Şimdi Ara

EGEA'nın segment karmaşasında son nokta (konuldu) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
289
Cevap
0
Favori
17.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ekonomik c segment araç işte f/p olarak.Ha gidip 65 bin sıfır şu araca verir mydm emin değilim 2. Eline 50 bin verilir ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E hani dingil mesafesi belirleyici idi?

    Neyse 20 sayfa da konuşsak sürekli evirip çevirip başka şeyler bulacaksınız gerek yok o yüzden.

    Gördüğü delillere inanmayan sensin, ben daha ne diyeyim? Sen paragraflarca kişisel görüşünü yazarken ben her seferinde bi yerlere dayandırarak konuşuyorum. Halen delilden bahsediyorsun.

    Tüm dünya falan değil. Amerika'ya B segmenti olarak ihraç ediliyor bu araç. C segmenti Viaggio modelidir ki doğrusu da budur. Viaggio için de yeni segment yaratıp ona da bilmem neli C segmenti dersiniz şimdi o yüzden hiç gerek yok.

    Avrupa'ya dağılacak araç sedan değil HB ve SW karoser. Sedanı dünyanın bişey kabul ettiği yok yani. Her yerde HB karosere işaret edilmiş, kalkıp bunu sedana mal ederseniz art niyet ararım altında.

    Sonuç olarak öznel ifadelerinizi yeterince okuduk diye düşünüyorum. Her mesajda değişen kriterlerinize yetişemeyeceğim maalesef. İyi günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu konuyu görünce aklıma Toyota Corolla hakkında yazılan yorumlar geldi. Forumda arabanın 60 bin tl olmasına rağmen kapak jant kullanmasından dolayı dalga geçiliyordu. Aklıma gelmesinin sebebi de şu: Bu araçta,c segment olmasına rağmen, kampana kullanılması. Ki C segment bir araçda kapak jant olabilir fakat kampana olamaz diye düşünüyorum. Diğer C segmenti araçların hepsinde disk var fluence,corolla,vw jetta,accent blue vb. Araç istediği kadar fersah fersah rahat olabilir fakat arkalar kampanayken C segmenti denemez. Ayrıca çekik gözlüler zaten dünyada en çok satan arabayı, Corolla'yı üretmiş neden çıldırsın . Benim bunu yazmamdaki amaç aracı kötülemek değil, gözümüzdeki at gözlüklerini çıkarmak. At gözlüklerimizi çıkaralım ki kendimizi biraz daha geliştirelim.




  • Eee belli oldu mu segment tartışması?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    FERSAH FERSAH ilk kazada bu arabadan sag cikamazsiniz..

    Insanlara teneke onermeyi birakin artik. 70 bin tl hb kasa egea ya veren gitsin akil hastanesine muayene olsun, veyahutta kazandigi paranin helal mi harammi sorgulasin.

    Canimiz cikiyor 3 kurus biriktircez diye, gidipte o parayi kus serisi gostergeli bir arabaya asla vermem.

    Siz verirseniz, yukarida yazdim, ya akil hastanesi, yada haram.



    Evet arkadaşlar bu kişi tanka biniyor. Sanki kendi aracı tank gibi sağlam bu kadar emin olduğuna göre. Hb almayı düşünüyorum sen kimsin benim aklımı sorguluyorsun? Sen verme git başka araba al. Benim ihtiyacimi o karşılıyor? Forumun yeni trolusun galiba git bi akıl hastanesine yat ağzımı bozdurma benim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    B olursa fiyat olarak B segmenti araçlar ile kıyaslarsın ve sana pahalı gelir gider farklı bir araç tercih edersin.

    C olursa C segmenti diğer araçlarlarla fiyatını karşılaştırırsın sana uygun gelir alırsın. bu yüzden önemli.

    Hocam hem B ile hem C kiyaslayin mantikli gelirse alin diyorum bende.
    Sonucta arac degismiyor. Dusunsenize B dense almayacaksiniz ama C dense alacaksinzi ayni arac yani fiyat. Bilincli bir tuketici icin boyle bir sey olamaz. Kendi gider gorur karar verir C ile mi karsilastiracka B ile mi.
  • Dingil mesafesi dedin link geldi koyduk.

    Uzunluk dendi link getirdik koyduk.

    Diğer konular hakkında link getirdik koyduk.

    Halen daha yok C olduğunu ispatladım yok bilmem ne, nasıl oluyor o iş anlamadım ben.

    C Elysee, Egea'dan daha uzun dingil mesafesi sunuyor efendi farkında mısın? Hâlâ neyi savunuyorsun?

