Şimdi Ara

Ensa Bilgisayar(Teknik Takip) güvenilir mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
6
Favori
10.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gs09gs09 kullanıcısına yanıt

    HAKKINIZI NEDEN HELAL ETMEDİĞİNİZİ BİZE DE İLETİRSENİZ BELKİ YARDIMCI OLABİLİRİZ.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ensa Bilgisayar -- 22 Mayıs 2021; 10:23:21 >
  • ÖNCELİKLE KART DRİVER KURULDUĞUNDA ÇİZGİLİ EKRAN VERİYORDU. YANİ 'ARIZALI' OLARAK GELDİ. SANKİ KART SAPASAĞLAM GELMİŞ DE BİZ BOZMUŞUZ GİBİ YAZARAK BİZİ KARALAMAYA ÇALIŞMANIZI DAHA ÖNCESİNDE BİZİ HIRSIZLIKLA SUÇLAYIP HAKSIZ ÇIKMANIZA BAĞLIYORUZ.

    BUNUN HARİCİNDE TABİKİ FORUMLARDA İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİNİ BİLGİ VE TECRÜBELERİNİ HÜR Bİ ŞEKİLDE PAYLAŞABİLECEKLERİ ORTAMLARDA OLUMLU OLUMSUZ HER ELEŞTİRİYE VE ŞİKAYETE CEVAP VEREBİLECEK DURUMDAYIZ. SİKAYETİNİZİN SONUNDA BENİM CHİPSETİMİ SÖKMÜŞ YERİNE BOZUK BİR CHİPSET TAKMADIKLARI NE MALUM GİBİ BİR İBARE KULLANIP BİZİ YİNE HIRSIZLIKLA SUÇLAMIŞSINIZ.

    BU İFTİRA SEBEBİYLE BİZ DE HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ. ŞÜKÜRLER OLSUN BU GÜNE KADAR KİMSENİN MALINDA GÖZÜMÜZ OLMADI BUNDAN SONRA DA OLMAYACAKTIR.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ensa Bilgisayar

    VİDEOLARIN YÜKLEME SIKLIĞININ DÜŞÜK OLMASI SERVİS YOĞUNLUĞUNDAN ALAKALI BİR DURUM. ONARIM YÜZDEMİZİ GÖRMEK İSTEYEN BİZE ULAŞŞIN...

    Paylaşın lütfen onarım yüzdenizi o zaman forumda, herkes görsün. Malesef henüz pozitif bir yorum duyamadık kimseden.

  • Ensa Bilgisayar E kullanıcısına yanıt

    ben hakkımı helal ediyorum etmiyorum demedim farkettiyseniz başıma geleni anlattım kartı size gönderdim düzelmiyor pcb kısa devre var diye geri geldi buraya kadar sorun yok daha sonra ki verdiğim yer direk kartı açar açmaz parça eksik yedek parça olarak kullanılmış bu kart dedi ee kartı sizden başka bir yere göndermediğime göre kim açıp yedek parça olarak kullanıcak kargoda olcak hali yok benim başıma geleni anlatıyorum direk hatta fotoğraflarıda bulabilirsem ekleyecem konuya

