Şimdi Ara

Emek hırsızlığının böylesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.026
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • https://m.youtube.com/watch?v=MSijhPJpQE8

    https://m.youtube.com/watch?v=R3unPcJDbCc


    1.5 milyon abonesi var hala emek hırsızlığı yapıyo :( resimleri bile direk almış la.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • bu adam odtüye konuşmaya geldi ve bu adama gösterilen saygı beni dehşete düşürdü.

    Okulun en büyük salonunda bu, muratabi denen çocuk, yine muratabiye benzer bir çocuk ve biraz daha ağır takılan yine oyuncu biri vardı ama buna pek ilgi yoktu.

    Salonun büyük kısmı hazırlık öğrencisiydi bu belliydi ama Odtüye gelmiş biri hazırlık öğrenciside böyle olmamalı daha doğrusu düzgün bir liseye gitmiş biri böyle olmamalı. Sorulan sorulardan bazılar:

    Bilgileriniz çok güzel nereden buluyorsunuz böyle şeyleri.

    Bu bildikleriniz ile kitap basmayı düşünmüyormusunuz.
    Cevap: Telif hakkı olan şeyler kitap basmaya uygun değil.

    Sayenizde çok şey öğrendim.

    ve daha duydukça kızdığım sorular. Üstelik bu adamlar odtüde konuşma yapıyor kaç yüz kişiye ama o kadar saygısızca konuşuyorlar ki sanki karşıdakine sen kimsin der gibi. Son rezaletleri olarakta konuşmayı erken terketmeleri oldu neymiş bileti erkene almışlarmış. Hıyarağaları
    _____________________________
    PSN:LightningTR

    Bir nefesine bile sahip olamadığımız bu dünya için zalime boyunmu eğeceğiz.




  • Başlarına bakıp kapattım. Türkçeye çevirmiş sanırım. Ülkenin yabancı dil seviyesi ortada. Tam olarak hırsızlık olarak nitelendirmezdim sanırım. Kaynak vermemiştir muhtemelen ama verse daha iyi olurdu tabi.
    _____________________________
  • Videolar da yalan ki. Yok Elisa Lam mış zartmış zurtmuş... Adam tam Flash TV terk.
    _____________________________

    güneş ve rüzgar oyuncak işi bebelere yönelik yani sana.ben lafımı çaktım o zaman ben tartışmam yazabilirsin ancak. -em2018
  • konu bulamıyor artık.


    daha dün bir videolarını izledim amg ye biniyorlardı
    _____________________________
    Conte'in yoluna bas koyduk. Bize bu sevdadan geri donus yok!
  • _____________________________
  • Youtuber'lar içeriklerini yabancılardan alıp Türkçeleştiriyorlar. Bunları hepsi anlatıyor zaten.
    Herkes İngilizce bilmiyor, bence bunda bir şey yok.

    Not: Ruhi Çenet'i izlemiyorum.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu saatten sonra ülkede sadece çalarak iyi bir yerlere gelirsiniz, iktidar sağolsun.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.