Şimdi Ara

Elektrikli soba patlar mı ?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
13
Cevap
0
Favori
306
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Elektrikli soba patlar mı ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    660 Mesaj
    Apartta kalıyorum, apartın sahibi kombiyi açmıyor. Geceleri kat kat giyinip yattıgım halde üşüyorum. Elektrikli sobayı açık bırakıp yatsam patlar mı ? 50 tl ye aldım, zaten çok kaliteli bir şey değil.



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    660 Mesaj
    Up



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    80 Mesaj
    patlamaz ama fazla ısıdan sıkıntı olabilir düzgün bir yere koyarsan hiç birşey olmaz.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    193 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Lovemachine


    tekniği bilmiyosundur. yorganı saracaksın kendine. başına bi şapka da geçir üşümezsin
    _____________________________
    man that girl really knocks me out
  • Binbaşı
    1815 Mesaj

    Eller nolcak hocam yatmadan önce telefonla uğraşırken elleri ihmal etmeyelim. Evde doğalgaz bile yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Lovemachine kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    193 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Lovemachine


    quote:

    Orijinalden alıntı: Luken Drew

    Eller nolcak hocam yatmadan önce telefonla uğraşırken elleri ihmal etmeyelim. Evde doğalgaz bile yok
    kafasını donuna soksun ellerini de soksun donuna telefonla işi bitene kadar öyle takılsın
    |
    |
    _____________________________
    man that girl really knocks me out
  • Teğmen
    204 Mesaj
    Ben öyle apartın sahibini seveyim!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2426 Mesaj
    Elektrikli sobayı açık bırakıp yatmak sakat iş. Kablosu veya fiş kısmı ısınıp eriyebilir; alev alıp tutuşabilir. Allah korusun yangın çıkar. Sakın açık bırakıp yatmayın. Sakat iş yapmayın.

    Aynı hatayı sobalı evlerde oturanlar da yapıyor. Gece sıcak olsun diye yakıyorlar. Ondan sonra duman zehirlenmesi haberleri duyuyoruz. Gece sobayı yakmayın.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    281 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Kewell7



    Öyle olmaz o iş. Yatmadan önce içeriyi ısıtacaksın kapayım öyle yatacaksın.Ya da min. seviyede açık bırakacaksın devrilmeyecek şekilde gece helaya gidince kaparsın.
    Bende sana benzer şekilde yaşıyorum.Soba yakmıyorum elektrikli battaniye çok iyi oluyor tavsiye ederim...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Çükütüs
    _____________________________
    YAŞAMAK İÇİN SOSYALİZM



    https://t.me/joinchat/LUpOaxzgsN3-yLowNNq3CQ
  • Yarbay
    2195 Mesaj
    Bolbol gaz çıkarmak faydalı olabilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    660 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DoubleDragon

    Elektrikli sobayı açık bırakıp yatmak sakat iş. Kablosu veya fiş kısmı ısınıp eriyebilir; alev alıp tutuşabilir. Allah korusun yangın çıkar. Sakın açık bırakıp yatmayın. Sakat iş yapmayın.

    Aynı hatayı sobalı evlerde oturanlar da yapıyor. Gece sıcak olsun diye yakıyorlar. Ondan sonra duman zehirlenmesi haberleri duyuyoruz. Gece sobayı yakmayın.
    Fişi arka tarafında, o sıkıntı olmaz. Bir sehpanın üzerine koydum, ısıtıp eritebileceği hiçbir şey koymadım önüne. Yani yinede insan korkmuyor değil tabii.

    Bugün amcam falan gelip apart sahibiyle falan tartıştı, adam yakıyor şimdi bakalım. Eğer yine yakmamaya devam ederse başka çözümler düşüncem elektrikli battaniye gibi.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    69 Mesaj
    Bende kaliteli ama nispeten eski bir soba vardı. Gözümün önünde durup dururken patlamış önüne ateş düşmüş halı yanmaya başlamıştı. Hâlâ nasıl olduğuna anlam veremiyorum ama oldu. Yalnız bu binde bir olacak bir şey. Tedbirini alırsan bir şey olacağını sanmam. Yine de ben yakmazdım heralde yatarken.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    elektrikli battaniye alın hocam uyuyana kadar sobayla uyumadan on dakika önce açarsınız battaniye yi sıcacık yatağa girip uyursunuz



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Sohbet
bankalar.org
Media Sözlük
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.