  • BEN ENSA BİLGİSAYARIN SAHİBİYİM İSMİM ERCAN

    BU TİP SORUNLARI VE ŞİKAYETİ OLAN MÜŞTERİLERİMİZİ ÖNCE BİZİ MUHATAP ALMALARINI İSTERDİM.BİZDEN ŞİKAYETİ OLANA 0541 324 89 04 ŞAHSİ NUMARAMDIR ULAŞIN.BEN VE ARKADAŞLARIM YAPTIĞIMIZ İŞLERİN HERZAMAN ARKASINDAYIZ.ŞURADA OKUDUKLARIMIN HERBİRİ İYİ NİYETİN NASIL SUİSTİMAL EDİLDİĞİNİN BİRER ÖRNEĞİDİR.GÖNÜL HERKESİ MEMNUN ETMEK İSTİYOR ANCAK BAZI ARKADAŞLARIMIZA KONULARI TÜRKÇE DİL İLE ANLATTIĞIMIZ HALDE SANKİ HİÇBİRŞEY ANLATMAMIŞIZ GİBİ KONUŞMALARI GERÇEKTEN BANA VE ARKADAŞLARIMA HAKSIZLIKTIR.SORUNU OLAN HERKESE CEVAP VERECEK İNSANIMIZDA ZAMANIMIZDA HAKLARINA GİRMİŞSEK HAKLARINIDA VERMEYE ANLAYIŞIMIZDA GÜCÜMÜZDE VARDIR.GEÇMİŞTEDE GELECEKTEDE BUNLAR YAŞANMIŞTIR YAŞANACAKTIR.ANCAK ÇÖZÜMLER BİZİMLE İLETİŞİM KURMAKTAN GEÇER.BURADA KONUŞULAN KONULARIN BİRÇOĞU VİCDANSIZIKTIR.


    DESTAN YAZAN ARKADAŞIMIZA CEVABEN


    KARTINIZI SERVİSİMİZE GÖNDERMEDEN ÖNCE SİZE BİLGİ VERİLDİ ISIL İŞLEM GEREKTİREN ONARIMLARDA CHİPSET SUSABİLMEKTEDİR BU RİSKİ BİLEREK VE KABUL EDEREK KARTINIZI BİZE GÖNDERDİNİZ.,

    KARTINIZDA SÜRÜCÜ KURULDUĞUNDA ÇİZGİLİ EKRAN SORUNU VAR İDİ.BİRDEN FAZLA VRAMINIZ ARIZALI OLARAK TESTTE GÖRÜLÜYORDU ONLAR DEĞİŞTİRİLDİ ANCAK TEST AYNI HATALARI VERDİ O DURUMDA ANLAŞILDIKİ SORUN CHİPSET KAYNAKLI.REBALİNG İÇİN CHİPİNİZ SÖKÜLDÜ TAKILDI GÖRÜNTÜ ALINMADI VE BİR KEZ DAHA AYNI İŞLEM YAPILDI YİNE GÖRÜNTÜ ALINMADI VE KARTINIZ SİZE İADE EDİLDİ.SİZLER BİR HASTANEYE GİDİN ALLAH DÜŞÜRMESİN BEYİN AMELİYATI OLACAK HASTAYA %100 BU HASTA İYİLEŞİR DİYORLARMI ÖLEBİLİR DİYORLARMI BİR DİNLEYİN İNSANDAN BAHSEDİYORUZ BU ARADA SİZE KAĞIT İMZALATMADAN ASLA AMELİYATA ALMAZLAR BU KAĞITTA HASTA ÖLÜRSE SORUMLU DEĞİLİZ DER GERİYE KALAN SADECE DOKTORA GÜVENMEKTİR.YADA KABUL ETMEYİP KARTINIZI GÖNDERMEYEBİLİRSİNİZ.


    BAZI ARKADAŞLAR YOUTUBE NEDEN UZUN ARALIKLI VİDEO ATTIĞIMIZDAN BAHSETMİŞ VE BAYA TESPİTTE YAPMIŞ BAŞARILI OLSAYMIŞIZ HER KARTA VİDEO ÇEKERMİŞİZ YOUTUBE DEN PARA KAZANIRMIŞIZ.BU ARKADAŞIMIZI TESPİTLERİ HAKKINDA TEBRİK EDİYORUM GERÇEKTEN.ŞUANDA YAZIYORKEN SERVİS KAYITLARIMIZDA 900 ADET KART KAYDI VAR 1 VİDEONUN ÇEKİLMESİ VE HAZIRLANIP YÜKLENMESİ 1 GÜNÜMÜZÜ ALIYOR.HER KARTA VİDEO ÇEKTİK DİYELİM BU KARTLARI KİM ONARACAK SEVGİLİ ARKADAŞIM.SİZ BİZİM NASIL BİR SORUMLULUK ALTINDA OLDUĞUMUZU SANIRIM İDRAK EDEMİYORSUNUZ.BİZ YOUTUBER DEĞİLİZ ORADA TEKNİSYENLERE BİLGİ PAYLAŞIYORUZ TÜRKİYE DE BU KONUDA SADECE BİZİM VİDEOLARIMIZ KAYNAK NİTELİĞİNDEDİR SHOW DEĞİL KAYNAKTIR.KAÇ TANE İŞYERİNDEN TEŞEKKÜR TELEFONU ALDIĞIMIZDAN HABERİNİZ VARMI.BİR SEKTÖR BAŞLADI VE KAYNAK OLUYORUZ HABERİNİZ VARMI.


