gun kartimi gonderdim ben bi sorunu vardi nedendir bilmiyorum

    gecen yil da gonderdim kondansator sorunu vardi o duzeldi sicaklik falan ama suanda ne bilmiyorum bende gonderdim 3 gun once falan genellikle 1 haftada hallediyorlar isini gondermesi tamir etmesi falan yani icin rahat olsun tabi benim kart eski oldugu icin artik her yerinden patlak vermeye baslamasi normal

    modeli:sapphire radeon r9 270x dual x oc

  • Fiyatları pahalı biraz. Ya da bana öyle geldi bir fan kontrolcü tamiri vardı düzgün yapamadığı halde 300 istedi.
  • Gönderdim ben de kartı, tecrübeleri buradan paylaşırım.

  • Dün ilk geri dönüşü aldım, 24 gün bekledim. Kart(Powercolor Rx 580 8gb) ilk gönderdiğim halinde görüntü veriyor, furmark testini -%5-10 performans ile 72 derecede çalıştırıyordu ama asıl sorunu olan vram lere yüklenildiğinde görüntü kesiliyordu. Bu hali ile onarımında 400 tl + kdv anlaşmıştık ve eğer tamir edilemezse ücretsiz şekilde eski hali ile iade edileceği belirtilmişti.


    İlk müdahale olan vram kalıplarının yenilenmesinden sonra görüntünün kesildiğini ve vram lerin değişmesi gerektiğini ücretin de 2300 tl + kdv tutacağını belirttiler. Görüntü vereceği şekilde iade edemeyebileceklerini ilettiler ve vram lerin siparişinin ne zaman ellerine ulaşacağı belirtilmediği için görüntü verecek şekilde iadesini istedim, şu anki durum bu şekilde.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren903

    Dün ilk geri dönüşü aldım, 24 gün bekledim. Kart(Powercolor Rx 580 8gb) ilk gönderdiğim halinde görüntü veriyor, furmark testini -%5-10 performans ile 72 derecede çalıştırıyordu ama asıl sorunu olan vram lere yüklenildiğinde görüntü kesiliyordu. Bu hali ile onarımında 400 tl + kdv anlaşmıştık ve eğer tamir edilemezse ücretsiz şekilde eski hali ile iade edileceği belirtilmişti.


    İlk müdahale olan vram kalıplarının yenilenmesinden sonra görüntünün kesildiğini ve vram lerin değişmesi gerektiğini ücretin de 2300 tl + kdv tutacağını belirttiler. Görüntü vereceği şekilde iade edemeyebileceklerini ilettiler ve vram lerin siparişinin ne zaman ellerine ulaşacağı belirtilmediği için görüntü verecek şekilde iadesini istedim, şu anki durum bu şekilde.

    Teknik takipin çekilen videolarına aldanıp ramazandan önce bir kart verdim tamir için, pahalı bir kart. Kartın sorunu driver yüklenince ekranda yatay çizgiler çıkıp masaüstü gelmeden windows çöküyordu, driver yüklenemeden normal şekilde kart çalışıyordu sorunsuz, bir kaç tamirciye sordum vram sorunu dediler bende hangi tamirciye versem diye düşünürken bana yakın olduğu için teknik takipi (ensa bilgisayar) tercih ettim. ( keşke etmeseydim)


    Kart için yoğunluktan dolayı 20 gün sonra en erken 15 gün sonra sonuçlanır dediler bende kabul ettim, o ara tam kapanma yasağı başladı ama bilgi aldım onlar çalışıyormuş, neyse günler geldi geçti Mayıs'ın 4 ünde tam 19 sonra kısa mesaj geldi, hemen servis işlemlerini internet üzerinden kontrol ettim, işlemlerde


    '' chipset daha önce ısıtılmış, 3 adet vram değişimi yapıldı, 1 ram hala hata veriyor, top bekleyecek, chipsetin kalıplanıp denenmesi lazım''


    şeklinde bir billgi, tabi sms yoluyla da bir mesaj geldi, parça bekleniyor 15 gün sonra sonuçlanacak diye, her neyse yine günler geldi geçti ve Mayıs'ın 15'inde bir sms daha geldi,


    '' ekran kartı cihazınızın onarım işlemi başarısız sonuçlanmıştır''


    diye bir mesajdı, hemen servis hareketlerindeki bilgiye baktım internet üzerinden, şu bilgi girilmişti


    ''reballing yapıldı işlem sırasında chipset sustu, işlem başarısız iade''


    şeklinde, sonra gittim kartımı çöp halde teslim aldım.