    HB karoserin sedan karoserden 160 kg fazla olan ağırlığı nerelere kaymış gelsin görelim onu da konuşuruz.

    Egea'yı inceledim, kullandım, o arabaya C segmenti diyen C segmenti arabaya binmemiştir diyorum.

    Plastik koku ölçer falan geçin, önce C Elysee'nin daha uzun dingil mesafesini açıklayın siz. O da D segmenti mi oluyor?

    C Elysee de alt gelir grubuna yönelik üretilmiş kalitesiz bir D segmentidir diyorum ben de o zaman.

    Genişliklere de baktım. Egea, C Elysee'den sadece 7 mm geniş. 1 cm bile değil. Nelere kadirmiş ki arabaya segment atlatmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 20 Mayıs 2016; 20:54:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yalnız hb modeli çok güzel duruyor be arka tasarımı astrayı golfü leonu falan tokatlar atar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genişlik bir şey ifade etmez, çamurluğu şişir, genişlik 10 cm artar.

    iz genişliğine bak, egeanın iz genişliğine yaklaşan b segmenti-b+ segmenti araç bulamazsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    genişlik bir şey ifade etmez, çamurluğu şişir, genişlik 10 cm artar.

    iz genişliğine bak, egeanın iz genişliğine yaklaşan b segmenti-b+ segmenti araç bulamazsın.

    Bu kriterleri ben bulmadım hocam.

    Arkadaş dingil mesafesi diyor dingil mesafesine bakıyoruz, genişlik diyor genişliğe bakıyoruz.

    Birazdan iz mesafesi der ona da bakarız zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu adamın açtığı konu bence tam bir işsiz işi.herhalde boş zamanı çok ki 4 sayfa konu içinde kendisine muhalefet eden adamlara üşenmeden tek tek cevap yazmış.Gerçekten psikolojisi altta kalmayım,son sözü ille de ben söyleyim mutlaka ben haklı çıkmalıyım diyen ergen psikolojisi.O kadar sayfalarca mesaj yazmış ama mesajlarındaki artı sayısı iki elin parmaklarını geçmez.Yani okuyanlar da bıkmış anlaşılan kendisinden.Artık son mesajlara bakıldığında zaten birçok kişi yeter artık,bu kadar ısrar niye C olsa ne b olsa tarzında cevaplar yazmış.Ama bu arkadaş nasıl bir psikoloji ise artık bilmiyorum;tüm otomobil otoriteleri birleşip egea C sınıfı diye ortak bildiri yayınlasalar.Aracı üreten firma resmi açıklama yapsa,forumdaki yapılan ankette %99 egea C segmenti dese yine de ''birileri beni ikna etsin neye göre C segneti diye ''konu açar eminim.Bu konu o kadar uzatıldı ve tatsız bir hale getirildi ki forumun hepsi egea'nın b segmenti olduğu konusunda imza toplayıp mutabık kalınsa inanın çok daha mutlu olacağım.Egea'nın yoksa hangi segmentte anılması umrumda değil.Beni rahatsız eden bu aracı alanların %99 unun umrunda olmayan bir konunun bu kadar polemik konusu yapılması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    birader ben mi anlatamıyorum sen mi anlamamakta ısrar ediyorsun. dingil mesafesi ve uzunluk tek başına kıstas değil. bunların ikisini de dikkate alacaksın. sen bana şunu açıkla 1790mm genişlik hangi B hatta B+ hatta C segmenti araçta var.

    jetta C segmenti dedin Egea daha geniş, Şu an Egea'dan daha geniş C segmenti araba Octavia ki kendisi hormonlu C'dir, diğeri Focus ki içine binersen aslında genişlik olarak B gibi.

    Dİngil mesafesi C elysee gibi ucubelerde uzun olabilir. Bak bugün Superb de sınıfının üstünde nerede ise E segmentine yakın dingil mesafesi sunuyor ancak genişlik olarak E olamayacak kadar dar. Zaten baktığın zaman uzatılmış Passat platformu kullanan bir aracın da E segmenti olmasını bekleyemezsin.