    BİR ARKADAŞIMIZDA DEMİŞKİ KARTI VERDİĞİM GİBİ GERİ VERMESİ GEREKİRDİ YADA CHİP DEĞİŞİMİ YAPIP GERİ VERMESİ GEREKİRDİ DEMİŞ.ŞİMDİ EMPATİ YAPIN MESELA ZOR AMA Bİ DENEYİN.SERVİSİNİZ VAR ARIZALI KART GELMİŞ ONARIM YAPACAKSINIZ.CHİPİN SÖKÜLÜP TAKILMASI GEREKLİ NASIL YAPARSINIZ.SERVİS GİBİ DOĞRUDAN 5000 TL 6000 TL FİYAT VERİP İADEMİ EDERSİNİZ YADA KARTIN SAHİBİ İLE KONUŞUP KART ZATEN ARIZALI HERTÜRLÜ YENİ CHİP GEREKLİ 1 ŞANSIMIZ VAR DENEYİLİMMİ DERSİNİZ.SİZ DİYORSUNUZKİ DENEYİN OLMAZSA YENİ CHİP TAKACAKSINIZ SUÇ SİZİN.BAŞTA BİRŞEY KONUŞULMAMIŞ GİBİ.BU NE İŞTİR ANLAYAMIYORUM YAZIK OLUYOR EMEKLERE YAZIK.BURADA HAK VARSA ZAYİ OLAN EMEĞİMİZDİR.UNUTMAYINIZKİ BU DÜNYANIN AHİRETİDE VAR ORADA HESAPLAŞIRIZ


    SAYGILARIMLA

    ERCAN SALURLU

    0541 324 89 04 ŞAHSİ TELEFONUMDUR





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ensa Bilgisayar

    ÖNCELİKLE KART DRİVER KURULDUĞUNDA ÇİZGİLİ EKRAN VERİYORDU. YANİ 'ARIZALI' OLARAK GELDİ. SANKİ KART SAPASAĞLAM GELMİŞ DE BİZ BOZMUŞUZ GİBİ YAZARAK BİZİ KARALAMAYA ÇALIŞMANIZI DAHA ÖNCESİNDE BİZİ HIRSIZLIKLA SUÇLAYIP HAKSIZ ÇIKMANIZA BAĞLIYORUZ.

    BUNUN HARİCİNDE TABİKİ FORUMLARDA İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİNİ BİLGİ VE TECRÜBELERİNİ HÜR Bİ ŞEKİLDE PAYLAŞABİLECEKLERİ ORTAMLARDA OLUMLU OLUMSUZ HER ELEŞTİRİYE VE ŞİKAYETE CEVAP VEREBİLECEK DURUMDAYIZ. SİKAYETİNİZİN SONUNDA BENİM CHİPSETİMİ SÖKMÜŞ YERİNE BOZUK BİR CHİPSET TAKMADIKLARI NE MALUM GİBİ BİR İBARE KULLANIP BİZİ YİNE HIRSIZLIKLA SUÇLAMIŞSINIZ.

    BU İFTİRA SEBEBİYLE BİZ DE HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ. ŞÜKÜRLER OLSUN BU GÜNE KADAR KİMSENİN MALINDA GÖZÜMÜZ OLMADI BUNDAN SONRA DA OLMAYACAKTIR.

