Şimdi Ara

EGEA'nın segment karmaşasında son nokta (konuldu) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
289
Cevap
0
Favori
16.990
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne b

    Ne de c

    Ç segmeti


    Ç ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Isin ilginc tarafi niye ikna olmak konusunda kendinizi zorunda hissediyorsunuz.Fiyatina gore verdikleri tatmin ediyorsa alin yoksa almayin o platformmus bu imis hepsi lafi guzaf.
    Alfa 156 tipoyla ayni platforma sahipti ancak kimse kompaktlarla karsilastirmali teste tabi tutmuyordu her zaman yani 3serisi a4 ve c klasin yaniydi.

    Siz bu konuya neden yazmak zorunda hissediyorsanız ben de aynı sebepten ikna olmak istiyorum.

    Her konuda kendinden emin bi şekilde "C segmenti" diyenleri görünce "Ulan milletin bildiği benim bilmediğim ne var acaba" diyorum. Birisi bunları anlatır ben de ikna olurum diye konu açtım.

    Ama şunu gördüm millet ezbere konuşuyor imiş.

    Kaç kere söyledim midem bulandı artık, platform tek başına segment belirlemez fakat işin %50 den fazlası platformda biter.

    Hadi Egea'nın platformu B segmenti, peki kendini C segmentine koyacak neyi var?

    Teknik altyapısı? Konforu? Performansı? Kalitesi? İşçiliği?

    140 km hızdan bahsediliyor. E ben de İzmir Çeşme arası rüzgarlı havada C Elysee ile 130 km ile seyahat ediyordum?

    Ben zorunda hissetmedim yanlizca bunlara takilinmamasi gerektigini dusunuyorum ki kimsenin bunu al demesiyle de arac almadim ki kac tane de arac aldim forumada sormadim sadece takip ettim ve kendime gore bilgileride aldim.
    Bu sekilde biraz sertce giris yapmissiniz yaziyaki ki ne almis vermis umrumda degil.Sadece bildigim bir sey varsa nezakket sinurlarimda bir kere yazar birakirim.Allah selamet versin yeni aracinizla.

    Beni yanlış anlamışsınız özür dilerim.

    Yazmak zorunda hissettiniz derken şunu kastettim; ilginizi çekmiş ki bu konuda merakınızı gidermek için yazıyorsunuz. Hani ortada "ne alaka?" diyeceğiniz bir durum var ve merak uyandırıyor.

    Ben de aynı şeyleri Egea konusunda hissettim. Hani ne alaka yani bilmediğimiz ne var?

    Teşekkür ederim fakat yeni bir araç almadım. Egea için de herhangi bir kötü ifade kullanmadım, çöp vs demek niyetinde de değilim kesinlikle. Alan mutlu mesut binsin Allah kaza bela vermesin.

    Gayet de alınası bir araç ama hangi modellere karşı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayrıca herkes neden jetta'ya giydiriyor onuda anlamam

    Jetta'nın meksika üretim olması sokak ağzıyla yola güzel yayılmasını,sürüş keyfini,konforunu,iç ve bagaj hacmini,ferahlığını değiştirmiyor.Kalite ve işçiliğide sınıf ortalamasında golf'e göre düşük ama golf zaten sınıfına göre kaliteli jetta'da garip durum yok.
  • Boş beleş işlerdesiniz valla egea c olsa sana ne zararı var b olsa sana ne yararı var. Aracı yapıp satanın cebi doluyor mu doluyor üreten kişiler segmente sizin kadar kafa yormamıştır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorEconomy

    Boş beleş işlerdesiniz valla egea c olsa sana ne zararı var b olsa sana ne yararı var. Aracı yapıp satanın cebi doluyor mu doluyor üreten kişiler segmente sizin kadar kafa yormamıştır.

    Boş işleri seviyorum, Egea B olursa da büyük kazanç sağlayacağım. Bu konuda sağlam projelerim var. C olması elimi kolumu bağlıyor şu an.

    Bütün planı açığa çıkardınız yalnız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Helal sana. Projelerin başarılı olursa sana madalya takacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoctorEconomy -- 20 Mayıs 2016; 0:12:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorEconomy

    Helal sana. Projelerin başarılı olursa sana madalya takacağım.

    Bakalım kısmet artık önce kim kime takarsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu fi(y)at larla daha çooooookkkk satarlar. Beğenen alsın lafım yok ben 10 daha verip ithal alırım hiç olmazsa verdiğim kdv ötv ye değsin. Kendi ülkesinde üretip ithal diye satan ve alan dünyada tek milletiz zaten. Bnm gözümde hb için psikolojik sınır 65bin fazlasını verene de saygı duymuyorum parasına yazık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: besttrr


    quote:

    Orijinalden alıntı: talharo123

    B+ sedan iste,uzatmanin manasi yok. Boyut olarak c,kalite olarak b.

    O zaman audi a1 ve a2 de mi kalite olarak b sınıfı? Boyle bi ayrim yok, segment sadece ve sadece boyuttan, genislikten, dingilde vs, kisacasi sadece boyutlar konusur segmentte, kalite degil.