    Sen arcı kullandım diyorsun ben bu aracı yarım saatten fazla test sürüşü yaptım. Öyle C segmentine binmemiştir falan geç bunları boş laf. bu arabaya B diyen ya arabadan anlamıyordur ya da art niyetlidir. Ben yıllarca iş yerinde fluence, focus, corolla kullanmış biriyim. sana şunu söyleyeyim bu araba B ise fluence business B bile olamaz.

    daha premium, alt orta üst orta sınıf ayrımından bir haber insansın sana ne anlatacağız ki...

    tamam birader sen istediğini söyle gerçeği değiştiremezsin. bu araç geliri düşük ya da C segmentine yüksek paralar bayılmak istemeyenlere yönelik geliştirilmiştir. nasıl 3 serisi para bok iyisini isterim diyenlere yönelik D segmenti ve Avensis, Latitute vs ulan D segmenti araç alacam ama param Merc'e BMW'ya yemiyor diyenler için geliştirilmiş ise. sana göre o zaman bu arabalar da D segmenti değil bir BMW veya Merc yada Audi donanımına ve işçiliğine sahip olmadığı için. geç bunları boş laf.

    dip not sen genişlik ile iz genişliği arasında abartılı farklar olan bir araç gördün mü midibüs hariç???? önden bakınca ön tekerler 6-7cm aracın içine doğru mu duruyor? tööbe töööbe daha bugün arka arkaya parketmiş focus ve egea vardı. tek kelime edeceğim egea C sınıfı.

    sana diyorum ki çıkar tüm C sınıfı Sedan araçların genişlik dingil mesafesi lastik ebatları motor hacimleri donanımlarını burada paylaş. tık yok. sadece "C-elysee daha uzun dingil sunuyor yeaaa" peki 1748mm gibi bir genişlik var aracın dar uzun bir araç. egea ise geniş uzun araç bunla karşılaştırınca. Jetta dedin jettanın genişliği 1778 bakınca egea ile kıyaslandığında B segmentine daha yakın diyorum, işçilik diyorsun. ben de sana diyorum ki almanya'da dahi işçilik seviyesi daha düşük olduğu içn tercih edilmiyor yılda 900 adet falan anca satıyor ama yok önünde VW yazıyor ya, o C diyor ya araç C.

    Senin bana sunduğun tüm argümanları teker teker çürüttüm. Donanım dedin, hedef pazar ve hedef kilte dedim cevap vermedin. motor 300 beygir konuypormuş dedin nasıl o motoru o kasaya koyduklarını anlattım hatta tipo RC gibi bitr versiyon yapılırsa aynısının bu araca da uygulanabileceğini söyledim tık yok. bak bakalım savunduğun kıstaslara "donanım, işçilik içine binince verdiği kalite hissi, plastik kokusu, rakipleri 2b cc motor sunuyor" vs. bunlar sana göre kıstaslar bana göre araç gayet güzel bir plastik kalitesi sunuyor donanım yeterli ve en güzel aynı donanım aynı dizel motor için rakiplerinden 15-20b daha ucuz. ne yani adamlara 15b daha az para vereceğiz ama içersi de BMW kalitesinde olacak yok öyle dünya.

    İlk geldiğinde aracın segmentini dingil mesafesi belirler diyordun şimdi ise onlar belirlemez sadece kriter diyorsun. İyi bari gelişme var

    Uzatılmış Passat platformunda yer alan Superb'in E segmenti olamayacağını söylüyorsun ama uzatılmış Punto platformunda olan Egea'yı C segmenti yapıyorsun bu da güzel.

    Konuya ilk yazdığından beri çok değiştin kendi adıma mutlu oldum şahsen, insanlara bişeyler aktarabilmek güzel şey.

    Mesajın sonlarında çok yerinde bir şey yazmışsın, "bana göre", iş burada bitiyor işte. Sana göre herşey olabilir o beni bağlamaz.

    Tamam hadi Jetta B segmenti, Octavia C segmenti, Egea da D segmenti hadi yine iyisin

    Ben niye paylaşayım iddia sahibi olan sensin, C diyorsan çıkar sen paylaş. Ama yukarıda dingil mesafesi genişlik tek başına kriter değil demiştin unutma. Tek mesaj içinde bile çeliştin ya kendinle helal olsun.

    Tamam kabul ettim Jetta B, Octavia C, Egea D segmenti.

    Aynı yerde dönüp duruyorsun, işine geldikçe farklı yönlerden savunmaya geçiyorsun dönüşümlü olarak. Bi kaç sayfa sonra tekrardan tek kriter dingil mesafesi demeye başlarsın.

    Genişliğin kriter olduğu bir link bulamadım ben, varsa koy onu da görelim. Hani şu şu mm arası şu segment diye.

    Pek link arama huyun yok, inandığın değerleri buraya yazmayı tercih ediyorsun ama bi umut işte.

    Şimdi yine gelip 80 satır kendi düşüncelerini yazacaksın yine kimse için bi anlam ifade etmeyecek. Egea'yı C segmenti yapan genişlik sınırı C Elysee i nasıl aşağıda bırakıyor onu görmek istedim. Nedir bu sınır? İnandığın sınırları yazma ama, X mm-Y mm şeklinde bekliyorum.