    Farkındaysanız mesajımda görmeden bilmeden kimsenin günahını alamam diye bir ifade kullandım, kimseyi hırsızlıkla suçlamadım, sadece bu tür olayaların da yaşandığını belirtmek için insanların temkinli davranamasını istedim.


    kartıma gelince, kart driver kurulunca çizgili ekran veriyordu demişsiniz işte sorunda tam burada. Bu kart sürücü yüklenmeden masaüstünü gösteren kısmen çalışan bir karttı, sürücüler kurulduğunda ekranda yatay ve dikey çizgiler çıkıyordu, bir kaç tamirciye danıştım direkt bana bunun vram arızası olduğunu söylediler,

    zaten sizin de ilk müdahaleniz vramlerle ilgiliydi,


    ancak kartın chipsetine reballing işlemi uygulayarak chipseti çatlatmışsınız, bu chipseti çatlatmadan reballlig işlemi yapmak sizin sorumluluğunuz, yoksa bende alırım elime üflemeli havya basarım ısıyı sökerim chipseti ne farkı kaldı, önemli olan chipsete zarar vermeden reballing yapmak, sonuçta reballing denen işlem sadece lehim yenilemesidir,


    chipseti arızalı olan bir kart görüntü vermez, arızalıdan kastım soğuk lehime düşmüş bir chipsetten bahsetmiyorum,


    ben size görüntü vermeyen bir kart teslim etseydim ona reballing yapsaydınız o zaman derdim benim chipsetim zaten bozukmuş, reballing işlemi işe yaramadı, anlayışla karşılardım.


    benim kartımın chipseti sağlamdı, fan kontrolünü bile sağlıyordu, yani ısınmadan fanları döndürmüyordu, şimdi ise fanlar son seviye dönüyor, bu chipsetin öldüğü anlamına geliyor.


    bana kartımı en kötü ihtimal teslim ettiğim şekilde iade etmeniz lazımdı, aslında olması gereken çatlatmış olduğunu chipseti değiştirip reballing ve vram ücreti istemenizdi ama şimdi kart tamamen ölü.


    bu arada değiştirmiş olduğunuz vramleri tekrar söküp eski vramlari mi taktınız?





  • Ensa Bilgisayar E kullanıcısına yanıt

    Ercan bey küçük harf yazarmısınız lütfen?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kaç videolarını izlemiştim, çalışma ortamları alet, araç ve gereçleri, güvenlik, sağlık gibi öncel meselelerde özensiz görünümleri profesyonelleşmekte yetersiz oldukları izlenimi yaratıyor. Elektronikleri temizlemek için gerekli olan profesyonel çözücüler yerine maliyeti düşük ve yüksek aşındırıcılığı olan tiner kullandıklarını görmek hayret verici. Sökülmüş kartın görüntü verip vermediğini test ederken çipset üzerine elle işlemci dayamak gibi micro komponentlere zarar verebilecek, çalışma ortamı güvenliğini etkileyecek davranışlar olumsuz. Tabi bunları bir kaç videodan çıkarımla söylemek doğru bir yaklaşım olmayabileceğinden ihtiyat payı bırakmalı. Teknisyenlerin teknik becerilerinin iyi olduğu aşikar ama sermaye/yatırım eksikliğinin kullanılan araç gereç ve ekipmanın amatörce görünmesine neden olduğunu düşünmek yanlış olmaz.





  • En güvenilir bilinen yetkili servislerde dahi ürünler tamir edilemiyor, arızası daha büyüyor, garanti kapsamı yada harici tamir ediliyor, parça bekleniyor vs vs.

    Demem o ki bir cihaz tamir edilebilir yada edilemez risk her zaman mevcuttur.

    Çalıntı iddiası veya şüphesi olan varsa bunu kanıtlarıyla ispatlaması ve hakkını araması gerekir!

