Şimdi Ara

EGEA'nın segment karmaşasında son nokta (konuldu) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
289
Cevap
0
Favori
17.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burdaki sikinti ne anlamadim adam gitmis egeayi fluencle karsilastiriyor ya hani fluence suan 72 bin tl dunyanin en boktan arabalarindan biri olabilir hani ne denge var ne malzemi kalitesi ne ses sistemi en ufak bir sey yok bu 72knin yaninda gelen 68 bin tllik 1.6 dizele bindik ve cok hosumuza gitti ses sitemi guzel aracda denge var okey konfor ole kotu degil ses yalitimi idare eder arac gidiyor sikintisi yok vede bunun yanina clio baslangic fiyati 48 bin tl hani bunun yaninada belkide bu zamana kadar uretilmis en dandik araba bile olabilir renault symbolde 48 bin tldan basliyor hadi renault pahali diyelim pejo 301 gibi bir ucan teneke 50kdan basliyor yani siz ne istiyorsunuz anlamadim egeanin ne yapmasi lazim yani 49 bin tl baslangic fiyati ile c 180deki icin sunup 3 serisindeki dengeyi verip bide ustune bmwdeki 2.0 265 hp motora mo sahip olucakdi bu fiyatlarla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Görmek istediğiniz gibi görmeyin tek kriter mi yazmışım ?

    İç mekan kalitesi de bir ölçüttür. Ayrıca premium C segment ayrı bir konu. Standart bir d segment premium c segmentten daha kaliteli.
    En baştan söyleyeyim Fiat Bravo kullanıcısıyım.
    Fiat fanı veya düşmanı değilim.

    Bu araç isterse D segmenti olsun alanın aklına şaşarım!
    NCAP testine girmemiş bir araçtan uzak durulması gerekiyor diye düşünüyorum.
    Fiat neden bu aracı NCAP testine sokmadı, bilen varsa açıklasın!

    Aslına bakarsanız hatcback modeli aklımı çelmiyor değildi ama dizel otomatik modelinin 75-80 bin bandında olacağını
    öğrenince buzz gibi soğudum araçtan. O fiyatlara alınacak o kadar çok araç var ki, egea hb en son seçenek olacaktır.


    Edit: Araç C sınıfıdır bu arada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fofer -- 20 Mayıs 2016; 10:06:23 >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    hocam egeanın hala hangi segment olduğunu çözememişsiniz sanırım...

    öncelikle siz egeanın hangi segmentte olmasını istiyorsunuz ???? B mi olsun C mi ?

    --- derin bir nefes alıp gözlerinizi kapatın...

    --- dinginliği, huzuru içinizde hissedin...

    --- sonrasında olmasını istediğiniz sınıfı 40 kez tekrar edin..

    --- "egea B sınıfı" "egea B sınıfı" "egea B sınıfı" veya "egea C sınıfı""egea C sınıfı""egea C sınıfı" şeklinde...

    --- gözlerinizi açın ve artık egea olmasını istediğiniz sınıfta....
  • Fiş güzelmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    Boyu 4100 ila 4600 mm olan her araç c segmentidir.olay ne kalitede ne motor hacmimde. Boyutlar büyüdükçe segment yükselir. Ayrıca inanmak soyut bir kavram rakamlar ise somut. Şimdi canın isterse inan istemese inanma

    Böyle birşey söz konusu değil, toptan sakat bir mantık bu. Eski Citroen C4 sedan Audi A6 kadar araba nerdeyse (4.8 metre gibi) ama aslında 4.5m'lik E90'ın iki sınıf altında. Boyutlar sadece fikir verir, sınıf falan belirlemez. Linea bile E90'dan, C serisinden uzundu. Araç boyut tanımları da Amerika pazarı için vardır, orada "size" ismi geçer çünkü, mid-size saloon, small size Suv gibi. Avrupa'da böyle birşey yok harfli sınıflar var. Üretici arabayı hangi sınıfta lanse eder rekabete sokarsa araç o sınıftadır. Zayıf olur, altyapısı bir alt veya bir üst sınıfa dayanır, origini farklı olur orası ayrı. Egea B'den devşirme C segmenti araçtır, Linea'da da aynı muhabbetler vardı daha neyi bu kadar uzuyor bu konunun anlamak imkansız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    Boyu 4100 ila 4600 mm olan her araç c segmentidir.olay ne kalitede ne motor hacmimde. Boyutlar büyüdükçe segment yükselir. Ayrıca inanmak soyut bir kavram rakamlar ise somut. Şimdi canın isterse inan istemese inanma

    Böyle birşey söz konusu değil, toptan sakat bir mantık bu. Eski Citroen C4 sedan Audi A6 kadar araba nerdeyse (4.8 metre gibi) ama aslında 4.5m'lik E90'ın iki sınıf altında. Boyutlar sadece fikir verir, sınıf falan belirlemez. Linea bile E90'dan, C serisinden uzundu. Araç boyut tanımları da Amerika pazarı için vardır, orada "size" ismi geçer çünkü, mid-size saloon, small size Suv gibi. Avrupa'da böyle birşey yok harfli sınıflar var. Üretici arabayı hangi sınıfta lanse eder rekabete sokarsa araç o sınıftadır. Zayıf olur, altyapısı bir alt veya bir üst sınıfa dayanır, origini farklı olur orası ayrı. Egea B'den devşirme C segmenti araçtır, Linea'da da aynı muhabbetler vardı daha neyi bu kadar uzuyor bu konunun anlamak imkansız.

    Alıntıları Göster
    Asıl merak ettiğim bizim kadar bu B ve C sınıfını kafaya takan var mı?