    Yani kartın tamiri için 30 gün heyecanla bekledim güvendim yaparlar diye ama eskisinden daha kötü halde kartın en pahalı parçasını chipseti patlatmışlar kart şimdi hiç görüntü vermiyor.


    Bende dedim en azından kartı teslim ettiğim şekilde geri alsaydım bu haliyle arızayı onarmak yerine tamamen perte çıkarmışsınız.


    Ha bana dedikleri bu tür işlemlerde ısı uyguluyoruz risk vardır, chipsetin çatlaması tamamen susması ihtimaldir, kartı tamire veren kişilerinde bunu bilerek bıraktıklarını söylediler.


    ee tamam da hocam ben sana chipseti çalışan bir kart vermişim bu kartın reballing işleminin sonucunu başarılı bir şekilde sonuçlandırmak senin vazifen, reballing nedir chipsetin lehim toplarını yenilemektir başka bir şey değil, ben sana görüntü vermeyen, hiç açılmayan bir kart versem hee o zaman tamam derim chipset zaten bozukmuş reballing işlemi işe yaramadı ama çalışan chipseti reballing yapıyorum diye çatlatmak senin kabahatin,


    demek ki ısıyı fazla kaçırdın, chipsetin üzerini temizlerken fazla oyalandın ki chipset çatladı, ben sana sıfır chipsette getirip versem sen bu işlemi düzgün yapamadıktan sonra o chipseti de çatlatırsın, patlatırsın, senin sorumluluğun bu chipseti çatlatmadan reballing işlemini yapmak,


    hadi iş kazası yaptın çatlattın chipseti o zaman yerine sağlam chipset takacaksın çünkü sen çalışan chipseti bozmuşsun, chipset şu kadar pahalı bu kadar pahalı nasıl yerine yenisini takalım gibi bir mazerette olmamalı, hani misal kartın üzerinde çalışan herhangi bir basit ucuz parçayı iş kazası nedeniyle bozdun, yaktın diyelim müşteriye ya ben bunu yaktım maaalsef geri idae diyebilir misin demezsin hemen yerine başka yeni bir parça takarsın, işte chipsette böyledir, çalışıyorsa müşteriye çalışan vaziyette teslim etmek zorundasın,


    bir şeyin tamirini yapamamak ayrı onu tamamen çalışmaz hale getirmek ayrıdır, chipset değiştirmek belki maliyetli bir şey ama müşteri memnuniyeti her zaman önde gelmelidir, sen yaptığın hatayı bir şekilde düzeltmek zorundasın.


    Velhasıl burdan ekran kartını bu servise gönderecek arkadaşlara ensa bilgisayar'ı teknik takip'i tavsiye etmiyorum, eğer oraya kartınızı gönderiyorsanız şunun bilincinde olun, ya kartınız tamamen çöp olur ya da şansa tamiri yapılır, sizde chipset sustu (aslında çatlatı, patladı, öldü, çöp oldu) gibi bir servis mesajı alırsanız şaşırmayın, hakkımı da helal etmiyorum.