    Adamların ucuz C segmenti diye sunduğu Egea HB bile sedan versiyondan fersah fersah önde. HB o haliyle ucuz oluyorsa sedanı şimdi "O ucuz değil çok ucuz C segmenti" yaparsın.

    Ucuz C segmenti yazıları HB ve SW karoserleri işaret ediyor. Bunların da sedana katıldığından bahsediyor. HB inceleyenlerin yorumlarına bak, sedan ile alakası yok diyor hepsi. Adamlar HB Egea'ya ucuz C segmenti derken bu durumda sedan da "çok ucuz C segmenti" olacak birazdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    bu adamın açtığı konu bence tam bir işsiz işi.herhalde boş zamanı çok ki 4 sayfa konu içinde kendisine muhalefet eden adamlara üşenmeden tek tek cevap yazmış.Gerçekten psikolojisi altta kalmayım,son sözü ille de ben söyleyim mutlaka ben haklı çıkmalıyım diyen ergen psikolojisi.O kadar sayfalarca mesaj yazmış ama mesajlarındaki artı sayısı iki elin parmaklarını geçmez.Yani okuyanlar da bıkmış anlaşılan kendisinden.Artık son mesajlara bakıldığında zaten birçok kişi yeter artık,bu kadar ısrar niye C olsa ne b olsa tarzında cevaplar yazmış.Ama bu arkadaş nasıl bir psikoloji ise artık bilmiyorum;tüm otomobil otoriteleri birleşip egea C sınıfı diye ortak bildiri yayınlasalar.Aracı üreten firma resmi açıklama yapsa,forumdaki yapılan ankette %99 egea C segmenti dese yine de ''birileri beni ikna etsin neye göre C segneti diye ''konu açar eminim.Bu konu o kadar uzatıldı ve tatsız bir hale getirildi ki forumun hepsi egea'nın b segmenti olduğu konusunda imza toplayıp mutabık kalınsa inanın çok daha mutlu olacağım.Egea'nın yoksa hangi segmentte anılması umrumda değil.Beni rahatsız eden bu aracı alanların %99 unun umrunda olmayan bir konunun bu kadar polemik konusu yapılması.

    Elimdeki telefonu, masamdaki bilgisayarı sen mi finanse ediyorsun?

    Konudan anlamayan insanları kekleyemeyeceksin diye mi bu karın ağrın?

    Sayfalarca da yazarım konularca da yazarım, senin gibi hayal dünyamı anlatmak yerine insanların bişeylere tıklayıp da teyit edebileceği bilgileri yazdıktan sonra nereye istersem oraya yazarım.

    Savunduğu şeyler hakkında bilgi sahibi olmayan insanlar trip atar olmuş. Burada yazılanlar seni rahatsız etmese ara ara gelip de dert yanmazsın, neyse öğrenmek güzeldir.

    Senin öğrendiğin öğreneceğin kadar benim pas geçtiğim veya unuttuğum vardır. Sıkışınca "ama ergen bu ehü ühü" yapmakla olmuyor bu işler. Asıl karşındakini tanımadan ergen demek tam ergen işi, senin gibi heyecanlı heyecanlı yargılara varıp sonra geri vites yapan çok kişi gördü bu forum

    İmzayı şimdi gördüm, cevap yazdığıma utandım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 20 Mayıs 2016; 23:14:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    FERSAH FERSAH ilk kazada bu arabadan sag cikamazsiniz..

    Insanlara teneke onermeyi birakin artik. 70 bin tl hb kasa egea ya veren gitsin akil hastanesine muayene olsun, veyahutta kazandigi paranin helal mi harammi sorgulasin.

    Canimiz cikiyor 3 kurus biriktircez diye, gidipte o parayi kus serisi gostergeli bir arabaya asla vermem.

    Siz verirseniz, yukarida yazdim, ya akil hastanesi, yada haram.



    Evet arkadaşlar bu kişi tanka biniyor. Sanki kendi aracı tank gibi sağlam bu kadar emin olduğuna göre. Hb almayı düşünüyorum sen kimsin benim aklımı sorguluyorsun? Sen verme git başka araba al. Benim ihtiyacimi o karşılıyor? Forumun yeni trolusun galiba git bi akıl hastanesine yat ağzımı bozdurma benim.