    Benim attığım link segmenti oluşturan şeyin sadece boyut olmadığını söylüyor.

    Siz bunu neye dayandırarak söylüyorsunuz peki?

    Bu mantıkla dacia duster a segmenti, audi a1, mini cooper falanda D segmenti o zaman. Sadece misal olsun diye su ornegide vereyim, gidin bakın opel mokka b sınifi suv diye gecer, reno kadjar c sinifi suv diye. İc malzeme kalitesi konfor vs mokka cok daha agir basiyo,neden b sınifi demisler o zaman?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Malubum ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: besttrr


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: besttrr


    quote:

    Orijinalden alıntı: talharo123

    B+ sedan iste,uzatmanin manasi yok. Boyut olarak c,kalite olarak b.

    O zaman audi a1 ve a2 de mi kalite olarak b sınıfı? Boyle bi ayrim yok, segment sadece ve sadece boyuttan, genislikten, dingilde vs, kisacasi sadece boyutlar konusur segmentte, kalite degil.

    Benim attığım link segmenti oluşturan şeyin sadece boyut olmadığını söylüyor.

    Siz bunu neye dayandırarak söylüyorsunuz peki?

    Bu mantıkla dacia duster a segmenti, audi a1, mini cooper falanda D segmenti o zaman. Sadece misal olsun diye su ornegide vereyim, gidin bakın opel mokka b sınifi suv diye gecer, reno kadjar c sinifi suv diye. İc malzeme kalitesi konfor vs mokka cok daha agir basiyo,neden b sınifi demisler o zaman?

    Mokka segmentinde çok iyi bir araç fakat Kadjar'dan ağır bastığı falan yok. Binmesek tamam diyeceğiz.

    Ayrıca önceki mesajları okumadığınız belli, aynı şeyleri tekrar yazmaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkequal

    Malubum ya

    Ne anlatmaya çalıştı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamdır hocam, demek istediğimi ısrarla anlamak istemiyorsunuz. Veya anlıyorsunuz da farklı yerlere çekmek daha cazip geliyor.

    Otomobile 1000 beygir de koyarsın ama önemli olan o araba yolda durabilir mi? Focus RS ilk çıktığında 300 beygir üstünü önden çekiş bir araç kaldırabilir tartışmaları çıktı. O kadar kolay değil yani yaptım oldu.

    Ben iddialarımı destekleyen birden fazla güvenilir link verdim, aynısını siz de yapın tartışmayı sonlandıralım.

    E Coupe de C Serisi altyapısını kullanır ama geri kalan her noktada E segmenti olduğunu hissettirir. Ben Egea'ya bindim de kullandım da, C Elysee de 1000 km ye yakın kullandım. Vaaoov falan da demedim Egea'ya binince. O hissi vermedi, size de verdiğini sanmıyorum.

    Önce donanımı kalitesi yetersiz diyorsunuz şimdi de ne eksiği var diyorsunuz bi karar verin bence.

    Platformda uzatıp çekme dışında yapılan farkları da yazarsanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayrıca yeterli araştırma yaptıysanız görmüşsünüzdür. Motor hacmi dahi bir etken segment konusunda.

    C segmenti araçların hemen hepsi çeşitli pazarlarda 2.0 litre motor seçeneği sunarken Egea'da durum nedir?

    Bunların hepsi attığım linklerde yazan şeyler, uydurma değil yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önce gidin egea ya binin sonra herhangi bir c segmenti araca ninin fluence olsa bile aradaki farkı anlayıp bu b sınıfı dersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Biz temde 1.6 120hp ile 180 gorduk sikinti yoktu arabada 3 kisiydik ole bi rahatsizlik bir teneke hava hissetmedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu da Wiki tanımı buyrun :


    Current compact car size, as defined by the United States Environmental Protection Agency (EPA), for the US and for international models respectively, is approximately 4,100 mm (161 in) and 4,450 mm (175 in) long for hatchbacks, or 4,400 mm (173 in) and 4,750 mm (187 in) long for convertibles, sedans (saloon) or station wagons (estate car).



    Yani diyor ki; sedan için araç uzunluğu 4400-4750 mm aralığında olmalıdır.

    C Elysee 4427 mm uzunluk ile C segmenti oluyor o zaman?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dodomoco kullanıcısına yanıt
    Symbol ile 190 gördüm hala hayattayım, yoldan çıkmadım altı yüksek olduğu için tedirginlik hissediyorsun peki Symbol de C sınıfı mı yüksek hızları görüyor Nasıl olsa ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea alınmaz arkadaşlar, 3k km deki test aracının her yerinden gacırtı gucurtu geliyodu, arkadaşımın amcası da yeni aldıgı egeasını 1k km de bu sebepten satıyor.. C degil B segmenti bile fazla o kaliteye. Dizel 120 hp lik motoru şahane ama geri kalanı at çöpe...
  • Uzunluğun tek başına kriter falan olmadığını anladınız umarım şimdi.

    Literatürde bulunan bütün segment tanımlarını kullandım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.