    şöyle de bir şüphe kaldı içimde, sonuçta bu chipset ekran kartının en pahalı parçası, söküp yerine ölmüş bir chipset takmadıkları ne malum, öyle bir şey iddia etmiyorum o konuda kimsenin günahını görmeden bilmeden alamam ama benim çalışan kartımın tamamen perte çıkması da kabul edilebilecek bişey değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi junis -- 18 Mayıs 2021; 1:18:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: junis

    Teknik takipin çekilen videolarına aldanıp ramazandan önce bir kart verdim tamir için, pahalı bir kart. Kartın sorunu driver yüklenince ekranda yatay çizgiler çıkıp masaüstü gelmeden windows çöküyordu, driver yüklenemeden normal şekilde kart çalışıyordu sorunsuz, bir kaç tamirciye sordum vram sorunu dediler bende hangi tamirciye versem diye düşünürken bana yakın olduğu için teknik takipi (ensa bilgisayar) tercih ettim. ( keşke etmeseydim)


    Kart için yoğunluktan dolayı 20 gün sonra en erken 15 gün sonra sonuçlanır dediler bende kabul ettim, o ara tam kapanma yasağı başladı ama bilgi aldım onlar çalışıyormuş, neyse günler geldi geçti Mayıs'ın 4 ünde tam 19 sonra kısa mesaj geldi, hemen servis işlemlerini internet üzerinden kontrol ettim, işlemlerde


    '' chipset daha önce ısıtılmış, 3 adet vram değişimi yapıldı, 1 ram hala hata veriyor, top bekleyecek, chipsetin kalıplanıp denenmesi lazım''


    şeklinde bir billgi, tabi sms yoluyla da bir mesaj geldi, parça bekleniyor 15 gün sonra sonuçlanacak diye, her neyse yine günler geldi geçti ve Mayıs'ın 15'inde bir sms daha geldi,


    '' ekran kartı cihazınızın onarım işlemi başarısız sonuçlanmıştır''


    diye bir mesajdı, hemen servis hareketlerindeki bilgiye baktım internet üzerinden, şu bilgi girilmişti


    ''reballing yapıldı işlem sırasında chipset sustu, işlem başarısız iade''


    şeklinde, sonra gittim kartımı çöp halde teslim aldım.


    Yani kartın tamiri için 30 gün heyecanla bekledim güvendim yaparlar diye ama eskisinden daha kötü halde kartın en pahalı parçasını chipseti patlatmışlar kart şimdi hiç görüntü vermiyor.


    Bende dedim en azından kartı teslim ettiğim şekilde geri alsaydım bu haliyle arızayı onarmak yerine tamamen perte çıkarmışsınız.


    Ha bana dedikleri bu tür işlemlerde ısı uyguluyoruz risk vardır, chipsetin çatlaması tamamen susması ihtimaldir, kartı tamire veren kişilerinde bunu bilerek bıraktıklarını söylediler.


    ee tamam da hocam ben sana chipseti çalışan bir kart vermişim bu kartın reballing işleminin sonucunu başarılı bir şekilde sonuçlandırmak senin vazifen, reballing nedir chipsetin lehim toplarını yenilemektir başka bir şey değil, ben sana görüntü vermeyen, hiç açılmayan bir kart versem hee o zaman tamam derim chipset zaten bozukmuş reballing işlemi işe yaramadı ama çalışan chipseti reballing yapıyorum diye çatlatmak senin kabahatin,


    demek ki ısıyı fazla kaçırdın, chipsetin üzerini temizlerken fazla oyalandın ki chipset çatladı, ben sana sıfır chipsette getirip versem sen bu işlemi düzgün yapamadıktan sonra o chipseti de çatlatırsın, patlatırsın, senin sorumluluğun bu chipseti çatlatmadan reballing işlemini yapmak,


    hadi iş kazası yaptın çatlattın chipseti o zaman yerine sağlam chipset takacaksın çünkü sen çalışan chipseti bozmuşsun, chipset şu kadar pahalı bu kadar pahalı nasıl yerine yenisini takalım gibi bir mazerette olmamalı, hani misal kartın üzerinde çalışan herhangi bir basit ucuz parçayı iş kazası nedeniyle bozdun, yaktın diyelim müşteriye ya ben bunu yaktım maaalsef geri idae diyebilir misin demezsin hemen yerine başka yeni bir parça takarsın, işte chipsette böyledir, çalışıyorsa müşteriye çalışan vaziyette teslim etmek zorundasın,


    bir şeyin tamirini yapamamak ayrı onu tamamen çalışmaz hale getirmek ayrıdır, chipset değiştirmek belki maliyetli bir şey ama müşteri memnuniyeti her zaman önde gelmelidir, sen yaptığın hatayı bir şekilde düzeltmek zorundasın.


