Şimdi Ara

Elektrikli Ford E-Transit'in Türkiye fiyatı açıklandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli Ford E-Transit'in Türkiye fiyatı açıklandı
    Türkiye'de üretilen ve dünya çapında sınıfının en çok satan modellerinden biri olan Ford Transit'in tamamen elektrikli versiyonu Ford E-Transit, Kasım ayı itibarıyla satışa sunulmaya hazırlanıyor. Yeni Ford E-Transit Van Türkiye fiyatı 1.176.000 TL'den başlıyor.



    Yeni Ford E-Transit fiyat listesi ??
    Versiyon Donanım Fiyat
    350M Van 135 kW Trend 1.176.000 TL
    350L Van 135 kW Trend 1.223.000 TL
    350L Van 135 kW Yüksek Tavan Trend 1.235.200 TL
    350L Van 198 kW Deluxe 1.284.100 TL
    350E Van 135 kW Trend 1.369.700 TL
    350E Van 198 kW Deluxe 1.438.100 TL
    420E Van 198 kW Deluxe 1.495.600 TL


    Yeni Ford E-Transit, ülkemize Trend ve Deluxe olmak üzere iki farklı donanım seviyesiyle geliyor. Trend donanım seviyesinde yüksek tavan seçeneği de mevcut. Kapasite olarak ise 350M, 350L, 350E ve 420E seçenekleri karşımıza çıkıyor.



    Elektrikli Ford E-Transit'in Türkiye fiyatı açıklandı
    E-Transit'in Trend donanım seviyesi 135 kW (181 hp), Deluxe donanım seviyesi ise 198 kW (269 hp) güç üreten elektrik motoruyla tercih edilebiliyor. Her iki motor seçeneğinde de arkadan itiş ve 430 Nm tork standart.



    Elektrikli ticari aracın tüm seçeneklerinde 68 kWsa kapasiteli batarya paketi standart. Batarya gövdenin altına zemine paralel biçimde yerleştirildiği için yük kapasitesine çok etki etmiyor. Yapılan açıklamaya göre bu batarya, E-Transit'e ortalama 315 km (WLTP) sürüş menzili sağlıyor.



    Ayrıca Bkz.Google ve Renault arasında dev anlaşma: Otomobil yazılımındaki bağlarını güçlendiriyorlar



    Ford'a göre bu mesafe, ortalama bir filo kullanıcısının günlük katettiği ortalama mesafenin üç katına denk geliyor. Şarj söz konusu olduğunda ise E-Transit'i AC şarj (11.3 kW) ile akşamdan sabaha yaklaşık 8,2 saatte tam doluma ulaştırmak mümkün. 115 kW DC hızlı şarj ise yaklaşık 35 dakikada %15-80 arası dolum sağlıyor.



    Ford, daha önceki açıklamasında elektrikli Transit'in içten yanmalı motorlu muadillerine göre servis maliyetlerini yüzde 40'a kadar azalttığına dikkat çekmişti.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek
    Ford Transit'in elektrikli versiyonu E-Transit tanıtıldı: Türkiye'de üretilecek











  • Piyasa notu verecektir.

  • Kargocular için biçilmiş kaftan.

  • Binek otomobil Porsche Taycan 'da bile net 83.7 kWh batarya varken yük taşıyacak bu araçta 68kWh batarya var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önemli olan tasaruffun bize yansıması. Şirket kar edip bize yansıtmazsa bi faydası yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Binek otomobil ancak süper sport lüx bi model aynı zaman da. Kıyas biraz yersiz hence.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şimdi merak ettiğim konu lojistik şirketleri falan elektrikli tırlara , araçlara geçerse , yakıt maliyeti olmayacağı sadece elektrik maliyeti olacağı için ürünlere indirim gelecek midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçten yanmalı modelleri ile kıyas yaparsak fiyatları neredeyse 2 katı. Bakım maliyetleri ne kadar etki edecek toplam maliyete düşündürüyor. Mazot/Elektrik tüketimi burada etken olacaktır sanırım.

  • Cahilce bir soru soracağım yanlışım varsa düzeltin. Karavanlardaki gibi bunların çatısına güneş paneli konsa 500 wattan günde 6 saatte 3 kw. 135/3=45 günde mi doldurur pilini?Elektrikli Ford E-Transit'in Türkiye fiyatı açıklandı 

  • ilkerk88 kullanıcısına yanıt

    135kw aracın motor gücü. Pil gücü ise 68kwsa olarak belirtilmiş. Çok kaba bir hesap tabiki bu ama kayıplar vs hesaba katılmadan sizin hesapla 25 gün gibi bir süre çıkar.

  • ilkerk88 kullanıcısına yanıt
    68kWh bataryayı full şarj için onun %20 fazlası elektrik gerekli. 82kWh diyelim. 500Watt'lık panel, günde 6 saatte 3kWh elektrik verir. Bu durumda 82/3 = 27 günde full şarj olur, bu yazın bulutsuz hava için geçerli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CodyTravers kullanıcısına yanıt
    Porsche Taycan küçük form faktörü olduğu için onu seçtim. Zeekr 009 minibüsün batarya 140 kWh. İsterseniz onunla da kıyaslayabiliriz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Şehir içinde şebeke elektriği ile dolum yapılırsa maliyetleri ciddi oranda düşürür. Fakat hızlı şarj istasyonlarında ki dolumlar hiç de ucuz değil. Orada da bir miktar daha uyguna geliyor şu anki bi depo bezin fiyatının 3/2 si civarı tutar diye tahmin ediyorum.

  • __sin__ _ kullanıcısına yanıt
    Hızlı şarj istasyonunda 10TL olan kWh fiyatını geçtim, her bir port başına 150kW gibi devasa güçte elektrik nerden nasıl geliyor olabilir sizce? e-arac hızlı şarja bağlandığında birden artan yük, nasıl karşılanıyor olabilir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm araç üreticilerine de bu elektrikli olayı iyi bahane oldu.
    Bir araç elektrikli ise ticari ya da binek farketmez, fiyat X2.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • emrtkn E kullanıcısına yanıt
    Asıl elektrik dağıtıcılarına iyi bahane oldu.
    Hızlı şarj fiyat X4.
    Dünyanın en büyük elektrik kaynağı atmosferden çekilerek. Maliyet bedava hem de.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 135 kw mi alayim 198 kw mi alayim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • - maliyet malzeme mühendisi var mı ?

    - bu aracın £42,695 İngiltere fiyatı yüksek geldi bana (900bin tl)

  • ilkerk88 kullanıcısına yanıt
    Güneş panelinin ağırlığıyla kaybedilen enerji, kazandırdığı enerjiden daha fazla olur.

  • Esxici E kullanıcısına yanıt

    Şirket nasıl kar etsin, yeni sene ile birlikte asgari ücret 5500 TL'den 8000 TL üstüne çıkacak diyorlar, elektrik, su, doğalgaz ve diğer işletme maliyetleri son 5 senede %100 şeklinde artarak gidiyor.


    Fiyatlar bulunduğumuz sene ile aynı kalırsa iyi. Sanırım sizde bundan bahsettiniz.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.