    Yaklasik olarak bu forumda 2008 den beri varim. 2011 de eski uyeligim sonsuza dek banlandi, sebebi Aziz Yildirim ve onun destekcilerine 3 temmuz surecinde ana avrat 40 fontta kufrettim. Giden bir hesap olsun.. Hala iyiki yaptim diyorum.

    Trollugu sizler daha iyi bilirsiniz, Allah a sukur kendimi au arabaya 70k baglayacak kadar kaybetmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nanoona -- 20 Mayıs 2016; 23:18:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hızlıca link aradım göremeyince mesajı okumadım.

    İyi akşamlar.

    Şimdi mesajın sonunda gördüm, evet doğrudur EPA, IIHS, AB gibi kurumların verdiği bilgileri aktararak hayal dünyamı yansıtıyorum.

    Sen de konunun başından beri aklındakileri yazarak gerçekleri gösteriyorsun. Sağol var ol.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 20 Mayıs 2016; 23:32:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrT4ngo

    Bizim Türk milletine yaranilmiyor.

    1.4 Tdi polo 60 bin lira. Utanmasalar klimayıda opsiyonlu yapacaklar.

    Egea 1.3 mjet urban 65 bin lira. Adamlar kaza önleyici bile koymuş.

    Tüm b sinifi araçlardan FERSAH FERSAH iyi FERSAH FERSAH konforlu FERSAH FERSAH geniş. Sınıfının en büyük bagaj hacmine sahip. FERSAH FERSAH donanımlı. Yol tutuşuda oldukça iyi

    Yedek parça ucuz + servis ucuz + fiat sorunsuzlugu. Multijet motorlar tdi yi havada karada siz anladiniz.

    E ben bakiyorum. Bu araba tüm b sinifi araçlardan iyi. Çogu b ve c segmenti aracdan donanimli. Cogu b ve c segmenti araçdan ferah ve geniş. Kaldiki cogu b ve c segmenti araçdan ucuz.

    Astrada astra dediginiz aracdan hb versiyonu daha geniş diz mesafesi sunuyor

    Bu durumda a,b,c umrumda mi sizce ?

    Yoluna yoluna bir hal oldunuz. Gidip leonun iki balatasina 700 lira bayilinda göreyim sizi ;)

    Kaldi ki bu araç Türk malı. Ben bu aracı alarak kaç tane ailenin evine ekmek gitmesine vesile oluyorum.

    Almancılar çekik gözlüler kudursun. Çöp denen egea sedan şimdiden 16 bin sattı


    Araç türk malı değil. Bilmiyosun bari konuşma.

    Polo egea'yı havada karada anladın sen onu. Egea çoğu b segmenti araçtan daha iyi diyosan otomobil bilgin sıfırdır.

    Kaza önleyici mi ? Gördük kaza önleyiciyi ortadan ikiye ayrılmış kazada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MORTALDANCE -- 20 Mayıs 2016; 23:38:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiat Egea, Skoda Rapid, Seat Toledo, Hyundai Accent Blue, Peugeot 301, Citroen C-Elysse gibi araçlar, çakma C segmentidir. Yani C segmenti süsü verilmiş, bagajı ve iç hacimleri yaklaşık C segmenti kadar olan ( hatta bazılarının daha büyük ) , üretim kalitesi düşük, maliyetten kısılan araçlardır. Bu araçların segmenti de B+' dır. Yani çakma C segmenti...
  • Doğrudur kısmet bu işler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    2) Dingil mesafesi

    Bu kritere göre ise 2407-–2831 mm arasında dingil mesafesi bulunan araçlar B segmenti oluyor. Bu durumda maalesef hem Egea hem de C-Elysee B segmentinde yer alıyor.


    Focus: 2,648mm
    Golf 7: 2,637 mm

    Mondeo mk4: 2,850 mm
    Passat B7: 2,711 mm

    BMW 3 F30: 2,810 mm

    BMW 5 F30: 2,968 mm

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    2) Dingil mesafesi

    Bu kritere göre ise 2407-–2831 mm arasında dingil mesafesi bulunan araçlar B segmenti oluyor. Bu durumda maalesef hem Egea hem de C-Elysee B segmentinde yer alıyor.


    Focus: 2,648mm
    Golf 7: 2,637 mm

    Mondeo mk4: 2,850 mm
    Passat B7: 2,711 mm

    BMW 3 F30: 2,810 mm

    BMW 5 F30: 2,968 mm



    Dingil mesafesini kriter olarak sunan arkadaşlara yöneltin bu soruyu hocam.

    Dingil mesafesi segment belirler dediler, biz de bulup koyduk değerleri. Ne kadar mantıklı olduğu tartışılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.