    Velhasıl burdan ekran kartını bu servise gönderecek arkadaşlara ensa bilgisayar'ı teknik takip'i tavsiye etmiyorum, eğer oraya kartınızı gönderiyorsanız şunun bilincinde olun, ya kartınız tamamen çöp olur ya da şansa tamiri yapılır, sizde chipset sustu (aslında çatlatı, patladı, öldü, çöp oldu) gibi bir servis mesajı alırsanız şaşırmayın, hakkımı da helal etmiyorum.


    şöyle de bir şüphe kaldı içimde, sonuçta bu chipset ekran kartının en pahalı parçası, söküp yerine ölmüş bir chipset takmadıkları ne malum, öyle bir şey iddia etmiyorum o konuda kimsenin günahını görmeden bilmeden alamam ama benim çalışan kartımın tamamen perte çıkması da kabul edilebilecek bişey değil.



    Alıntıları Göster

    Aboow resmen mahkemelik olay yani ya o sana dava açıp donuna kadar alabilir.Bulunmuş oldugunuz ithamlardan dolayı.

    Yada Sen ona dava açıp calısan kartımı pert etti hayallerimle oynadı maddi manevi tazminat istiyorum deyip zararını hatta fazlasını tazmin edebilirsin. Peşini bırakma diyeceğimde bu dava 2 yıl sürer ugrasılmaz:D





  • Uzun hikayem var. Anlatip yorulmakta istemiyorum. Kisa ozet geceyim. Yapilmamis urunu yaptik diye direttiler. Yollamanizi tavsiye etmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GenqhisKhaan89

    Aboow resmen mahkemelik olay yani ya o sana dava açıp donuna kadar alabilir.Bulunmuş oldugunuz ithamlardan dolayı.

    Yada Sen ona dava açıp calısan kartımı pert etti hayallerimle oynadı maddi manevi tazminat istiyorum deyip zararını hatta fazlasını tazmin edebilirsin. Peşini bırakma diyeceğimde bu dava 2 yıl sürer ugrasılmaz:D



    Alıntıları Göster

    Kardeş amaç insanları bilgilendirmek, olurda kart tamiri için bir servis arayan varsa bu servisi tavsiye etmiyorum. Benim görüntü veren kartım şu anda hiç görüntü vermiyor, her ne olursa olsun ya müşteriye kartı teslim ettiği şekilde iade ediceksin ya da chipseti değiştirip tamirini yapacaksın. Benim mağduriyetimi gidermeden kartı tamamen kullanımaz halde geri iade ettiler.





  • ` quaD. kullanıcısına yanıt

    Hocam sende yaşadığın olayı anlatırsan herkes bilgilenmiş olur, yazık yani eminim kartı kısmen bozuk olup tamirci arayan bir çok kişi vardır.

  • fırına at geçer

  • Bu firma hakkında iyi yorumlar çok olumsuz yorumlar duyuyorum. Youtube videolarına aldanıp göndermemek lazım demekki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Bu firma hakkında iyi yorumlar çok olumsuz yorumlar duyuyorum. Youtube videolarına aldanıp göndermemek lazım demekki.