    Yalnız sır olmadığına göre firmanın tamir yüzdesini paylaşması gayet şık olurdu diye düşünmekteyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuç ensa bilgisayar iyi bir servis mi değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Timeguard

    Sonuç ensa bilgisayar iyi bir servis mi değil mi?

    Sıkıntılı.

  • chipin sağlam olmadığını ölçmek zor değil

  • Timeguard T kullanıcısına yanıt

    kurumsal değil. ama bence işinin ehli bir adam.

  • junis kullanıcısına yanıt

    buradan şunu çıkarıyorum videolardaki gibi işlemler yerine çoğunluğa bildiğimiz ısı işlemimi uyguluyorlar acaba ?

  • Tamir sonrasi 3ay 5 ay 6 ay calisma.garantisi vermesi gerekir yaptiga ise ve ekran kartinin saglam.ve sorun cikarmayacagindan emin olmak
    yaptigi ise be ekran kartnn durumuna bagli bi garantiyi vermiosa zaten karti tamire vermek kumar olur parayi 100 150lira tamir masrafi olsa gozden cikarirsn cope gitsede olur dersinde burada tamir icin istenen fiyatlari bilseniz zaten o masrafa girmekten vazgecersinz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GenqhisKhaan89 -- 3 Aralık 2021; 23:15:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayret ettim teknik servis deneyimi olan ve teknik servis elemanı olarak 16 yaşında çalışmaya başlamış biri olarak, gerçekten hayret ettim(meslek lisesi çıkışlıyım ve staja 16 yaşımda başladım).


    Bir işlem başarısızlıkla sonuçlanabilir, ben de başarısız tamirler yaptım, insanız, hepimiz yaparız, olabilir. Müşteri ürünün kullanılmaz hale gelmesi sonrası kızabilir, kızgın olan müşteriye yaşadığı kötü deneyim için özürlerinizi sunarsınız, müşteriyle soru ekini dahi ayırmayı bilmeden kişisel tartışmaya girmezsiniz. Özür diler, elimizden gelenin en iyisi buydu dersiniz. Size tamire gelen adam dolar milyoneri olan adam değil, belli ki o ürünü tamir ettirmeye ihtiyacı olan ekonomik durumu bozuk olan adam, tabi kızacak. Bundan doğal ne var?


    Kaldı ki müşteri işlemde ki hata payını olması gerekenden daha yukarıda görüyor, bu durumda telafi için ek işlem yapılması gerek. Çipset bozmak kolay bir iş değil. Müşteriye kişisel olarak ithamlar da bulunmakta hiç hoş değil. Kurumsallığa uymaz. Amazon müşteri hizmetlerinin bu şekilde sizinle konuştuğunu düşünün.


    Müşteriyle konuşma tarzı dahi amatörlüğü gösteriyor. Güvenilir mi bilmiyorum ama müşteriyle kabul edilebilir şekilde konuşmuyorlar burada gördüğümüz kadarıyla. Bu yüzden ben tercih etmem, üstelik normalde edebileceğim halde artık etmem, yani beni müşteri olarak kaybettiler. Kısaca deneyiminizi paylaşmanız iyi olmuş.





  • Çok yakın bir arkadaşım görüntü veren fakat muhtemelen memory chipinde arıza olan bir ekran kartını bu servise gönderdi yakın zamanlarda. (Kartın görüntü verdiğini bizzat gördüm.)


    Kart geldiğinde malesef hiç görüntü vermiyordu ve farklı bir tamirciye aynı gönderdiğimizde bir önce tamir yapan servisin GPU'yu çatlattığını söyledi. Doğrudur, yanlıştır bilemiyorum ama birinci ağızdan çok yakın bir arkadaşımın yaşadığı durum budur.


    En azından kart göndermeyi düşünenler varsa aklında bulunsun derim.

  • omerf kullanıcısına yanıt

    teknik bilgileri var ama videoya çektikleri işlemi uygulamak yerine kartlara ısıyı basıp gönderiyorlar öyleyse ben bu çatlama işinden bunu çıkartıyorum.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.