Şimdi Ara

EDC ıslak tip mi kuru mu? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
69
Cevap
3
Favori
16.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • akustika A kullanıcısına yanıt
    Bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dexter_

    Bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum.
    edc kuru yeni focustaki powershit ıslak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr_emn34

    edc kuru yeni focustaki powershit ıslak

    Kaynak gösterebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otosarrafı

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr_emn34

    edc kuru yeni focustaki powershit ıslak

    Kaynak gösterebilir misiniz?

    Alıntıları Göster
    yeni megane 1.5 dci edc'lerdeki şanzıman ıslak mı kuru mu? Çünkü dizel motorun torku 240 NM gibi yüksek değere sahip. Bilgisi olan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mergen57

    yeni megane 1.5 dci edc'lerdeki şanzıman ıslak mı kuru mu? Çünkü dizel motorun torku 240 NM gibi yüksek değere sahip. Bilgisi olan?

    Alıntıları Göster
    ıslak olunca problem çok az mı çıkıyor??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mergen57

    yeni megane 1.5 dci edc'lerdeki şanzıman ıslak mı kuru mu? Çünkü dizel motorun torku 240 NM gibi yüksek değere sahip. Bilgisi olan?

    Kuru evet, konuda belirtilen getrag marka 6dct250 Model kuru kavramalı şanzıman kullanılıyor.

    http://www.getrag.com/media/products/powershift/6dct250/6DCT250.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otosarrafı -- 13 Ağustos 2016; 20:32:07 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    ıslak olunca problem çok az mı çıkıyor??

    Islak kavramalı olunca kavrama yağlı tip olduğundan tork dayanımı daha yüksek oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    hep dedim diyorum klasik otomatik gerisi yalan.


    cvt bile sorunlu.

    Cvt lerde ne var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dexter_

    EDC de beklemelerde N ye almanıza gerek yok. Zaten şanzıman kendi bu işlemi yapıyor. Araç D de kalabilir. Yalnız dikkat edilmesi gereken şey. Yokuş yada benzer yerlerde park ederken şanzıman D, N yada R konumundayken araç stop edilmeli ve el yada park freni çekilmeli. Freni bu işlemlerden sonra bırakın, aracın tüm yükü el frenine binecek. Sonra P konumuna alın. Bu şanzımanı yük altında olmadan kitlecektir. Sadece aksi bir durum olursa şanzıman yüke binecektir. Ayrıca Servise gittiğinizde aracın tüm yazılımlarının güncellenmesini talep edin. Araç servisten çıkınca başka bir araca biniyorum zannedeceksiniz. Birçok hata ve kararsızlık güncelleme ile düzeliyor.

    Hiçbir çift kavramalı şanzıman kendini boşa ALAMIYOR. Sadece robot debriyaja basıp kalkışa hazır halde bekliyor ve kavrama gidiyor. Siz de boşa alıyor zannediyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otosarrafı kullanıcısına yanıt
    Bu iyi olmadı. Dizel mi benzinli mi alsam diye düşünüyordum. Dizelin Torku 240NM Benzinli Torku 205NM yani EDC benzinlide daha dayanıklı olacaktır o zaman, sorun çıkarma riski daha düşük anladığım kadarıyla benzinli versiyonda. Bir de edc'leri kesinlikle N'ye alarak mı kullanmak lazım 5 saniyeden fazla süren dur kalklarda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mergen57

    Bu iyi olmadı. Dizel mi benzinli mi alsam diye düşünüyordum. Dizelin Torku 240NM Benzinli Torku 205NM yani EDC benzinlide daha dayanıklı olacaktır o zaman, sorun çıkarma riski daha düşük anladığım kadarıyla benzinli versiyonda. Bir de edc'leri kesinlikle N'ye alarak mı kullanmak lazım 5 saniyeden fazla süren dur kalklarda?
    benim bildiğim ki doğru bildiğime eminim clio 3 lerdeki dci ların otomatik şanzımanları ile edc aynı şanzıman değil... bir ihtimal emin olmamakla birlikte yeni kasalarda da kullanılan bunun geliştirilmişi olabilir çünkü 75hp lik motor için edc şanzıman pahalı kaçar...

    Öte yandan bütün otomatikleştirilmiş şanzımanlar sahiplerinin elinde patlayacak... Sorun istemiyorsan ya manuel yada tam otomatik...
  • Edc ıslak mı değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    Tam anlamıyla ayrılmış plakalarda aşınma nasıl oluyor açıklar mısınız? Durup D de beklerken araç plakaları ayırıyor, frenden ayağı çekip gaza basınca da kavrama yapıyor. Tam otomatik şanzımanlarda dediğiniz durum var. Beklerken sürekli kavrama halinde.
  • Talismanlarda edc şanzıman sanırım ıslak tipmiş.doğruluğunu bilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.parolo

    Talismanlarda edc şanzıman sanırım ıslak tipmiş.doğruluğunu bilen var mı?

    Bildiğim kadarıyla EDC robotize edilmiş kuru diye tabir edilen şanzıman...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • websosyal kullanıcısına yanıt
    2016 son çeyrekte ıslak tipe geçilmiş sanırım edc de.emin değilim ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar problem edc nin teknik ariza vermesi degil baski balata fiyatlari. Su an edcnin baski balatasi serviste 7000 tl. Ben aralik ayinda degistirdim oradan bilyorum. 122000 kmde baski balatam bitti. Teknik bir sorunum yoktu.hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni nesil Megane 4 - 1.5dci EDC lerde kullanılan şanzıman 6DCT450 (450nm torka dayanıklı) yağlı tip (ıslak) Getrag marka Alman üretimi şanzımandır. Getrag resmi sitesinden de firma hangi markanın hangi modeline hangi şanzımanı sağlıyor bakıp görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 19 Ocak 2017; 14:10:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Arkadaslar problem edc nin teknik ariza vermesi degil baski balata fiyatlari. Su an edcnin baski balatasi serviste 7000 tl. Ben aralik ayinda degistirdim oradan bilyorum. 122000 kmde baski balatam bitti. Teknik bir sorunum yoktu.hayirli gunler

    :)) bir baskı balataya 7000 lita vereceğim ve sorun yok diyeceğim. Daha ne olsun, 7 liraya araba satan var :)



    Daha gçen gün manual arabamın baskı balatadını değiştirdim, 125.000 kmde..



    300 lira baskı balata

    200 lira işçilik

    70 lira şanzıman yağı





    Toplam 570 liraya yenilendi, 7000 lira nerdeee 570 lira nerdeeee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu kadar soruna rağmen neden çift kavramada ısrar ediliyor anlamıyorum
    yeni lider eat6dır net
    peugeot ön yargısından kurtulun artık kafanız rahat binin
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.