    Aynen öyle eline muhtemelen 10 kart geçiyorsa ayda 7-8 tanesine tamir yapılamıyor diye dahada bozup gönderiyordur

    1-2 tanede şansa tamir olabilecek kart geçersede eline video çekip atıyor işte. Videoların yüklenme sıklığının neden Düşük oldugunuda açıklıyor zaten. Yoksa herkes kart gönderiyorsa adam kart tamirinden cok sırf hergün video yükler videodan parayı kırar. Demekki tamir edilemiyor cogu kartki videolar sık gelmiyor

  • Yoğunluktan 25 il günü içinde sonuçlanır diye mesaj aldım. Ankara içinde bir firmaya göndereceğim. Kartın ışığı, fanları çalışıyor. Vga debug led yanıyor.İkinci el kart ilanlarında hep bozuk kartlara denk gelmeye başladım.Başarı oranı düşük demekki.
  • youtube videolarında işinin ehli çok olumlu gözüküyordu herşey oysaki

  • quote:

    Orijinalden alıntı: junis

    Teknik takipin çekilen videolarına aldanıp ramazandan önce bir kart verdim tamir için, pahalı bir kart. Kartın sorunu driver yüklenince ekranda yatay çizgiler çıkıp masaüstü gelmeden windows çöküyordu, driver yüklenemeden normal şekilde kart çalışıyordu sorunsuz, bir kaç tamirciye sordum vram sorunu dediler bende hangi tamirciye versem diye düşünürken bana yakın olduğu için teknik takipi (ensa bilgisayar) tercih ettim. ( keşke etmeseydim)


    Kart için yoğunluktan dolayı 20 gün sonra en erken 15 gün sonra sonuçlanır dediler bende kabul ettim, o ara tam kapanma yasağı başladı ama bilgi aldım onlar çalışıyormuş, neyse günler geldi geçti Mayıs'ın 4 ünde tam 19 sonra kısa mesaj geldi, hemen servis işlemlerini internet üzerinden kontrol ettim, işlemlerde


    '' chipset daha önce ısıtılmış, 3 adet vram değişimi yapıldı, 1 ram hala hata veriyor, top bekleyecek, chipsetin kalıplanıp denenmesi lazım''


    şeklinde bir billgi, tabi sms yoluyla da bir mesaj geldi, parça bekleniyor 15 gün sonra sonuçlanacak diye, her neyse yine günler geldi geçti ve Mayıs'ın 15'inde bir sms daha geldi,


    '' ekran kartı cihazınızın onarım işlemi başarısız sonuçlanmıştır''


    diye bir mesajdı, hemen servis hareketlerindeki bilgiye baktım internet üzerinden, şu bilgi girilmişti


    ''reballing yapıldı işlem sırasında chipset sustu, işlem başarısız iade''


    şeklinde, sonra gittim kartımı çöp halde teslim aldım.


    Yani kartın tamiri için 30 gün heyecanla bekledim güvendim yaparlar diye ama eskisinden daha kötü halde kartın en pahalı parçasını chipseti patlatmışlar kart şimdi hiç görüntü vermiyor.


    Bende dedim en azından kartı teslim ettiğim şekilde geri alsaydım bu haliyle arızayı onarmak yerine tamamen perte çıkarmışsınız.


    Ha bana dedikleri bu tür işlemlerde ısı uyguluyoruz risk vardır, chipsetin çatlaması tamamen susması ihtimaldir, kartı tamire veren kişilerinde bunu bilerek bıraktıklarını söylediler.


    ee tamam da hocam ben sana chipseti çalışan bir kart vermişim bu kartın reballing işleminin sonucunu başarılı bir şekilde sonuçlandırmak senin vazifen, reballing nedir chipsetin lehim toplarını yenilemektir başka bir şey değil, ben sana görüntü vermeyen, hiç açılmayan bir kart versem hee o zaman tamam derim chipset zaten bozukmuş reballing işlemi işe yaramadı ama çalışan chipseti reballing yapıyorum diye çatlatmak senin kabahatin,


    demek ki ısıyı fazla kaçırdın, chipsetin üzerini temizlerken fazla oyalandın ki chipset çatladı, ben sana sıfır chipsette getirip versem sen bu işlemi düzgün yapamadıktan sonra o chipseti de çatlatırsın, patlatırsın, senin sorumluluğun bu chipseti çatlatmadan reballing işlemini yapmak,