    Bunu takacağımıza ncap ve IIHS testlerindeki durumlarını, standart sunduğu donanımları, malzeme kalitesini, malzeme dayanım kalitesini tartışalım. Neden japon kadar sağlam, alman kadar konforlu, fransız kadar donanımlı bir araç çıkmaz diye tartışalım...

    Ülkemizde %100 yerli olmasa da bir firma bu üçünü toplayıp en azından ötv indirimiyle araç satamaz mı diye yiyelim bir birimizi.

    Yoksa B ilan edilse ne değişecek C ilan edilse ne değişecek...




  • Sadece dingil mesafesinin kriter olduğuna dair sağlam bir link istiyorum.

    Link olmadan konuştuğunuz sürece söyledikleriniz öznel yargılardan öteye geçmiyor maalesef.

    Hangi dingil uzunluğu hangi sınıfa ait mesela bir link alabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman önemli olan işlevi diyelim bırakalım. Ama ana etmen boyut çünkü hiçbşr donanımı olmayan fluence c diyoruz fakat benim ondan fazlaca dolu swifte b diyoruz.o zaman sorarım size eyy ahali touch donanım [getz den farksız] fluence neden c.segmenti ne deri.direksiyon ne jant ne bişey bomboş neden c,?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atal

    Bu mesaj silindi.
    egea hb günümüzün tipo su egea sedan da günümüzün şahini
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    burada şöyle bişey var..

    https://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification#Family_Car


    Minicompact car < 85 (2407) cm

    Subcompact car 85–99.9 (2407–2831) cm

    Compact car 100–109.9 (2832–3114) cm

    Midsize car 110–119.9 (3115–3397) cm

    Large car )≥ 120 (3398) cm

     EGEA'nın segment karmaşasında son nokta (konuldu)





     EGEA'nın segment karmaşasında son nokta (konuldu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thormentor -- 20 Mayıs 2016; 13:49:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    birader zamanımı sana link bulmak için harcamak istemiyorum. Genişlik + Dingil mesafesi, kullanılan lastik ebatları donanım vs şu an C sınıfı diye satılan tüm araçları bir incele, sonra git bayide aracı bir test et. Eğer ciddi alıcı olduğunu ancak endişelerinin olduğunu kurumsal kullanıcı olduğunu falan güzel bir dille anlatırsan sana uzun süreli test yaptırabiliyorlar. ben bunların hepsini yaptım. ek olarak proje sorumluları ile de görüştüm burada paylaştım. Daha da söyleyecek bir sözüm yok.

    Söylediklerini genel geçer kaynaklar ile destekleyemiyorsan söyleyecek sözün olmasın zaten.

    Söylediklerinin başına "bence" ekle geç sorun kalmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thormentor

    burada şöyle bişey var..

    https://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification#Family_Car


    Minicompact car < 85 (2407) cm

    Subcompact car 85–99.9 (2407–2831) cm

    Compact car 100–109.9 (2832–3114) cm

    Midsize car 110–119.9 (3115–3397) cm

    Large car )≥ 120 (3398) cm

     EGEA'nın segment karmaşasında son nokta (konuldu)





     EGEA'nın segment karmaşasında son nokta (konuldu)
    linea nın süslenip bizlere sunulduğu kalitesiz sıradan bir araç o parayı haketmiyor




  • Bu arabaya c segment diyen ağır Fiat fanıdır ve Fiattan başka araca binmemiştir. Aynı şeyler Lineada da yaşanmıştı, accent blueda da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarıda arkadaş dingil mesafesi bazında segmentleri vermiş.

    Egea dingil mesafesi 2637 mm
    C Elysee dingil mesafesi 2652 mm

    Dingil mesafesi, uzunluk ve Avrupa Birliği Komisyonu raporuna göre var olan bütün kriterleri gördük.

    Dingil mesafesini baz alıyorsan ikisi de B, uzunluğu baz alıyorsan Egea C segmenti evet ve C Elysee de C segmenti. Avrupa Birliği raporu gibi işin içinde başka kriterler olduğunu kabul ediyorsan o zaman bütün kriterler üzerinden değerlendirme yapacaksın ki bunda da Egea'nın C segmenti standardını yakalama şansı yok.

    Gözünden kaçtı sanırım, Egea testi yaptım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 20 Mayıs 2016; 15:34:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thormentor kullanıcısına yanıt
    Hocam çok teşekkür ederim, sayenizde olabilecek bütün milimetreleri halletmiş olduk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thormentor kullanıcısına yanıt
    Yok bu komik olmamış, gülsek amenna ama güldürmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    yardımcı olabildiysem ne mutlu bana..
  • Atkadas b veya c olunca musteri icin ne degisiyor ki. Alacaklar gitsin incelesin fiyatina baksin ona gore karar versin. Baska markalarida incelesin. Kagit uzerinden bakip C ise alirim b ise almam diyecek insan yoktur herhalde. Araba orada fiyati da ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lyons. kullanıcısına yanıt
    Egea c segmentidir. Hayatım boyunca da egea hariç hiçbir fiat modeline binmedim, hiçbir markanın fanı da değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Sadece dingil mesafesinin kriter olduğuna dair sağlam bir link istiyorum.

    Link olmadan konuştuğunuz sürece söyledikleriniz öznel yargılardan öteye geçmiyor maalesef.

    Hangi dingil uzunluğu hangi sınıfa ait mesela bir link alabilir miyim?
    üreticilerin aks mesafesini uzatmaları görece kolay, artık lokal pazarlar için her modelin uzun aks mesafelisini üretiyor, iz mesafesi-aks mesafesi orantısız araçlar ortaya çıkıyor.

    egea'nın iz mesafesine sahip b segmenti veya b+ ne dersen ne tek bir model bulamazsın.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.