Şimdi Ara

EDC ıslak tip mi kuru mu? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
69
Cevap
3
Favori
16.518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • zf,eat6, dizel focus (ıslak çift kavrama) en sorunsuz 3 şanzıman gerisi arızaya müsait gelir bana hep
  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    Teknik olarak sorun yok ta , tatmin olarak sorunlu...

    Elektrik süpürgesi veya Kebapçının paket servis motoru Honda Activa kullanırmış gibi his veriyor o şanzıman...



    Cıvıc RS te sanal vites kademeleri oluşturmuşlar şanzımanda... şanzıman yine Cvt ancak vites değiştiriyormuş gibi hissediyorsunuz ...



    Edc için iki teori var...



    1- Edc kullanıcıları iyi organize olmuş , İlluminati gibi gizliyorlar herşeyi ve şanzıman ile ilgili sıkıntılar ortaya çıkmıyor



    2- Gerçekten de Getrag bu işi VW ye göre daha iyi yapıyor, Dsg ye göre Edc daha sorunsuz bir şanzıman olabilir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu86


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Arkadaslar problem edc nin teknik ariza vermesi degil baski balata fiyatlari. Su an edcnin baski balatasi serviste 7000 tl. Ben aralik ayinda degistirdim oradan bilyorum. 122000 kmde baski balatam bitti. Teknik bir sorunum yoktu.hayirli gunler

    :)) bir baskı balataya 7000 lita vereceğim ve sorun yok diyeceğim. Daha ne olsun, 7 liraya araba satan var :)



    Daha gçen gün manual arabamın baskı balatadını değiştirdim, 125.000 kmde..



    300 lira baskı balata

    200 lira işçilik

    70 lira şanzıman yağı





    Toplam 570 liraya yenilendi, 7000 lira nerdeee 570 lira nerdeeee

    Basit her zaman ucuzdur...



    Klasik baskı balata... En kralı 1.000 TL ye çıkar... Yapacak adamın çok çok usta olmasına gerek yok, herhangi bir mekanikçi halleder...



    Robotize Yarım Otomatik ... 2.000 TL den başlar... Ustasını iyi bulmak lazım, beceriksiz ellerde kalibrasyon problemi yaratır. Sahibinin canını sıkar...



    Çift Kavramalı..... Sürpriz Yumurta TOTO... Maliyeti zamana mekana ustanın keyfine göre değişir... Yetkili servislerde Edc için 7 bin , Dsg için 9 bin TL fiyatlar dolaşıyor... Dct de bi o kadar vardır ortalama olarak... Yetkili servis dışında Çift Kavramalı Şanzıman tamiri yapan özel servisler de var mutlaka ancak ne kadar bu işin üstadı var oralarda bilinmez...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Teknik olarak sorun yok ta , tatmin olarak sorunlu...

    Elektrik süpürgesi veya Kebapçının paket servis motoru Honda Activa kullanırmış gibi his veriyor o şanzıman...



    Cıvıc RS te sanal vites kademeleri oluşturmuşlar şanzımanda... şanzıman yine Cvt ancak vites değiştiriyormuş gibi hissediyorsunuz ...



    Edc için iki teori var...



    1- Edc kullanıcıları iyi organize olmuş , İlluminati gibi gizliyorlar herşeyi ve şanzıman ile ilgili sıkıntılar ortaya çıkmıyor



    2- Gerçekten de Getrag bu işi VW ye göre daha iyi yapıyor, Dsg ye göre Edc daha sorunsuz bir şanzıman olabilir..






    ayrıca şu elektrik süpürgesi tanımlamasını bi anlayamadım?

    ne alakası var cvt nin elektirik sürüpgesi ile?

    motorsiklet şanzımanı ile aynı mantıkta olması sebebi ile hor görmek neden onuda anlamış değilim.

    işini yapıyormu yapıyor kutunun içindeki sistemden bana ne?

    ayrıca kullanmasını bilene gayet güzel bir şanzıman cvt; 1.2 motorla bile 120 km de 2200 devir çevirmesi de çabası.

    herkesin " aha vites değişti yihuhu " gibi zevkleri yok.

    adamlar vites değişimi hissedilmesin diye çift kavrama icad ediyor; vites değişimi hiç olmayan şanzıman var; yok süpürge yok scooter.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 29 Haziran 2017; 17:54:1 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    hep dedim diyorum klasik otomatik gerisi yalan.


    cvt bile sorunlu.

    CVT nasıl sorunlu oluyor?

    Fiziksel olarak bana pek imkanlı gelmedi.
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Elektrik süpürgesinde tuşa basarsın...

    Misal devir giderek yükselir ve bir sınırda maks. duruma gelir kalır...



    Cvt de aynı öyle... dip gaz yapınca araç maks devir bandına geliyor ve orada viyuuuuuuu kalıyor, bu arada hız yükselmeye devam ediyor...



    Bir çok kullanıcı için keyif vermeyen bir durum, sizin Mitsubishi Attagge da hoşunuza gidebilir zevk meselesi bu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba herkese, konuyu hortlatmak gibi olmasın Getrag'ın kendi sitesinde Megane'ı seçtiniğinizde (http://www.getrag.com/en/products/produkt_detail.html) max tork dayanımı 450 nm olarak gözükmekte yapısı da yaş kavrama. Yalnız Megane 4 ilk çıktığında çoğu yerde düz vitesinde torku 260 nm olan 1.5 dci' nin otomatiğinin 250 nm torka düşmesini otomatik vitesine bağlayıp max bu kadar kaldırabildiğini söylüyorlardı. Acaba ilk çıkan Megane 4ler böyle bir durum vardı da sonradan linkteki şanzımana mı geçiş yaptılar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar megane 3 lerde ıslak kavrama olan varmı dizellerde
  • tam ikisinin ortası hafif nemli

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.