    hadi iş kazası yaptın çatlattın chipseti o zaman yerine sağlam chipset takacaksın çünkü sen çalışan chipseti bozmuşsun, chipset şu kadar pahalı bu kadar pahalı nasıl yerine yenisini takalım gibi bir mazerette olmamalı, hani misal kartın üzerinde çalışan herhangi bir basit ucuz parçayı iş kazası nedeniyle bozdun, yaktın diyelim müşteriye ya ben bunu yaktım maaalsef geri idae diyebilir misin demezsin hemen yerine başka yeni bir parça takarsın, işte chipsette böyledir, çalışıyorsa müşteriye çalışan vaziyette teslim etmek zorundasın,


    bir şeyin tamirini yapamamak ayrı onu tamamen çalışmaz hale getirmek ayrıdır, chipset değiştirmek belki maliyetli bir şey ama müşteri memnuniyeti her zaman önde gelmelidir, sen yaptığın hatayı bir şekilde düzeltmek zorundasın.


    Velhasıl burdan ekran kartını bu servise gönderecek arkadaşlara ensa bilgisayar'ı teknik takip'i tavsiye etmiyorum, eğer oraya kartınızı gönderiyorsanız şunun bilincinde olun, ya kartınız tamamen çöp olur ya da şansa tamiri yapılır, sizde chipset sustu (aslında çatlatı, patladı, öldü, çöp oldu) gibi bir servis mesajı alırsanız şaşırmayın, hakkımı da helal etmiyorum.


    şöyle de bir şüphe kaldı içimde, sonuçta bu chipset ekran kartının en pahalı parçası, söküp yerine ölmüş bir chipset takmadıkları ne malum, öyle bir şey iddia etmiyorum o konuda kimsenin günahını görmeden bilmeden alamam ama benim çalışan kartımın tamamen perte çıkması da kabul edilebilecek bişey değil.



    Alıntıları Göster

    Hocam tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim, zaten konuyu kendileri ile ilgili olumsuz tecrübeleri ve servis güvenirliği hakkında bilgi bulamadığım için açmıştım. Aynı şekilde benim de hakkım var ise helal etmiyorum kendilerine ve asla önermeyeceğim bir teknik servistir(risk ve yüksek maaliyet). Olaya biraz daha olumsuz olaylarda kart göndereceklerin hiç bir sorumluluk almayan bir teknik servis ile muhattap olacağını ve bunu çok uzun süreler bekledikten sonra tecrübe edeklerini bilmeleri iyi olacaktır diye düşünüyorum.





  • size sadice su kadar söylüyorum elimde rx570 4gb kart vardı elektrik gidip geldi görüntü kesti yedek makinada takılıydı bu kart asla oyun bile oynanmadı yani sadice internet girip çıkıyorlar o makineden neyse bunlara arada denk geliyordum dedim gönderiyim adam işi biliyor gibi gönderdim kartı yedek parça olarak kullanmışlar bu kadar karaktersizlik olmaz yapamamak ayrı bişey yedek parça olarak kullanmak ayrı bişey asla tavsiye etmiyorum kartını götürün çöp tenekesine atın daha iyi

  • junis kullanıcısına yanıt

    o çöp olmamıstır knk değiştirmişlerdir onu başka bi kartınkiyle :D bu adamların olayı o gelen kartları yedek parça olarak kullanıyorlar arada 100 müşteride 10 kartıda yapıp veriyorlardır belki :D

  • gs09gs09 kullanıcısına yanıt

    Valla bilmiyorum hiç göndermesem daha iyiydi hem o kadar zaman bekledim hemde görüntü veren kartım hiç görüntü vermiyor şimdi.

  • GenqhisKhaan89 kullanıcısına yanıt

    VİDEOLARIN YÜKLEME SIKLIĞININ DÜŞÜK OLMASI SERVİS YOĞUNLUĞUNDAN ALAKALI BİR DURUM. ONARIM YÜZDEMİZİ GÖRMEK İSTEYEN BİZE ULAŞŞIN...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ensa Bilgisayar -- 22 Mayıs 2021; 10:23:3 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.